Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

• BadgeElevenYears
2 458

Fastighetsbyrån har två kontor i området, ett i Vällingby Centrum och ett i Åkermyntan Centrum i Hässelby Villastad. Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag Hässelby/Vällingby/Spångas mest anlitade mäklarbyrå med flera hundra genomförda bostadsaffärer varje år. Med vår breda erfarenhet, vårt starka engagemang...

2458 omdömen om Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Sedan starten hos Reco 2013

Stavros M
Köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Jimmy acts very professional and to the point. He is swift with communication and all requests. We spent enough time explaining the contract and various details to me. I had an excellent experience with the process.

Lilian C
Köpte sitt hus med hjälp av Zaid Jarjes en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Svarar alltid vilken tid du än hör av dig, trevlig och tillmötesgående

Jan V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Elezov en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Spånga - Solhem

Alex är ung och entusiastisk mäklare med ljus framtid i branschen och är lätt att kommunicera med om allt möjligt om försäljning av objekt och lyhörd av vad man vill om sin försäljning av det. Jag lyck önskar och tackar för ett bra samarbete. Mvh: Janne.

Hülya D
Sålde sitt hus med hjälp av Zaid Jarjes en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Spånga - Sundby

Jätte nöjd. Superbra mäklare som hjälpte mig sälja mitt hus. Alltid tillgänglig!

Ola F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Strand

Josef har hjälpt mig vid ett par tillfällen ang fastighetsaffärer. Josef är glad, trevlig och seriös. På enkelt, smidigt och tydligt sätt lotsade han mig och köparen till en, för oss båda, lyckad affär. Jag skulle inte tveka att anlita Josef igen. Ola Falk, Hässelby

Christoffer S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby Centrum

Hela processen kändes trygg från första möte till försäljning och Jimmy hjälpte mig få till en fantastisk styling. Ingen fråga var för dum och alla steg förklarades. Kontakten kändes personlig och varm.

Ulf J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Spånga - Bromsten

Ett stort tack till en seriös och ansvarsfull mäklare.

Garip G
Spånga - Sundby

En fantastisk mäklare! Zaid var väldigt professionell och informativ. Vi är supernöjda och kommer att använda oss av honom igen vid behov, och även rekommendera våra nära och kära att använda sig av honom. Mvh GG

Evin G
Spånga - Sundby

Toppen mäklare! Kunde svara på alla frågor vi haft och varit tillgänglig varje gång vi undrat över något. Utförde ett toppen jobb och vi är super nöjda!

Tinna N
Spånga - Bromsten

Seriös och ansvarsfull mäklare

Nima A
Hässelby

Alexander är en briljant mäklaren som gör allt och lite till till sina kunder för att få sin drömbostad . Han är anträffbar när man ringer eller ringer tillbaks omgående. Han är lyhörd för det man önskar. Kan rekommendera varmt Alexander som mäkl

Karin Elisabet S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Strand

Josef är mycket trevlig och har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela bostadsköpet. Jag rekommenderar honom varmt.

Susanne F
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Lindblad en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Södra Villastad

Mäklaren Linn har varit reko och vänlig Hon har många kontakter och huset blev sålt ganska fort. Kanske kunde hon varit lite mer tillmötesgående gentemot de personer( säljarna) som inte kan mycket om husförsäljning, deras känslor och olika åsikter sinsemellan

Elias Y
Hässelby Norra Villastad

Mkt bra mäklare. Hjälpsam, pålitlig. Rekommenderas!

Matilda F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nikola Markulic en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby Parkstad / Råcksta

Stort förtroende för Nikola från start, kommunikativ och alltid tillgänglig för att svara på frågor eller funderingar. Mycket nöjd med val av mäklare!

Barbro Elisabet P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Elezov en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Spånga - Solhem

Trevligt bemötande. Bra visning av lägenheten. Efter cirka en vecka var affären i hamn. Jag är nöjd. Bra jobbat.

Johan H
Sålde sitt hus med hjälp av Deedar Hadi en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby - Kälvesta

Engagerad, tillgänglig och flexibel.

