en del av Fastighetsbyrån Vällingby

4.6 / 5 i betyg — 25 rekommendationer

Läs vad 25 användare tycker om Johan Lind

• Basim B
    Basim B skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är trevligt och duktig försäljare.
  • Hawra A
    Hawra A skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han var vänlig, hjälpsam, tillgänglig när vi undrade något även om han var på semester. Vi fik tillräcklig information om bostaden.
    2016-09-26 Johan L svarar Hawra A
    Tack! Det var roligt att ni fick köpa huset eftersom ni gillar Nälsta så mycket. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas, ring gärna mig när ni har renoverat klart så att jag får se hur det blir när allt är klart! Vi hörs snart! // Johan
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående även i processen att finna den rätta villan.
    2016-09-26 Johan L svarar Stefan S
    Tack för rekommendationen. Efter en lång kontakt så blev det en flytt. Jag hoppas att ni kommer att trivas i Hässelby och tveka inte på att kontakta mig om ni vill ha min hjälp i framtiden!
  • Michaela B
    Michaela B skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket bra och hjälpsam. Kändes trygg vid vårt första bostadsköp.
    2016-09-26 Johan L svarar Michaela B
    Tack för rekommendationen! Jätteroligt att ni är nöjda och jag hoppas att hela familjen skall trivas i Kälvesta. Tveka aldrig på att ringa om ni har frågor eller funderingar!
  • Mathias Å
    Mathias Å skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Johan sålde vårat hus och han var toppen att ha att göra med. Om det gick att ge 10 poäng så skulle han få det. Kan absolut tänka mig att använda Johan igen vid en försäljning oavsett vilken mäklarbyrå han arbetar hos.
    2016-09-26 Johan L svarar Mathias Å
    Hej Mattias! Tack för att du tog dig tid att fylla i en rekommendation och de fina orden. Det känns såklart roligt att ni är nöjda. Tveka aldrig på att ringa mig om ni behöver hjälp med något i framtiden :). Vi ses snart på tillträdet då de nya glada ägarna skall flytta in!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Helt okej kändes som han hade rätt mycket annat att göra också men vi fick den hjälp som vi bad om.
    2016-08-31 Johan L svarar Fredrik E
    Hej Fredrik! Tack för att du tog dig tiden att fylla i en rekommendation. Tråkigt att upplevde "vårstressen". Våren och slutet på säsongen är alltid hektisk och i år var det extra mycket att göra. Kul att du känner att du fick den hjälp du behövde och att vi hittade rätt köpare redan innan de öppna visningarna. Hör av dig om du behöver hjälp med deklarationen!
  • Martin H
    Martin H skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt bemötande, sakkunnig.
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick jätte bra bemötande av Johan Lind. Han gick igenom köpekontraktet nogrannt så vi förstod vad allt innebar. Trevlig och professionellt bemötande från visningen till köpekontrakts möte. Fick snabb information och feedbak när det behövdes.
    2016-06-29 Johan L svarar Lisa L
    Kul att höra att ni är nöjda! Ni har köpt ett fantastiskt fint hus som jag hoppas att ni kommer att trivas i. Tveka aldrig på att ringa mig om ni undrar över något eller om jag kan hjälpa till. Trevlig sommar!
  • Oscar C
    Oscar C skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av Johan. Han är både kompetent, trevlig, och tillmötesgående.
    2016-06-20 Johan L svarar Oscar C
    Hej Oscar, var roligt att du känner att du fått ett bra bemötande. Jag tycker att det har varit roligt att träffa och göra affärer med dig. Vi ses snart på tillträdet och tveka aldrig på att ringa om du har frågor eller funderingar innan dess. Ha det gott!
  • Jan H
    Jan H skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mer än nöjda med det sätt som Johan hanterat vår fastighets affär. Vi har haft kontakt i mer än ett och halvt år i detta ärende och Johan har skött det på ett utmärkt och intresserat sätt.
