en del av Fastighetsbyrån Vällingby

4.7 / 5 i betyg — 25 rekommendationer

Läs vad 25 användare tycker om Stefan Berglund

• Hamdi C
    Hamdi C skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig mäklare som gör sitt jobb fel fritt och säljer till ett pris man blir mycket nöjd med
  • Jan B
    Jan B skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycke nöjda. Professionell hantering, bra information och råd.
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En kunnig och välförberedd mäklare som på ett korrekt och trevligt sätt tillvaratog mina intressen som säljare men också hade förståelse för köparens behov.
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket lugn och förtroende ingivande!
  • Sarah E
    Sarah E skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    2016-10-24 Stefan B svarar Sarah E
    Stort tack Sarah! Jag tror att huset kommer passa perfekt för er! Kul även att det gick så bra med försäljningen av ert nuvarande hus. Med vänlig hälsning Stefan Berglund
  • Malin T
    Malin T skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Lugn och professionell. Ger ett bra förtroende
    2016-10-24 Stefan B svarar Malin T
    Hej Malin, stort tack för de fina orden! Kul att ni är så nöjda med er nya lägenhet också! Vi ses på tillträdet. Hälsningar Stefan Berglund
  • Nemrin S
    Nemrin S skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick ett väldigt gott bemötande av Stefan, både på telefon och vid senare möte. Väl förberedd, kunnig och samtliga förväntningar infriades.
    2016-10-03 Stefan B svarar Nemrin S
    Hej Bibbi, Vad kul att höra! Även roligt att ni är så nöjda med huset! Nu håller vi tummarna för att er försäljning i Skåne går bra! Vi ses på tillträdet. Hälsningar Stefan
  • Anna T
    Anna T skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Toppen! Jag är supernöjd. Stefan är en Bra, kunnig och professionell mäklare. Han kommer att få sälja mitt nästa hus också! 😊
    2016-10-03 Stefan B svarar Anna T
    Hej Anna, Jättekul att höra! Värmande ord som jag tar med mig, stort tack! Vi ses på tillträdet. Vänligen
    Stefan
  • Maria F
    Maria F skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Suverän
    Påläst
    Trevlig
    Nåbar
    2016-06-16 Stefan B svarar Maria F
    Hej Maria, Vad kul att få höra sådana superlativ! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert hus! Hälsningar Stefan
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sympatisk, kunnig, lättillgänglig. Vi är mycket nöjda med Stefans arbete!
    2016-06-16 Stefan B svarar Ulf H
    Hej Ulf, Vad roligt att ni är så nöjda! Det har varit ett mycket trevligt samarbete hela vägen! Hälsningar Stefan
  • Annika I
    Annika I skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är nöjda med kontakten m vår mäklare, Stefan som har varit lugn o saklig, haft ett trevligt bemötande, lätt att få kontakt och bra stöd i vår husförsäljning.
    2016-06-16 Stefan B svarar Annika I
    Hej Annika, stort tack för det! Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig och Ulf! Ha en riktigt skön sommar så ses vi i augusti igen! Hälsningar Stefan
  • Amit P
    Amit P skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan är trevlig men var inte särskilt påläst och jag upplevde honom som något avmätt i sitt bemötande. Vi gjorde affären snabbt och innan visning så det är väl en delförklaring men även efter affär nu när vi har haft vissa betänkligheter och problem så finns inget genuint engagemang.
    2016-10-03 Stefan B svarar Amit P
    Hej Amit, det var trevligt att träffa dig med! Precis som du nämner så gick affären fort och jag vill understryka att det var ni som var drivande till att köpa innan de ordinarie visningarna. När du hörde av dig så var jag utomlands och ordnade en privatvisning direkt när jag kom hem. Efter kontrakt så ringde du och berättade att fönsterblecken var felmonterade och att besiktningsmannen inte noterat det. Jag hänvisade då till besiktningsfirman. Jag får ta på mig att jag inte var tillräckligt lyhörd och ska försöka förbättra mig på den punkten i framtiden! Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas i huset! Ring gärna om jag kan hjälpa er med något! Vänligen
    Stefan
  • Sven-eric N
    Sven-eric N skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har upplevt Stefan Berglund som professionell, förtroendegivande och alltid tillgänglig. Dessutom väldig behaglig och sympatisk. Jag skulle definitivt rekommendera honom för mina bekanta.
    2016-02-02 Stefan B svarar Sven-eric N
    Hej Sven-Eric! Vilken fin rekommendation, det värmer verkligen att höra! Både du och Jola har varit supertrevliga och det har varit många trevliga samtal! Kul att ni har hittat en så fin lägenhet också! Vänligen Stefan
  • Maria H
    Maria H skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej
    Stefan är lugn och tydlig och ger ett förtroendefullt intryck. Han är snabb på att återkomma om man undrar något och har arbetar bra med försäljningen av vår bostad.
    2016-02-02 Stefan B svarar Maria H
    Hej Maria, Tack för det, det var roligt att höra! Det har varit ett trevligt sammarbete! Hälsning Stefan
  • Richard G
    Richard G skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan var mycket tillmötesgående och hjälpsam från början till slut. Vi är mycket nöjda med hans tjänster.
    2016-01-07 Stefan B svarar Richard G
    Hej Richard!

