Stefan Berglund
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 73 Läs vad Stefan Berglund

• Niklas C köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-01

Hässelby Södra Villastad
    Stefan var säljande mäklare av huset vi köpte. Upplevde honom som mycket kunnig, seriös och med god kommunikativ förmåga. Så långt ifrån en "säljare" som man kan komma, vilket uppskattades.

Kan varmt rekommendera Stefan som mäklare! Läs mer
  • Nicole M köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-03-15

Vällingby - Råcksta
    Vi köpte ett hus som Stefan sålde. Vi är nöjda med hur Stefan hanterade försäljningen. Läs mer
  • Eva E sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-25

Spånga - Solhem
    Hjälpte oss att sälja vår villa. Han har hela tiden varit hjälpsam och tillgänglig och bemött oss på ett bra och trevligt sätt. Läs mer
  • May Catharina A sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-15

Vällingby - Nälsta
    Lugn, noga, strukturerad, ger återkoppling 😁 Läs mer
  • Göran A sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-15

Vällingby - Nälsta
    Vi träffade Stefan för 1½ år sedan och han under denna tid ringt, mailat och hållit sig uppdaterad om var vi befunnit oss i säljprocessen. När vi för 1 månad sedan köpt en lägenhet var det dags Stefan att agera vilket han gjort på ett förtjänstfullt sätt.
    Stefan är proffsig och noggrann i sin roll och har skött sitt uppdrag på bästa sätt. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Tommy G sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-12-10

Hässelby Norra Villastad
    Vi sålde vårt hus med Stefans hjälp. Processen fortsätter med köp av lägenhet och annan mäklare. Allt tyder på att affärerna kommer att gå vägen. Det är för oss en stor affär och vi har stundtals varit väldigt nervösa och nära att ge upp.
    Stefan har med sitt lugna och professionella sätt hela tiden lugnat oss så försäljningen kunnat fortgå.
    Vi kan rekommenderar Stefan. Läs mer
    2020-03-03 Stefan B svarar Tommy G
    Hej Tommy,

Tack för de vänliga orden! Jag hoppas att ni börjar komma i ordning i lägenheten nu. Hälsningar Stefan
  • Elisabeth K sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-11-25

Vällingby - Råcksta
    Utmärkt på alla sätt och vis! Mycket kompetent mäklare och proffsig.
    Vi sålde en villa i Vällingby. Läs mer
    2020-03-03 Stefan B svarar Elisabeth K
    Hej Elisabeth,

Vad roligt att höra, tack så mycket! Det har varit ett väldigt trevligt samarbete! Vi ses på fredag. Vänligen Stefan
  • Jörgen K sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-11-24

Vällingby - Råcksta
    Allt har gått väldigt bra hittills Läs mer
    2020-03-03 Stefan B svarar Jörgen K
    Hej Jörgen,

Stort tack för rekommendationen! Jag tror och hoppas att ni ska trivas i ert nya boende! Vi ses på tillträdet! Bästa Hälsningar Stefan
  • Yaoxuan X köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-11-11

Spånga - Solhem
    We got good deal and Stefan is a Very Nice mäklare! Läs mer
    2020-03-03 Stefan B svarar Yaoxuan X
    Hi Yaoxuan and Chao,

Thank you very much for the kind words! I hope you enjoy your new villa! Best Regards Stefan
  • Robin H
    Robin H köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-10-10

Allt gick smidigt och bra. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-03 Stefan B svarar Robin H
    Hej Robin!
    Stort tack för de fina orden! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus, vi hörs och ses! Hälsningar Stefan

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Solkarin