148 rekommendationer

en del av Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7
162 13 Vällingby — Visa karta

Vad tror Jimmy att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 148 kunder tycker om Jimmy Solkarin

• Thorlakur A
    Thorlakur A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gjorde fantastiskt jobb med att sälja min lägenhet. Det tok inte lång tid och han var alltid ,in control". Jätta viktigt för mig eftersom jag bor inte i Sverige att man har någon som er så fokuserad på jobbet.
  • Robert L
    Robert L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin är en fantastisk mäklare som verkligen tar tillvara på både mig som säljare, men även köparens intresse. Hörde av vänner och bekanta att Jimmy var Kungen av Västerort och det kan jag verkligen bekräfta efter att ha sålt min lägenhet. Jimmy var anträffbar genom hela processen oavsett tid på dygnet och var verkligen mån även om mina köpare. En mäklare som verkligen inger förtroende och levererar det han lovar. Fastighetsbyrån Vällingby/Spånga har väldigt många duktiga mäklare som vi hört väldigt gott om, där Jimmy absolut ligger i framkant. När ni sälja tveka inte att välja Jimmy, det är en toppmäklare!! Supernöjd!
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Haft min bostadsrätt som på gång med Jimmy under en period tills vi hittade rätt bostad för oss. Det gjorde försäljningen väldigt smidig och effektiv när det var dags vilket Jimmy stöttat hela vägen och funnits tillgänglig. Det är ännu någon månad innan skiftet sker, så hoppas på samma stöd hela vägen. Jimmy är positiv, trevlig, har koll på läget och ger goda råd samt är väldigt effektiv.
  • Ivan P
    Ivan P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kundfokus!!!
    Jimmy Solkarin levererade verkligen. Affären gick fort och smidigt och han finns alltid ett samtal bort om man undrar något!
  • Amir M
    Amir M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Otroligt nöjd med valet av mäklare, Jimmy är professionell, seriös och noggrann mäklare förutom dessa så är han väldigt trevlig och social person. Jag var väldigt orolig över bostadsförsäljning, köpet, mäklare val och hela processen men allt gick väldigt smidigt och bra med hjälp av honom. Rekommenderas varmt!
  • Pelle A
    Pelle A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Då jag aldrig har gjort en bostadsaffär tidigare och min livssituation ändrades brutalt, så fick Jimmy mig att känna mig trygg i detta, Det är några månader kvar tills inflytt och jag hoppas och tror att Jimmy kommer hjälpa mig hela vägen till mål:-) Har bara possitiva saker att skiva om denna man:-) 5 av 5.
  • Felicia  J
    Felicia J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Är mycket nöjd med Jimmys insats. Trevlig, flexibel och kunnig mäklare.
    Rekommenderas varmt!
  • Yuan G
    Yuan G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Very friendly and provided undeniably professional top-level assistance.
  • Maud H
    Maud H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är mer än nöjd med Jimmy som mäklare. Han är positiv, hjälpsam, mycket engagerad och mån om att kunden ska hitta rätt bostad.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Maud H
    Tack Maud och lycka till med försäljningen av din egen bostad.

Hälsningar
  • Carl-Hampus B
    Carl-Hampus B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har varit otroligt nöjd med Jimmys prestation nu när jag skulle sälja min lägenhet men verkligen inte till min förvåning då jag anlitat honom flera gånger förut med fantastiska resultat varje gång.

Tålmodig, kunnig om branschen och så är han den killen som svarar sent på kvällen och även tidigt på morgon för att göra alla stegen från första mötet till avtalsskrivning så bra som möjligt.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Carl-Hampus B
    Tack Hampus! Du är hjärtligt välkommen att höra av dig när du kommer tillbaka till Sverige igen.

• Lowe A
    Lowe A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Allt har gått snabbt och smidigt med Jimmy. Jag är väldigt nöjd!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Lowe A
    Tack Lowe,

underbart att höra!

