en del av Fastighetsbyrån Vällingby

4.8 / 5 i betyg — 50 rekommendationer

Läs vad 50 användare tycker om Linnea Mohlén

• Elisabeth O
    Elisabeth O skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag upplevde Linnea Mohlén på Fastighetsbyrån som en lättsam och trygg kontakt. Hon ordnade en bra kommunikation mellan köpare och säljare.

Elisabeth Olsson
    2016-11-23 Linnea M svarar Elisabeth O
    Tack Elisabeth! Det var verkligen roligt att få hjälp er med försäljningen av ert hus, det är inte så vanligt att mina säljare har bott i huset över 40 år så det var roligt att höra hur bra ni har trivits i huset. jag tror att vi verkligen hittade rätt köpare till huset så vem vet de kanske också kommer bo där så länge! 😊 Ha det så fint och hälsa Jens så gott från mig!
  • Shehab A
    Shehab A skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag var trygg med köpet och allt berodde på att jag hade Linnea som mäklare som var trovärdig och omtänksam, hon bryr sig om kunden och svarar direkt på kundens frågor. Jag var nöjd och hoppas att hon fortsätter som mäklare och lyckas bra.
    Hälsningar
    Shehab Anwar
    2016-11-21 Linnea M svarar Shehab A
    Hej, vad roligt att du känner dig så nöjd med mitt arbete! Lite extra roligt är ju att jag har fått förmedla ett hus till både dig och din bror i samma område :) Jag är säker på att ni kommer att stortrivas i huset och har ni några frågor så vet ni vart ni ska ringa! Ha det så bra och hälsa hela familjen så gott från mig!
  • Herbert O
    Herbert O skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick mycket bra bemötande. Bra information och när vi sökte kontakt fick vi alltid snabb återkoppling.
    2016-10-16 Linnea M svarar Herbert O
    Tack så mycket för ett fint omdöme! Har varit väldigt trevligt att få följa er under försäljningen av ert fina atriumhus! Jag tror att vi verkligen hittade en köpare som kommer att ta väl hand om det och trivas där lika bra som ni har gjort. Då hörs vi åter igen när det är dags för deklarationen, hör gärna av er om det är något som jag kan hjälpa er med innan dess! Ha det så fint och hälsa hela familjen!
  • Saleh R
    Saleh R skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Gott bemötande, duktig och mycket angagerad
    2016-10-15 Linnea M svarar Saleh R
    Tack så mycket för en fullpott i ert omdöme😊 Skönt att det även gick bra för er försäljning av lägenheten, kul att ni valde att både sälja och köpa av oss, det är bara att höra av er om ni har några frågor eller funderingar innan vi ses😊 Ha det bra och hälsa hela familjen från mig!
  • Lena B
    Lena B skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ett trevligt och professionellt bemötande med stor kännedom om det aktuella objektet.
    2016-10-13 Linnea M svarar Lena B
    Hej Lena! Ja det var verkligen tur att vi hann fixa en extra visning till er då detta var huset för er😊 Tack för ett fint omdöme! Vi hörs när det är dags för er att få nycklarna till huset! Hör av er om ni har några funderingar innan dess 😊
  • Helen S
    Helen S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea har genom hela processen med försäljningen av vårt hus skött sitt uppdrag mycket proffesionellt och kundorienterat. Hon har hela tiden hållit kontakt och återkommit som vi kommit överens om. Linnea har genom sin erfarenhet väglett oss på bästa sätt. Vi ger henne våra bästa rekommendationer.
    2016-09-17 Linnea M svarar Helen S
    Hej Helen, vad kul att ni uppskattat mitt arbete. Det var roligt att förmedla en sådan unik bostad som eran. Sköt om er så hörs vi vidare under hösten inför tillträdet!
  • Lars L
    Lars L skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea är professionell, kunnig, vänlig och lätt att samarbeta med.
