en del av Fastighetsbyrån Vällingby

4.8 / 5 i betyg — 109 rekommendationer

Läs vad 109 användare tycker om Jimmy Solkarin

• Pejman H
    Pejman H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Lägenheten hann inte vara ute i många dagar! Väldigt smidigt.
    Jag kommer absolut använda mig av Jimmy igen.
  • Poone K
    Poone K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en kunnig, tillmötesgående å väldigt trevlig person och mäklare. Han såg till att jag och min sambo fick komma på en förhandsvisning samma dag kontakt togs och det blev en snabb affär som vi blev väldigt nöjda med! Dessutom är vi förstagångsköpare och han gjorde den upplevelsen mycket bra och trygg. Tack Jimmy, du är bäst! / Poone och Atila
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är väldigt nöjd med Jimmys arbete. Han är extremt duktig på sitt jobb och levererade verkligen för vår försäljning. Rekommenderar starkt!
  • Magdalena B
    Magdalena B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är mycket lätt att prata med och hjälpsam. En professionell och engagerad mäklare som hjälpte mig med en snabb köp av lägenheten innan planerad visning.
    Kan definitivt rekommendera honom som mäklare!
  • N
    N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ärlig, skarp, snabb och transparent. Tack!
  • Dalia L
    Dalia L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är väldigt professionell, och var hela tiden tillgänglig för oss. Han hade svar på alla våra frågor och gav oss många bra råd. Han skötte försäljningen väldigt snabbt och effektivt.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig,svarar alltid i telefon.Kan verkligen sitt jobb,tycker jag.Samma dag fick jag lägenheten.Stilig!!rekommenderar utan tvekan.
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är verkligen en härlig, hjälpsam och trevlig mäklare. Han har gjort allt och lite till för att lyckas sälja min lägenhet.
  • Jonatan A
    Jonatan A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Dina handlingar betyder väldigt mycket för mig, Så professionell och engagerad mäklare men även en person man har lätt att prata med, Ärlig och har stort hjärta, Han går utan för gränserna utan att förlora fokuset på så sätt att han försöker verkligen hjälpa till om du ärlig nog att våga öppna upp dig. mitt tips är utan tvekan kontakta han. Även om din livs situation ser mörk ut. Så kan du lita på att han kommer hjälpa dig/er i den mån han kan. Tack Jimmy, Du har varit min Sol under förändrings fasen!!
    Jonatan A gillar detta
  • Mark B
    Mark B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mer än nöjda med det sätt som Jimmy hanterat vår lägenhetsaffär. Från att vi kontaktade Jimmy till att lägenheten var såld tog det mindre än en månad då vi valde att inte gå ut i visning av lägenheten eftersom budet vi fick överträffade våra förväntningar. Som ordförande i bostadsrättsföreningen har jag extra koll på mäklare som sålt i området. Jimmy har sålt till rekordpris, så när det var dags för oss att sälja var det ingen frågan om vem som skulle förmedla vår lya. Jimmy har skött affären på ett utmärkt och intressant sätt. Vi är mer än tacksamma för hans tjänst. REKOMENDERAS STARKT!
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en professionell och engagerad mäklare som hjälpte mig till en snabb försäljning. En försäljning där både säljare och köpare upplevdes nöjda. Jimmy höll mig väl uppdaterad under hela processen. Jag kan varmt rekommendera honom.
  • Zay D
    Zay D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy, du är en stjärna. Tack för ditt råd och ditt väl bemötande . Han är väldigt bra mäklare av högsta grad. Han är mycket vänlig , ärlig , artig, lyhörd och professionell .
    Jag skulle köpa en lägenhet från annan mäklare och jag tänkte ringa och rådfråga innan jag hoppa på ett stort steg i mitt liv. eftersom jag läste och hörde gott rykte om Jimmy, vågade jag ta kontakt med honom och vilken bra tur jag hade .Han räddade mig från blåsning tack vara hans råd och rekommendation.
    Jag rekommenderar honom starkt till folk som mig aldrig köpt eller såld förut. Han är mycket trovärdig och ärlig person utöver hans positiv attityd och glatt leende . Tveka inte kontakta Jimmy åtminstone rådfråga honom om köp och sälj.
