Romeo Amsieh
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 23 Läs vad Romeo Amsieh

• Marie A sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-13

Hässelby Södra Villastad
    Bra och trevlig mäklare som gav ett proffesionellt intryck vid första mötet och genom hela säljprocessen. Läs mer
  • MARIA S skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-09

Tillmötesgående, pålitlig, hjälpsam under hela processen till och med med banken. Lyckades sälja till ett bra pris trots fortfarande ganska trög marknad. Skulle anlita honom igen om jag skulle behöva mäklare. Rekommenderas. Läs mer
  • Serdar E
    Serdar E sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-01-27

Spånga - Solhem
    Romeo är driven, engagerad och hjälpsam person med leende på läpparna.

Romeos bemötande har varit precis så som jag hade önskat.Yrkeskunnig, påläst, tillgänglig stort sett hela tiden.Mycket förtroendeingivande, strukturerad och tydlig.
    Rekommenderar starkt Romeo från Swedbank Läs mer
    2020-02-06 Romeo Amsieh svarar Serdar E
    Hej Serdar,

Stort tack för din fina rekommendation. Det har varit ett sant nöje att förmedla din fina bostad och extra kul att vi slog försäljningsrekord! Nu fortsätter vi att fokusera på att hitta eran nya drömbostad.
  • Joka B sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-01-17

Vällingby - Vinsta
    Vi har sålt hus.
    Romeo var väldigt vänligt och håll oss informerade så det kändes att vi var med hela tiden! Han levde upp våra förväntningar och hela affären gick snabbt och smidigt.
    Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Romeo till alla som går i tankar att sälja! Läs mer
    2020-02-06 Romeo Amsieh svarar Joka B
    Hej Joka & Veselin,

Kul att höra att ni är nöjda och jag är tacksam för er rekommendation. Det har varit fantastiskt att hjälpa er med försäljningen av ert hus och jag önskar er all lycka med renoveringen av er lägenhet. Vi ses snart igen!
  • Ann Ingeborg K sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-12-09

Hässelby Södra Villastad
    Romeo var lätt att få kontakt med, alltid trevlig, korrekt, noggrann, punktlig, höll löften, svarade snabbt på epost och sms. Kunnig om ekonomiska frågor, mycket serviceinriktad så jag rekommenderar Romeo varmt! Läs mer
    2020-02-06 Romeo Amsieh svarar Ann Ingeborg K
    Hej Ann,

Stort tack för dina fina ord. Det har varit en ära att få förmedla ditt fantastiska hus och något jag sent kommer glömma!
    Kul att du fortfarande ska bo kvar i fina Hässelby och jag hoppas vi ses snart igen. Hälsa Lars så mycket från mig också!
  • Ivan Tobias Dennis N sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-12-07

Hässelby Norra Villastad
    Fantastiskt bra bemötande, lättillgänglig vid frågor, avslappnad och trygg, vår försäljning gick snabbt och smidigt, mycket bra hjälp med fantastiskt bra bankkontakt,
    Tack Läs mer
    2020-02-06 Romeo Amsieh svarar Ivan Tobias Dennis N
    Hej Tobias,

Kul att höra att ni är nöjda och stort tack för rekommendationen! Extremt kul att det gick så snabbt med försäljningen och jag hoppas verkligen att ni kommer njuta av er nya fantastiskt fina villa!
    Allt gott.
  • Roberto P
    Roberto P skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-10-28

Sålde mitt hus i Hässelby med hjälp av Romeo. Grymt kunnig, troligt trevlig och väldigt lugn och hjälpsam. Man kände verkligen att man kunde ringa/sms när som och man skulle få hjälp direkt.
    Jag kan bara ge mina varmaste rekommendationer och jag vet vem jag kommer jobba med nästa gång det blir dags att sälja! Läs mer
    2020-02-06 Romeo Amsieh svarar Roberto P
    Hej Roberto,

Stort tack för dina fina ord. Kan inget annat än säga detsamma, extremt kul att ha varit med dig i hela processen. Hoppas du trivs i din nya lägenhet och ser fram emot att höra från dig när det är dags att sälja igen!
  • Patrik N köpte sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-10-22

Vällingby - Vinsta
    Har sålt min villa som ligger i Vinsta. Valde mäklaren Romeo Amsihe då han ingav ett proffsigt intryck och väldigt korrekt bemötande. Förväntningarna satte jag o mäklaren Romeo tillsammans! Vilket visade sig var ett bra beslut då huset såldes för mer än vad vi båda hade trott.sammanfattningsvis, Väldigt proffesionell mäklare Romeo och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2020-02-06 Romeo Amsieh svarar Patrik N
    Bästa Patrik,

Det har varit ett stort nöje att lära känna dig och att få förmedla eran fantastiskt fina villa i Vällingby. Extra kul att du även köpte ditt nya hus via mig, hoppas att du trivs. Till sist vill jag tacka dig ännu en gång för dina fina ord och din rekommendation!

Allt gott min vän!
  • Carolina S sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-10-15

Vällingby - Kälvesta
    Vi har sålt ett radhus. Mäklaren värderade det högt men sedan var det svårt att sälja och vi fick gå ner i pris. Känner mig lite besviken.. Hade fått orealistiska förväntningar.
    Alltid vänlig och trevlig. Läs mer
  • Gun E
    Gun E köpte sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-10-10

Spånga - Solhöjden
    Köpt radhus Spånga av seriös mäklare, snabb uppföljning på frågor, proffsigt seriöst bemötande, servicemainded kille, dessutom glad och trevlig
    Rekommenderas varmt .
    Med vänlig hälsning,