    2016-09-14 Linnea M svarar Lars L
    Hej Lars, tack för detta fina omdöme! Nu gjorde du min dag :) Säljarna var mycket glada över att det blev just ni som köpte deras hus och jag är säker på att ni kommer att stormtrivas där! Hör av dig om det är något som ni funderar över, ha en trevlig dag!
  • Anna S
    Anna S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Allt bra och positivt med Linnea. Vi är mycket nöjda. Hon har agerat professionellt genom hela processen!
    2016-08-24 Linnea M svarar Anna S
    Men tack Anna för denna rekommendation, det var en ära att få sälja ett sådant fint hus som ni hade. Jag är lite avundsjuka på era köpare som snart ska tillträda huset! Men ni kommer nog att få det riktigt härligt i eran nya bostad också! Ha det så bra så ses vi snart, hör av er om ni har några frågor eller funderingar inför tillträdet :)
  • Harry F
    Harry F skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Min erfarenhet av Linnea grundas på tre personliga möten och flera telefonkontakter. Hon är noggrann och hennes bedömning vid genomgången av huset att det behövdes mycket renovering visade sig vara riktig. Hon tog väl hänsyn till min och barnens önskemål om accepterat försäljningspris. Hon ordnade t.o.m. en extra visning för en intresserad kund som blev den slutliga köparen. Hon är vänlig och har ett trevligt sätt att bemöta kunden och ta hänsyn till önskemål.
    2016-08-23 Linnea M svarar Harry F
    Tack Harry för den fina rekommendationen! Hoppas allt går bra led flytten till den nya lägenheten. Vi ses snart igen när det är dags att lämna över nycklarna till dem lyckliga köparna av ditt hus. Hör av dig om du har några frågor eller funderingar innan dess. Ha en fin dag!
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En mycket trevlig och professionell mäklare som lägger ned tid och energi på att allt ska bli så bra som möjligt.
    2016-06-15 Linnea M svarar Sofia W
    Tack Sofia för din fina rekommendation, jag måste säga att vi var ett bra team du och jag! Ha nu en trevlig sommar så hörs vi igen när det närmar sig tillträdet och du ska lämna över huset till de nya köparna :)
  • Olof B
    Olof B skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Genom att vara seriös, glad, positiv och tillmötesgående har hon motsvarat min hustrus och mina förväntningar.
    2016-05-16 Linnea M svarar Olof B
    Hej Olof, det har verkligen varit en upplevelse att få följa med på eran resa från ert hus i Vällingby till lägenheten i Nacka. Jag är mycket glad att jag har fått lära känna er och tack för den energin ni ger till mig. Tack för ett fint omdöme och vi hörs igen när det är dags att lämna över huset till köparna! Ha det så bra :)
  • Cilla E
    Cilla E skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med Linnea Mohlén på Fastighetsbyrån i Vällingby. Genom hela köpet har vi känt oss trygga och fått ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    2016-04-09 Linnea M svarar Cilla E
    Ett stort tack för ett fint omdöme Cilla :) kul att ni äntligen hittade rätt hus och närmare era vänner. Tror detta hus kommer passa er perfekt! Ser fram emot att få komma och hälsa på när ni har renovera klart! Ha det så fint och ring om det är något jag kan hjälpa er med:)
  • Erik Z
    Erik Z skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ang Linnea Mohlén: Fick nyligen hjälp att sälja ett radhus på Lyckselevägen av Linnea Mohlén. Linnea var orädd och full av initiativ. "Det här ordnar sig", var hennes standardsvar. Som säljare hade jag fått en tydlig partner. Linnea är kunnig och resultatinriktad. Hon kan säljet och vet hur och när man stänger en affär. Tack för gott samarbete. Jag tror att Mr Forslycke vet att han i Linnea har en av de bästa hästarna i stallet. /Erik Zachrison, Nacka
    2016-04-04 Linnea M svarar Erik Z
    Hej Erik! Vad roligt att jag har fått dig känna trygghet genom hela bostadsförsäljningen. Jag måste påtala att det har varit roligt att fått lära känna dig och följa dig på denna resa. Jag tror verkligen att vi hittade rätt köpare för ditt hus, jag pratade med dem senast idag och de sa att de var så nöjda och höll på och fixade i huset. Sedan så vill jag även passa på att tacka så mycket för allt gott fikabröd som du har varit in med på kontoret, detta har varit mycket populärt hos mina kollegor också ;) Tack för en rolig liknelse också med hästarna i stallet! Ha det så fint nu och hör av dig om du behöver hjälp med något annat i framtiden!