• Anna-Maija B
    Anna-Maija B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har varit supernöjd med Jimmy som har sätt allt sin energi att leta efter passande lägenhet för mig. Väldigt trevlig & engagerad och säkert försöker att finna bästa optionen till kunden. Superproffs attitude och alltid snabbt att hjälpa om nånting att fråga - varm rekommendering!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Anna-Maija B
    Tack Anna-Maija, jag är också så glad att vi hittade den här fina lägenheten åt dig till slut.

Varma hälsningar
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är driven, ambitiös, hjälpsam och mycket professionell! Han tar till sig vad man önskar och vill uppnå och ger rekommendationer baserat på detta. Rekommenderas varmt!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Joanna S
    Tack Joanna,

Hoppas att du kommer trivas i fritidshuset.

P.S
    Lowe trivs jätte bra i lägenheten.
  • Olof G
    Olof G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med valet av Jimmy som våran mäklare när vi skulle sälja våran lägenhet. Trevlig, professionell och väldigt mån om att man är delaktig i processen. Professionell attityd från första mötet till avslut. Väldigt snabb att svara på mail och i telefon. Rekommenderas varmt!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Olof G
    Tack Olof,

och det känns extra kul att du är så nöjd i och med att jag konkurrerade mot så många fastighetsmäklare om att sälja din lägenhet.

• Karin B
    Karin B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell är bara förnamnet! Aldrig träffat en mäklare med ett sådant driv och han finns verkligen där för oss, sina klienter. Tack för att du hjälpte oss med att köpa drömbostaden! /Familjen Bäckman
    2017-08-15 Jimmy S svarar Karin B
    Härligt att höra,

hoppas att ni kommer stormtrivas i drömbostaden!

Hälsningar
  • Jonathan T
    Jonathan T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bästa mäklaren jag använt mig av! Social, påläst, otroligt noggrann men framför allt så var han ALLTID nåbar.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Jonathan T
    Tack Jonathan, mitt mål är att alltid vara nåbar och det känns verkligen extra skönt att höra det.

Lycka till med huset!

• Marcel.sandaklie@gmail.com S
    Marcel.sandaklie@gmail.com S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ett professionellt bemötande, ärlighet, tydlig i ditt språk och väldigt vänlig. Rekommenderar starkt denna mäklare. Båda parterna blev nöjda och glada.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Marcel.sandaklie@gmail.com S
    Tack Marcel,

det känns alltid lika fantastiskt när båda parter är så nöjda.

Lycka till med renoveringen.

• Niklas
    Niklas skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är otroligt professionell, smidig och ärlig!
    Behövde hjälp att sälja min fars lägenhet. Allt fungerade super från första kontakten till kontraktsskrivning, hade kontinuerlig kontakt med Jimmy och fick alltid svar på mina frågor och funderingar.
    Jimmy slog ett rekord i föreningen med råge och fick till ett riktigt bra slutpris!

Behöver du sälja en lägenhet snabbt och få ett bra slutpris, med en rak och smidig kommunikation - välj Jimmy och sluta fundera på någon annan mäklare!

Grymt bra jobbat Jimmy!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Niklas
    Vad ska man säga, tack Niklas.
    Härligt att slå rekord i föreningen, igen!

• Linda B
    Linda B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har erfarenhet av Jimmy som både köpare och säljare. Jimmy är ett självklart val av mäklare, han är ambitiös och går alltid the extra mile för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Stort tack, Jimmy!

/Linda B
    2017-08-15 Jimmy S svarar Linda B
    Tack Linda,

och det känns också jättekul att du har varit nöjd från "båda sidorna"!

Hoppas att du kommer trivas på södra sidan av stan.

Varma hälsningar

• Babak R
    Babak R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte min lägenhet via Jimmy. Jag fick bra och trevligt bemötande med en seriös inställning samt bra service. Han var också väldigt tillmötesgående med tider för visning och återkom med svar snabbt. Jag rekommenderar honom och kommer att anlita honom den dagen jag ska sälja.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Babak R
    Tack Babak,

och du är hjärtligt välkommen att återkomma den dagen du ska sälja.

