en del av Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7
162 13 Vällingby — Visa karta

Vad tror Jimmy att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 224 kunder tycker om Jimmy Solkarin

• Therese B
    Therese B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är snabb på att svara och återkoppla. Jag bytte bostad pga skilsmässa och han var den mänskligaste mäklaren jag någonsin träffat! Jag berättade om min situation och han i sin tur berättade den för säljarna... Jag slapp budgivning (köpte innan visning) och Jimmy ordnade ett pris som funkade för både mig och säljaren. Stor cred till både Jimmy och säljaren där pengar inte blev allt utan bara ren medmänsklighet och godhet. Jag kan starkt rekommendera Jimmy Solkarin! Han är en stjärna! Läs mer
  • Jack M
    Jack M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    För ganska exakt 1 år sedan köpte jag en lägenhet via Jimmy och då kände jag mig som köpare otroligt nöjd, men även säljaren var mycket nöjd. Nu, 1 år senare, sålde jag samma lägenhet via Jimmy också till ett pris som är det högsta sedan 1,5 år tillbaka i föreningen (för den storleken). Dålig marknad? Nej, det finns inget sånt för Jimmy. Han jobbar otroligt hårt för att både köpre och säljare ska bli nöjda, är alltid tillgänglig via mail/sms/telefon och är mycket lugn och kunnig (vilket ledde till ett lugn hos mig som säljare med). Ett exempel är att jag var mycket upptagen dagen vi hade kommit överens om att jag skulle lämna över nycklarna till honom inför visningen - och han mötte upp mig klockan 23:30 för att hämta dem! Sånt engagemang hittar man INTE någon annanstans. Kvalité är vad man får genom att anlita Jimmy, både som säljare och köpare - det kan jag som befunnit mig på båda sidorna intyga! Tar definitivt hjälp av honom en tredje gång när möjlighet ges nästa gång! Läs mer
  • Pedram P
    Pedram P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte en lägenhet i Spånga. Väldigt nöjd med Jimmy Solkarin som mäklare. Jimmy var väldigt trevlig och professionell! Kan stark rekommendera Jimmy som mäklare.
    Kommer garanterat att anlita dig igen. / Pedram Läs mer
  • Elzbieta W
    Elzbieta W skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han hjälpte mig att sälja min bostad, mycket lovade att bli aktiv och få bra pris, men det märkte jag inte. Fast han var snäll och trevlig. Läs mer
    2018-10-12 Jimmy S svarar Elzbieta W
    Hej Elzbieta,

Det är glädjande att höra att du tycker att jag var snäll och trevlig!

Den positiva nyheten är att det var en ny toppnotering för år 2018 för din bostad. Tyvärr inte lika bra som priserna för år 2016 och det beror på att marknaden ändras år för år.

Men jag är glad för din skull och framförallt glad att vi lyckades hitta en köpare som accepterade dina önskemål!

Tack för Polska vodkan och ölkorven!

Med vänlig hälsning
  • Rose-Marie H
    Rose-Marie H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte en bostadsrätt i Vällingby. Väldigt nöjd med Jimmy Solkarin som mäklare. Affären gick snabbt och smidigt och Jimmy var väldigt social, trevlig och proffesionell! Kan varmt rekommendera Jimmy som mäklare. // Rose- Marie Läs mer
    2018-10-12 Jimmy S svarar Rose-Marie H
    Hej Rose-Marie,

Tack för rekommendationen. Tack även för en mycket smidig affär - tack för att du är en glädjespridare!

Lycka till med lägenheten!

• Åsa W
    Åsa W skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Det jag uppskattar mest hos Jimmy är att han hela tiden var tillgänglig för frågor både via mejl och på telefon. Om han t ex var upptagen när jag sökte honom ringde han genast tillbaka. Jag kände mig trygg med honom under hela processen. Dessutom är Jimmy mycket trevlig. Läs mer
    2018-10-12 Jimmy S svarar Åsa W
    Jag blir väldigt glad över att läsa det du skriver!
    Tack för det fina omdömet.

