Jannike Swacke Clarke
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 9 kunder tycker om Jannike Swacke Clarke

• David B köpte sin bostad med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är väldigt imponerad av hennes kunskaper och hennes personliga engagemang. Otroligt professionell mäklare och väldigt charmig. Jannike är alltid glad och trevlig, alltid tillgänglig samt att hon håller en uppdaterad.
    Kan starkt rekommendera Jannike. Läs mer
    2018-12-06 Jannike C svarar David B
    Vad roligt att du är nöjd med köpet av din lägenhet! Att ha både nöjda säljare och köpare är mitt högsta mål. Tack verkligen för den fina rekommendationen.
  • Nabil R
    Nabil R skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Proffsig, pålitlig och erfaren. Hon leverera Läs mer
    2018-11-28 Jannike C svarar Nabil R
    Tack för rekommendationen och ditt förtroende!
  • Susanne B sålde sin bostad med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt en trea på Nickelgränd 6, Vällingby.
    Blev trevligt bemött av mäklaren. Hade inga speciella förväntningar, är nöjd med mäklarens insats. Läs mer
    2018-11-26 Jannike C svarar Susanne B
    Tack Susanne! Var ett riktigt trevligt samarbete under försäljningen av er lägenhet. Behöver ni hjälp i framtiden så bara höra av er till mig.
  • Ida-linn M sålde sin bostad med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde en tvåa i vby. Jannike ringde upp efter jag ringt byrån och jag valde henne utav ett mindre urval av mäklare. Hon kändes trygg och pålitlig och hon jobbade järnet för att det skulle bli bra. Lätt att prata med, såg eye to eye. Klar och tydlig med vad hon tyckte och tänkte. efter visning gick det fort med budgivning, mycket tack vare jannike. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-11-26 Jannike C svarar Ida-linn M
    Tack för din fina rekommendation! Uppskattas verkligen. Lycka till med att hitta er nya lägenhet, även om det är i ett annat område är du alltid välkommen att höra av dig till mig för rådgivning om du behöver hjälp!
  • Andreas M sålde sin bostad med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket bra, sympatisk.
    Trevlig och flitig. Läs mer
    2018-11-05 Jannike C svarar Andreas M
    Tack Andreas för de fina orden. Lycka till med allt.
  • Jan M köpte sin bostad med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jannike har hjälpt oss med en lägenhetsaffär. Vi har fullt förtroende för henne och hon är lugn och trevlig och vi känner att hon verkligen bryr sig om oss o att allt ska fungera. Hon förklarar allt lugnt och metodiskt så vi förstår. Vi är mycket nöjda med Jannike.
    Jan och Andreas Malmberg Läs mer
    2018-11-03 Jannike C svarar Jan M
    Tack för förtroendet och glad att jag kunde hjälpa till! Ni vet jag jag finns så bara svänga förbi för en kaffe när ni är i närheten.
  • Fredrik B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jannike har hjälpt mig med att både köpa, sälja och värdera bostäder.
    Hon är fantastisk och gör allt för att få både nöjda köpare och säljare. Läs mer
    2018-08-28 Jannike C svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för fina orden!

Det är roligt att vara med på din resa mellan bostäder som började för flera år sedan och fram tills nu :)
    Hälsa familjen!
  • Kritin B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte min första lägenhet, i Vällingby, via Jannike Swacke Clark. När det några år senare blev dags att sälja den kontaktade jag henne direkt. Jag kände mig helt trygg när att hon skötte försäljningen åt mig. Upplever Jannike Swacke Clark som en ärlig, rak och varm samt väldigt professionell mäklare som alltid ser lösningar.
    Sammanfattningsvis: en riktigt bra mäklare som jag gärna anlitar igen. Kände mig riktigt nöjd både med försäljningsprocessen och med slutresultatet på kontot. Läs mer
    2018-08-27 Jannike C svarar Kritin B
    Tack Kristin!

Det känns väldigt roligt att du har varit så nöjd från "båda sidorna"!

Lycka till i framtiden med allt och bara höra av dig om du behöver hjälp igen med någonting!
  • Ullis L
    Ullis L skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har fått hjälp med att sälja en lgh, jag blev väldigt bra bemött och fick förtroende för Jannike vid första mötet, Jannike har varit väldigt vänlig och tillmötesgående och hjälpt mig med en massa extra pga att jag inte bott på orten.

Jag kan verkligen rekommendera Jannike om ni går i säljtankar. Läs mer
    2018-08-23 Jannike C svarar Ullis L
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Självklart hjälper man till så du inte ska behöva köra flera timmar i onödan. :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby

Jimmy Solkarin