• Ylva L
    Ylva L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag var klumpig och valde en annan mäklarfirma först, de klarade inte av att sälja min lägenhet. När Jimmy tog över lyckades han utan problem. Han gav bra råd under vägen, svarar alltid direkt, är sympatisk och flexibel och ser till att både köpare och säljare är nöjda.
    Gör inte om mitt misstag, utan välj Jimmy direkt! Han är inget andrahandsval, han är en stjärna och det är ett nöje att köpa och sälja via honom!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Ylva L
    Haha, tack Ylva och hoppas att samtliga i området hör ditt budskap ;)

Lycka till med din bostad

Jimmy S
  • Stina C
    Stina C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb och proffsig ! Kommer defenitivt anlita Jimmy igen
    2017-08-15 Jimmy S svarar Stina C
    Härligt, då kommer vi att ses igen.

• Simon D
    Simon D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Efter en besvikelse med en annan mäklare så valde jag att inleda ett samarbete och sälja min lägenhet med Jimmy. Skillnaden har varit som natt och dag! Samtidigt som kommunikationen har varit utomordentligt bra, så har han lyckats sälja till ett pris som alla parter varit mycket nöjda med. När det var dags att sälja min andra lägenhet så tvekade jag inte en sekund på att höra av mig till Jimmy ännu en gång. Marknaden där denna försäljning skedde har varit ostabil på sista tiden, och andra lägenheter har gått för relativt låga priser. Detta hindrade dock inte Jimmy från att återigen kliva in och leverara ett utomordentligt resultat. Vad som imponerar mig som mest är det faktum att Jimmy inte nöjer sig med att sälja till ett pris där han vet att din gräns som säljare går, utan istället arbetar hårt för att få till ett pris som du verkligen är nöjd med! Jag rekommenderar med andra ord alla i Vällingby/Hässelby att sammarbeta med Jimmy vid försäljning/köp.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Simon D
    Tack Simon,

det som känns extra kul är just det du säger, det vill säga att mitt mål alltid är att försöka leverera rekordpris i föreningar.

Lycka till och hoppas att du kommer trivas med din nya bostad i Sundbyberg.

• Torsten A
    Torsten A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är flexibel och snabbtänkt samt att han är empatisk tack för hjälpen
    2017-08-15 Jimmy S svarar Torsten A
    Tack själv Torsten, det var ett nöje att samarbeta med dig!

• Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte min första lägenhet av Jimmy, toppenbra service med snabba svar på mina tusen frågor och bra vägledning och stöd genom kontraktsskrivningen. Man kan känna sig trygg när man köper lägenhet av honom!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Elisabeth R
    Tack Elisabeth, det känns skönt att du kände dig trygg i affären, inte minns med tanken på så som du säger att det var din första lägenhets affär.

• Marcus B
    Marcus B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en mäklare med höga ambitioner som inte ser problem utan bara lösningar.
    Det var ett självklart val för mig att använda Jimmy som mäklare då han är mycket professionell med höga ambitioner.

Under processen uppfyllde Jimmy alla mina krav och är otroligt nöjd över den affär vi gjorde.

Om du också vill ha Sveriges bästa mäklare, tveka inte - ta kontakt direkt!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Marcus B
    Sveriges bästa mäklare! Jo, jag tackar!

Lycka till med din nya bostad.

• Asim K
    Asim K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    We just purchased our 1st home in the Sweden Via Jimmy with the assistance of this amazing professional.Jimmy is incredibly professionally driven and knowledgeable as indicated by the buying process and resulted in a swift and smooth transaction.

Always available to answer questions.

Highly recommended!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Asim K
    Thank you Asim,

I am glad that I could help your family finding the perfect apartment here in Hässelby.

Good luck

Sincerely

• Biniam T
    Biniam T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gjorde ett bra jobb med försäljningen av vår bostad. Vi fick ett professionellt och gott bemötande från första kontakt till att vi fick bostaden såld till ett pris vi var nöjda med. Därför vill vi tacka Jimmy och rekommendera er som är i kvalet att välja mäklare att att använda er denna duktiga mäklare.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Biniam T
    Tack Biniam och hoppas att det är många andra som läser det här!

