Jimmy Solkarin
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 277 Läs vad Jimmy Solkarin

• Ayu H köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-07-15

Hässelby Strand
    Vi köpte lägenheten och Jimmy var så hjälpsam. Vi är så nöjda Läs mer
  • Victor H
    Victor H köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-07-08

Hässelby Strand
    Jag och min sambo köpte en en 2-rums lägenhet av Jimmy.

Vi är extremt nöjda med hela processen, Jimmy hade alltid svar på våra frågor, hjälpte oss med det vi inte förstod och gjorde att köpet gick smidigt!

Jag och min sambo fick ett stort förtroende för Jimmy och rekommenderar honom starkt till alla andra som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • ANN-MARIE N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-07-03

Vid första mötet med Jimmy känns allt rätt, vi fick direkt en känsla av tillit. Han är väldigt pålitlig, trevlig, kunnig och effektiv. Vi rekommenderar utan tvekan Jimmy, tveka inte utan ring direkt och boka in tid! Läs mer
  • BENGT E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-06-27

Ingenting är konstigt med att det köps o säljs en mängd lägenheter i V-ort med en mäklare som Jimmy 👑.
    Mer behöver inte tilläggas 🎩 Läs mer
  • Douglas G köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-06-21

Hässelby Norra Villastad
    Jag har köpt ett brf radhus i hässelby villastad och jag är så glad att jimmy var mäklaren.

Som 21 åring och köper en bostad så är det väldigt nervöst och ett ganska okänt område då jag är så ung men jimmy fick my att känna mig avslappnad och svarade på alla frågor vi hade.

Jag hade inga förväntningar innan men allt gick extremt bra och smidigt tack vare jimmy solkarin Läs mer
  • Hassan H sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-06-16

Spånga - Sundby
    Har köpt och såld samma bostad med hjälp av Jimmy Solkarin, enkelt och smidigt, fick rätt bemötande och är nöjd med affären. Läs mer
  • Barbro B sålde sin bostad med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-06-13

Jimmy är en trevlig, ambitiös mäklare, som utgett sig för att ha kompetens för uppdrag där Överförmyndaren är involverad.
    Dessvärre saboterade hans medarbetare på Fastighetsbyrån helt denna bild, när de under hans sjukfrånvaro, inte klarade av att avsluta affären på ett korrekt sätt. De bör ju ha fått tydliga instruktioner från Jimmy om hur detta avslut skulle handläggas. Detta orsakade mig som säljare stora problem med bank och myndighet. Läs mer
  • Wenche C köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-06-13

Vällingby - Vinsta
    Snabb, hjälpsam och trevlig 😊 Läs mer
  • Aubhro M
    Aubhro M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-06-10

The Swedish real-estate market can look daunting to a non-Swede, esp. with almost all the legal and statutory information being in Swedish. Jimmy helped us navigate all formalities smoothly and we trusted him completely. He was very open about the terms of sale, the Association’s finances, and ran the bidding process in a very fair manner. There was complete support from his end during and after the sale. Jimmy was always available for the smallest of questions and even helped us visit our apartment to take measurements on a public holiday!
    Jimmy is a service-oriented professional and a gem of a guy! I will gladly use his services again and will encourage you to as well!

- Aubhro M. Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-06-10

Hässelby Norra Villastad
    Vi har haft stor hjälp av Jimmy i vår försäljning av bostad, men även i jakten på nytt hus har Jimmy hjälpt oss.
    Vi har med lätthet kunnat kontakta Jimmy för att få hans och hans kollegors syn på olika hus vi varit intresserade av.
    När vi väl hittade nytt hus gick försäljningen av vårt hus mycket snabbt och smidigt.
    Jimmy håller vad han lovar och gör det med stor skicklighet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby

Jimmy Solkarin