en del av Fastighetsbyrån Vällingby

4.8 / 5 i betyg — 134 rekommendationer

Läs vad 134 användare tycker om Jimmy Solkarin

• Karin B
    Karin B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell är bara förnamnet! Aldrig träffat en mäklare med ett sådant driv och han finns verkligen där för oss, sina klienter. Tack för att du hjälpte oss med att köpa drömbostaden! /Familjen Bäckman
  • Jonathan T
    Jonathan T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bästa mäklaren jag använt mig av! Social, påläst, otroligt noggrann men framför allt så var han ALLTID nåbar.
  • Marcel.sandaklie@gmail.com S
    Marcel.sandaklie@gmail.com S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ett professionellt bemötande, ärlighet, tydlig i ditt språk och väldigt vänlig. Rekommenderar starkt denna mäklare. Båda parterna blev nöjda och glada.
  • Niklas
    Niklas skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är otroligt professionell, smidig och ärlig!
    Behövde hjälp att sälja min fars lägenhet. Allt fungerade super från första kontakten till kontraktsskrivning, hade kontinuerlig kontakt med Jimmy och fick alltid svar på mina frågor och funderingar.
    Jimmy slog ett rekord i föreningen med råge och fick till ett riktigt bra slutpris!

Behöver du sälja en lägenhet snabbt och få ett bra slutpris, med en rak och smidig kommunikation - välj Jimmy och sluta fundera på någon annan mäklare!

Grymt bra jobbat Jimmy!
  • Linda B
    Linda B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har erfarenhet av Jimmy som både köpare och säljare. Jimmy är ett självklart val av mäklare, han är ambitiös och går alltid the extra mile för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Stort tack, Jimmy!

/Linda B
  • Babak R
    Babak R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte min lägenhet via Jimmy. Jag fick bra och trevligt bemötande med en seriös inställning samt bra service. Han var också väldigt tillmötesgående med tider för visning och återkom med svar snabbt. Jag rekommenderar honom och kommer att anlita honom den dagen jag ska sälja.
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag var klumpig och valde en annan mäklarfirma först, de klarade inte av att sälja min lägenhet. När Jimmy tog över lyckades han utan problem. Han gav bra råd under vägen, svarar alltid direkt, är sympatisk och flexibel och ser till att både köpare och säljare är nöjda.
    Gör inte om mitt misstag, utan välj Jimmy direkt! Han är inget andrahandsval, han är en stjärna och det är ett nöje att köpa och sälja via honom!
  • Stina C
    Stina C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb och proffsig ! Kommer defenitivt anlita Jimmy igen
  • Simon D
    Simon D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Efter en besvikelse med en annan mäklare så valde jag att inleda ett samarbete och sälja min lägenhet med Jimmy. Skillnaden har varit som natt och dag! Samtidigt som kommunikationen har varit utomordentligt bra, så har han lyckats sälja till ett pris som alla parter varit mycket nöjda med. När det var dags att sälja min andra lägenhet så tvekade jag inte en sekund på att höra av mig till Jimmy ännu en gång. Marknaden där denna försäljning skedde har varit ostabil på sista tiden, och andra lägenheter har gått för relativt låga priser. Detta hindrade dock inte Jimmy från att återigen kliva in och leverara ett utomordentligt resultat. Vad som imponerar mig som mest är det faktum att Jimmy inte nöjer sig med att sälja till ett pris där han vet att din gräns som säljare går, utan istället arbetar hårt för att få till ett pris som du verkligen är nöjd med! Jag rekommenderar med andra ord alla i Vällingby/Hässelby att sammarbeta med Jimmy vid försäljning/köp.
  • Torsten A
    Torsten A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är flexibel och snabbtänkt samt att han är empatisk tack för hjälpen
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte min första lägenhet av Jimmy, toppenbra service med snabba svar på mina tusen frågor och bra vägledning och stöd genom kontraktsskrivningen. Man kan känna sig trygg när man köper lägenhet av honom!
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en mäklare med höga ambitioner som inte ser problem utan bara lösningar.
    Det var ett självklart val för mig att använda Jimmy som mäklare då han är mycket professionell med höga ambitioner.

Under processen uppfyllde Jimmy alla mina krav och är otroligt nöjd över den affär vi gjorde.

