Paula Huerta är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Paula Huerta har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Paula Huerta har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.8. Paula Huerta har haft 18 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 8 Läs vad Paula Huerta

• 2020-10-21
    Sålt en villa. Paula var en av 4 st kandidater, hon erhöll uppdraget pga bra kommunikation, god kunskap om området och en bra uppfattning om priset. Fastighetsbyrån har ett mycket bra paketerat och prissatt erbjudande. Vi är mycket nöjda med Paula och hennes kollega, de levererade helt enligt våra förväntningar.
    Bo Hans N
    • 154.0 m²
    • Hässelby Södra Villastad
    sålde sitt hus med hjälp av Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Tack Hans och Annika, Vi hade ett bra samarbete! Glad att få sälja ett sådant fint objekt och att vi dessutom kammar hem klicktoppen på hemnet är fantastiskt!

• 2020-10-12
    Professionell mäklare som jag snabbt fick förtroende för.
    Gisela Margareta H
    • 121.0 m²
    Tack Gisela! Vilken tur att vi fann en bostadsrätt som du letade efter och att vi sålde huset samma vecka! Lycka till med ditt nya boende!

• 2020-10-05
    Vi köpte vårt hus av Paula och upplevelsen var rakt igenom professionell och genuin. Paula är något annat än andra mäklare då hon verkligen ser människorna i affären och har stor respekt för individerna bakom dessa stora livsavgörande affärer som ju bostadsinköp och försäljning är. Jag är tacksam att det var just Paula som förmedlade vårt husköp och jag rekommenderar henne varmt vidare till de som söker en mäklare att känna sig trygg med. Tack Paula!
    Frida B
    • 177.0 m²
    • Hässelby Södra Villastad
    köpte sitt hus med hjälp av Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Tack Frida för de fina orden! Tänk att en sen privatvisning skulle leda till att ni köpte huset! Grattis till huset det kommer bli så bra med närhet till allt! Finns 10 minuter bort! 😃

• 2020-09-24
    Jag har sålt en villa och en separat tomt. Bemötandet har varit bra vi har förstått varandra och hon var bättre än vad jag hade väntat mig. Så här långt har allt gått över förväntan
    Maria W
    • 6:a
    • 119.0 m²
    sålde en tomt med hjälp av Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Tack Maria uppskattar dina ord! Vi ses snart igen och glöm inte att vi ska dricka kaffe när det passar!

• 2020-07-08
    Ett proffsigt och trevligt bemötande.
    Lars L
    • 107.0 m²
    Tack Lars! Hör gärna av dig när du behöver min hjälp. Med vänlig hälsning Paula

• 2020-06-16
    Vi hade jätte tur som fick Paula hon har hjälpt mig och min exmake att sälja ett hus under svåra omständigheter. Som mäklare är Paula proffsig driven och mycket positiv. Tusen tack och trevlig sommar!!
    Therese B
    • 177.0 m²
  • 2020-04-30
    Paula hjälpte oss på bästa tänkbara sätt när vi behövde sälja vårt parhus i Hässelby. Med tanke på vår speciella situation och Coronaläget, så gick allt över förväntan. Hennes proffsiga bemötande och empati för just vår situation gav oss direkt ett välförtjänt förtroende och lugn. Vi rekommenderar Paula som mäklare till de som går i säljtankar!
    Oscar B
    • 107.0 m²
    • Hässelby Södra Villastad
    Tack så mycket för de fina orden.Jag önskar er Stort lycka till med ert nya boende! Ni vet vart ni hittar mig 😃

• 2020-04-26
    Vi har sålt en villa på distans då vi bor utomlands. Paula har varit helt fantastisk i hela processen och vi kände oss helt trygga med att överlåta affären åt henne. Paula är dessutom en omtänksam och empatisk människa som gjorde allt för att mina föräldrar (som hade fullmakten att sälja) skulle kunna undvika att träffa människor eller röra sig ute bland folk i virustider då de är i riskgrupp. Vi hade inte kunnat vara nöjdare!
    Anna-lena Irmeli N
    • 146.0 m²
    • Spånga - Sundby
    Tack AnnaLena! Det var ett sant nöje att hjälpa er med er försäljning på andra sidan jordklotet .Glad att ni blev nöjda! Stort tack för förtroendet/ Paula

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte