Rambod Panjaki
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2018-12

Läs vad 26 kunder tycker om Rambod Panjaki

• Gabriel G sålde sin bostad med hjälp av Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-01-09

Imponerande, självsäker mäklare som vet vad du vill och behöver med en hög dos lyhördhet för att nå det bäste resultatet i bostadsaffären.
    Jag sålde min lägenhet via Rambod och var mer än nöjd. Rambod kommunicerade fortlöpande händelseförloppen under tiden han jobbade. Bakom ridåerna drog han i alla trådar och lyckades sälja min bostad dagen efter annons lagts upp på hemnet. Och priset var hela 170 000 kr högre än en identisk lägenhet (på samma våningsplan) som såldes samma vecka! Läs mer
  • Gordana A sålde sin bostad med hjälp av Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-12-21

Rambond har sålt mi 2:a i Råcksta efter andra visningen och på ett enkelt och professionellt sätt. Mina högt ställda förväntningarna på mäklaren var inga problem för Rambod
    att uppfylla. Jag uppskattar extra mycket kommunikationen som var enkel, väl avvägt, i rätt tid och varm.

Rambod är professionell, rak, lyhörd, positiv och gör att mest komplexa fall som försäljning av min bostad går smidigt. Tack! Läs mer
  • Susanne H skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-12-15

Jag fick förtroende direkt för Rambod när jag träffade honom. Han är lyhörd, rak, ärlig, kunnig och älskar verkligen sitt arbete. Att allt skulle gå så fort och effektivt hade jag bara kunnat drömma om. Jag rekommenderar Rambod varmt. Läs mer
  • Bassim Y sålde sin bostad med hjälp av Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-12-07

jag har sold min lägenhet .
    mäklaren är bra och duktig. Läs mer
  • Naseem W
    Naseem W skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-12-06

Äntligen har skrivit på kontraktet för min första bostad, det vore nästan omöjligt utan Rambods hjälp.
    Rambod är en väldig professionell, hjälpsam och lyhörd mäklare.

Han gör verkligen det "lilla" extra. Han är väldigt tydlig och rak i sitt sätt att arbeta. Jag har träffat en hel del mäklare under sista året, men Rambod är i särklass bästa enligt min personliga åsikt. Jag vill tacka honom för ett världsklass service och hjälp. Läs mer
  • Ragnar A sålde sin bostad med hjälp av Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-12-06

Jag har sålt en 4-rums bostadsrätt i Hässelby. Rambod skötte försäljningen till min belåtenhet trevlig kllle! Läs mer
    2018-12-06 Rambod P svarar Ragnar A
    Hej Ragnar

Tack för förtroendet och jag hoppas att ni trivs i eran nya bostad. Hör av er efter årsskiftet om ni vill ha hjälp med deklarationen.

Rambod
  • Elahe S sålde sin bostad med hjälp av Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-12-05

Han är jätte duktig och expert på sitt jobb. Läs mer
  • Kerem A
    Kerem A skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-30

Rambod hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och tycker att allt arbete har varit felfritt.

Fick i princip det priset jag förväntade mig och Rambod va tydlig under hela processen vad som hände och vad jag skulle kunna förvänta mig - kände mig aldrig lost.

5/5 Läs mer
  • Nadia M skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-19

Rambod var väldigt professionell och hjälpsam vid köpet av vår nya lägenhet. Han hjälpte oss med krångliga dokument, bankman och allt annat som är svårt första gången man köper en lägenhet. Framförallt var han väldigt trevlig. Stort tack till en mycket bra mäklare! Läs mer
  • Tsigab T sålde sin bostad med hjälp av Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-18

Jag har sålt en lägenhet på 81 km. Det var trevligt att prata och diskutera med Rambod. Jag är nöjd och mina förväntningar är uppfyllda. Han ringer och svarar när man ringer honom. Han lugnar om man är orolig, trevligt trevligt och snäll kille Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby

Jimmy Solkarin