Jannike Swacke Clarke
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 28 Läs vad Jannike Swacke Clarke

• Daniel K köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-09-06

Vällingby - Råcksta
    We purchased an apartment through Jannike. She was absolutely fantastic! Not only was she very professional, but she also went out of her way to help us get our mortgage sorted out with Swedbank. The whole way through the process, she gave us updates and answered all the questions we had. She even helped explain the Swedish documents in English. We were so impressed with her and Anton from Swedbank for both going the extra mile. Well done!! Läs mer
    2019-09-09 Jannike C svarar Daniel K
    Thank you so much for your lovely words! Im so glad that you are happy with the apartment and that our bank could help so fast when the other bank you had finished with needed so long to approve just the last bit. Take care and drop by for a coffe when you have time.
  • Ove B sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-08-29

Spånga Centrum
    Det gällde en försäljning av en 2-rums lägenhet i Spånga centrum.
    Mycket bra och jag fick snabbt svar på mina frågor, även på en lördag.
    Min dotter var kontaktman och hade därför alla kontakter.
    Jag kan gärna rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-09-02 Jannike C svarar Ove B
    Tack så mycket Ove. Självklart försöker man vara så tillgänglig som möjligt.
  • Daniel R sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-08-27

Vällingby Centrum
    Försäljningen gick smärtfritt. Jannike var proffsig rakt igenom och alltid lätt att få tag på. Läs mer
    2019-08-27 Jannike C svarar Daniel R
    Tack så mycket! Bara höra av dig när du vill ha hjälp att hitta annat, oavsett område eller stad.
  • Larsson L sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-08-20

Vällingby - Råcksta
    Sålt lägenhet genom Jannike.
    Hon stod för superservice och kontinuerlig uppdatering. Läs mer
    2019-08-20 Jannike C svarar Larsson L
    Roligt att ni är så nöjda och tack för fina rekommendationen. Lycka till i framtiden!
  • Elin B köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-07-31

Vällingby Centrum
    Vi köpte en bostad. Hon var väldigt snabb på att återkomma med svar om man hade frågor. Väldigt trevligt bemötande på visning och på kontoret då kontrakt skulle skrivas. Vi kommer troligen kontakta Jannike då vi ska sälja. Läs mer
    2019-08-05 Jannike C svarar Elin B
    Hejsan Elin, tack för fina orden och hoppas inflyttning gått bra. Ja ni måste definitivt ringa när tankarna på större kommer upp. Men det är väl inte än på ett tag. Bara komma på en kaffe om du har vägarna förbi.
  • Oscar S
    Oscar S köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-07-18

Vi köpte en bostadsrätt.

Jannicke var väldigt trevlig och informativ.

Om man hade några frågor eller funderingar fick man svar snabbt. Hon skötte hela affären smidigt och enkelt.

Vi är jättenöjda och kommer att anlita henne om vi skulle få för oss att sälja i framtiden Läs mer
    2019-08-05 Jannike C svarar Oscar S
    Vad roligt att ni är så nöjda. Hoppas hela familjen mår bra. Jag hoppas verkligen ni kommer trivas och inte behöva sälja på länge, men när det är dags så hjälper jag gärna er med en försäljning.
    Ha en fortsatt underbar sommar!
  • Ganchimeg T sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-06-30

Vällingby - Råcksta
    Jannike hjälpte mig att sälja lägenheten och jag är väldigt nöjda med hennes bemötande. Läs mer
    2019-07-01 Jannike C svarar Ganchimeg T
    Tack för fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Azamat S köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-05-07

Vällingby - Grimsta
    Jag har köpt en lägenhet och är nöjd med min bostad. Mäklaren Jannike var väldigt trevligt och ansvarigt för sitt arbete. Jag är tacksam för henne. Läs mer
    2019-05-08 Jannike C svarar Azamat S
    Tack för fina rekommendationen! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem.
  • Ozoda U köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-05-05

Vällingby - Grimsta
    Vi har köpt en lägenhet där vi önskade. Redan från första gången blev vi väl bemöt av Jannike och hon kunde förstå jättebra våra förväntningar. Med hennes goda råd blev vi ganska nöjda med vår lägenhet. Läs mer
    2019-05-06 Jannike C svarar Ozoda U
    Roligt att jag lyckades hitta rätt lägenhet till er tillslut. Hoppas ni kommer trivas!
  • Rebwar I köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-29

Vällingby Centrum
    Jag köpte en lägenhet i Vällingby. Allt som gället det var utmärkt och tydligt från början. inga konstigheter med info, processen och överföringar. Läs mer
    2019-04-29 Jannike C svarar Rebwar I
    Tack för din fina rekommendation. Hoppas ni kommer vara nöjda med nya lägenheten. Hör av dig efter du renoverat så kan jag självklart hjälpa dig med en ny värdering till banken.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby

Jimmy Solkarin