    2016-05-27 Johan L svarar Jan H
    Tack så mycket! Det har varit väldigt roligt att jobba med er och med försäljningen av ert hus. Jag hoppas att ni trivs bra i Norrtälje. Tveka aldrig på att ringa mig om det dyker upp frågor eller om ni vill ha hjälp med kapitalvinstberäkningen vid årsskiftet.
  • Hassan S
    Hassan S skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Genom trevlig och kunnig mäklare. Snabb återkoppling och grundlig. Kan varmt rekommenderas. Med vänlig hälsning Hassan
    2016-05-04 Johan L svarar Hassan S
    Tack för rekommendationen och samarbetet. De nya köparna trivs i huset och jag hoppas att du har det kanon i Tyskland. Tveka aldrig på att ringa vid frågor eller funderingar.
  • Karin B
    Karin B skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Johan har ett glatt och trevligt bemötande. Han är professionell, lyhörd, tydlig, tillgänglig och inger lugn och trygghet. Han är bra på att ge relevant och snabb återkoppling. Jag rekommenderar Johan på det varmaste.
    2016-01-26 Johan L svarar Karin B
    Tack så mycket Karin. Det har varit mycket roligt att få hjälpa till med försäljningen av ditt hus. Jag hoppas att du kommer trivas i den nya lägenheten när det blir dags för inflytt. Vi håller kontakten och jag kommer att höra av mig när det börjar närma sig tillträdet. Tveka aldrig på att ringa mig vid frågor eller funderingar.
  • Björn W
    Björn W skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Johan har varit bästa tänkbara förmedlare. Kunnig, noggrann och tillmötesgående!
    2016-01-26 Johan L svarar Björn W
    Tack så mycket för de fina orden. Det har varit väldigt roligt att jobba med er och jag är otroligt glad att ni hittade rätt lägenhet där jag hoppas att ni kommer att stormtrivas. Vi håller kontakten, tveka aldrig på att ringa mig om ni har frågor eller funderingar!
  • Torkel Ö
    Torkel Ö skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag upplever J Lind som en seriös och kunnig mäklare. Har skött kontakterna med oss så här långt utan anmärkning.
    2016-01-26 Johan L svarar Torkel Ö
    Tack så mycket för rekommendationen! Snart är det dags för er att flytta in i ert nya boende och jag hoppas att ni kommer att trivas. Jag kommer att återkoppla till er med mer info om detta inom kort. Vi hörs snart! Tveka aldrig på att ringa mig om ni har frågor eller funderingar.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Johan agerade mycket professionellt, före, under och efter försäljningen.
    2015-10-01 Johan L svarar Magnus W
    Tack för de fina orden! Det har varit roligt att jobba med er och med försäljning. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende. Tveka aldrig på att ringa om ni har frågor eller funderingar. Ha det gott!
  • Ali H
    Ali H skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Det har fungerat utmärkt med Johan, av tre skäl:
    - Johan har haft ett mycket bra bemötande under hela processen
    - Gett oss realistisk bild av marknaden och hur en försäljning ska gå till. vi fått en tydlig bild av hur processen går till från början till slut
    - Johan har förhållit sig mycket korrekt, sakligt och ärligt! Han har tagit hänsyn till båda parters intresse
    2015-06-04 Johan L svarar Ali H
    Hej Ali! Tack för den fina rekommendationen. Det har varit ett sant nöje att jobba med både er och köparna. Jag är glad att vi löste problemet med frysen så att alla blev nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende och att köparna kommer att trivas i ert gamla hus. Tveka aldrig på att ringa om ni har några frågor eller funderingar i framtiden.
  • Emma A
    Emma A skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Johan gjorde sitt jobb som mäkare och ställde upp när vi behövde ett tilläggsavtal.

