Rambod Panjaki
2018-10 - 2019-03

Läs vad 38 Läs vad Rambod Panjaki

• SELDA B skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-24

Rambod är en professionell mäklare som jag kan starkt rekommendera till andra. Jag fick direkt förtroende för honom...en trevlig, ärlig, tydlig, social som brinner för sitt arbete. Den bästa mäklaren som jag har träffat hittills! Stort tack för hjälpen Rambod. Läs mer
  • Lars N sålde sin lägenhet med hjälp av Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-10

Trevlig och kunnig och gav ett mycket bra intryck. Läs mer
  • Anna-maija N sålde sin lägenhet med hjälp av Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-08

Trevlig, sympatisk, tålmodig och kunnig. Läs mer
    2019-04-08 Rambod P svarar Anna-maija N
    Stort tack,

Vi ses på tillträdesdagen.

MVH
    Rambod
  • SEMHAR B skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-05

En mer lyhörd, professionell och tillgänglig mäklare är svår att hitta. Rekommenderar Rambod starkt. Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar SEMHAR B
    Hej Semhar

Wow, tack snälla. Ännu ett stort grattis till erat nya hus och de fina och välvalda orden. =)
    Hör av er ifall ni behöver ha hjälp med något.

Hälsa Marcel
  • Tiina Saini Linnea E skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-05

Rambod har varit tillgänglig och väldigt tillmötesgående under hela processen. Det märks att han värnar om sina kunder och spekulanter Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar Tiina Saini Linnea E
    Hej Tinna

Hoppas att flytten gick bra för er i lördags. Stort grattis igen till er 3 (snart) så hörs vi av.

allt gott
  • Medine I skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-04-01

Kan varmt rekommendera Rambod Panjaki då jag var på en utav hans visningar. Trevlig, tillmötesgående och professionell i bemötandet dessutom snabb med återkoppling. Stort tack för allting Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar Medine I
    Hej Medine

Tack, det värmer att höra det ifrån er. Hoppas att ni trivs enormt mycket i eran nya bostad. På återseende.

Ta hand om er
  • Therese K
    Therese K skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-03-31

Kan varmt rekommendera Rambod till er mäklare. Med skicklighet och ett stort engagemang sålde han vår bostad. Han var lyhörd av våra önskemål och en vecka efter försäljning så köpte vi vår nya bostad. Tack! 💐 Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar Therese K
    Hej Therese

Ett stort TACK ännu en gång för förtroendet. Kul att allt gick smidigt till med både försäljningen och köpet av eran bostad. Vi ses snart igen.

Ha det fint
  • Mårten K
    Mårten K sålde sin lägenhet med hjälp av Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-03-15

Vällingby - Råcksta
    Träffade flera olika mäklare inför försäljningen av min lägenhet. Fanns inte ens en tvekan om att välja någon annan än Rambod och jag ångrar inte mitt beslut för en sekund.
    Rambod gör allt för att göra dig som kund nöjd och han levererar service på toppnivå från start till mål.
    Han vet definitivt vad han håller på med och gör allt för att nå ett så bra slutresultat som möjligt. Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar Mårten K
    Tjenare Mårten

Allt började med en korv med bröd och en kall öl och det slutade med ett fint resultat. Tack och bock. Synd att ni flyttar från Vällingby men tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med något i framtiden.

Se snart
  • CARL C
    CARL C skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-03-14

Kan varmt rekommendera Rambod! Han hade full koll på området jag sålde i och tog sig an uppdraget utifrån min försäljningssituation. Även flexibel, lätt att jobba med och allmänt trevlig. Läs mer
    2019-03-14 Rambod P svarar CARL C
    Hej Carl

Stort grattis återigen till din nya bostad och återkom om du någongång behöver ha hjälp med något.

Ha en fin vår och sommar nu

MVH//Rambod
  • Gerassimos F köpte sin lägenhet med hjälp av Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-03-13

I slutet av oktober 2018 vilseledde Rambod Panjaki mig att underteckna avtal för att tillträda en bostadsrätt i Hässelby och utnyttjade det faktum att jag skulle resa bort till Afrika på uppdrag om några dagar. Avtalet var baserat att jag skulle få lånelöfte från SEB genom en kontakt som Rambod hade där, vid namn Zaid Youssif. Tillträdesdagen till bostadsrätten skulle vara 190301. Under tiden tog jag ut mina ägodelar från Pelikan förrådet i Bromma och flyttade in i bostadsrätten i fråga, till en början som hyresgäst. Jag följde Zaids instruktioner om avbetalning av mina blancolån, som skulle berättiga mig till lånelöfte, men när jag ansökte mot slutet av februari 2019 jobbade Zaid inte längre på SEB och jag fick avslag. Sedan dess har Rambod i princip gått upp i rök. Han låter bli att informera mig eller så är hans information och besked utomordentligt bristfälliga, jag vet inte ens med säkerhet vad som har hänt med min deposition. Jag tänker anmäla det hela till alla behöriga instanser och även gå till domstol om jag inte får upprättelse. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby

Jimmy Solkarin