Det var roligt att höra! Ni har varit väldigt trevliga och lätta att samarbeta med! Lycka till med det nya huset.
    Hälsa familjen! /Stefan
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi fick bra information om objektet och försäljningen.
    Han var lugn och avslappnad och samtidigt korrekt och artig.

Av det vi har sett hittills verkar han vara en mycket bra mäklare.
    2016-01-07 Stefan B svarar Thomas K
    Hej Thomas,

Stort tack för det fina omdömet! Jag tror och hoppas att ni kommer stormtrivas i huset och i området!
    Vi ses, hälsning Stefan
  • Fekirta T
    Fekirta T skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte en bostad av Stefan, han hjälpte oss med mycket. Han är kunnig vill alltid hjälpa till och fanns från start till nu. Tack så mycket
    2015-11-20 Stefan B svarar Fekirta T
    Hej Fekirta, Tack för det fina omdömet! Jag tror att huset kommer att passa er perfekt! Vi ses på tillträdet. Hälsning Stefan
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan är extremt bra, det är andra huset han sålt för mig och bägge gångerna överträffat mina förväntningar.
    2015-11-20 Stefan B svarar Rickard K
    Hej Rickard, Stort tack för ett mycket trevligt samarbete! Vi hörs. Hälsning Stefan
  • Mohammed S
    Mohammed S skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan är en professionell mäklare, som är hängiven och mycket mån om sina kunders önskemål. Han gav oss väldigt konkret, och som det visade sig vara, ett korrekt värde på vad vi kunde vänta oss som slutpris av vårt hus. Dessutom är han väldigt tillgänglig för frågor som man ofta kommer på i anknytning till bostadsaffären. Samtliga tummar upp för Stefan Berglund!
    2015-10-23 Stefan B svarar Mohammed S
    Tack för det fina orden! Vad kul att ni är nöjda och vad roligt att både du och din bror hittade nytt hus/lägenhet så snabbt! Vi ses på tillträdet.
  • Mohammed S
    Mohammed S skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra självförtroende, övertygande, tillgänglig & tillmötesgående
    2015-10-23 Stefan B svarar Mohammed S
    Stort tack för det! Vad kul att både du och din bror är nöjda! Vi ses på tillträdet.
  • Ahmed A
    Ahmed A skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är bra ,bra kontakt,trevlig,snabb återkommande
    2015-10-23 Stefan B svarar Ahmed A
    Tack Ahmed! Vi ses på tillträdet.
  • Lena L
    Lena L skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har haft Stefan Berglund som mäklare vid vår villa försäljning. Stefan levererar. Pålitlig, tillgänglig och flexibel. Inget har varit omöjligt. Säljer vi igen så anlitar vi Stefan!
    2015-10-23 Stefan B svarar Lena L
    Hej Lena, det värmer att få höra det fina omdömet! Samarbetet med dig och Mats var verkligen jättetrevligt genom hela processen! Jag hoppas att ni ska stormtrivas i ert nya fina hus, vi ses!
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan förde en ärlig och trovärdig dialog inför vår försäljning.
    Stefan är en förtroendegivande person som utstrålar erfarenhet och kunskap inom området. Vidare tycks Stefan besitta en god förmåga att läsa av personers önskan och behov, vilket resulterade i en trygg försäljning.
    2015-10-23 Stefan B svarar Jesper K
    Hej Jesper, tack för den fina beskrivningen av mig! Det var ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert hus! Vad kul att ni kunde förverkliga er dröm att flytta till ett mer lantligare boende!
  • Helena N
    Helena N skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi upplever Stefans bemötande som mycket bra och har fått bra svar på de frågor som väckts. Han verkar kunnig i sin mäklarroll. Vi är nöjda.
    2015-10-23 Stefan B svarar Helena N
    Hej Helena, Vad kul att ni är nöjda och ger mig högsta betyg! Tack för ett mycket trevligt samarbete!
  • Johan B
    Johan B skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell och ger många och bra tips. Lägger mycket tid på visningar och att få det sålt.
    Rekommenderas!!
    2015-10-23 Stefan B svarar Johan B
    Tack för den fina rekommendationen Johan! Jag hoppas verligen att du ska trivas i din nya lägenhet!
Jimmy Solkarin
Linnea Mohlén