Vi ses snart :)
  • Yihong L
    Yihong L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Really helpful person!
    Answer calls quickly
    Good negoation skill, understand client needs Läs mer
    2018-10-12 Jimmy S svarar Yihong L
    Thanks for the kind Words.

I am really Glad that we signed the deal!

See you soon Yihong!
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy sålde min lägenhet i Spånga under den svåraste tiden nu när marknaden är som mest sårbar.
    Han har hela tiden varit positiv och haft glimten i ögat och sagt detta kommer ordna sig.
    Jag tycker Jimmy är en glad och väldigt social person som vet vad han pratar om.
    Kan varmt rekommendera honom till andra.
    Han har ett driv och det märks att han älskar sitt jobb då han brinner för service på att leverera till service på toppnivå:)
    Stort tack Jimmy!!! Läs mer
    2018-10-12 Jimmy S svarar Jessica W
    Så kul med ett nytt rekord för året!

Mitt främsta mål är att alltid leverera på toppnivå - kul att du kände att det blev så!

Vi ses på tillträdesdagen, Jessica.
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Akhil S
    Akhil S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    We sold our 76kvm apartment in Råcksta with Jimmy's help.
    It was his knowledge of the market and the area, that we were able to sell our apartment in what we believe a good price.
    He always attended us over the phone or in person; informed in detail about the complete process of selling, gave good suggestions for our apartment's visnings, its timing and also for selling the apartment.
    Overall, it was an excellent experience with Jimmy, who helped us sell our apartment. Läs mer
  • Mari Ö
    Mari Ö skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har inte själv träffat Jimmy då jag bodde utomlands när affären gjordes, men jag uppskattade att han gjorde en extra icke schemalagd visning för mej via FaceTime. (Med mina föräldrar.) Allt blev lite extra struligt då jag inte flyttade till Sverige förrän över en månad efteråt, men det gick bra och allt verkar vara i sin ordning.
    Jag köpte en tvåa i Vällingby. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt tre på Rabattvägen i Vällingby/Hässelby.
    Valde Jimmy nu vid försäljningen då han är den mäklare jag fått bäst kontakt med och som jag själv trodde mest på efter första kontakten. Det tack vare att inga ”glädje kalkyler” gavs utan mer sunds i kombination med ett positivt driv som person från Jimmys sida.
    Jimmy har också något som många mäklare saknar och det är finessen att veta när man ska ligga på och inte. Inte en massa tjat pch påtryckningar om försäljning i förtid innan vi bestämt när vi vill sälja men snabb och smidig kontakt hela tiden när vi var igång.
    Rekommenderar Jimmy med varmaste hand. Läs mer
  • Marie Elisabeth H
    Marie Elisabeth H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpt tvåa, Multrågatan 13 Vällingby. Blev bemött på ett trevligt sätt. Jimmy har levt upp till förväntningarna och kontakten oss emellan har varit problemfri. Läs mer
  • adam F
    adam F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Gick smidigt och snabbt! fick hjälp med allting, super nöjd! Läs mer
  • Fredrik
    Fredrik   skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy var trevlig men det var alltför många frågor vi inte fick svar på vid köpet av vår bostad. Svävande svar och bitvis dåligt påläst. Tyvärr kände vi inte förtroendet man hoppas göra för en mäklare. Läs mer
  • Alexis V
    Alexis V skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Engagerad och kunnig mäklare som vet vad han gör. Lätt att kommunicera med och alltid tillgänglig. Rekommenderas! Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabbt och smidigt Jimmy ! Rak kommunikation Läs mer
  • Gabriella C
    Gabriella C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stort eloge för Jimmy som verkligen engagerade sig och gjorde sitt bästa inför försäljningen. Det var bråttom och dålig tajming med försäljningen men Jimmy löste det och vi är nöjda. Det är under dessa tider man ser hur duktig en mäklare är och vi är tacksamma. Grymt jobbat Jimmy. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Dilsat P
    Dilsat P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy was very professional, knowledgeable and helpful. was a great pleasure for me to work with him. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Grymt engagerad, snabb kontakt och ärlig hantering. Vi fick lägenheten såld snabbt med god vinst och Jimmy hjälpte och förklarade allt så att vi förstod. Man kan lita på Jimmy! Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en duktig mäklare som kämpade för att alla parter skulle bli nöjda vid bostadsaffären! Läs mer
  • Helena M
    Helena M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Blev såld innan visning efter att ha kämpat med annan mäklare i tre månader. Super nöjd! Läs mer
  • Rickard A
    Rickard A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mkt nöjda! Jimmy är tillgänglig svarar fort eller ringer upp, härlig avslappnad stil. Tar egna initiativ när man själv kan vara velig. Det gick fort att sälja även i en lite sämre marknad. Läs mer
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabbt smidigt enkelt köp. Jimmy är en kunnig mäklare med en skön lättsam stil. Läs mer
  • Vefa K
    Vefa K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bästa mäklaren!!!
    Blev supernöjda! Läs mer
  • Lazaros P
    Lazaros P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Smidig köp , där Jimmy hjälpte med alla mina frågor . Väldigt kunnig mäklare !! Läs mer
  • Joan L
    Joan L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Toppmäklare! Genomförde mitt första bostadsköp utan något krångel! Fick svar på alla frågor och funderingar och snabba svar när man hörde av sig. Alltid trevligt bemötande och ytterst proffsig :)

