203 rekommendationer

Jimmy Solkarin
en del av Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7
162 13 Vällingby — Visa karta

Vad tror Jimmy att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 203 kunder tycker om Jimmy Solkarin

• Rickard A
    Rickard A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mkt nöjda! Jimmy är tillgänglig svarar fort eller ringer upp, härlig avslappnad stil. Tar egna initiativ när man själv kan vara velig. Det gick fort att sälja även i en lite sämre marknad. Läs mer
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabbt smidigt enkelt köp. Jimmy är en kunnig mäklare med en skön lättsam stil. Läs mer
  • Vefa K
    Vefa K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bästa mäklaren!!!
    Blev supernöjda! Läs mer
  • Lazaros P
    Lazaros P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Smidig köp , där Jimmy hjälpte med alla mina frågor . Väldigt kunnig mäklare !! Läs mer
  • Joan L
    Joan L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Toppmäklare! Genomförde mitt första bostadsköp utan något krångel! Fick svar på alla frågor och funderingar och snabba svar när man hörde av sig. Alltid trevligt bemötande och ytterst proffsig :)

5 stjärnor räcker inte!

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Alexandra G
    Alexandra G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    5 stjärnor känns för lite för hur grym Jimmy är! Målmedveten, lyhörd och kundorienterad, allt har gått smidigt och bra!

Även om marknaden svajade lyckades han sälja för ett bra pris. Rekommenderar starkt! Det finns ingen bättre än honom i Vällingby/Hässelby! Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en riktigt bra mäklare som jobbar hårt och håller vad han lovar!

Efter att vi försökt i 3 månader med en annan mäklarfirma så klev Jimmy in och sålde innan första visningen!

Vi är jätte nöjda och kan varmt rekommendera Jimmy!

MVH
    Peter/Isabelle Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fyrarummare på Melongatan 26. Jimmy är känd för att vara en bra försäljare, vilket gjorde att vi anlitade honom. Han gav ett energiskt intryck och jobbade hårt för att få vår lägenhet såld i en svår marknad. Han lyckades med detta vilket är väsentligt. Förbättringspotential finns vad gällde objektbeskrivningen och hanteringen av handpenningen i vårt ärende. Detta är dock frågor som löstes bra under hand. Jimmy verkar handlägga många objekt, vilket kan vara stressande. Som helhet är vi mycket nöjda med honom. Agneta och Leif Jehander Läs mer
  • Shahid H
    Shahid H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    A well trusted professional! He helped me in understanding the imporant things, what to consider and what not before buying a house. He is well aware of the properties and the area. He answered all my question in a professional manner. I would give him 5 stars for the deal. Läs mer
  • Aljaž K
    Aljaž K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy var trevlig, kunnig och hjälpsam, ärlig och professionel. Mycket nöjd. Jag kommer att anlita honom igen! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har med sitt lugn,trygghet och stora lokalkännedom varit med oss hela vägen,från köp till försäljning. Vi är supernöjda med hans insatser och kommer att rekommendera honom till alla vi känner. Läs mer
  • Cristian S
    Cristian S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    I have bought an apartment in Vallingby Centrum. The broker treated the sell very professional. Really good experiences overall. Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra jobbat Jimmy 💪🏻👍
    Enkelt och smidigt, raka rör och utan krångel 😎 Kommer garanterat att anlita dig igen. Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde min lägenhet i Råcksta och tycker att Jimmy hade en bra strategi kring försäljningen. Han jobbar smart och långsiktigt. Han är en säljare ut i fingerspetsarna och gav mig hjälpsamma råd till mitt eget nyköp vilket jag verkligen uppskattade. Hade jag inte flyttat från hans område hade jag valt honom igen den dag jag flyttar igen!
    Han är också en en väldigt skön person vilket gjorde kommunikationen enklare. Läs mer
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en riktigt bra mäklare. Snabb, tydlig & trygg affär! Läs mer
  • Ermias  K
    Ermias K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevlig och duktig mäklare.
    Hög lokalkännedom samt väldigt serviceminded!