  • Per-erik Ingemar N
    Per-erik Ingemar N skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra bemötande och har levt upp till min förväntan.

Positiv som person.
    2016-03-15 Linnea M svarar Per-erik Ingemar N
    Tack Per-Erik! Nu hoppas jag att ni kommer att trivas lika bra i lägenheten som i huset:) jag vill även tacka er för ert bra samarbete för att få klart huset inför visningen, bra jobbat!
  • Ari K
    Ari K skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hon är bra på att lyssna in kundens behov och arbetar alltid strategiskt för att ... lenia är en levnadsglad mäklare med stort intresse för mänskliga möten, ...
    2016-03-14 Linnea M svarar Ari K
    Hej Ari, du har helt rätt där med att jag har stort intresse för möta människor. Älskar mitt jobb då det innebär att jag får träffa er kunder varje dag. Snart är det dags för oss att träffas igen då ni ska få nycklarna till ert hus. Ha det så bra så ses vi igen efter påsken! Hör av er om ni har flera frågor innan vi ses och tack för ett fint omdöme!
  • Christina S
    Christina S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea Mohlén skötte sitt uppdrag på ett utmärkt sätt.
    Hon gav ett mycket professionellt intryck och vi skulle gärna
    rekommendera henne till andra
    2016-03-14 Linnea M svarar Christina S
    Hejsan Christina! Vad roligt att du tycker att jag gjorde ett bra jobb och att du skulle vilja rekommendera mig till andra :) Dessa fina omdömen växer man av, både som person och i rollen som mäklare! Nu väntar vi med spänning till den dagen ni får ta över huset, hälsa Nils så mycket från mig och hör av er om ni har några funderingar innan tillträdet!
  • Hudda A
    Hudda A skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har bara positiv erfarenhet av Linnea.

Mycket bra bemötande och otrolig hjälpsam mäklare, hon gör mycket utöver det som ingår i uppdraget för kunden. Vi har båda sålt hus via henne och köpt hus av henne. Rekommenderar henne varmt.
    2016-02-25 Linnea M svarar Hudda A
    Men tack Hudda för detta fina omdöme! Det har verkligen varit roligt att få följa er under eran resa i bostadskarriären och jag ser fram emot att se det nya huset också:) hör av er om det är något mer jag kan hjälpa mer med! Ha det så bra och hälsa även Abdi ifrån mig!
  • Pia J
    Pia J skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är jätte nöjd!!! Linnea gjorde ett kanon jobb med försäljningen av vårt hus!!
    2015-12-21 Linnea M svarar Pia J
    Men tack Pia för omdömet, roligt att ni är så nöjda! Det har varit riktigt roligt att hjälpa er med försäljningen av huset, nu är det bara jakten efter lägenheten kvar :) ha nu en riktigt trevlig jul och ett gott nytt år, vi hörs igen i början av 2016!
  • Mats A
    Mats A skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra utfört uppdrag där mäklare förstod våra önskemål som säljare.
    2015-12-15 Linnea M svarar Mats A
    Tack Mats för ditt omdöme, ja i detta fall var det bra att vi hade förberett ert hus för en försäljning i god tid! Annars skulle jag inte kunna sälja ert hus dagen efter att ni skrev på kontraktet för ert nästa boende :) lycka till med byggandet och hör av dig om du har några funderingar! Trevlig Lucia!
  • Margret R
    Margret R skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea Mohlen ar emycket trevlig och varm person. Hon ger en bra intryck fran allra forsta borjan med planering av forsalning av huset. Linnea var alltid snab i respons, svarade tydligt och visade oss hur , var och nar saker och ting skulle handa. Vi har stort fortroande i Linnea och hennes professionella agerande. Det ar mycket viktigt nar man saljar sitt hus som behalle manga bra minne.