5 stjärnor räcker inte!

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Alexandra G
    Alexandra G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    5 stjärnor känns för lite för hur grym Jimmy är! Målmedveten, lyhörd och kundorienterad, allt har gått smidigt och bra!

Även om marknaden svajade lyckades han sälja för ett bra pris. Rekommenderar starkt! Det finns ingen bättre än honom i Vällingby/Hässelby! Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en riktigt bra mäklare som jobbar hårt och håller vad han lovar!

Efter att vi försökt i 3 månader med en annan mäklarfirma så klev Jimmy in och sålde innan första visningen!

Vi är jätte nöjda och kan varmt rekommendera Jimmy!

MVH
    Peter/Isabelle Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fyrarummare på Melongatan 26. Jimmy är känd för att vara en bra försäljare, vilket gjorde att vi anlitade honom. Han gav ett energiskt intryck och jobbade hårt för att få vår lägenhet såld i en svår marknad. Han lyckades med detta vilket är väsentligt. Förbättringspotential finns vad gällde objektbeskrivningen och hanteringen av handpenningen i vårt ärende. Detta är dock frågor som löstes bra under hand. Jimmy verkar handlägga många objekt, vilket kan vara stressande. Som helhet är vi mycket nöjda med honom. Agneta och Leif Jehander Läs mer
  • Shahid H
    Shahid H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    A well trusted professional! He helped me in understanding the imporant things, what to consider and what not before buying a house. He is well aware of the properties and the area. He answered all my question in a professional manner. I would give him 5 stars for the deal. Läs mer
  • Aljaž K
    Aljaž K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy var trevlig, kunnig och hjälpsam, ärlig och professionel. Mycket nöjd. Jag kommer att anlita honom igen! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har med sitt lugn,trygghet och stora lokalkännedom varit med oss hela vägen,från köp till försäljning. Vi är supernöjda med hans insatser och kommer att rekommendera honom till alla vi känner. Läs mer
  • Cristian S
    Cristian S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    I have bought an apartment in Vallingby Centrum. The broker treated the sell very professional. Really good experiences overall. Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra jobbat Jimmy 💪🏻👍
    Enkelt och smidigt, raka rör och utan krångel 😎 Kommer garanterat att anlita dig igen. Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde min lägenhet i Råcksta och tycker att Jimmy hade en bra strategi kring försäljningen. Han jobbar smart och långsiktigt. Han är en säljare ut i fingerspetsarna och gav mig hjälpsamma råd till mitt eget nyköp vilket jag verkligen uppskattade. Hade jag inte flyttat från hans område hade jag valt honom igen den dag jag flyttar igen!
    Han är också en en väldigt skön person vilket gjorde kommunikationen enklare. Läs mer
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en riktigt bra mäklare. Snabb, tydlig & trygg affär! Läs mer
  • Ermias  K
    Ermias K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevlig och duktig mäklare.
    Hög lokalkännedom samt väldigt serviceminded!

