Romeo Amsieh
Registrerad mäklare sedan 2019-01-30
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 38 Läs vad Romeo Amsieh

• Karin Marianne H sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-08-05

Spånga - Flysta
    Vi har sålt vår villa och kan bara säga att Romeo har hanterat det väldigt bra. Helt i linje med hur vi ville och önskade.
    Han var saklig och kunnig. Helt enkelt förstod vårt behov. Läs mer
  • Syed Nadeem Hussain S köpte sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-07-31

Hässelby Norra Villastad
    Han är duktig mäklaren och bra försäljare. Läs mer
  • Omar A sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-07-12

Vällingby - Råcksta
    Romeo har säljat min villa som ligger i Selångergränd ,vällingby Läs mer
  • Layth A köpte sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-07-01

Vällingby - Vinsta
    Romeo var utmärkt
    Hej!

Jag hoppas att ni mår bra. Vi köpte radhus och Romeo var vår mäklare. Det är egentligen första gången träffade jag Romeo i flera möte och telefonsamtal. Han är lugn, försiktig och noggrant i sitt arbete. Romeo är intelligent när det gäller att utföra sina uppdrag, är engagerad och mycket punktlig. Han har tålmod med sitt arbete som försöker förklara saker för andra och göra dem enkla. Romeo respekterar verkets hemligheter mycket. Till slut vill jag tacka Romeo och säga "Lycka till".

Med vänliga hälsningar
    Layth al Asadi Läs mer
  • Simon H sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-06-20

Vällingby - Vinsta
    Försäljning av privatägt radhus med mycket kort varsel. Mäklare Romeo skötte det hela exemplariskt genom att vara inkännande och lyhörd. Punktlig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Johan H sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-05-30

Spånga - Solhöjden
    Sålt radhus.

Trevlig

Målmedveten, jobbar aktivt och strävar efter samma mål som kunden.

Flexibel - gör det som krävs inom kort varsel.

Har alltid en plan B Läs mer
  • Rena S sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-05-29

Hög proffesionellt, politligt, garanterad lyckad bostadsaffär med Romeo Amsieh! Läs mer
  • Erzsebet V sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-05-12

Vällingby - Råcksta
    Vi har sålt ett hus och vår mäklare var Romeo. Han visade sig vara en kunnig professionell mäklare. Han kom alltid i god tid, var lyhörd, informativ, höll kontakt hela tiden. Vi sålde huset under Corona krisen och marknaden var oförutsägbar. han hade flera privatvisningar, online visningar, telefon mejl kontakt med köpare, samt återkoppling till oss. Hela försäljning gick snabb, och över förväntan. Han får högsta betyg, och varma rekommendationer till alla som behöver en mäklare!
    Med vänlig hälsning Erzsebet Varadi Läs mer
  • Alexander K köpte sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-13

Hässelby Gård
    Vi har köpt en bostad i Hässelby och Romeo har gett aktiv hjälp och besvarat tydligt på alla frågor som vi hade haft. Han är väldig professionell, trevlig och talamod. Rekomenderar gärna till alla som vill köpa eller sälja bostaden. Läs mer
  • Maria Viktoria S sålde sitt hus med hjälp av Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-06

Hässelby Gård
    När vi skulle sälja vårt radhus i Hässelby var Romeo den bidragande orsaken till att vi rodde försäljningen i hamn! Med sin positiva attityd, stora kunskap och outtröttliga engagemang var inga hinder märkbara och allt flöt bara på så himla bra. Han var alltid lätt att nå både på telefon och mail och var verkligen oerhört hjälpsam, proffsig och varm! Romeo är en fröjd att ha att göra med och vi skulle varmt rekommendera honom till alla! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Solkarin