    2015-12-04 Linnea M svarar Margret R
    Hej Marget och tack för det otroligt fina omdömet! Det glädjer mig att vi kunde lösa allt så bra och smidigt trots att ni har befunnit er i en annan världsdel under större delar av försäljningsprocessen. Det är tur att ni har så fina vänner här på hemmaplan som har hjälpt er med det administrativa. Ha det så bra och säg till när ni är hemma och hälsar på i Sverige så bjuder jag på fika på mitt kontor!
    Gunnar M gillar detta
  • Eva A
    Eva A skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag upplevde Linnea som en duktig, påläst och trevlig person!
    2015-11-21 Linnea M svarar Eva A
    Hej Eva!
    Tack för ett fint omdöme! :) vad bra att säljaren kunde fixa ett ännu tidigare tillträde så att du får komma in i det nya huset ännu tidigare! Ha det så bra så hörs vi vidare. Hör av dig vid frågor eller funderingar, om inte så ses vi vid tillträdet!
  • Mahdi Aziz A
    Mahdi Aziz A skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hon är mycket kompetent och proffesionell i sin yrkesroll.
    2016-02-22 Linnea M svarar Mahdi Aziz A
    Men tack för din rekommendation och dina fina ord! Kul att ni uppskattar mitt arbete och jag önskar er all lycka till i framtiden. Ring mig om det är något som jag kan hjälpa er med. Ha en trevlig dag!
  • Tora N
    Tora N skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, flexibel och tillmötesgående mäklare.
    2015-11-18 Linnea M svarar Tora N
    Tack Tora för ditt omdöme! Önskar er lycka till i det nya huset och det ska bli spännande att se hur allt blir när det är klart! Hälsa familjen så gott från mig:)
  • Björn H
    Björn H skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Allt perfekt! Utmärkt bemötande och engagemang!
    2015-10-20 Linnea M svarar Björn H
    Tack Björn, vad roligt att du tyckte om mitt arbete.

Man kan ju lugnt säga att det kan gå fort i svängarna ibland, det gick ju inte många dagar mellan vårt första möte tills huset var sålt:) Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Det är bara att höra av er om det är något mer som jag kan hjälpa er med!
  • Christina H
    Christina H skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt bemötande hjälpsam inget att klaga på med andra ord toppen
    2015-10-20 Linnea M svarar Christina H
    Hej Christina, jag får tacka för 5 av 5 recos. Vad roligt att ni är så nöjda med mitt arbete! Det är bara att ringa mig om det är något mer ni funderar över. Vi hörs igen i januari (om inte tidigare) när det är dags för deklarationen av husförsäljningen. Ha en fortsatt trevlig dag och lycka till i er nya lägenhet!
  • Eje N
    Eje N skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Försäljningen via Fastighetsbyrån och Linnea Mohlen gick mycket bra och hon var ett nöje att ha att göra med. Proffsig och mycket trevlig!
    2015-10-20 Linnea M svarar Eje N
    Tack Eje, det har varit riktigt trevligt att få följa er både som säljare och köpare av hus som jag har sålt. Det har varit ett nöje för mig med att få hjälpa er på bostadsmarknaden! Ha det så bra så hörs vi vidare under hösten och när det är dags för er att flytta in i det nya huset och lämna över eran nuvarande bostad :)
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Proffsig och trevlig! Genuint intresserad av att alla ska vara nöjda!
    2015-09-29 Linnea M svarar Fredrik F
    Hejsan Fredrik, vad roligt att få ett sådant fint omdöme från er!
    Jag tror att vi verkligen har hittat det rätta huset för er och att ni kommer att trivas väldigt bra i området! Ha en trevlig dag så hörs vi vidare, hälsa familjen och det ska bli kul att få träffa den nya familjemedlemmen vid vårt nästa möte!
  • Peter L
    Peter L skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Insatt och engagerad i försäljningen av vårt hus
    2015-08-27 Linnea M svarar Peter L
    Hejsan Peter!