Marcus H
Sålde sitt hus med hjälp av Deisam Sulayman en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Kanon! Proffsig. Snabb och bra process.

Tony H
Hässelby Norra Villastad

En trevlig mäklaren som har kunskap av marknaden, området och har kämpat på med visning efter visning för att sälja vårt hus i dessa svåra tider. Mvh Tony

Carina C
Vällingby - Kälvesta

Deisam har varit min trygga punkt att luta mig mot i allt vad det innebär att på egen hand sälja mitt hus! Alltid lugn, inkännande, tålmodig i att förklara alla mina frågor. Kompetent, tillgänglig. Det absolut bästa har varit att han inte framstått som en "pådrivande smilande säljare". Min devis är att om man är kompetent och duktig så behöver man inte "skrävla". Jag kan varmt rekommendera Deisam Sulayman och även Fastighetsbyrån i Vällingby som har varit extremt härliga i sitt bemötande, både om en ska sälja eller köpa bostad! //Carina

Linus J
Köpte sitt hus med hjälp av Deisam Sulayman en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Förstående, lugn, professionell men också relaterbar och inte-stel. Supernöjda är vi som köpare.

Ida J
Hässelby - Lövsta Allé

En super seriös och professionell Mäklare som gör sitt yttersta för att hjälpa till på bästa sätt. Fick sålt vår bostad under inflationen 2023. Jätte nöjd med Josef och extremt tacksam kommer definitivt rekommendera och anlita i framtiden om så.

Sara Erika S
Hässelby Norra Villastad

Han är bäst och trevlig kille!

Sara B
Hässelby Norra Villastad

Väldigt bra mäklare, super engagerad och service minded!

Sizar M
Hässelby Norra Villastad

Jimmy var en mycket informativ mäklare och mån om att allt skulle bli rätt. Han informerade både oss och säljarna om allting inför visningen, var väldigt tillgänglig och svarade otroligt fort under hela processen. I samband med kontraktsskrivningen gick han igenom punkt för punkt mycket noggrant och svarade på alla frågor vi hade. Rekommenderar Jimmy starkt, 5/5 utan tvekan!

Magnus T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nikola Markulic en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby - Grimsta

Nikola är en väldigt kunnig och trevlig mäklare som inger stort förtroende. Jag är mycket nöjd med Nikolas arbete och skulle absolut anlita honom igen.

Alzahra Ali A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Fantastiskt proffsig mäklare!

Mathias N
Hässelby Södra Villastad

Kunnig trevlig positiv väldigt ödmjuk en bra person som vi varmt rekommenderar.

Ida S
Hässelby Strand

Alexander är en serviceinriktad och ihärdig mäklare som alltid lägger det extra jobbet. Han ger inte upp förrän affären går i lås. Snabb återkoppling och raka puckar. Jag rekommenderar honom varmt!

Mizgin G
Sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Spånga - Solhem

Han gör det lilla extra och han inger ett gott förtroende. Han är alltid tillgänglig när jag haft frågor och funderingar. Jag får också bra hjälp med att hitta ny bostad.

Marcus L
Sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby Parkstad / Råcksta

Jimmy var en seriös och driven mäklare. Gillar att ha en aktiv kommunikation under hela försäljningen. Fick oss att känna att vi kunde få så mkt som marknaden kunde ge oss.

Mia L
Vällingby Parkstad / Råcksta

En riktigt trevlig mäklare som också vågar vara modig och utmana potentiella köpare! Vi har sålt vårt radhus med Jimmy utan att ens behöva dra i gång hela processen med fotografering och öppen visning. Precis så vi föredrar att sälja!

Emma G
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Södra Villastad

Trevlig och lyhörd inför våra förväntningar och önskemål, lyckades uppnå ett slutpris som vi kände oss nöjda med i en orolig och trög bostadsmarknad. Rekommenderas!

