Stefan Berglund
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 62 Läs vad Stefan Berglund

• Christos K köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-07-10

Hässelby
    Very helpful, it went very smooth! Läs mer
  • Magnus K köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-06-09

Vällingby - Kälvesta
    Vi köpte ett radhus i ett område Stefan ofta säljer hus i. Mycket bra bemötande och ett lugn som gjorde att man litade på det som sades.

Har bara bra saker att säga om Stefan! Läs mer
  • Lisbeth B sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-05-19

Spånga - Nälsta
    Jag har sålt min villa och är mycket nöjd med bemötande och kontakt under försäljningen.
    Har känt mig trygg under en jobbig tid. Läs mer
    2019-05-30 Stefan B svarar Lisbeth B
    Hej Lisbeth! Jättekul att du känner dig nöjd med mitt arbete! Det har varit trevligt att lära känna dig och jag hoppas du ska trivas i din nya bostad! Vi hörs snart igen. Bästa hälsningar Stefan
  • Caroline G köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-03-11

Spånga - Solhem
    Vi köpte bostad av stefan och han var väldigt proffsig från början till slutet.
    Han var alltid tillgänglig eller ringde upp om han inte kunde svara. Läs mer
  • Helene J sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-02-27

Kunnig
    Trevlig
    Lätt att samarbeta med.
    Korrekt Läs mer
  • Åke J sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-02-26

Vällingby - Kälvesta
    1-plana villa som blivit såld.
    Väldigt bra och profissonellt arbete och bemötande.
    Levde verkligen upp tio mina förväntningar. Kan rekommendera honom till andra Läs mer
  • Klas K sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-02-22

Spånga - Solhem
    Radhus sålt
    Har blivit trevligt bemött
    Hade förväntning mig att objektet had gått för högre pris men eftersom priserna har stagnerat är det väll svårt Läs mer
  • Sofi Adina A sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-02-20

Vällingby - Kälvesta
    Stefan har sålt vårt hus, återkopplat och hållit oss informerade under hela processen. Lyhörd för våra önskemål och det har känts mycket tryggt att ha Stefan med som stöd under hela försäljningen. Läs mer
    2019-04-01 Stefan B svarar Sofi Adina A
    Hej Sofi, Stort tack för en så fin rekommendation! Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med er! Ha det bra så hörs vi snart igen! Med vänlig hälsning Stefan
  • Per H sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-02-20

Vällingby - Kälvesta
    Sålt en sekelskiftes villa . Ärlig o korrekt , trevligt bemötande , han skötte försäljningen bra tycker jag , hanförmedlade även kontakt med den andra mäklaren som vi köpte en ny bostad av , vilket var perfekt för oss.
    Allt mycket bra och skönt att gå vidare i livet. Läs mer
    2019-04-01 Stefan B svarar Per H
    Hej Per, Tack för de fina orden! Jättekul att ni hittade en lägenhet så snabbt efter försäljningen. Det har varit ett mycket trevligt samarbete tycker jag! Ta hand om er så hörs vi snart igen. Vänligen Stefan
  • Veronica L
    Veronica L köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby

2019-02-13

Vällingby - Kälvesta
    Vi köpte radhus i Kälvesta och är mycket nöjd med det bemötande vi fick av mäklaren vid visningav huset och all kontakt vi hade fram till det att det sista kontraktet blev påskrivet. Hjälpsam, snabb på att svara och trevlig. Läs mer
    2019-04-01 Stefan B svarar Veronica L
    Hej Veronica, Tack för din fina rekommendation! Jag hoppas att ni trivs bra i ert fina hus! Tveka inte att höra av er om ni behöver någon hjälp framgent. Bästa hälsningar Stefan

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby

Jimmy Solkarin