Lycka till med din nya fina lägenhet

• Amer L
    Amer L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra och trevligt bemötande, seriös inställning samt bra service. Skulle absolut rekommendera Jimmy som mäklare!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Amer L
    Tack snälla Amer,

Lycka till i Råcksta och hälsa din pappa.

• Linus S
    Linus S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    bra service, bra bemötande och otrolig hjälpsam mäklare. Jag skulle Rekommendera han.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Linus S
    Tack Linus S och det är ju rekommendationer jag lever på, så det känns jätte fint!

• Erika L
    Erika L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mäklaren bad mig göra hans jobb med kontakt med bank, vilket jag ansåg inte var speciellt professionellt. Han ringde mig och sa "Kan du försöka övertala banken om en bättre dag/tid som passar både dig och säljaren? De verkar inte lyssna på mig, då jag är mäklare".

Mäklaren bokade dessutom från början in en tillträdesdag som som säljaren sagt att hen inte kunnat på. Det resulterade i att säljaren kontaktade mig och vi själva fick komma överens om en bättre dag/tid, istället för att gå via mäklaren.

Väldigt mycket jobb i onödan lades på säljare/köpare med andra ord.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Erika L
    Jätte tråkigt att du känner så! Synd att du inte återkom för två år sedan när affären gjordes upp, jag har lite svårt att minnas alla detaljer så här långt efteråt. Men återigen, jätte tråkigt att du känner så då mitt mål alltid är att ha nöjda kunder igenom hela bostadsaffären.

Med vänliga hälsningar
  • Ibrahim N
    Ibrahim N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fantastisk duktig och hjälpsam mäklare. Han är pålitlig och man känner sig trygg som säljare. Rekommenderar Jimmy varmt.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Ibrahim N
    Tack Ibrahim för dem fina orden. Jag kan även hälsa att Marcel stormtrivs i din lägenhet.

• Peter W
    Peter W skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är otroligt driven och kunnig vilket visade sig genom hela köpprocessen och resulterade i en snabb och smidig affär.
    Alltid tillgänglig för att svara på frågor.
    Rekommenderas varmt!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Peter W
    Tack snälla Peter,

Lycka till med din nya bostad.

• Edward T
    Edward T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gav ett mycket bra första intryck och man kände redan ett stort förtroende till honom. Han visste exakt vad som behövdes göras med lägenheten inför fotografering och hade redan vid första mötet ett förslag på dag för första vissning. Som helhet är jag extremt nöjd med Jimmy. Skulle varmt rekomendera honom till vänner och familj.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Edward T
    Tack Edward,

Känns skönt att du är jätte nöjd.

• Nadim A
    Nadim A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rekommenderar Jimmy starkt!
    Jimmy har under köpprocessen varit ett stort stöd. Han är väldigt rättvis och ärlig vilket gav mig ett stort förtroende för honom direkt. Extremt kunnig och hjälpsam samt väldigt lättillgänglig och snabb på svara.
    Supernöjd! ^^
    2017-08-15 Jimmy S svarar Nadim A
    Tack Nadim och jag är övertygad om att du kommer stormtrivas i lägenheten.

• Pojan A
    Pojan A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När jag satt ner vid första mötet så kändes det som Jimmy beskrev sitt engagemang, kunnighet och arbete med för stora ord. Men redan från start så kom Jimmy att leva upp till de stora orden, men även överträffa dem.
    Jimmy var ständigt tillgänglig vid frågor eller funderingar. Försäljningen gick snabbt och kändes hela vägen som ett bra samarbete där Jimmy var ärlig och uppriktig med hans tankar samt rådgivning vid våra funderingar och beslut.

Anlitandet av Jimmy var långt över våra förväntningar och jag skulle utan tvekan rekommendera honom till andra då jag vet att de skulle vara i väldigt trygga i en otroligt kunnig mäklares händer.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Pojan A
    Tack Pojan,

och det känns extra skönt att mina "stora ord" uppfylldes.

Lycka till med huset

• Dan B
    Dan B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rekommenderar Jimmy varmt! Han har under hela försäljningsprocessen gett allt för att utgången skulle bli så bra som den till slut blev! Oerhört lätt att ha kontakt med och svarar snabbt på frågor och funderingar. Min försäljning kunde inte ha gått smidigare.

