165 rekommendationer

en del av Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7
162 13 Vällingby — Visa karta

Vad tror Jimmy att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 165 kunder tycker om Jimmy Solkarin

• Lana K
    Lana K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har från början haft ett genuint förhållningssätt och varit otroligt serviceminded! Han har svarat på alla mina frågor och verkligen gjort allt för att jag ska känna mig trygg och säker! Rekommenderar Jimmy starkt för hans beundransvärda engagemang och drivkraft! Läs mer
  • Natalie J
    Natalie J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rekommenderar Jimmy starkt, det tydligt han läser på inför varje möte och kan svara på alla frågor. Han är både trevlig och duktig mäklare vilket snabbt lyster igenom redan vid första mötet. Läs mer
  • Abbas  V
    Abbas V skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en exceptionell mäklare.
    Professionell, trevlig, driven och oerhört kunnig.
    Var alltid tillgänglig för diverse frågor och jag kände den tryggheten man vill känna med en mäklare. Är väldigt nöjd med mitt köp.
    Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Johannes M
    Johannes M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Exceptionell Mäklare med ett driv som jag aldrig tidigare har skådat!
    Efter en berg och dal bana till säljprocess där vi mottog en massa skambud och där vi dessutom hade en potentiell köpare som drog sig ur 5 timmar innan kontraktsskrivning så gav jag nästan upp tanken om att kunna sälja min lägenhet i dagens marknad.
    Jimmy bokade genast in flera visningar, bad om mitt tålamod och lovade att kämpa för att hitta rätt köpare.
    Det hela slutade med att han trotsade marknaden och hittade en köpare som till slut betalade det vi hade förväntat oss!
    Han var under hela säljprocessen alltid kontaktbar för alla typer av frågor och funderingar vilket betydde mycket för mig!

Tack för all din hjälp Jimmy, jag är dig evigt tacksam! Läs mer
  • Gabriel Z
    Gabriel Z skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fantastisk mäklare som fanns tillgänglig under hela försäljningsprocessen. När bostadsmarknaden svackar så krävs det en duktig mäklare som kan leverera resultat mot oddsen. Jimmy är av högsta grad en professionell mäklare som når upp till alla förväntningar och utöver.
    Tack!! Läs mer
  • Robin H
    Robin H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevlig och duktig mäklare.
    Hög lokalkännedom samt väldigt serviceminded!

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Joe M
    Joe M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Västerorts bästa mäklare, trygg och snabb försäljning! Läs mer
  • Erica R
    Erica R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag anlitade Jimmy för att sälja min Brf. Han var mycket professionell och ärlig under hela processen. Han har en lokalkännedom och nätverk som är helt ovärdeligt! Utöver detta så är han väldigt enkel att få tag på och har lätt till skratt. Jag har bara gott att säga om Jimmy!

/Erica Rosengren Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick otroligt professionell och kompetent hjälp av Jimmy Solkarin på Fastighetsbyrån i Vällingby. Han hjälpte mig även när jag skulle köpa och gav värdefulla råd. Hans rådgivning grundade sig på mina behov och önskemål. Han skapade realistiska förväntningar både i köpprocessen och i säljprocessen. Kompetent och kunnig, nästan skrämmande god marknadskännedom, kunde i förväg säga slutpriser på olika objekt. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer, alla dagar i veckan. Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej Jimmy jag skriver till dig som Min mäklare. Du stöttade mig igenom hela processen kring dels min försäljning av mitt hus men även när jag köpte nytt. Du såg hur känslomässigt det var för mig att sälja, du uppmärksammade mina behov genom fantastiska råd och sen fanns du alltid tillgänglig när jag ringde. Jag känner verkligen att du gjorde det som behövdes för att jag skulle kunna känna mig lugn och trygg i dessa, för mig, jättestora affärerna. Till er som läser detta och letar efter en bra, trygg och kunnig mäklare så kan jag varmt rekommendera min mäklare, Jimmy Solkarin! Om jag ska göra husaffärer i framtiden är Du den jag kommer anlita Jimmy. Läs mer
  • Kim Ngan N
    Kim Ngan N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    I highly recommend Jimmy for selling apartments. He's fast, smart and service-friendly. He gave me straightforward advices to sell my apartment and buy the new apartment. Our journey with him was smoothe and pleasant even though the market was tough at that moment. He brought both me and the buyer good results! Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy får mina varmaste rekommendationer! Jag hade redan innan jag anlitade honom sett hans fantastiska säljresultat och haft flera vänner som rekommenderat honom. En otroligt skicklig mäklare som tar sig tid och har ett fantastiskt engagemang! I en tid då bostadsmarknaden är väldigt svajig säljer han min bostadsrätt till rekordsäljet av treor i min bostadsrättsförening!
    Jag har full tillit till Jimmy och kommer att anlita honom igen! Läs mer
  • Jack M
    Jack M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Haft kontakt med många mäklare innan jag valde att köpa via Jimmy, och majoriteten försökte på ett eller annat sätt pressa upp min satta budget. "Men du kan väl försöka lägga lite till i kontantinsats, så hittar vi något bra?" var bland annat något jag fick höra. Jimmy förstod min gräns direkt och rättade sig efter den, hörde av sig med MÅNGA tips, fort. Jag kunde även ibland skicka lägenheter jag hittat på Hemnet (hos andra mäklarfirmor/mäklare) som jag skickade till Jimmy och där han förklarade om det var ett bra/dåligt köp, med motivering. Hann buda på 3 som han rekommenderat (via andra mäklare) och förlora, innan han till slut hörde av sig med en lägenhet han satt på.

När det väl var dags att skriva kontrakt (säljaren ville skriva så fort som möjligt) så skedde det kl 22:00 på en onsdag. Jimmy tog sig tid att ta sig till kontoret och med bästa möjliga attityd förklara för båda parter allt vi behövde veta. Jag tror att säljaren vart väldigt nöjd med en så snabb affär, och en tillmötesgående mäklare, och jag var också definitivt nöjd som köpare! Kommer absolut att sälja via Jimmy när det väl är dags, utan att tveka! Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är supernöjda med vårat bostadsköp och Jimmy skötte allting på ett smidigt och snabbt sätt. Jimmy hjälpte oss en längre tid med bostadssökandet tills vi hittade det vi sökte efter. Läs mer
  • tobias p
    tobias p skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en jätte trygg mäklare. Man får alltid ärliga svar och snabb hjälp med allting.
    Haft kontakt med flera mäklare men ingen mäter sig med hans kunnande och engagemang.
    Han hjälpte oss att både sälja våran bostad och att hitta våran nya. Kommer absolut anlita honom igen och rekommenderar verkligen honom då han alltid gör mer än vad som förväntas av honom. Läs mer
  • Aghavni A
    Aghavni A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en fantastisk mäklare som är väldigt kunnig och kan sitt jobb. Vi har precis sålt en lägenhet och det gick väldigt smidigt och fort. Vi är väldigt nöjda med honom och kommer att definitivt anlita honom när vi säljer vår andra lägenhet.
    Vi hade anlitat en annan mäklare och vi fick ett bud som var lägre än utgångspriset. Läs mer
  • Thorlakur A
    Thorlakur A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gjorde fantastiskt jobb med att sälja min lägenhet. Det tok inte lång tid och han var alltid ,in control". Jätta viktigt för mig eftersom jag bor inte i Sverige att man har någon som er så fokuserad på jobbet. Läs mer
  • Philip R
    Philip R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte precis min första lägenhet så visste inte så mycket om bostads branschen. Jimmy hjälpte till med allt som behövdes. Grym mäklare.
    Supernöjd! Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin är en fantastisk mäklare som verkligen tar tillvara på både mig som säljare, men även köparens intresse. Hörde av vänner och bekanta att Jimmy var Kungen av Västerort och det kan jag verkligen bekräfta efter att ha sålt min lägenhet. Jimmy var anträffbar genom hela processen oavsett tid på dygnet och var verkligen mån även om mina köpare. En mäklare som verkligen inger förtroende och levererar det han lovar. Fastighetsbyrån Vällingby/Spånga har väldigt många duktiga mäklare som vi hört väldigt gott om, där Jimmy absolut ligger i framkant. När ni sälja tveka inte att välja Jimmy, det är en toppmäklare!! Supernöjd! Läs mer
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Haft min bostadsrätt som på gång med Jimmy under en period tills vi hittade rätt bostad för oss. Det gjorde försäljningen väldigt smidig och effektiv när det var dags vilket Jimmy stöttat hela vägen och funnits tillgänglig. Det är ännu någon månad innan skiftet sker, så hoppas på samma stöd hela vägen. Jimmy är positiv, trevlig, har koll på läget och ger goda råd samt är väldigt effektiv. Läs mer
  • Ivan P
    Ivan P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kundfokus!!!
    Jimmy Solkarin levererade verkligen. Affären gick fort och smidigt och han finns alltid ett samtal bort om man undrar något! Läs mer
  • Amir M
    Amir M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Otroligt nöjd med valet av mäklare, Jimmy är professionell, seriös och noggrann mäklare förutom dessa så är han väldigt trevlig och social person. Jag var väldigt orolig över bostadsförsäljning, köpet, mäklare val och hela processen men allt gick väldigt smidigt och bra med hjälp av honom. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Pelle A
    Pelle A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Då jag aldrig har gjort en bostadsaffär tidigare och min livssituation ändrades brutalt, så fick Jimmy mig att känna mig trygg i detta, Det är några månader kvar tills inflytt och jag hoppas och tror att Jimmy kommer hjälpa mig hela vägen till mål:-) Har bara possitiva saker att skiva om denna man:-) 5 av 5. Läs mer
  • Felicia  J
    Felicia J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Är mycket nöjd med Jimmys insats. Trevlig, flexibel och kunnig mäklare.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Yuan G
    Yuan G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Very friendly and provided undeniably professional top-level assistance. Läs mer
  • Maud H
    Maud H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är mer än nöjd med Jimmy som mäklare. Han är positiv, hjälpsam, mycket engagerad och mån om att kunden ska hitta rätt bostad. Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Maud H
    Tack Maud och lycka till med försäljningen av din egen bostad.

Hälsningar
  • Carl-Hampus B
    Carl-Hampus B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har varit otroligt nöjd med Jimmys prestation nu när jag skulle sälja min lägenhet men verkligen inte till min förvåning då jag anlitat honom flera gånger förut med fantastiska resultat varje gång.

Tålmodig, kunnig om branschen och så är han den killen som svarar sent på kvällen och även tidigt på morgon för att göra alla stegen från första mötet till avtalsskrivning så bra som möjligt. Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Carl-Hampus B
    Tack Hampus! Du är hjärtligt välkommen att höra av dig när du kommer tillbaka till Sverige igen.

• Lowe A
    Lowe A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Allt har gått snabbt och smidigt med Jimmy. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Lowe A
    Tack Lowe,

underbart att höra!

• Anna-Maija B
    Anna-Maija B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har varit supernöjd med Jimmy som har sätt allt sin energi att leta efter passande lägenhet för mig. Väldigt trevlig & engagerad och säkert försöker att finna bästa optionen till kunden. Superproffs attitude och alltid snabbt att hjälpa om nånting att fråga - varm rekommendering! Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Anna-Maija B
    Tack Anna-Maija, jag är också så glad att vi hittade den här fina lägenheten åt dig till slut.

Varma hälsningar
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är driven, ambitiös, hjälpsam och mycket professionell! Han tar till sig vad man önskar och vill uppnå och ger rekommendationer baserat på detta. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Joanna S
    Tack Joanna,

Hoppas att du kommer trivas i fritidshuset.

P.S
    Lowe trivs jätte bra i lägenheten.
  • Olof G
    Olof G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med valet av Jimmy som våran mäklare när vi skulle sälja våran lägenhet. Trevlig, professionell och väldigt mån om att man är delaktig i processen. Professionell attityd från första mötet till avslut. Väldigt snabb att svara på mail och i telefon. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Olof G
    Tack Olof,

och det känns extra kul att du är så nöjd i och med att jag konkurrerade mot så många fastighetsmäklare om att sälja din lägenhet.

• Karin B
    Karin B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell är bara förnamnet! Aldrig träffat en mäklare med ett sådant driv och han finns verkligen där för oss, sina klienter. Tack för att du hjälpte oss med att köpa drömbostaden! /Familjen Bäckman Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Karin B
    Härligt att höra,

hoppas att ni kommer stormtrivas i drömbostaden!

Hälsningar
  • Jonathan T
    Jonathan T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bästa mäklaren jag använt mig av! Social, påläst, otroligt noggrann men framför allt så var han ALLTID nåbar. Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Jonathan T
    Tack Jonathan, mitt mål är att alltid vara nåbar och det känns verkligen extra skönt att höra det.

Lycka till med huset!

// Jimmy
  • Marcel.sandaklie@gmail.com S
    Marcel.sandaklie@gmail.com S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ett professionellt bemötande, ärlighet, tydlig i ditt språk och väldigt vänlig. Rekommenderar starkt denna mäklare. Båda parterna blev nöjda och glada. Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Marcel.sandaklie@gmail.com S
    Tack Marcel,

det känns alltid lika fantastiskt när båda parter är så nöjda.

Lycka till med renoveringen.

• Niklas
    Niklas skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är otroligt professionell, smidig och ärlig!
    Behövde hjälp att sälja min fars lägenhet. Allt fungerade super från första kontakten till kontraktsskrivning, hade kontinuerlig kontakt med Jimmy och fick alltid svar på mina frågor och funderingar.
    Jimmy slog ett rekord i föreningen med råge och fick till ett riktigt bra slutpris!

Behöver du sälja en lägenhet snabbt och få ett bra slutpris, med en rak och smidig kommunikation - välj Jimmy och sluta fundera på någon annan mäklare!

Grymt bra jobbat Jimmy! Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Niklas
    Vad ska man säga, tack Niklas.
    Härligt att slå rekord i föreningen, igen!

• Linda B
    Linda B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har erfarenhet av Jimmy som både köpare och säljare. Jimmy är ett självklart val av mäklare, han är ambitiös och går alltid the extra mile för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Stort tack, Jimmy!

/Linda B Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Linda B
    Tack Linda,

och det känns också jättekul att du har varit nöjd från "båda sidorna"!

Hoppas att du kommer trivas på södra sidan av stan.

Varma hälsningar

Jimmy
  • Babak R
    Babak R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte min lägenhet via Jimmy. Jag fick bra och trevligt bemötande med en seriös inställning samt bra service. Han var också väldigt tillmötesgående med tider för visning och återkom med svar snabbt. Jag rekommenderar honom och kommer att anlita honom den dagen jag ska sälja. Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Babak R
    Tack Babak,

och du är hjärtligt välkommen att återkomma den dagen du ska sälja.

• Ylva L
    Ylva L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag var klumpig och valde en annan mäklarfirma först, de klarade inte av att sälja min lägenhet. När Jimmy tog över lyckades han utan problem. Han gav bra råd under vägen, svarar alltid direkt, är sympatisk och flexibel och ser till att både köpare och säljare är nöjda.
    Gör inte om mitt misstag, utan välj Jimmy direkt! Han är inget andrahandsval, han är en stjärna och det är ett nöje att köpa och sälja via honom! Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Ylva L
    Haha, tack Ylva och hoppas att samtliga i området hör ditt budskap ;)

Lycka till med din bostad

Jimmy S
  • Stina C
    Stina C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb och proffsig ! Kommer defenitivt anlita Jimmy igen Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Stina C
    Härligt, då kommer vi att ses igen.

• Simon D
    Simon D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Efter en besvikelse med en annan mäklare så valde jag att inleda ett samarbete och sälja min lägenhet med Jimmy. Skillnaden har varit som natt och dag! Samtidigt som kommunikationen har varit utomordentligt bra, så har han lyckats sälja till ett pris som alla parter varit mycket nöjda med. När det var dags att sälja min andra lägenhet så tvekade jag inte en sekund på att höra av mig till Jimmy ännu en gång. Marknaden där denna försäljning skedde har varit ostabil på sista tiden, och andra lägenheter har gått för relativt låga priser. Detta hindrade dock inte Jimmy från att återigen kliva in och leverara ett utomordentligt resultat. Vad som imponerar mig som mest är det faktum att Jimmy inte nöjer sig med att sälja till ett pris där han vet att din gräns som säljare går, utan istället arbetar hårt för att få till ett pris som du verkligen är nöjd med! Jag rekommenderar med andra ord alla i Vällingby/Hässelby att sammarbeta med Jimmy vid försäljning/köp. Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Simon D
    Tack Simon,

det som känns extra kul är just det du säger, det vill säga att mitt mål alltid är att försöka leverera rekordpris i föreningar.

Lycka till och hoppas att du kommer trivas med din nya bostad i Sundbyberg.

• Torsten A
    Torsten A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är flexibel och snabbtänkt samt att han är empatisk tack för hjälpen Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Torsten A
    Tack själv Torsten, det var ett nöje att samarbeta med dig!

// Jimmy
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte min första lägenhet av Jimmy, toppenbra service med snabba svar på mina tusen frågor och bra vägledning och stöd genom kontraktsskrivningen. Man kan känna sig trygg när man köper lägenhet av honom! Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Elisabeth R
    Tack Elisabeth, det känns skönt att du kände dig trygg i affären, inte minns med tanken på så som du säger att det var din första lägenhets affär.

• Marcus B
    Marcus B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en mäklare med höga ambitioner som inte ser problem utan bara lösningar.
    Det var ett självklart val för mig att använda Jimmy som mäklare då han är mycket professionell med höga ambitioner.

Under processen uppfyllde Jimmy alla mina krav och är otroligt nöjd över den affär vi gjorde.

Om du också vill ha Sveriges bästa mäklare, tveka inte - ta kontakt direkt! Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Marcus B
    Sveriges bästa mäklare! Jo, jag tackar!

Lycka till med din nya bostad.

• Asim K
    Asim K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    We just purchased our 1st home in the Sweden Via Jimmy with the assistance of this amazing professional.Jimmy is incredibly professionally driven and knowledgeable as indicated by the buying process and resulted in a swift and smooth transaction.

Always available to answer questions.

Highly recommended! Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Asim K
    Thank you Asim,

I am glad that I could help your family finding the perfect apartment here in Hässelby.

Good luck

Sincerely

• Biniam T
    Biniam T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gjorde ett bra jobb med försäljningen av vår bostad. Vi fick ett professionellt och gott bemötande från första kontakt till att vi fick bostaden såld till ett pris vi var nöjda med. Därför vill vi tacka Jimmy och rekommendera er som är i kvalet att välja mäklare att att använda er denna duktiga mäklare. Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Biniam T
    Tack Biniam och hoppas att det är många andra som läser det här!

Lycka till med din nya fina lägenhet

Jimmy
  • Amer L
    Amer L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra och trevligt bemötande, seriös inställning samt bra service. Skulle absolut rekommendera Jimmy som mäklare! Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Amer L
    Tack snälla Amer,

Lycka till i Råcksta och hälsa din pappa.

• Linus S
    Linus S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    bra service, bra bemötande och otrolig hjälpsam mäklare. Jag skulle Rekommendera han. Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Linus S
    Tack Linus S och det är ju rekommendationer jag lever på, så det känns jätte fint!

• Erika L
    Erika L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mäklaren bad mig göra hans jobb med kontakt med bank, vilket jag ansåg inte var speciellt professionellt. Han ringde mig och sa "Kan du försöka övertala banken om en bättre dag/tid som passar både dig och säljaren? De verkar inte lyssna på mig, då jag är mäklare".

Mäklaren bokade dessutom från början in en tillträdesdag som som säljaren sagt att hen inte kunnat på. Det resulterade i att säljaren kontaktade mig och vi själva fick komma överens om en bättre dag/tid, istället för att gå via mäklaren.

Väldigt mycket jobb i onödan lades på säljare/köpare med andra ord. Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Erika L
    Jätte tråkigt att du känner så! Synd att du inte återkom för två år sedan när affären gjordes upp, jag har lite svårt att minnas alla detaljer så här långt efteråt. Men återigen, jätte tråkigt att du känner så då mitt mål alltid är att ha nöjda kunder igenom hela bostadsaffären.

Med vänliga hälsningar
  • Ibrahim N
    Ibrahim N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fantastisk duktig och hjälpsam mäklare. Han är pålitlig och man känner sig trygg som säljare. Rekommenderar Jimmy varmt. Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Ibrahim N
    Tack Ibrahim för dem fina orden. Jag kan även hälsa att Marcel stormtrivs i din lägenhet.

• Peter W
    Peter W skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är otroligt driven och kunnig vilket visade sig genom hela köpprocessen och resulterade i en snabb och smidig affär.
    Alltid tillgänglig för att svara på frågor.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-08-15 Jimmy S svarar Peter W
    Tack snälla Peter,

Lycka till med din nya bostad.

Yosef J. Lahlou
Linnea Mohlén