Om du också vill ha Sveriges bästa mäklare, tveka inte - ta kontakt direkt!
  • Asim K
    Asim K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    We just purchased our 1st home in the Sweden Via Jimmy with the assistance of this amazing professional.Jimmy is incredibly professionally driven and knowledgeable as indicated by the buying process and resulted in a swift and smooth transaction.

Always available to answer questions.

Highly recommended!
  • Biniam T
    Biniam T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gjorde ett bra jobb med försäljningen av vår bostad. Vi fick ett professionellt och gott bemötande från första kontakt till att vi fick bostaden såld till ett pris vi var nöjda med. Därför vill vi tacka Jimmy och rekommendera er som är i kvalet att välja mäklare att att använda er denna duktiga mäklare.
  • Amer L
    Amer L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra och trevligt bemötande, seriös inställning samt bra service. Skulle absolut rekommendera Jimmy som mäklare!
  • Linus S
    Linus S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    bra service, bra bemötande och otrolig hjälpsam mäklare. Jag skulle Rekommendera han.
  • Erika L
    Erika L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mäklaren bad mig göra hans jobb med kontakt med bank, vilket jag ansåg inte var speciellt professionellt. Han ringde mig och sa "Kan du försöka övertala banken om en bättre dag/tid som passar både dig och säljaren? De verkar inte lyssna på mig, då jag är mäklare".

Mäklaren bokade dessutom från början in en tillträdesdag som som säljaren sagt att hen inte kunnat på. Det resulterade i att säljaren kontaktade mig och vi själva fick komma överens om en bättre dag/tid, istället för att gå via mäklaren.

Väldigt mycket jobb i onödan lades på säljare/köpare med andra ord.
  • Ibrahim N
    Ibrahim N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fantastisk duktig och hjälpsam mäklare. Han är pålitlig och man känner sig trygg som säljare. Rekommenderar Jimmy varmt.
  • Peter W
    Peter W skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är otroligt driven och kunnig vilket visade sig genom hela köpprocessen och resulterade i en snabb och smidig affär.
    Alltid tillgänglig för att svara på frågor.
    Rekommenderas varmt!
  • Edward T
    Edward T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gav ett mycket bra första intryck och man kände redan ett stort förtroende till honom. Han visste exakt vad som behövdes göras med lägenheten inför fotografering och hade redan vid första mötet ett förslag på dag för första vissning. Som helhet är jag extremt nöjd med Jimmy. Skulle varmt rekomendera honom till vänner och familj.
  • Nadim A
    Nadim A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rekommenderar Jimmy starkt!
    Jimmy har under köpprocessen varit ett stort stöd. Han är väldigt rättvis och ärlig vilket gav mig ett stort förtroende för honom direkt. Extremt kunnig och hjälpsam samt väldigt lättillgänglig och snabb på svara.
    Supernöjd! ^^
  • Pojan A
    Pojan A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När jag satt ner vid första mötet så kändes det som Jimmy beskrev sitt engagemang, kunnighet och arbete med för stora ord. Men redan från start så kom Jimmy att leva upp till de stora orden, men även överträffa dem.
    Jimmy var ständigt tillgänglig vid frågor eller funderingar. Försäljningen gick snabbt och kändes hela vägen som ett bra samarbete där Jimmy var ärlig och uppriktig med hans tankar samt rådgivning vid våra funderingar och beslut.

Anlitandet av Jimmy var långt över våra förväntningar och jag skulle utan tvekan rekommendera honom till andra då jag vet att de skulle vara i väldigt trygga i en otroligt kunnig mäklares händer.
  • Dan B
    Dan B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rekommenderar Jimmy varmt! Han har under hela försäljningsprocessen gett allt för att utgången skulle bli så bra som den till slut blev! Oerhört lätt att ha kontakt med och svarar snabbt på frågor och funderingar. Min försäljning kunde inte ha gått smidigare.