Stort tack Jimmy!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Dan B
    Tack Dan, kul att du är så nöjd och det känns alltid extra kul när jag också konkurrerade mot andra mäklare om att sälja din lägenhet.

• Matilda O
    Matilda O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har varit otroligt hjälpsam vid mitt köp. Han hjälpte mig med bankkontakt när det krånglade. Han är kunnig och otroligt hjälpsam. Rekommenderas!
  • Lena S
    Lena S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har varit extremt snabb och effektiv i mitt ärende och ändå lyckats sälja lägenheten för rekordpris i föreningen!
    Supernöjd med den service och engagemang han har tillfört!
    När det är dags att köpa igen vet jag vem jag tänker vända mig till.
  • Pejman H
    Pejman H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Lägenheten hann inte vara ute i många dagar! Väldigt smidigt.
    Jag kommer absolut använda mig av Jimmy igen.
  • Poone K
    Poone K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en kunnig, tillmötesgående å väldigt trevlig person och mäklare. Han såg till att jag och min sambo fick komma på en förhandsvisning samma dag kontakt togs och det blev en snabb affär som vi blev väldigt nöjda med! Dessutom är vi förstagångsköpare och han gjorde den upplevelsen mycket bra och trygg. Tack Jimmy, du är bäst! / Poone och Atila
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är väldigt nöjd med Jimmys arbete. Han är extremt duktig på sitt jobb och levererade verkligen för vår försäljning. Rekommenderar starkt!
  • Magdalena B
    Magdalena B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är mycket lätt att prata med och hjälpsam. En professionell och engagerad mäklare som hjälpte mig med en snabb köp av lägenheten innan planerad visning.
    Kan definitivt rekommendera honom som mäklare!
  • N
    N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ärlig, skarp, snabb och transparent. Tack!
  • Dalia L
    Dalia L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är väldigt professionell, och var hela tiden tillgänglig för oss. Han hade svar på alla våra frågor och gav oss många bra råd. Han skötte försäljningen väldigt snabbt och effektivt.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig,svarar alltid i telefon.Kan verkligen sitt jobb,tycker jag.Samma dag fick jag lägenheten.Stilig!!rekommenderar utan tvekan.
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är verkligen en härlig, hjälpsam och trevlig mäklare. Han har gjort allt och lite till för att lyckas sälja min lägenhet.
  • Jonatan A
    Jonatan A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Dina handlingar betyder väldigt mycket för mig, Så professionell och engagerad mäklare men även en person man har lätt att prata med, Ärlig och har stort hjärta, Han går utan för gränserna utan att förlora fokuset på så sätt att han försöker verkligen hjälpa till om du ärlig nog att våga öppna upp dig. mitt tips är utan tvekan kontakta han. Även om din livs situation ser mörk ut. Så kan du lita på att han kommer hjälpa dig/er i den mån han kan. Tack Jimmy, Du har varit min Sol under förändrings fasen!!
    Jonatan A gillar detta
  • Mark B
    Mark B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mer än nöjda med det sätt som Jimmy hanterat vår lägenhetsaffär. Från att vi kontaktade Jimmy till att lägenheten var såld tog det mindre än en månad då vi valde att inte gå ut i visning av lägenheten eftersom budet vi fick överträffade våra förväntningar. Som ordförande i bostadsrättsföreningen har jag extra koll på mäklare som sålt i området. Jimmy har sålt till rekordpris, så när det var dags för oss att sälja var det ingen frågan om vem som skulle förmedla vår lya. Jimmy har skött affären på ett utmärkt och intressant sätt. Vi är mer än tacksamma för hans tjänst. REKOMENDERAS STARKT!
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en professionell och engagerad mäklare som hjälpte mig till en snabb försäljning. En försäljning där både säljare och köpare upplevdes nöjda. Jimmy höll mig väl uppdaterad under hela processen. Jag kan varmt rekommendera honom.
Yosef J. Lahlou
Linnea Mohlén