Paula Huerta
Registrerad mäklare sedan 2020-02-25
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 4 Läs vad Paula Huerta

• Lars L köpte sitt hus med hjälp av Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-07-08

Hässelby Södra Villastad
    Ett proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Therese B sålde sitt hus med hjälp av Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-06-16

Hässelby Södra Villastad
    Vi hade jätte tur som fick Paula hon har hjälpt mig och min exmake att sälja ett hus under svåra omständigheter. Som mäklare är Paula proffsig driven och mycket positiv. Tusen tack och trevlig sommar!! Läs mer
  • Oscar B sålde sitt hus med hjälp av Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-30

Hässelby Södra Villastad
    Paula hjälpte oss på bästa tänkbara sätt när vi behövde sälja vårt parhus i Hässelby. Med tanke på vår speciella situation och Coronaläget, så gick allt över förväntan. Hennes proffsiga bemötande och empati för just vår situation gav oss direkt ett välförtjänt förtroende och lugn. Vi rekommenderar Paula som mäklare till de som går i säljtankar! Läs mer
    2020-05-07 Paula H svarar Oscar B
    Tack så mycket för de fina orden.Jag önskar er Stort lycka till med ert nya boende! Ni vet vart ni hittar mig 😃
  • Anna-lena Irmeli N sålde sitt hus med hjälp av Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-26

Spånga - Sundby
    Vi har sålt en villa på distans då vi bor utomlands.
    Paula har varit helt fantastisk i hela processen och vi kände oss helt trygga med att överlåta affären åt henne.
    Paula är dessutom en omtänksam och empatisk människa som gjorde allt för att mina föräldrar (som hade fullmakten att sälja) skulle kunna undvika att träffa människor eller röra sig ute bland folk i virustider då de är i riskgrupp.
    Vi hade inte kunnat vara nöjdare! Läs mer
    2020-04-28 Paula H svarar Anna-lena Irmeli N
    Tack AnnaLena! Det var ett sant nöje att hjälpa er med er försäljning på andra sidan jordklotet .Glad att ni blev nöjda! Stort tack för förtroendet/ Paula

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Solkarin