Stefan Berglund
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 51 kunder tycker om Stefan Berglund

• Mats C sålde sin bostad med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han har gjort det väldigt lätt för oss att sälja vårt hus. Allt har gått väldigt smidigt. Läs mer
    2018-12-11 Stefan B svarar Mats C
    Hej Mats, Tack för de fina orden! Det har varit ett trevligt samarbete! Ha det fint, vi hörs! Hälsningar Stefan
  • Rian B köpte sin bostad med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
  • Parisa A köpte sin bostad med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket bra bemötande och jobb från Stefan. 👌 Läs mer
  • Marianne S sålde sin bostad med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan Berglund är en trevlig och professionell mäklare som jag gärna rekommenderar. Läs mer
  • Michaela H köpte sin bostad med hjälp av Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har köpt en villa. Stefan har stor kunskskap om området men också av den typ av villa som vi köpte. Stefan gav tips om hur man skulle kunna planera om man, som vi, vill göra vissa renoveringar. Stefan är lättillgänglig, trevlig och har ett mjukt sätt. Läs mer
    2018-10-17 Stefan B svarar Michaela H
    Hej Michaela, Tack så jättemycket för de fina orden! Kull att ni är så nöjda med köpet! Vi ses på tillträdet. Vänligen Stefan Berglund
  • Urban L skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra bemötande och tydlig information inför försäljning. Mycket god lokalkännedom vilket bidrar till värdering med verklighetsförankring. Läs mer
    2018-10-16 Stefan B svarar Urban L
    Hej Urban, Vad roligt att höra att du uppskattar mitt arbete och min kompetens. Stort tack för fin rekommendation! Hälsning Stefan
  • Sefan is really helpful person, I bought property through him. Läs mer
    2018-10-16 Stefan B svarar Mohammad amdad ullah C
    Hi Amdad, Thank you very much for your kind words! Best Regards Stefan
  • Luca D skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Simply the best!
    Kompetent, härlig, trygg och super trevlig!
    Man gillar Stefan på en gång.
    Rekommenderas till 100%!!! Läs mer
    2018-05-02 Stefan B svarar Luca D
    Hej Luca, Vad roligt att få höra så fina ord! Det värmer verkligen! Vänligen Stefan
  • Mikael H skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket bra och saklig i allt vi disk. Även Stefans erfarenhet på området märktes tydligt. Vi har varit mycket nöjda med Stefans arbete. Läs mer
    2018-05-02 Stefan B svarar Mikael H
    Hej Mikael, Stort tack för de fina orden! Vi har haft ett mycket trevligt samarbete! Hälsningar Stefan
  • Bernt Z skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevligt bemötande! Kändes på en gång att vi kunde lita på honom, fick förtroende! Kunnig, proffsig! Alltid tillgänglig vid frågor!
    Bästa betyg från vår sida,
    Ditte Sahlman och Michael Zetterberg, dotter och son till Bernt Zetterberg. Läs mer
    2018-04-15 Stefan B svarar Bernt Z
    Hej Ditte och Michael, Superkul att få en så fin rekommendation! Tack för det! Jag hoppas att er far trivs på sitt nya boende! Vi hörs snart igen angående deklarationen. Hälsningar Stefan Berglund

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby

Jimmy Solkarin