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell och driven mäklare. I mitt fall en väldigt snabb och trygg försäljning där Jimmy har tillhandahållit och uppdaterat mig med information under hela processen. Alltid tillgänglig!
  • Sally R
    Sally R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en tillgänglig, professionell och lyhörd mäklare. Gör alltid sitt bästa ger 200 procent till sina kunder och samlar all information som behövs. Jimmy är en kunnig mäklare som är strukturerad och engagerad i sitt jobb vilket gör honom till en av få mäklare som har alla dessa egenskaper.
  • Morgan B
    Morgan B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Efter att ha förlorat en budgivning som Jimmy höll i så tog han sig tiden att leta upp en annan fin lägenhet i närområdet som han tipsade mig om, och som jag sedan valde att köpa. Har också varit mycket hjälpsam med information och alla praktiska bitar kring köpet
  • Loman O
    Loman O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en mycket professionell mäklare som lyckades överträffa mina redan högt ställda förväntningar. Lyhördhet och kunskap inom sitt område är egenskaper som Jimmy besitter viket gjorde att det kändes tryggt. Det som förvånade mig mest var att Jimmy lyckades fånga upp en köpare efter endast några dagar, detta utan att ens lägenheten hade hunnits fotograferats. Några dagar senare var affären klar, jag fick det jag önskade. Kan varmt rekommendera Jimmy.
  • Kifara H
    Kifara H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sammantaget är han bra mäklare, väl respekterade och ge extra omsorg av sina kunder.
  • Martin E
    Martin E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy kom in i bilden efter att min första mäklare misslyckats med försäljningen. Lägenheten hade då legat ute på hemnet en månad och hade endast fått skambud när Jimmy tog över. Från det tog det inte 48 timmar innan lägenheten var såld till ett pris jag är mycket nöjd med. Karln är en trollkarl och jag önskar bara att jag hade kontaktat honom direkt.
  • Azam B
    Azam B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    suverän bemötande. Han är tydlig och förklara. Punktligt och bra att göra affär med.
  • Fuad B
    Fuad B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    mycket trevlig och duktig mäklare. gör sitt jobb väldigt proffsigt.
    jag kommer att verkligen rekomendera honom ))
    BÄSTA
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb och smidig, inga konstigheter.
  • Lara M
    Lara M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag skulle kort och gott beskriva Jimmy som Västerorts Fredrik Eklund! Han har perfekta personliga egenskaper för att göra en bra affär, inte enbart för mig som säljare utan han ser också till att köparen får minst lika mycket engagemang. Fantastisk i första mötet då han kom in och såg alla lägenhetens fördelar direkt, smidig och kontinuerlig kontakt under försäljningen, blev ordentligt grillad av köparna och klarade det galant under kontraktskrivning och slutligen bra återkoppling efter avtalsskrivning. Det är inte ovanligt att han säljer lägenheter till rekordpris, inte heller denna gång med min lägenhet. Har bara gott att säga helt enkelt och kan varmt rekommendera denna superstjärna!
  • Rosa S
    Rosa S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy did a fantastic job. He saw that we were really interested in the apartment and he helped from the beginning. We had many problems with the bank because for me, as a PhD student with a scholarship, was a bit difficult to get a loan. We could talk to him and he offered his help to get the loan, and we got it! Now we can say that thanks to him we can live in our dream home! Without his help, his commitment and his ability to negotiate this would never have been possible.
    We don't speak Swedish and we were really inexperienced. This was not a problem at all. With him we didn't feel this was a disadvantage at all during the entire process. He is really professional, as we could observe it when he went trough each paragraph of the contract and explained us that difficult formal Swedish in really simple English words, giving examples and helpful tips for the future. He made us feel very comfortable during the meeting with the landlord. In summary, I really recommend Jimmy as broker for everyone that want to have a really great experience in finding his place to live.
  • Johan N
    Johan N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy hjälpte mig på ett fantastiskt sätt när jag behövde det. Proffsigt och håller vad han lovar. När det blir dax att flytta nästa gång så vet jag vart jag ska vända mig.
  • Emre T
    Emre T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, hjälpsam och lätt att ha kontakt med. Kan definitivt rekommendera.
  • Roweid S
    Roweid S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt professionell och kunnig mäklare som kan marknaden. Bästa möjliga service, allt gick så smidigt när jag sålde min lägenhet. Överträffade mina förväntningar! Väldigt kul att träffa någon som är så engagerad och tycker om det han gör. Stor eloge Jimmy!