    Det var riktigt kul att få följa och hjälpa er under försäljningsprocessen. Extra roligt var det ju att ni gillade lägenheten som jag tipsade er om så pass att det blev ert nya boende :)
    Ha en bra dag och det är bara att ringa vid frågor eller funderingar! Om inte annat så hörs vi vidare inför vårt nästa möte.
  • Christer L
    Christer L skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    trevligt uppträdande med lättsamma möten.
    2015-08-18 Linnea M svarar Christer L
    Tack Christer för detta omdöme! Det har varit väldigt trevligt att arbeta med er med, hör av dig om det är några frågetecken. Om inte så hörs vi när det börjar närma sig tillträdet, ha en bra dag!
  • Isabel B
    Isabel B skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea är en mycket trevlig person. Hon bemötte våra frågor på ett bra och proffsigt sätt. Jag kan varmt rekommendera henne.
    2015-08-17 Linnea M svarar Isabel B
    Hej Isabel! Vad bra att ni känner att ni har fått svar på de frågor ni har haft. Om det är några fler frågor som dyker upp är det bara att höra av er, så ska jag se till att svara med dem med! Tack för ett fint omdöme och ha en trevlig dag!
  • Anders C
    Anders C skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej hon är bäst. Hon har sålt ett drömhus.
    Hon är våran ängel.

Häls
    Anders Carlsson
    2015-08-17 Linnea M svarar Anders C
    Hej Anders, måste ju först tacka för det otroligt fina omdömet! Känns riktigt roligt att ni äntligen har hittat huset som ni har letat efter i flera år och att jag har varit en del av det. Hör av er om ni har några frågor eller funderingar innan tillträdet. Ha det så bra!
  • Karl-gunnar H
    Karl-gunnar H skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra bemötande och mycket kunnig gav stort förtroende.
    2015-07-08 Linnea M svarar Karl-gunnar H
    Hej Karl-Gunnar!
    Tack för förtroendet för att hjälpa er med försäljningen av er fastighet. Vad roligt att det var så många som fattade tycke för er bostad, det har varit mycket roligt att få hjälpa er med denna resa. Vi hörs vidare efter sommaren när det är dags för vårt nästa möte. Hoppas ni båda får en härlig sommar!
  • Lars A
    Lars A skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea har utfört uppdraget att sälja min fastighet på ett föredömligt och proffesionellt sätt. Hon har även såsom jag uppfattat det agerat proffessionalitet mot köparna. Jag ger Linnea högsta betyg.
    2015-06-11 Linnea M svarar Lars A
    Hej Lars!
    Tack för de fina orden och betyget, det värmer i hjärtat! Jag önskar dig och Douglas trevlig sommar och det är bara att ringa om det är några frågor eller funderingar inför tillträdet.
  • Hans M
    Hans M skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    korrekt, seriös, tillmötesgående och trevlig
    2015-06-09 Linnea M svarar Hans M
    Hej Hans, tack för ditt omdöme! Det är bara att ringa om det är något mer jag kan hjälpa till med. Annars så hörs vi vidare i början av nästa år då det är dags för deklarationen som jag självklart hjälper dig med. Jag får passa på att önska dig en trevlig sommar och hoppas ni trivs bra i det nya huset!
  • Sara L
    Sara L skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnéa var högst ordentlig, tydlig och glad. Vi var trygga med att ha henne som mäklare för att nå vårt drömboende.
    2015-04-10 Linnea M svarar Sara L
    Hej Sara! Vad roligt att ni känner att ni har hittat ert drömboende! Jag tror att ni kommer trivas riktigt bra i både huset och området. Tack för det fina omdömet och jag ser fram emot att träffa er igen när det är dags för tillträdet! Trevlig helg och det är bara att ringa om det är något jag kan hjälpa till med, innan tillträdet!
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra hantering av hela affären, från första mötet till visning och kontraktsskrivning. Kommer anlita igen om det behövs.
