Jannike Swacke Clarke
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 23 Läs vad Jannike Swacke Clarke

• Oscar S
    Oscar S köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-07-18

Vi köpte en bostadsrätt.

Jannicke var väldigt trevlig och informativ.

Om man hade några frågor eller funderingar fick man svar snabbt. Hon skötte hela affären smidigt och enkelt.

Vi är jättenöjda och kommer att anlita henne om vi skulle få för oss att sälja i framtiden Läs mer
  • Ganchimeg T sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-06-30

Vällingby - Råcksta
    Jannike hjälpte mig att sälja lägenheten och jag är väldigt nöjda med hennes bemötande. Läs mer
    2019-07-01 Jannike C svarar Ganchimeg T
    Tack för fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Azamat S köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-05-07

Vällingby - Grimsta
    Jag har köpt en lägenhet och är nöjd med min bostad. Mäklaren Jannike var väldigt trevligt och ansvarigt för sitt arbete. Jag är tacksam för henne. Läs mer
    2019-05-08 Jannike C svarar Azamat S
    Tack för fina rekommendationen! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem.
  • Ozoda U köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-05-05

Vällingby - Grimsta
    Vi har köpt en lägenhet där vi önskade. Redan från första gången blev vi väl bemöt av Jannike och hon kunde förstå jättebra våra förväntningar. Med hennes goda råd blev vi ganska nöjda med vår lägenhet. Läs mer
    2019-05-06 Jannike C svarar Ozoda U
    Roligt att jag lyckades hitta rätt lägenhet till er tillslut. Hoppas ni kommer trivas!
  • Rebwar I köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-29

Vällingby Centrum
    Jag köpte en lägenhet i Vällingby. Allt som gället det var utmärkt och tydligt från början. inga konstigheter med info, processen och överföringar. Läs mer
    2019-04-29 Jannike C svarar Rebwar I
    Tack för din fina rekommendation. Hoppas ni kommer vara nöjda med nya lägenheten. Hör av dig efter du renoverat så kan jag självklart hjälpa dig med en ny värdering till banken.
  • Maryam Z köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-23

Jag har Köp lägenhet. Jag är nöjd för allt. Läs mer
    2019-04-23 Jannike C svarar Maryam Z
    Tack så mycket! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem.
  • Michael Z sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-20

Vällingby - Grimsta
    Kan inget annat än ge henne toppbetyg i allt från bemötande till kommunikation och effektivitet. Supertrevlig och kunnig.
    Blev riktigt nöjd med slutpriset hon jobbade upp mer än förväntat på bara ett par dagar från första visningsdagen.
    Mycket nöjd kund! Rekommenderas! 5/5 Läs mer
    2019-04-23 Jannike C svarar Michael Z
    Vad glad jag blir! Tack så mycket!
  • Banu Önal S sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-08

Trevlig, stöttande och realistisk mäklare har Jannike varit! Tack Läs mer
    2019-04-08 Jannike C svarar Banu Önal S
    Tack Banu. Har varit ett trevligt samarbete. Hoppas du kommer trivas på nya stället.
  • Dalibor B
    Dalibor B köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-03

Vällingby - Grimsta
    Köpt en bostadsrätt på 75kvm i Råcksta. Tycker att Jannike var väldigt hjälpsam och kunnig. Hon förklarade allt jag behövde veta, var alltid kontaktbar... starkt recomendation för denna person. Läs mer
    2019-04-04 Jannike C svarar Dalibor B
    Tack Dalibor, roligt att jag kunde hjälpa dig att hitta en lägenhet som ni tyckte så mycket om. Behöver ni hjälp i framtiden bara höra av dig.
  • Dragana B
    Dragana B köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-03

Vällingby - Grimsta
    Köpte en bostadsrätt på 75kvm. Tyckte att Jannike var jättetrevlig och vi fick massa med bra info av henne. Det var lätt att komma i kontakt med henne och hon var väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-04-04 Jannike C svarar Dragana B
    Tack Dragana, tack för fina rekommendationen. Hoppas du kommer trivas i nya bostaden!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby

Jimmy Solkarin