  • Brita N
    Brita N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin hjälpte mig att sälja min lägenhet i ett seniorboende i Vällingby. Han var vädligt proffsig och trevlig att ha att göra med. Det gick också snabbt och vi var nöjda med affären.
  • Julia Ö
    Julia Ö skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Supertrevlig, effektiv och lätt att få tag på! Jag har ingenting att klaga på, Jimmy är grym!
  • Christina F
    Christina F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Nytt säljrekord i föreningen, och han har stått ut med alla mina frågor under vägens gång och besvarat dem på ett sätt som jag förstått trots att det är min första försäljning. Super både för dig som säljer din första eller tionde lägenhet!
  • Almaz A
    Almaz A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Va fint ni har gjort.
    Hoppas att finns flera som er.
  • Serhat G
    Serhat G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Finns bara en sak att säga om Jimmy S, grym mäklare.
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är toppen, har hjälp mig med mera än vad han behövt samt alltid tillgänglig för en.
  • Levente K
    Levente K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bostadsförsäljningen tog 3 månader men Jimmy gjorde sitt bästa för att få den såld. Tills slut det gick bra.
  • Joseph Y
    Joseph Y skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevligt och hjälpsam
  • Helen U
    Helen U skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Utmärkt! Bra kontakt med mäklaren! Snabb affär!
  • Terese W
    Terese W skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han var snabb, tydlig, effektiv och trevlig. Vi är väldigt nöjda!
  • Marcell G
    Marcell G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy jobbade snabbt och effektivt och gjorde att jag som kund upplevde en hög service.
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har varit mycket tillmötesgående och lyhörd, möter kundens behov på ett mycket professionellt sätt, vilket ger en stor trygghet. Rekommenderas varmt!
  • Ehsan B
    Ehsan B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har varit en väldigt hjälpsam och engagerad mäklare. Hittar lösningar som funkar både för köparen men även för säljaren, en bra medlare och kommunikatör. Alltid positivt med en väldigt bra förmåga att förstå vad som efterfrågas samt ett högt engagemang i både kund och säljare. Rekommenderas starkt
  • Lourdes B
    Lourdes B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan varmt rekommendera Jimmy som mäklare. Han är väldigt professionell, entusiastisk, effektiv och hjälpsam.
    Jimmy lyckades sälja min lägenhet snart och med en fantastisk resultat som jag inte hade förväntat mig.
    Tack Jimmy för allt hjälp !!!
  • Elina E
    Elina E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en fantastisk mäklare som verkligen gör sitt bästa för att göra sina kunder nöjda. Lyhörd och proffessionell, vi rekomenderar varmt honom som mäklare till alla som vill ha en lyckad affär.
  • Hamid A
    Hamid A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    jag tycker att han gör sitt bäst att få både köparen och säljaren nöjda. Jag har haft en jättebra upplevelse att sälja min bostad via honom. Tack och lycka till!
  • Tomas O
    Tomas O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mkt nöjd köpare, med en snabb affär som Jimmy
    hjälpte mig med från början till slut :)
  • Peter J
    Peter J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy var ganska engagerad i sitt arbete som mäklare och anpassade sig bra efter kund
  • Ujjwal W
    Ujjwal W skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    He was good and helped me in getting good price
  • Medya H
    Medya H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin är en enastående mäklare som är både kompetent, effektiv och tillgänglig. Det märks att han älskar sitt jobb och tar det seriöst.
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kunnig och engagerad mäklare!
  • Tom K
    Tom K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy var väldigt hjälpsam och väldigt kunnig.
  • Ida K
    Ida K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    JIMMY!
    Trevlig, ärlig, och drivande till 110%. Lyssnade på våra önskemål & fick vår bostad såld med "rekord" belopp.
    Mycket bra kontakt under hela äffären från början till slut. Aldrig några problem med återkoppling o.s.v.
    Jag/vi kan varmt rekommendera Jimmy
    Tack för allt Jimmy, DU är en pärla!
    /Ida & David
  • Juan A
    Juan A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy var lyhörd och serviceinriktad. Han var klar och tydlig och återkom snabbt då det behövdes. Tack så hemskt mycket för hjälpen.
Linnea Mohlén
Johan Lind