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Gjorde en snabb och smidigt bostadsaffär tack vare Jimmy! Ordnade visning på kort varsel och hade en stöttade och positiv attityd! Tack Jimmy! Läs mer
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte en lägenhet utav Jimmy, och trots ett lite annorlunda köpläge där banken drog sig ur när vi budade, så löste Jimmy allting jättebra. Vi fick lägenheten vi ville ha trots alla problem som uppstod. Otroligt trevlig och för att inte nämna hur snabbt man får svar på alla frågor man kan tänka sig ha!
    När vi tar nästa steg och ska sälja, då vet vi vem vi ska kontakta, utan tvekan!
    Grymt duktig =) Läs mer
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När vi träffade Jimmy och lyssnade på hans tillvägagångssätt för att sälja våran bostad så lät det väldigt professionellt, hur han arbetar, använder nätverk, strategier osv. Sedan efter det har det varit en väldigt bra resa, han överträffade verkligen våran förväntan. Om det blir fler bostadsförsäljningar för oss i framtiden är det solklart vem vi kommer använda! #ringJimmy Läs mer
  • Nicolas M
    Nicolas M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin - Duktig, driven och kommunikativ. En bra mäklare definieras på deras kunskap, sinne för service och förmåga att se båda parters sida. Jimmy lyckas ticka av alla de boxar. Kan varmt rekommendera Jimmy till alla som vill köpa/sälja sin bostad. Läs mer
  • Julia Y
    Julia Y skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en helt fantastisk mäkkare! Försäljningen av min lgh var så otroligt smidig och allt tack vare Jimmy som gav lätta instruktioner längst vägen om det lilla jag behövde göra som tex inför fotografering. Små tips av ett proffs som räckte långt! Jag valde Jimmy på rekommendation och jag är så himla glad över att det blev så bra som det blev. Jag upplevde att han som mäklare månade om både säljare och köpare och hjälpe oss mötas så att det blev affär. Tusen tack Jimmy för den smidiga lägenhetsaffären! Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin är en helt AMAZING mäklare, outstanding! Tack vare Jimmy så blev min drömlägenhet verklighet! Det hade aldrig gått utan din kompetenta insats. Jag lade hela min tillit på dig och det visade sig bli min livs affär! Din grymma tillgänglighet och omedelbara engagemang och support när jag stod tvekande på visningen av drömlgh en sön EM var helt avgörande. Du gjorde plats i din kalender och på 2v så var allt klart, mitt nya kontrakt, plåtning, visning och försäljning av min gamla lgh.

STORT TACK!!:)

