Linnea Mohlén
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Jag är för närvarande tjänstledig. Läs mer

Läs vad 69 kunder tycker om Linnea Mohlén

• Gunilla E skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea har varit väldigt tillmötesgående och alltid svarat snabbt vid frågor. Hon uppvisar ett professionellt sätt. Problem av praktisk karaktär till följd av långt avstånd mellan objektet som sålts och det egna boendet har hon löst på ett snabbt och smidigt sätt. Läs mer
    2017-07-06 Linnea M svarar Gunilla E
    Hej Gunilla och vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb 😊 Det är helt otroligt vad kul det är att ha så duktiga kollegor som hjälper till runt om i landet när avståndet för våra kunder blir för långt till Stockholm 👍 Trevlig sommar !
  • Margareta S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En glad positiv tjej med ett mycket trevligt bemötande som känns äkta. Fick ordentliga svar på de frågor jag hade Läs mer
    2017-06-21 Linnea M svarar Margareta S
    Hej Margareta! Så blir det mär man har glada och trevliga säljare 😊 Hoppas ni kommer att trivas fint uppe i Norrland nu, huset ni köpte ser ju fantastiskt ut😊 Ring mig om det är något mer jag kan hjälpa er med!
  • Karin H skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Gick smidigt från start! Glad och trevlig, serviceminded. Kan varmt rekommendera Linnea som mäklare till andra. Läs mer
    2017-06-05 Linnea M svarar Karin H
    Tack Karin för din rekommendation! Dessa fina ord peppar mig för att jobba vidare på det jag tror på och den tjänst som jag vill leverera till mina kunder 😊
  • Lena S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea är professionell, ambitiös och ställer verkligen upp för sin kund. Att sälja sitt hus är ett stort steg och jag är tacksam för Linneas stöd genom processen. Läs mer
    2017-06-05 Linnea M svarar Lena S
    Hej Lena!
    Ja vi var ett riktigt bra tema du och jag när vi skulle sälja huset ditt. Jag vet att det är en riktig känslostorm när man ska sälja sitt hus och jag är glad över att jag kunde göra den lite lugnare för dig. Som sagt vi kompletterade varandra bra du och jag😊 Vi hörs ingen till hösten när det är dags för att lämna vidare huset till den nya barnfamiljen. Självklart är det bara att ringa om det är något jag kan göra för dig innan det också! Ha det så fint!
  • Thomas H skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En trevlig och engagerad person samt lätt att få kontakt med
    Erfaren men lyhörd Läs mer
    2017-06-02 Linnea M svarar Thomas H
    Tack Thomas för din rekommendation! Hoppas ni nu har en fin sommar och hoppas grillkvällen med köparen blir en härlig kväll😊
  • Adam A skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra bemötande och väldigt trevlig, kunnig om bostaden och svar på de flesta frågor Läs mer
    2017-05-31 Linnea M svarar Adam A
    Hejsan Adam! Tack för ett fint omdöme :)
    Det kommer bli mycket spännande att se hur ni kommer sätta er prägel på huset!

Jag uppfattade inte om det var några frågor som du känner att du inte har fått svar på? Det är bara att kontakta mig så ska jag se till att hitta svar på den fråga som du känner är obesvarad :)

Ha en fin dag!
  • Claes R skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnéa har gjort ett kanonjobb med att sälja vårt hus.
    Engagerad kunnig och driven. Hon har också hjälpt till med det lilla extra.
    Claes Lena Läs mer
    2017-05-17 Linnea M svarar Claes R
    Tusen tack Claes för en trevlig omdöme!

Kul att du uppskattar det lilla extra jag lägger in i mina husförsäljningar, jag strävar alltid efter att göra lite mer än vad som förväntas så det är roligt att du uppskattar det 😊

Ha en fin dag!
  • Lena R skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea var väldigt bra för oss. Lugn, kunnig och saklig med ett trevligt och glatt bemötande.

Jag ger henne högsta betyg. Läs mer
    2017-05-16 Linnea M svarar Lena R
    Tack Lena, roligt att du uppskattar mitt arbete! Hoppas att ni nu kommer att trivas lika bra i lägenheten som ni har gjort i huset 😊 Vi hörs när det är dags för deklarationen, ha det fint så länge!
  • Linda J skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell och förtroendegivande! Vi kände oss trygga som köpare. Läs mer
    2017-04-28 Linnea M svarar Linda J
    Kul att höra och tack för omdömet 😊 Grattis åter igen till det fina huset! Hör av er om det är något mer jag kan hjälpa till med! Trevlig helg!
  • Nils P skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea var mäklare när vi köpte vårt radhus och som kund agerade hon precis som vi som kund önskade att en mäklare skall göra. Alltid glad och positiv svarade hon på våra frågor och funderingar. Hon såg till att vi hela tiden kände oss trygga genom köpet. När vi sedan på grund av livets omständigheter ville sälja, var det självklart att vi valde henne som vår mäklare genom försäljningen. Även som säljare kände vi samma trygghet och tillförsikt och möttes alltid av samma glada, positiva och proffsiga bemötande. Vi rekommenderar Linnea varmt Läs mer
    2017-04-28 Linnea M svarar Nils P
    Nils detta måste nog vara den finaste rekommendationen som jag har fått hitills! 😊 Tack så mycket! Det har varit väldigt trevligt att ha er som både köpare och säljare och jag önskar er all lycka till i framtiden. Tråkigt att ni ska flytta ifrån Stockholm men vi kommer säkert höras något mer ändå, ha det så fint! Ses om en timme förresten 👍

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby

Jimmy Solkarin