Stort tack Jimmy!
  • Matilda O
    Matilda O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har varit otroligt hjälpsam vid mitt köp. Han hjälpte mig med bankkontakt när det krånglade. Han är kunnig och otroligt hjälpsam. Rekommenderas!
  • Lena S
    Lena S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har varit extremt snabb och effektiv i mitt ärende och ändå lyckats sälja lägenheten för rekordpris i föreningen!
    Supernöjd med den service och engagemang han har tillfört!
    När det är dags att köpa igen vet jag vem jag tänker vända mig till.
  • Pejman H
    Pejman H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Lägenheten hann inte vara ute i många dagar! Väldigt smidigt.
    Jag kommer absolut använda mig av Jimmy igen.
  • Poone K
    Poone K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en kunnig, tillmötesgående å väldigt trevlig person och mäklare. Han såg till att jag och min sambo fick komma på en förhandsvisning samma dag kontakt togs och det blev en snabb affär som vi blev väldigt nöjda med! Dessutom är vi förstagångsköpare och han gjorde den upplevelsen mycket bra och trygg. Tack Jimmy, du är bäst! / Poone och Atila
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är väldigt nöjd med Jimmys arbete. Han är extremt duktig på sitt jobb och levererade verkligen för vår försäljning. Rekommenderar starkt!
  • Magdalena B
    Magdalena B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är mycket lätt att prata med och hjälpsam. En professionell och engagerad mäklare som hjälpte mig med en snabb köp av lägenheten innan planerad visning.
    Kan definitivt rekommendera honom som mäklare!
  • N
    N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ärlig, skarp, snabb och transparent. Tack!
  • Dalia L
    Dalia L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är väldigt professionell, och var hela tiden tillgänglig för oss. Han hade svar på alla våra frågor och gav oss många bra råd. Han skötte försäljningen väldigt snabbt och effektivt.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig,svarar alltid i telefon.Kan verkligen sitt jobb,tycker jag.Samma dag fick jag lägenheten.Stilig!!rekommenderar utan tvekan.
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är verkligen en härlig, hjälpsam och trevlig mäklare. Han har gjort allt och lite till för att lyckas sälja min lägenhet.
  • Jonatan A
    Jonatan A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Dina handlingar betyder väldigt mycket för mig, Så professionell och engagerad mäklare men även en person man har lätt att prata med, Ärlig och har stort hjärta, Han går utan för gränserna utan att förlora fokuset på så sätt att han försöker verkligen hjälpa till om du ärlig nog att våga öppna upp dig. mitt tips är utan tvekan kontakta han. Även om din livs situation ser mörk ut. Så kan du lita på att han kommer hjälpa dig/er i den mån han kan. Tack Jimmy, Du har varit min Sol under förändrings fasen!!
    Jonatan A gillar detta
  • Mark B
    Mark B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mer än nöjda med det sätt som Jimmy hanterat vår lägenhetsaffär. Från att vi kontaktade Jimmy till att lägenheten var såld tog det mindre än en månad då vi valde att inte gå ut i visning av lägenheten eftersom budet vi fick överträffade våra förväntningar. Som ordförande i bostadsrättsföreningen har jag extra koll på mäklare som sålt i området. Jimmy har sålt till rekordpris, så när det var dags för oss att sälja var det ingen frågan om vem som skulle förmedla vår lya. Jimmy har skött affären på ett utmärkt och intressant sätt. Vi är mer än tacksamma för hans tjänst. REKOMENDERAS STARKT!
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en professionell och engagerad mäklare som hjälpte mig till en snabb försäljning. En försäljning där både säljare och köpare upplevdes nöjda. Jimmy höll mig väl uppdaterad under hela processen. Jag kan varmt rekommendera honom.
  • Zay D
    Zay D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy, du är en stjärna. Tack för ditt råd och ditt väl bemötande . Han är väldigt bra mäklare av högsta grad. Han är mycket vänlig , ärlig , artig, lyhörd och professionell .
    Jag skulle köpa en lägenhet från annan mäklare och jag tänkte ringa och rådfråga innan jag hoppa på ett stort steg i mitt liv. eftersom jag läste och hörde gott rykte om Jimmy, vågade jag ta kontakt med honom och vilken bra tur jag hade .Han räddade mig från blåsning tack vara hans råd och rekommendation.
    Jag rekommenderar honom starkt till folk som mig aldrig köpt eller såld förut. Han är mycket trovärdig och ärlig person utöver hans positiv attityd och glatt leende . Tveka inte kontakta Jimmy åtminstone rådfråga honom om köp och sälj.