    2015-03-05 Linnea M svarar Magnus H
    Hej Magnus, tack för det fina omdömet. Självklart hjälper jag dig om du ska sälja din nya bostad framöver. Men vi får hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra, så att det blir några år tills det är dags för det. När du har tillträtt den nya bostaden så måste vi se till att boka in en tid så att jag får se det nya huset! Jag får passa på att önska dig en trevlig dag och som vanligt bara att ringa om det är något jag kan hjälpa till med, annars så hörs vi närmare tillträdet.
  • Elio G
    Elio G skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, engagerad person. Visade sig kunnig i frågan om bostaden och svarade på mina frågor som fick att bli lugnt när affären gick i hamn.
    2015-03-05 Linnea M svarar Elio G
    Hej Elio!
    Ja det var riktigt trevligt att vi kunde ses i huset som ni skulle köpa, när vi skulle skriva kontraktet. Tror att detta hus kommer att passa er perfekt :) Tack för det fina omdömet och det är bara att ringa om det är något mer jag kan hjälpa er med. Ha en trevlig dag!
  • Marisol S
    Marisol S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej!
    Linnea var inte vår mäklare utan hon sålde bostaden som vi köpte. Men kan säga ändå att hon har varit mycket bra i kontakten, kunnig, gett bra service och varit tillgänglig.
    2015-03-05 Linnea M svarar Marisol S
    Hej Marisol!
    Vad roligt att du uppskattar mitt arbete och tack för det fina omdömet!
    Jag önskar er lycka till i det nya huset och jag finns bara ett samtal bort om det är något jag kan hjälpa er med. Ha en trevlig dag och så hörs vi när det börjar närma sig dagen ni ska få nycklarna till bostaden.
  • Helena K
    Helena K skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, kunnig, driven på ett positivt sätt.
    2015-03-05 Linnea M svarar Helena K
    Hej, Helena!
    Det var riktigt trevligt att få hjälpa er med överlåtelsen av fastigheten, det gick ju väldigt smidigt att vi kunde ordna allt på en och samma dag. Det är ju toppen när vi sitter alldeles bredvid banken. Hoppas att du kommer att trivas riktigt bra i den nya lägenheten och vi hörs (om inte tidigare) när det är dags för deklarationen. Ha det så bra!
  • Lars B
    Lars B skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ett proffsigt och förtroendeingivande samarbete från första mötet! Känner mig väldigt lugn och trygg även avseende kommande pappersexercis som är en ren djungel !!
    2015-03-03 Linnea M svarar Lars B
    Hej Lasse! Det har varit riktigt roligt att följa er genom försäljningen av eran bostad, nu fortsätter vi sökandet efter den nya lägenheten. Ja deklarationen kan lätt kännas som en djungel men jag hjälper dig med den så den behöver du inte oroa dig för. Ha en trevlig kväll så hörs vi vidare, det är bara att ringa om det är några frågor eller funderingar innan vi ses för tillträdet.
  • Malin Å
    Malin Å skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket vänlig och hjälpsam. Vi hade hjälp av Linnea med en försäljning som skulle ske inom familjen och hon hjälpte oss med alla våra behov och önskemål.
    2015-03-03 Linnea M svarar Malin Å
    Hej Malin, ja överlåtelsen av eran bostad gick ju mycket smidigt :)
    Det är bara att slå mig en signal när ni är klara med renoveringarna så ska vi se till att uppdatera värdet på bostaden. Jag önskar er lycka till som nyblivna fastighetsägare och hälsa Johan från mig!
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag tycker Linnea är en engagerad mäklare som gör sitt bästa!
    2015-03-03 Linnea M svarar Sofia H
    Hej Sofia!
    Tack för det fina omdömet! Vad roligt att du uppskattar mitt arbete med försäljningen av eran villa. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er och jag hoppas att du kommer att stormtrivas i den nya bostaden :) Det är bara att ringa om det är något jag kan hjälpa till med, annars så ses vi igen i maj när det är dags för att lämna över nycklarna. Ha en trevlig dag!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea är noggrann, kunnig och lyhörd! En mäklare man kan lita på!
