Jimmy Solkarin
2018-05 - 2018-11

Läs vad 238 kunder tycker om Jimmy Solkarin

• Abdullah B
    Abdullah B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mycket nöjda med Jimmy`s arbete med att förmedla vår radhus. Försäljningen gick över förväntan. Vi kan varmt rekommendera honom vidare Läs mer
  • Adamina Chanel B
    Adamina Chanel B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gjorde ett utmärkt jobb. Jag fick ut vad han sa att jag skulle få ut, lägenheten gick till och med inom det högre spannet. Kan rekommendera Jimmy. Han är snabb och trevlig! Läs mer
  • Mats Erik S köpte sin bostad med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy sålde en lägenhet till mig. Han är lättsam, trevlig och kunnig. En fantastig säljare. Läs mer
  • Dilsat P köpte sin bostad med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    I bought an apartment in Hassalby Strand and starting from the beginning Jimmy was so helpful, friendly, professional and very knowledgable. As i don't speak swedish and didn't know Swedish rules, he has been trained me what to do with a perfect guidance. Everything went smooth.Everything went the smoothest beyonf my expectations. Grateful to meet Jimmy Solkarin. Läs mer
  • Andrea F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi tog hjälp av Jimmy när vi skulle sälja våran bostad och vi är mycket nöjda med vårat val av mäklare. Trots att marknaden blivit sämre lyckades vi med Jimmys hjälp sälja lägenheten till ett bra pris. Jimmy är engagerad, flexibel och hjälpsam. Allt man kan önska av en mäklare. Läs mer
  • Diana P
    Diana P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy var till stor hjälp när jag skulle köpa en bostad. Bra kommunikation, trevligt bemötande och skön energi. Han är professionell och smidig. Han såg även till att det blev bra för bägge sidorna, alla blev nöjda!

PS. Han ger även bra tips på tvserier Läs mer
  • Emma C
    Emma C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Efter att ha varit på väg att lägga ut och sälja min lägenhet en längre tid var Jimmy den som tillslut fick mig att göra det. Han var väldigt hjälpsam, förtroendeingivande och professionell. Skulle absolut rekommendera Jimmy! Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Efter att jag haft min lägenhet på "marknaden" genom en annan mäklare, och detta inte hade gett någon positiv utveckling för mig, så kontaktade jag Jimmy Solkarin på Fastighetsbyrån.
    Han presenterade för mig det arbetssätt han använde för en lyckad försäljning, som tilltalade mig mycket. Och jag gav honom förtroendet att genomföra marknadsföring, visning och slutligen försäljningsavslut.

Jag är mycket imponerad av hans sätt att driva processen, och höll mig samtidigt informerad om utvecklingen.

Försäljningen slutfördes på förvånansvärt kort och effektivt tid. Jag blev glad till det slutpris han kom fram till, och jag är övertygad att även köparen är positiv till hans professionella och lyhördhet i affären.

Jag kan därför ge honom de bästa rekommendationerna, och tvekar inte att jag även i framtiden kan komma att ge honom mitt förtroende i en kommande affär.
    Lars Nordin, Hässelby Läs mer
    Lars N gillar detta
  • Sarkawt K
    Sarkawt K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy sålde min bostadsrätt. trevligt bemötande, smidig process Rekommenderas! Läs mer
  • Sofia A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin hjälpte mig när jag snabbt behövde köpa en ny bostad. Mycket trevlig och engagerad. Jag är jättenöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby

Jimmy Solkarin