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Gjorde en snabb och smidigt bostadsaffär tack vare Jimmy! Ordnade visning på kort varsel och hade en stöttade och positiv attityd! Tack Jimmy! Läs mer
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte en lägenhet utav Jimmy, och trots ett lite annorlunda köpläge där banken drog sig ur när vi budade, så löste Jimmy allting jättebra. Vi fick lägenheten vi ville ha trots alla problem som uppstod. Otroligt trevlig och för att inte nämna hur snabbt man får svar på alla frågor man kan tänka sig ha!
    När vi tar nästa steg och ska sälja, då vet vi vem vi ska kontakta, utan tvekan!
    Grymt duktig =) Läs mer
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När vi träffade Jimmy och lyssnade på hans tillvägagångssätt för att sälja våran bostad så lät det väldigt professionellt, hur han arbetar, använder nätverk, strategier osv. Sedan efter det har det varit en väldigt bra resa, han överträffade verkligen våran förväntan. Om det blir fler bostadsförsäljningar för oss i framtiden är det solklart vem vi kommer använda! #ringJimmy Läs mer
  • Nicolas M
    Nicolas M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin - Duktig, driven och kommunikativ. En bra mäklare definieras på deras kunskap, sinne för service och förmåga att se båda parters sida. Jimmy lyckas ticka av alla de boxar. Kan varmt rekommendera Jimmy till alla som vill köpa/sälja sin bostad. Läs mer
  • Julia Y
    Julia Y skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en helt fantastisk mäkkare! Försäljningen av min lgh var så otroligt smidig och allt tack vare Jimmy som gav lätta instruktioner längst vägen om det lilla jag behövde göra som tex inför fotografering. Små tips av ett proffs som räckte långt! Jag valde Jimmy på rekommendation och jag är så himla glad över att det blev så bra som det blev. Jag upplevde att han som mäklare månade om både säljare och köpare och hjälpe oss mötas så att det blev affär. Tusen tack Jimmy för den smidiga lägenhetsaffären! Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin är en helt AMAZING mäklare, outstanding! Tack vare Jimmy så blev min drömlägenhet verklighet! Det hade aldrig gått utan din kompetenta insats. Jag lade hela min tillit på dig och det visade sig bli min livs affär! Din grymma tillgänglighet och omedelbara engagemang och support när jag stod tvekande på visningen av drömlgh en sön EM var helt avgörande. Du gjorde plats i din kalender och på 2v så var allt klart, mitt nya kontrakt, plåtning, visning och försäljning av min gamla lgh.

STORT TACK!!:)

Lisa Hansson Läs mer
  • Rutger A
    Rutger A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Klockren mäklare! Både köpt och sålt med Jimmy, ingen gör det bättre än han. Supermäklare! Läs mer
  • Kim G
    Kim G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har precis köpt en lägenhet med hjälp av Jimmy. Snabb på att återkoppla, hjälpsam och flexibel!
    Är mycket nöjd och vid en eventuell försäljning så kommer jag definitivt anlita honom! Läs mer
  • Tolga Y
    Tolga Y skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt duktig, kommunikativ och kompetent mäklare. Lyssnar och kommer med råd och tips under hela försäljnings processen. Är super nöjd med Jimmy och rekomenderar honom till alla som vill sälja sin bostad. Tack Jimmy! Läs mer
  • S A
    S A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb,effektiv och behjälplig.
    Tillgänglig och väldigt kunnig och duktig
    Jag rekommenderar verkligen Jimmy Solkarin om ni vill köpa/sälja Läs mer
  • Johan V
    Johan V skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Riktigt grym mäklare. Trevlig och alltid tillgänglig och han fick min lägenhet såld till ett bra pris på nolltid.
    Skulle rekommendera alla som går i köp/sälj tankar att anlita Jimmy. Läs mer
  • Åke E
    Åke E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb, effektiv och proffsig. Visning söndag/tisdag. Kontrakt torsdag. Läs mer
  • Zarah G
    Zarah G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har varit väldigt smidig och snabb att ha att göra med vid mitt bostadsköp. Han har varit hjälpsam vid frågor och svarar snabbt. Kan absolut rekommendera Jimmy! Läs mer
Carina Janson
Yosef J. Lahlou