    2015-03-02 Linnea M svarar Susanne B
    Hej Susanne!
    Grattis igen till den nya bostaden, riktigt kul att ni hittade något som passade er så bra! Som jag har sagt till er tidigare så har det varit riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av radhuset och jag önskar er all lycka i den nya bostaden! Tack för det fina omdömet och vi ses igen på tillträdet. Är det något jag kan hjälpa er med innan dess, så är det bara att ringa.
    Ha en fortsatt trevlig dag!
  • Marie T
    Marie T skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har bara positiva saker att säga om Fastighetsbyrån. Linnea har varit mycket kunnig och positiv i våra kontakter. Har alltid återkopplat vid frågor och samtal. Kan varmt rekommendera henne och Fastighetsbyrån!
    2015-02-24 Linnea M svarar Marie T
    Hej Marie!
    Tack för de fina orden om mig som mäklare och Fastighetsbyrån. Det gläder mig att ni trivs så bra i eran nya bostad och jag får tacka för ett trevligt sammarbete med försäljningen av er tidigare bostad. Hälsa hela familjen och det är bara att ringa mig om det är något mer jag kan hjälpa er med i fortsättningen!
    Med vänliga hälsningar Linnea Mohlén - Fastighetsbyrån
  • Abdifatah A
    Abdifatah A skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jätte trevlig och hjälpsam. Verkligen duktig på sitt jobb
    2015-01-21 Linnea M svarar Abdifatah A
    Hej Abdifatah!
    Tack för det fina omdömet och jag får åter igen gratulera till försäljningen av eran lägenhet. Nu inväntar vi bara tillträdet så ska ni få nycklarna till ert nya hus. Vi ses snart och det är som vanligt bara att ringa om ni har några frågor eller funderingar, hälsa Hudda från mig
    Med vänliga hälsningar
  • Robert S
    Robert S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket bra bemötande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2014-12-15 Linnea M svarar Robert S
    Hej Robert!
    Tack för ett fint omdöme! Jag hoppas du och familjen trivs bra i er nya bostad och att ni får en trevlig jul. Vi ses igen i början av det nya året!
    Med vänliga hälsningar Linnea Mohlén
  • Haci T
    Haci T skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea Mohlén är trevlig och duktig mäklare.
    2014-11-10 Linnea M svarar Haci T
    Hej Haci! Måste säga att det var riktigt trevligt att ha er som kunder också! Lycka till i den nya bostaden och vi ses i början av nästa år! Ni är alltid välkommen att ringa mig om det dyker upp några frågor eller funderingar. Hälsa så gott från mig till resten av familjen! Med vänliga hälsningar Linnea Mohlén
  • Maud Ingegerd W
    Maud Ingegerd W skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket seriös och engagerad vid försäljningen av vår villa. Vi är väldigt nöjda och vill verkligen rekommendera henne till andra som också vill ha en mäklare som helhjärtat går in för sitt uppdrag.
    2014-11-08 Linnea M svarar Maud Ingegerd W
    Hej Maud!
    Vad roligt att ni uppskattar mitt arbete, det har varit riktigt roligt att arbeta med er! Vi ses på tillträdesdagen och hörs innan det. Trevlig helg och hälsa Ralf från mig!
    Med vänliga hälsningar Linnea Mohlén
  • Anna O
    Anna O skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En bra och seriös mäklare som dessutom är otroligt trevlig och har fötterna på jorden.
    2014-11-08 Linnea M svarar Anna O
    Tack Anna, för dessa fina ord! Lycka till i er nya bostad och hoppas att allt går bra med flytten. Vi ses snart igen! Mvh Linnea Mohlén "
  • Folke O
    Folke O skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jättetrevlig! Bra bemötande!
    2014-11-08 Linnea M svarar Folke O
    Hej Folke och tack för det fina omdömet. Jag önskar er all lycka i er nya bostad! Ha en fortsatt trevlig dag! Mvh Linnea Mohlén "
Jimmy Solkarin
Stefan Berglund