Stefan Berglund
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 53 kunder tycker om Stefan Berglund

• Veronica L
    Veronica L köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-02-13

6:a
    134m²
    Vällingby - Kälvesta
    Vi köpte radhus i Kälvesta och är mycket nöjd med det bemötande vi fick av mäklaren vid visningav huset och all kontakt vi hade fram till det att det sista kontraktet blev påskrivet. Hjälpsam, snabb på att svara och trevlig. Läs mer
  • Rasmus M
    Rasmus M sålde sin bostad med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-12-05

Stefan är lugn, trevlig och professionell. Inger ett förtroende samt vet vad han pratar om. Har många års erfarenhet av försäljningar i området där vårt hus blev sålt. Försäljningen av vårt radhus gick över förväntan. Allt sköttes smidigt och enkelt. Rekommenderar Stefan gladeligen. Läs mer
    2018-12-11 Stefan B svarar Rasmus M
    Tack Rasmus! Jättekul att få en så fin rekommendation! Ta hand om dig så hörs vi snart igen. Vänligen Stefan Berglund
  • Mats C sålde sin bostad med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-17

Han har gjort det väldigt lätt för oss att sälja vårt hus. Allt har gått väldigt smidigt. Läs mer
    2018-12-11 Stefan B svarar Mats C
    Hej Mats, Tack för de fina orden! Det har varit ett trevligt samarbete! Ha det fint, vi hörs! Hälsningar Stefan
  • Rian B köpte sin bostad med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-09

• Parisa A köpte sin bostad med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-06

Mycket bra bemötande och jobb från Stefan. 👌 Läs mer
  • Marianne S sålde sin bostad med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-11-03

Stefan Berglund är en trevlig och professionell mäklare som jag gärna rekommenderar. Läs mer
  • Michaela H köpte sin bostad med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-10-17

Vi har köpt en villa. Stefan har stor kunskskap om området men också av den typ av villa som vi köpte. Stefan gav tips om hur man skulle kunna planera om man, som vi, vill göra vissa renoveringar. Stefan är lättillgänglig, trevlig och har ett mjukt sätt. Läs mer
    2018-10-17 Stefan B svarar Michaela H
    Hej Michaela, Tack så jättemycket för de fina orden! Kull att ni är så nöjda med köpet! Vi ses på tillträdet. Vänligen Stefan Berglund
  • Urban L skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-10-13

Bra bemötande och tydlig information inför försäljning. Mycket god lokalkännedom vilket bidrar till värdering med verklighetsförankring. Läs mer
    2018-10-16 Stefan B svarar Urban L
    Hej Urban, Vad roligt att höra att du uppskattar mitt arbete och min kompetens. Stort tack för fin rekommendation! Hälsning Stefan
  • Mohammad amdad ullah C skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-10-13

Sefan is really helpful person, I bought property through him. Läs mer
    2018-10-16 Stefan B svarar Mohammad amdad ullah C
    Hi Amdad, Thank you very much for your kind words! Best Regards Stefan
  • Luca D skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2018-04-22

Simply the best!
    Kompetent, härlig, trygg och super trevlig!
    Man gillar Stefan på en gång.
    Rekommenderas till 100%!!! Läs mer
    2018-05-02 Stefan B svarar Luca D
    Hej Luca, Vad roligt att få höra så fina ord! Det värmer verkligen! Vänligen Stefan

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby

Jimmy Solkarin