Att köpa ett hus är för oss en oerhört stor affär som vi har längtat länge efter, då vi har dålig kunskap kring fastighetsköp så försökte vi läsa på och hade mycket frågor till Johan. Tyvärr kände vi att han gjorde allt för att skynda på affären och satte säljarens bästa först, istället för att hjälpa oss genom köpeprocesen.
    2015-05-05 Johan L svarar Emma A
    Tack för din feedback Emma.

Jag förstår verkligen att det är stressigt att vara köpare i dagens heta bostadsmarknad, självklart tycker jag att det är tråkigt att du har upplevt situationen så. Jag tar definitivt till mig dina synpunkter och skall bli bättre på detta.

Jag hoppas att allt känns bra i ert nya boende och att försäkringsbolaget nu har sett till att golvet är färdigt efter olyckan.

Tveka aldrig på att ringa om ni har några frågor i framtiden.
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Helnöjda med allt! Johan är professionell och trevlig, bra kommunikation och engagemang. Vi rekommenderar honom varmt!
    2015-04-09 Johan L svarar Catharina H
    Vad kul att ni är nöjda! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i ert nya hus som ni äntligen hittat. När ni väl flyttat in och fått i ordning så kommer jag gärna förbi och tittar hur ert nya boende ser ut. Vi ses på tillträdet om vi inte hörs innan dess!
  • Naila M
    Naila M skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jättetrevlig, och svarade på alla frågor vi hade. Han sa vad han själv tyckte om fastigheten och vad som behöver göras. Inga negativa överraskningar. Rekommenderar starkt!
    2015-04-09 Johan L svarar Naila M
    Tack så mycket för det fina utlåtandet. Tillträdet börjar närma sig och om drygt en månad så skall ny flytta in i ert nya hus. Hoppas att det går bra för er med bygglovet som du bad om ritningar till. Vi ses snart på tillträdesdagen då ni får nycklarna till ert nya hus! Jag kanske svänger förbi och hälsar på din man på någon dag när jag behöver blommor!
  • Joel S
    Joel S skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Johan är en grym mäklare!
    Hög social kompetens och sitter på mycket kunskap.
    Har köpt ett hus av honom och kommer själv att anlita honom i framtiden.
    2015-04-09 Johan L svarar Joel S
    Tack Joel! Kul att höra att du är nöjd och att ni trivs i huset. Vi håller kontakten och ring om det finns något som jag kan hjälpa till med!
  • Ching H
    Ching H skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra första intryck, han kan sitt jobb in och ut!
    Han gav mig värdefullt tips för framtida köp eller sälj objektet.
    En underbar säljare helt enkelt!
    2015-03-05 Johan L svarar Ching H
    Hej! Tack så mycket för ditt svar. Jag hoppas att du känner dig nöjd med de tips du fick. Hör av dig när det blir aktuellt med fler tips så bokar vi in ett nytt möte!

MVH Johan Lind
  • Ines Margareta I
    Ines Margareta I skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Högsta engagemang från första mötet till överlåtelsen var gjord! Johan var hela tiden ett steg före och höll mig mig såpass uppdaterad att jag nästan aldrig behövde kontakta honom med frågor. Kunnig och rutinerad och hade stenkoll på marknaden!
    2014-10-29 Johan L svarar Ines Margareta I
    Hej! Kul att du är nöjd! Det har varit roligt att jobba med er också. Tveka aldrig på att ringa om det är något du undrar över. Vi ses på måndag! Mvh Johan Lind
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej,

Fick ett väldigt bra och snabbt bemötande av Johan. Joahn gav ett proffisionelt intryck och var bra påläst vilket gjorde att förmedlingen var till belåtenhet och ingav förtroende.
    2014-10-29 Johan L svarar Mikael L
    Hej Mikael! Vad kul att höra. Vi ses I april när det är dags för er att flytta in i ert nya hus. Hälsa Josefin.
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt bra och trevligt samarbete. Försäljningen av huset gick supersmidigt och alla förväntningar uppfylldes eller överträffades!
    2014-09-01 Johan L svarar Tomas S
    Tack för de fina orden och det är kul att höra att du är nöjd, hoppas att du trivs i din nya lägenhet. Hälsa Håkan och tveka aldrig på att ringa om det är något du undrar över.
  • Lena O
    Lena O skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kunde inte vara bättre bemötande. Johan förstod när det var läge att hålla sig i bakgrunden. Han förstod när det var läge att ta kommando. Han tillgodo såg alla våra behov gällande försäljningen, såsom datum, fotografering, vistninstid etc.etc. Vi fick dessutom ovärdeliga tips genom hela processen.
    Han var också snabb och koncis när det kom till kontraktskrivning. Inga omöjliga juridiska termer utan han förklarade korr, precist och enkelt.
    Sist men inte minst har Johan alltid varit väldigt tillgänglig och det har inte tagit mer än en lite stund innan han ringt upp då vi skickat/lämnat meddelande.
    Vår försäljningsprocess gick oerhört snabbt och smärtfritt med Johan vid rodret. Vi kan varmt rekommendera honom och kommer att anlita honom igen om vi ska sälja hus.

Jag har tyvärr inga förbättrinsförslag att ge :-)
    2014-09-01 Johan L svarar Lena O
    Tack så mycket för de fina orden! Kul att höra att ni är nöjda. Det har varit fantastiskt kul att jobba med er och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus på Ekerö. Tveka aldrig på att ringa om det är något ni undrar över.

Mvh Johan Lind
Jimmy Solkarin