Per Olofson är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Per Olofson har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Per Olofson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.7. Per Olofson har haft 26 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 28 Läs vad Per Olofson

• köpte sitt hus med hjälp av Per Olofson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Spånga - Flysta
    2022-07-17 Verifierad kund
    Förklarade de mesta i detalj och höll proffsigt bemötande
    Hej Bawar, nu är det bara några dagar sedan ni flyttade in i ert första hus. Hoppas att det blior det där drömhuset ni vill ha för dig och din familj. Tack för de värmande orden och för att du tagit dig tiden att skriva.

Må gott
    Per Olofson
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Olofson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Hässelby Norra Villastad
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi upplever Per Olofson som en mycket kompetent och duktig mäklare med god kännedom om marknaden här i Hässelby. Mycket behjälplig med alla våra frågor och funderingar. Vi rekommenderar honom till 100%.
    Hej Helena och tack för denna fantastiska återkoppling. Att få läsa dessa ord värmer och gör att första dagen på jobbet efter semestern blir än mer rolig och inspirerande. Hoppas ni kommer trivas i det nya huset i Smålands skogar. Hälsa maken och vovven:-) Per Olofson
    • Hässelby Norra Villastad
    2022-03-30 Verifierad kund
    Erfaren, pålitlig och professionell mäklare som har varit ett fantastiskt stöd under försäljningsprocessen.
    Hej och tack för att ni tagit er tiden att skriva ord som värmer och inspirerar mig i mitt arbete. Jag vill också passa på att tacka för ett gott samarbete och de aktiviteter och åtgärder som vi tillsammans genomförde och löste på bästa sätt.

Må gott, hälsar per
    • Hässelby Södra Villastad
    2022-03-24 Verifierad kund
    Per visade prov på kreativitet och fingertoppskänsla vid försäljningen av vårt hus. Det gick fort och smidigt.
    Hej, hoppas att sommaren varit bra och att ni kunnat njuta av denna. Med ett gott och tydligt samarbete som jag upplevde att vi hade - som dessutom är kul och trivsamt då underlättar det för mig att lyckas i mitt arbete.
    Önskar er lycka till i ert nya boende i Sörmland, hälsar Per
    • Hässelby Södra Villastad
    2022-03-21 Verifierad kund
    Per är kompetent med en glimt i ögat. Noggrann och duktig i sin kommmunikation.
    • Spånga - Sundby
    2022-02-07 Verifierad kund
    Per har varit strålande under alla synpunkter. Snabb, fokuserad, tillgänglig och klar: jag har varit i kontakt med ett antal mäklare under åren och sällan har jag känt den trygghet jag erfarit med Per. Toppbetyg för min del!
    • Spånga - Sundby
    2021-11-25 Verifierad kund
    Per sålde in sig själv med en stor positivitet vid vårt första möte. Efter att ha sett vår fastighet så såg han bara fördelar och styrkor. Dessutom så låg hans estimering av vad försäljningen kunde inbringa en bra bit över vår egen estimering. Trots att besiktningen uppdagade en del fel och brister så var Per övertygad om att huset skulle bli sålt rätt omgående. Efter ett antal visningar så visade det sig att en intressent var villig att betala ett pris strax under vårt eget estimat av slutpriset. Vi beslutade oss för att sälja då priset låg i linje med våra egna förväntningar. Per är en person som ser saker från den positiva sidan och ser möjligheter där man själv ser svårigheter. Det känns befriande att ha en sån mäklare när man ska sälja en fastighet som man vet har en del brister.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Hjälp av Per ,sälja mitt radhus .
    Lätt att ha att göra med .
    Proffsig o kunnig.Höll en uppdaterad längs hela processen . Löpande information och stöd . Ringde ,sms och mejl
    Rekommenderas varmt
    Vill nämna Mats ,duktig fotograf .
    Tog fina foton
    2021-10-28 Verifierad kund
    Vi har fått hjälp av Per att sälja vårt radhus.
    Kan intyga att Per är väldigt professionell, erfaren mäklare med huvudet på skaften och trevlig humor.
    Kan även säga att han har varit väldigt närvarande under hela processen, vi fick väldigt bra och löpande information och stöd både via Mail och telefon.
    Kan varmt rekommendera Per som mäklare!
    2021-10-28 Verifierad kund
    Per was calm, informative and efficient in his dealings. He welcomed us to a private viewing on a property and gave us extra support since we both don't speak Swedish - this was highly appreciated. Per worked hard to ensure that we understood the contracts that we were signing and what the various documents meant.
    We were very happy with Per and would recommend her services to others in future! Thank you!