Per Olofson

Per Olofson

Per Olofson är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Per Olofson har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Per Olofson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.2. Per Olofson har haft 6 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-07

Läs vad 6 Läs vad Per Olofson

• köpte sitt hus med hjälp av Per Olofson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-08-02
    En bra mäklare. Trevlig bemötande med respekt och tålamod vid första träff sedan aldrig träffat mer dock hela affären gick bra, smidigt och enkelt.
  • Michael O
    sålde sitt hus med hjälp av Per Olofson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-08-02
    Allt har gått smidigt, och bra från början till slut
  • Egidijus L
    • Spånga - Sundby
    2021-07-11
    Bra mäklare som kan sitt jobb.
    Driftig, punktlig.
    Har koll på alla detaljer och snabb svar på alla frågor.
    Försäljningen av bostaden gick väldigt snabbt och smidigt för alla parter.
    Vi hade all information om vad som händer i försäljnings processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nacka
    • Västra Orminge
    2020-08-10
    Kunnig mäklare med trevlig bemötande, stor proffessionalitet och visad förståelse för en inte helt enkel situation med försäljning på distans.
    Tack Martin för ett gott samarbete:-) Fastighetsbyrån Nacka
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nacka
    • Riset/Vikingshill
    2020-07-20
    Vi saknade ofta återkoppling i tid och även tydliget i dialogen. Flertalet gånger vart vi lovade saker som inte hölls och har tyvärr bara tyckt att det varit jobbigt med kontakten under hela säljprocessen
    Hej Sebastian. Detta är förstås tråkigt att höra. Er lägenhet var ju en del av ett nyproduktionsprojekt där försäljningen och byggnationen inte följde planen. Dessutom ville ni sälja er lägenhet innan tillträde och den möjligheten påverkades dessvärre av att projektet inte blev klart i tid. Dialogen mellan mig och byggherren behövde varit bättre så att ni fått bättre information. Fastighetsbyrån Nacka
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nacka
    • Krokhöjden
    2020-07-04
    Sålde, och det gick med bra fart och bra upplägg, där jag kunde följa allt = god transparens!
    Tack Patrik. Det var ett trevligt samarbete och det värmer att du var nöjd. //Trevlig sommar Fastighetsbyrån Nacka