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell och driven mäklare. I mitt fall en väldigt snabb och trygg försäljning där Jimmy har tillhandahållit och uppdaterat mig med information under hela processen. Alltid tillgänglig!
  • Sally R
    Sally R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en tillgänglig, professionell och lyhörd mäklare. Gör alltid sitt bästa ger 200 procent till sina kunder och samlar all information som behövs. Jimmy är en kunnig mäklare som är strukturerad och engagerad i sitt jobb vilket gör honom till en av få mäklare som har alla dessa egenskaper.
  • Morgan B
    Morgan B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Efter att ha förlorat en budgivning som Jimmy höll i så tog han sig tiden att leta upp en annan fin lägenhet i närområdet som han tipsade mig om, och som jag sedan valde att köpa. Har också varit mycket hjälpsam med information och alla praktiska bitar kring köpet
  • Loman O
    Loman O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en mycket professionell mäklare som lyckades överträffa mina redan högt ställda förväntningar. Lyhördhet och kunskap inom sitt område är egenskaper som Jimmy besitter viket gjorde att det kändes tryggt. Det som förvånade mig mest var att Jimmy lyckades fånga upp en köpare efter endast några dagar, detta utan att ens lägenheten hade hunnits fotograferats. Några dagar senare var affären klar, jag fick det jag önskade. Kan varmt rekommendera Jimmy.
  • Kifara H
    Kifara H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sammantaget är han bra mäklare, väl respekterade och ge extra omsorg av sina kunder.
  • Martin E
    Martin E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy kom in i bilden efter att min första mäklare misslyckats med försäljningen. Lägenheten hade då legat ute på hemnet en månad och hade endast fått skambud när Jimmy tog över. Från det tog det inte 48 timmar innan lägenheten var såld till ett pris jag är mycket nöjd med. Karln är en trollkarl och jag önskar bara att jag hade kontaktat honom direkt.
  • Azam B
    Azam B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    suverän bemötande. Han är tydlig och förklara. Punktligt och bra att göra affär med.
  • Fuad B
    Fuad B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    mycket trevlig och duktig mäklare. gör sitt jobb väldigt proffsigt.
    jag kommer att verkligen rekomendera honom ))
    BÄSTA
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb och smidig, inga konstigheter.
  • Lara M
    Lara M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag skulle kort och gott beskriva Jimmy som Västerorts Fredrik Eklund! Han har perfekta personliga egenskaper för att göra en bra affär, inte enbart för mig som säljare utan han ser också till att köparen får minst lika mycket engagemang. Fantastisk i första mötet då han kom in och såg alla lägenhetens fördelar direkt, smidig och kontinuerlig kontakt under försäljningen, blev ordentligt grillad av köparna och klarade det galant under kontraktskrivning och slutligen bra återkoppling efter avtalsskrivning. Det är inte ovanligt att han säljer lägenheter till rekordpris, inte heller denna gång med min lägenhet. Har bara gott att säga helt enkelt och kan varmt rekommendera denna superstjärna!
  • Rosa S
    Rosa S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy did a fantastic job. He saw that we were really interested in the apartment and he helped from the beginning. We had many problems with the bank because for me, as a PhD student with a scholarship, was a bit difficult to get a loan. We could talk to him and he offered his help to get the loan, and we got it! Now we can say that thanks to him we can live in our dream home! Without his help, his commitment and his ability to negotiate this would never have been possible.
    We don't speak Swedish and we were really inexperienced. This was not a problem at all. With him we didn't feel this was a disadvantage at all during the entire process. He is really professional, as we could observe it when he went trough each paragraph of the contract and explained us that difficult formal Swedish in really simple English words, giving examples and helpful tips for the future. He made us feel very comfortable during the meeting with the landlord. In summary, I really recommend Jimmy as broker for everyone that want to have a really great experience in finding his place to live.
  • Johan N
    Johan N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy hjälpte mig på ett fantastiskt sätt när jag behövde det. Proffsigt och håller vad han lovar. När det blir dax att flytta nästa gång så vet jag vart jag ska vända mig.
  • Emre T
    Emre T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, hjälpsam och lätt att ha kontakt med. Kan definitivt rekommendera.
Linnea Mohlén
Yosef J. Lahlou