Lisa Hansson Läs mer
  • Rutger A
    Rutger A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Klockren mäklare! Både köpt och sålt med Jimmy, ingen gör det bättre än han. Supermäklare! Läs mer
  • Kim G
    Kim G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har precis köpt en lägenhet med hjälp av Jimmy. Snabb på att återkoppla, hjälpsam och flexibel!
    Är mycket nöjd och vid en eventuell försäljning så kommer jag definitivt anlita honom! Läs mer
  • Tolga Y
    Tolga Y skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt duktig, kommunikativ och kompetent mäklare. Lyssnar och kommer med råd och tips under hela försäljnings processen. Är super nöjd med Jimmy och rekomenderar honom till alla som vill sälja sin bostad. Tack Jimmy! Läs mer
  • S A
    S A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb,effektiv och behjälplig.
    Tillgänglig och väldigt kunnig och duktig
    Jag rekommenderar verkligen Jimmy Solkarin om ni vill köpa/sälja Läs mer
  • Johan V
    Johan V skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Riktigt grym mäklare. Trevlig och alltid tillgänglig och han fick min lägenhet såld till ett bra pris på nolltid.
    Skulle rekommendera alla som går i köp/sälj tankar att anlita Jimmy. Läs mer
  • Åke E
    Åke E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb, effektiv och proffsig. Visning söndag/tisdag. Kontrakt torsdag. Läs mer
  • Zarah G
    Zarah G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har varit väldigt smidig och snabb att ha att göra med vid mitt bostadsköp. Han har varit hjälpsam vid frågor och svarar snabbt. Kan absolut rekommendera Jimmy! Läs mer
  • Alina   K
    Alina K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tyvärr, inte så nöjd med den här mäklaren. Innan vi la sista bud var det redan bestämt att lägenheten skulle säljas till en annan budgivare. Trots högsta bud förlorade vi lägenheten för vi inte kunde skriva på kontraktet inom 1 timme och detta mitt i veckan och mitt under arbetsdagen då människor jobbar. Är detta ens rimligt? Läs mer
  • Tora K
    Tora K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag som köpare upplevde bostadsaffären som smidig och professionell. Jimmy visade på engagemang och interpersonella färdigheter vilket skapade ett förtroende hos mig! Läs mer
  • Riccardo R
    Riccardo R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy is a very professional service-oriented mäklare. He fully understands the expectations from both the seller and the buyer and works to get the job done. For a non-Swedish guy like me, Jimmy has been very helpful to provide all explanations and answer all my questions, thus making me feel comfortable throughout the different phases of the buying process. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy rockar!
    Har nu både köpt och sålt fastigheter med hjälp av Jimmy Solkarin. Han har en vinnande approach mot både köpare och säljare och syr ihop affärer där båda parter blir riktigt nöjda. Alltid tillgänglig, proffsig och bra bollplank är egenskaper som jag uppskattat mycket. Kan varmt rekommendera honom och kommer utan tvekan använda Jimmy när det är dags att flytta nästa gång. Läs mer
  • Saša D
    Saša D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Toppmäklare! Genomförde mitt första bostadsköp utan något krångel! Fick svar på alla frågor och funderingar. Alltid trevligt bemötande och proffsig :)
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jakob A
    Jakob A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte en lägenhet genom Jimmy, allt gick super bra och snabbt !
    Svarar alltid på telefonen, vilket va väldigt skönt

Skön kille helt enkelt 😎🙌🏻 Läs mer
  • Sachin S
    Sachin S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Apologies for late feedback about Jimmy, but I would highly recommend him because of his soft spoken nature, excellent attitude, great convincing power and more importantly he is a kind person who was always answering my questions(even though sometime stupid ones as well, as I am new to Sweden itself). Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tydlig och bra i alla delar av mitt köp av lägenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Akhtiar
    Akhtiar skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en kompetent och ärlig mäklare som är lätt att nå honom även efter hans arbetstider. Jag är mycket nöjd med honom trots att affären inte föll ut exakt som jag tänkt mig, är jag glad och tacksam att försäljningen gick snabbt och smidigt i dagens bostadsmarknad som säljare bör anpassa sig till den nya prisnivån.
    Jag kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Lana K
    Lana K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har från början haft ett genuint förhållningssätt och varit otroligt serviceminded! Han har svarat på alla mina frågor och verkligen gjort allt för att jag ska känna mig trygg och säker! Rekommenderar Jimmy starkt för hans beundransvärda engagemang och drivkraft! Läs mer
  • Natalie J
    Natalie J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rekommenderar Jimmy starkt, det tydligt han läser på inför varje möte och kan svara på alla frågor. Han är både trevlig och duktig mäklare vilket snabbt lyster igenom redan vid första mötet. Läs mer
  • Abbas  V
    Abbas V skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en exceptionell mäklare.
    Professionell, trevlig, driven och oerhört kunnig.
    Var alltid tillgänglig för diverse frågor och jag kände den tryggheten man vill känna med en mäklare. Är väldigt nöjd med mitt köp.
    Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Johannes M
    Johannes M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Exceptionell Mäklare med ett driv som jag aldrig tidigare har skådat!
    Efter en berg och dal bana till säljprocess där vi mottog en massa skambud och där vi dessutom hade en potentiell köpare som drog sig ur 5 timmar innan kontraktsskrivning så gav jag nästan upp tanken om att kunna sälja min lägenhet i dagens marknad.
    Jimmy bokade genast in flera visningar, bad om mitt tålamod och lovade att kämpa för att hitta rätt köpare.
    Det hela slutade med att han trotsade marknaden och hittade en köpare som till slut betalade det vi hade förväntat oss!
    Han var under hela säljprocessen alltid kontaktbar för alla typer av frågor och funderingar vilket betydde mycket för mig!

