Rambod Panjaki
en del av Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7
162 13 Vällingby — Visa karta

Vad tror Rambod att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om Rambod Panjaki

• Maria E skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Som säljare fick jag en rekommendation av en vän, som visste en bra mäklare! Nämligen Rambod Panjaki! Tog direkt kontakt med Rambod för en värdering av lägenheten! Sedan gick det undan! Rambod kavlade upp armarna och började jobba.... Och se hans arbetsglädje är en fröjd! Kändes verkligen att jag bara kunde lämna över allt på på honom, och känna fullt förtroende👍 Lägenheten blev såld och alla är nöjda och glada!! Så jag kan verkligen rekommendera Rambod Panjaki /Mvh Maria Läs mer
  • Andreas L skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är mer än nöjd, Rambod hjälpte mig fixa boende i en väldigt knivig situation. Läs mer
    2018-10-31 Rambod P svarar Andreas L
    Hej Andreas,

Känns verkligen bra jag kunde vara till hjälp och ordna en väldigt smidig affär för dig.

Stort lycka till
    Rambod
  • Arman S
    Arman S skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod Panjaki sålde min lägenhet på Astrakangatan 110 A. Jag som säljare är super nöjd med Rambod ! Jag behövde sälja lägenheten snabbt, därför var mina föväntnigar på slutpriset ganska låga. Men Rambod gjorde det overkliga verklig! Jag skulle rekomendera Rambod Panjaki alla dagar i veckan! Läs mer
  • Eva D skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt bostadsrätt.
    Effektiv.
    Lätt tillgänglig.
    Lägenheten blev såld, under en period där läget som säljare var kärvt. Det tog lite längre tid än vi hoppats. Men med ihärdighet och envishet från mäklarens sida gick det i lås.
    Priset som sattes tyckte vi var i lägsta laget. Det bästa av buden vi fick var från en spekulant som inte fick lånelöfte. Lite märkligt att bjuda på en lägenhet utan lånelöfte.
    Men vi fick till slut en köpare som passade för lägenheten. Där tror vi att mäklaren hjälpte till med bankkontakt. Och det var ju bra.
    Det var påfrestande med visningar och väntan. Visningarna borde ha lagts på vanliga helger och inte långhelger som det blev..
    Mäklaren var engagerad och hjälpsam. Läs mer
  • Sami G skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En professionell och skicklig mäklare. Har aldrig träffat en sådan mäklare med så mycket glädje, självförtroende och energi. Rambod är ett föredöme! Han hjälpte oss hitta drömlägenheten och allt gick så smidigt och enkelt.
    Jag rekommenderar därför honom starkt! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Ewa D skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Profesjonalny makler.Godny polecenia.Tack!Bästa mäklare!🙂 Läs mer
    Ewa D gillar detta
  • Maria G skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambo was very professional, helpful and willing to answer my questions! He showed his interest even after the completion of the purchase and he made the process a lot easier for me! Läs mer
  • Sujit skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod was great to deal with- knowledgeable, accessible all days and very responsive! He knows the apartments he deals in and had a good rapport both with us and the sellers. Läs mer
  • Bo G skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Håller på att avsluta ett köp förmedlat genom Rambod, så har lång har allt gått mycket smidigt och enkelt. Det verkligen känns som Rambod vill ens bästa på alla sätt och representerar mej som kund. Ser fram emot att slutfasen överlåtelsen blir i samma anda.

Bo Grusell Läs mer
  • Juha skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bostadsaffären gick snabbt och smidigt så jag är mycket nöjd!

Rambod är en proaktiv och lyhörd fastighetsmäklare som verkligen tycker om sitt jobb. Läs mer
    2018-08-10 Rambod P svarar Juha
    Stort TACK för förtroendet. //Rambod
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tack Ramdod för din hjälp till en sjukt smidig affär! Det är nog få som är så tillgänglig och öppen som du varit under den här tiden.

Du ser inte bara en pågående affär när du arbetar utan även människor som litar på dig att hjälpa dem med sin framtid och den investering de gör. Du spelar med öppna kort, är rak och ärlig men också grymt skön som person.

Finns det någon som gör det lilla extra för sina kunder så är det utan tvekan Rambod. Han är inte bara mäklare, han är en vägledare och en vän också.

Skulle inte kunna tänka mig att rekommendera någon annan!

Tack för all hjälp!

// Marcus & Katie Läs mer
    2018-08-09 Rambod P svarar Marcus A
    Hej Marcus & Katie

Wow. Stort TACK till er själva!

Vi kommer säkert mötas i framtiden igen. =)
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En reko å driven farbror i sina bästa år...

Rambod var driven, höll det simpelt, lätt att få tag i. Skön karaktär. 👌 Läs mer
    2018-07-23 Rambod P svarar Alexander L
    HAHA Tack Alexander. Stort lycka till med din nya bostad. =)

mvh//Rambod
    Alexander L gillar detta
  • Mikael H skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod är en mäklare med höga karriärsmål och dedikation att leva upp till dem med, och är djupt intresserad av att bygga upp sitt namn i branchen. Han förstår att det inte bara är objekt som säljs utan människors hem och förhåller sig till sina kunder med enorm respekt. Han har vissa tillfällen behövt stanna på kontoret långt längre än gemene man hade gjort för att leva upp till sina kunders förväntningar och jag har bara gott att säga om honom.
    Hade jag anlitat honom igen? Absolut.
    Mvh Mikael Läs mer
    2018-06-17 Rambod P svarar Mikael H
    Stort TACK för de fina orden. Det värmer verkligen mig och jag vill bara vara en länk oavsett köpare eller säljare där jag kan hjälpa er. Jag hoppas verkligen att vi ses i framtiden och lycka till med dina mål. Kul och följa dig!!!!

Allt gott

Rambod =)
  • Saurabh S
    Saurabh S skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hi Rambod,

Shilpa & I would like to thank you and let you know that you are an amazing realtor and brilliant person
    Now a good friend. :)

We HIGHLY recommend you to anyone looking for the "BEST in the BUSINESS" to sell their home!
    You accomplished in 4 weeks what other real estate brokers would have definitely taken more time
    You were always there to answer the call. Your marketing strategies were top notch.
    Your thorough understanding of the market and it's changes helped us make better decisions.
    You made the process easy and even funny at times.
    You truly have the customer's best interest at heart from the moment you meet them until the job is done.

It was a pleasure working with you
    Thank you again for helping us sell and then buy our new home. We enjoyed working with you.

Best Regards,
    Saurabh Sood & Shilpa Seth Sood Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, väldigt hjälpsam och alltid lättillgänglig.
    Sjukt nöjd med försäljning av min lägenhet och även för råd o hjälp med köp av ny lägenhet. Läs mer
    Rambod P gillar detta
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Super bra uppföljning och tydlighet!
    Kommer definitivt rekommendera och ser fram emot framtida affärer! Läs mer
    2018-04-26 Rambod P svarar Cecilia L
    Stort tack Cecilia för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas i eran nya lägenhet och att vi hörs i framtiden.
    Lycka till!
    Rambod P gillar detta