Jimmy Solkarin
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 241 kunder tycker om Jimmy Solkarin

• Mikael H köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-02-17

1:a
    33m²
    Vällingby Centrum
    Jimmy lämnar bra och tydlig information under hela processen. Fick bra hjälp med praktiska frågor. Jag kan rekommendera Jimmy.
    Mikael Hansson Läs mer
  • Jennifer H sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-01-29

3:a
    71m²
    Spånga - Solhem
    Vår resa med Jimmy började i September-17, vi berättade om våran önskan om att flytta tillbaka till vår hemort, Jimmy var professionell och visade på stor kompetens inom området vi bor i (Spånga) och gav en värdering som visade sig vara mycket lik det senare slutliga priset på bostaden.
    I September säger Jimmy att vi har köpt och sålt inom 6 månader, varpå jag håller på att ramla av stolen. ALDRIG hade jag trott att vi 6 månader senare (på dagen) skulle få tillträde till våra drömmars boende på Ekerö.
    Det finns ingenting jag önskar ändra på, processen med Jimmy har varit stabil, trygg och säker från första samtal. Jag valde Jimmy med anledning av de möten som skett på de visningar jag tidigare träffat honom på - det intrycket ville jag också ge mina köpare.
    Jag som kund har givit Jimmy en utmaning med mycket noja och nervositet, men Jimmy går från klarhet till klarhet och det finns ingenting relaterat till honom som gjort mig orolig. Hans erfarenhet och kompetens ger honom möjlighet att vara så pass lugn i sina affärer. Han vet vad han pratar om och sätter kundens önskemål i fokus.

Jimmy är lättillgänlig, otroligt kompetent och erfaren. Att välja honom som mäklare är att välja smart. Det är ett självklart val för dig som vill genomföra en smidig affär.

Vi rekommenderar framöver Jimmy till alla som skall sälja sin bostad. VÅRT VARMASTE TACK <3 Läs mer
  • Johanna L köpte sin bostad med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-12-31

Jag har köpt en 2:a på 58 kvm. Jimmy är lösningsinriktad, positiv med stor kunskap. Jimmy löste snabbt en affär, genom sitt sitt kontaktnät. Var mån om att jag fick den lägenhet jag ville och behövde. Enkelt, lätt och smidigt. Tack! Läs mer
  • Abdullah B
    Abdullah B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-12-06

Vi är mycket nöjda med Jimmy`s arbete med att förmedla vår radhus. Försäljningen gick över förväntan. Vi kan varmt rekommendera honom vidare Läs mer
  • Adamina Chanel B
    Adamina Chanel B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-29

Jimmy gjorde ett utmärkt jobb. Jag fick ut vad han sa att jag skulle få ut, lägenheten gick till och med inom det högre spannet. Kan rekommendera Jimmy. Han är snabb och trevlig! Läs mer
  • Mats Erik S köpte sin bostad med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-08

Jimmy sålde en lägenhet till mig. Han är lättsam, trevlig och kunnig. En fantastig säljare. Läs mer
  • Dilsat P köpte sin bostad med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-08

I bought an apartment in Hassalby Strand and starting from the beginning Jimmy was so helpful, friendly, professional and very knowledgable. As i don't speak swedish and didn't know Swedish rules, he has been trained me what to do with a perfect guidance. Everything went smooth.Everything went the smoothest beyonf my expectations. Grateful to meet Jimmy Solkarin. Läs mer
  • Andrea F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-06

Vi tog hjälp av Jimmy när vi skulle sälja våran bostad och vi är mycket nöjda med vårat val av mäklare. Trots att marknaden blivit sämre lyckades vi med Jimmys hjälp sälja lägenheten till ett bra pris. Jimmy är engagerad, flexibel och hjälpsam. Allt man kan önska av en mäklare. Läs mer
  • Diana P
    Diana P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-05

Jimmy var till stor hjälp när jag skulle köpa en bostad. Bra kommunikation, trevligt bemötande och skön energi. Han är professionell och smidig. Han såg även till att det blev bra för bägge sidorna, alla blev nöjda!

PS. Han ger även bra tips på tvserier Läs mer
  • Emma C
    Emma C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-04

Efter att ha varit på väg att lägga ut och sälja min lägenhet en längre tid var Jimmy den som tillslut fick mig att göra det. Han var väldigt hjälpsam, förtroendeingivande och professionell. Skulle absolut rekommendera Jimmy! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby

Jimmy Solkarin