Jannike Swacke Clarke
en del av Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7
162 13 Vällingby — Visa karta

Vad tror Jannike att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 3 kunder tycker om Jannike Swacke Clarke

• Fredrik B
    Fredrik B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jannike har hjälpt mig med att både köpa, sälja och värdera bostäder.
    Hon är fantastisk och gör allt för att få både nöjda köpare och säljare. Läs mer
    2018-08-28 Jannike C svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för fina orden!

Det är roligt att vara med på din resa mellan bostäder som började för flera år sedan och fram tills nu :)
    Hälsa familjen!
  • Kritin B
    Kritin B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte min första lägenhet, i Vällingby, via Jannike Swacke Clark. När det några år senare blev dags att sälja den kontaktade jag henne direkt. Jag kände mig helt trygg när att hon skötte försäljningen åt mig. Upplever Jannike Swacke Clark som en ärlig, rak och varm samt väldigt professionell mäklare som alltid ser lösningar.
    Sammanfattningsvis: en riktigt bra mäklare som jag gärna anlitar igen. Kände mig riktigt nöjd både med försäljningsprocessen och med slutresultatet på kontot. Läs mer
    2018-08-27 Jannike C svarar Kritin B
    Tack Kristin!

Det känns väldigt roligt att du har varit så nöjd från "båda sidorna"!

Lycka till i framtiden med allt och bara höra av dig om du behöver hjälp igen med någonting!
  • Ullis L
    Ullis L skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har fått hjälp med att sälja en lgh, jag blev väldigt bra bemött och fick förtroende för Jannike vid första mötet, Jannike har varit väldigt vänlig och tillmötesgående och hjälpt mig med en massa extra pga att jag inte bott på orten.

Jag kan verkligen rekommendera Jannike om ni går i säljtankar. Läs mer
    2018-08-23 Jannike C svarar Ullis L
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Självklart hjälper man till så du inte ska behöva köra flera timmar i onödan. :)
Jimmy Solkarin
Carina Janson