Magnus N
Hässelby Södra Villastad

Vi har precis sålt vårt radhus via Emil Wahlberg på Fastighetsbyrån. Anledningen till att vi valde Emil var bland annat att vi själva var på visning på ett hus som han saluförde och att vi där kände att han var närvarande under visningen och gick med runt för att besvara frågor och funderingar. Just en sådan mäklare som vi själva ville skulle hjälpa oss att sälja vårt radhus. Det gick smidigt att planera försäljningen, allt från fotografering, besiktning till visningar och kontraktsskrivningen. Rekommenderar varmt Emil Wahlberg och Fastighetsbyrån!

Gunilla H
Hässelby Norra Villastad

Det är enkelt att kommunicera med Emil, han är mycket noggrann och har varit tydlig med informationen inför, husvisning, fotografering mm. Jag har stort förtroende för honom . P.g.a. det öekonomiska läget har det tagit lång tid, jobbigt för båda parter men jag är mycket nöjd och det är nog även Emil.

Edibe K
Hässelby - Lövsta Allé

Bra, effektiv och informativ då vi köpte lägenheten på samma dag så kunde han lösa allt som behövdes väldigt snabbt.

Carolina M
Vällingby - Grimsta

Väldigt trevlig, kunnig och tillmötesgående mäklare. Gav snabb respons och fortlöpande lägesrapport. Ingav en genuin känsla utan onödiga floskler. Rekommenderas starkt!

Svar från Nikola Markulic

Stort tack Carolina! Precis så vill jag upplevas av mina klienter, blir verkligen superglad! Vi syns när det är dags att överlämna nycklarna till bostaden, har du något mer som behövs från min sida så vet du var du har mig, bara att ringa! Mvh, Nikola Markulic, Fastighetsbyrån.

Ida S
Köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby Parkstad / Råcksta

Jimmy är vänlig, tydlig och snabb.

Lisa Matilda N
Hässelby Södra Villastad

Strålande bemötande. Proffsig. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Proffsig!!

Amelie J
Vällingby Centrum

Professionell och trevlig. Vi har känt oss trygga genom processen som knöts ihop med bravur. Kan starkt rekommendera denna mäklare.

Naiby B
Vällingby Parkstad / Råcksta

Jimmy Solkarin is a good broker

Mohammed S
Hässelby

Zaid är en skicklig förhandlare. Det passar väl in i hans yrke som mäklare. Hans styrka är att vara välinformerad/påläst om objekten han jobbar med, men också om området. Dessutom har han goda kontakter som kan hjälpa till med allt som hör till husköp, från lån till styling/städning. Vill du ha en snabb säljprocess, kan han vara rätt för dig! Jag baserar dock här mitt betyg på huset vi sålde. Eftersom vi inte riktigt kom upp till det värderade priset.

Tomas W
Hässelby

Smidigt hanterad affär, tydlig med information och trevligt bemötande

Carin E
Vällingby Centrum

Min kontakt med Alexander har varit bra. Alexander har återkopplat snabbt och informativt i alla mina frågor vilket känns tryggt, samt slutfört affären på ett säkert sätt. Jag kan rekommendera Alexander Elezov.

Thomas S
Hässelby Norra Villastad

Snabb och enklare affär med bra resultat.

Zsófia Sarolta N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Hans kunskap, professionellt bemötande och tålamod var mycket imponerande!

Saman Khajebahri M
Vällingby Centrum

Jimmy är en mycket professionell förmedlare. Jag rekommenderar honom till dig som söker efter en problemfri upplevelse.

Saba T
Vällingby Centrum

Jimmy har varit väldigt kompetent och effektiv. Tack vare honom gick hela processen väldigt smidigt. Han är extremt tydlig i all kommunikation och alltid tillgänglig när jag behövde ställa frågor. (Tack Jimmy)

Tommy L
Spånga - Solhem

Alexander är en lugn och behaglig mäklare som gjort sitt bästa för att sälja vår lägenhet under svåra förutsättningar. Rekommenderas!

Kristina F
Spånga - Solhem

Det kändes som att Alexander genuint ville att vi skulle bli nöjda. Han var villig att springa den extra milen utan att vi kände oss till besvär och var envis (på ett positivt sätt). Han fungerade som ett bra bollplank samt var förtroendeingivande och tillgänglig.