Tack för all din hjälp Jimmy, jag är dig evigt tacksam! Läs mer
  • Gabriel Z
    Gabriel Z skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fantastisk mäklare som fanns tillgänglig under hela försäljningsprocessen. När bostadsmarknaden svackar så krävs det en duktig mäklare som kan leverera resultat mot oddsen. Jimmy är av högsta grad en professionell mäklare som når upp till alla förväntningar och utöver.
    Tack!! Läs mer
  • Robin H
    Robin H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevlig och duktig mäklare.
    Hög lokalkännedom samt väldigt serviceminded!

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Joe M
    Joe M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Västerorts bästa mäklare, trygg och snabb försäljning! Läs mer
  • Erica R
    Erica R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag anlitade Jimmy för att sälja min Brf. Han var mycket professionell och ärlig under hela processen. Han har en lokalkännedom och nätverk som är helt ovärdeligt! Utöver detta så är han väldigt enkel att få tag på och har lätt till skratt. Jag har bara gott att säga om Jimmy!

/Erica Rosengren Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick otroligt professionell och kompetent hjälp av Jimmy Solkarin på Fastighetsbyrån i Vällingby. Han hjälpte mig även när jag skulle köpa och gav värdefulla råd. Hans rådgivning grundade sig på mina behov och önskemål. Han skapade realistiska förväntningar både i köpprocessen och i säljprocessen. Kompetent och kunnig, nästan skrämmande god marknadskännedom, kunde i förväg säga slutpriser på olika objekt. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer, alla dagar i veckan. Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej Jimmy jag skriver till dig som Min mäklare. Du stöttade mig igenom hela processen kring dels min försäljning av mitt hus men även när jag köpte nytt. Du såg hur känslomässigt det var för mig att sälja, du uppmärksammade mina behov genom fantastiska råd och sen fanns du alltid tillgänglig när jag ringde. Jag känner verkligen att du gjorde det som behövdes för att jag skulle kunna känna mig lugn och trygg i dessa, för mig, jättestora affärerna. Till er som läser detta och letar efter en bra, trygg och kunnig mäklare så kan jag varmt rekommendera min mäklare, Jimmy Solkarin! Om jag ska göra husaffärer i framtiden är Du den jag kommer anlita Jimmy. Läs mer
  • Kim Ngan N
    Kim Ngan N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    I highly recommend Jimmy for selling apartments. He's fast, smart and service-friendly. He gave me straightforward advices to sell my apartment and buy the new apartment. Our journey with him was smoothe and pleasant even though the market was tough at that moment. He brought both me and the buyer good results! Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy får mina varmaste rekommendationer! Jag hade redan innan jag anlitade honom sett hans fantastiska säljresultat och haft flera vänner som rekommenderat honom. En otroligt skicklig mäklare som tar sig tid och har ett fantastiskt engagemang! I en tid då bostadsmarknaden är väldigt svajig säljer han min bostadsrätt till rekordsäljet av treor i min bostadsrättsförening!
    Jag har full tillit till Jimmy och kommer att anlita honom igen! Läs mer
Jimmy Solkarin
Yosef J. Lahlou