en del av Fastighetsbyrån Vällingby

4.8 / 5 i betyg — 20 rekommendationer

Läs vad 20 användare tycker om Yosef J. Lahlou

• Maria K
    Maria K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi tyckte att Yosef var väldigt bra! Han var rak, tydlig och gav ett väldigt seriöst intryck. Som köpare för första gången, med en del frågor och funderingar, så fick vi bra svar.
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan varmt rekommendera Yosef J. Lahlou! Han gjorde ett mycket bra jobb med vår försäljning. Yosef är trevlig, kunnig, engagerad och målmedveten. Vi kände att han redan från första mötet hade en tydlig plan som han jobbade efter, vilket vi tycker känns seriöst och effektivt. Det var lätt att kommunicera med Yosef under processen och vi fick svar på alla våra frågor direkt.
  • Josefin Ö
    Josefin Ö skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan verkligen rekommendera Yosef! Supertrevlig, glad och en mäklare man verkligen kan lita på! Helt fantastisk!
  • anna e
    anna e skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kan varmt rekommenderas! Väldigt pålitlig, tillgänglig och serviceminded!
  • Marcus O
    Marcus O skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket nöjd med yosef som mäklare! Kan verkligen rekommendera! Proffsig, Alltid tillgänglig, hungrig 👍👍👍 inget tjaffs! Alltid raka puckar!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra kille som målmedvetet driver sin klients intresse. Snabb att återkoppla, lätt att jobba med och ett väldigt trevligt bemötande. Flexibel och lyhörd. Rekommenderar honom verkligen.
  • Namalie
    Namalie skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag vill varmt rekommendera Yosef som mäklare.
    Mycket gott bemötande från första början.
    Mycket kunnig och professionell mäklare, effektiv och dessutom är otroligt trevlig och har fötterna på jorden. Har varit lätt att få tag på med sms, samtal eller mejl.
    Allt med försäljningen har flutit på smidigt!
    Nytt säljrekord i föreningen säger väl allt.
    Fatine G gillar detta
  • Walaa A
    Walaa A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi fick ett bra bemötande av Josef han var väldigt hjälpsam, duktig och professionell. Honom skulle jag starkt rekommendera som mäklare.
    Han är väldigt trevlig och duktig.

Walaa&Saif
  • Malin  F
    Malin F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Målinriktad, trovärdig, proffessionel och kunnig. Vi är väldigt nöjda med Yosef som mäklare och skulle anlita honom igen om det behövs.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Oerhört proffsig och trevlig. Yosef har varit exemplarisk och bemött oss på ett bra och trovärdigt sätt hela tiden. Snabb på att svara på frågor, engagerad, nyfiken och dedikerad sitt jobb!
  • Per K
    Per K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Seriös, hög servicenivå och ansvarstagande.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kunnig, effektiv, ödmjuk och service minded. Vi är supernöjda!
  • Irme E
    Irme E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket kunnig och professionell mäklare, effektiv och hjälpsam.
    Nytt säljrekord i föreningen säger väl allt.
    2016-12-28 Yosef L svarar Irme E
    Hej Irme,

Jag tackar ödmjukt för ditt förtroende och din Reco.

Det har varit ett nöje att förmedla din bostadsrätt och gratulerar dig ännu en gång till ett nytt rekord i föreningen!!

Vi hörs och ses på tillträdet. Du är välkommen att kontakta mig när som helst vid frågor eller dylik.

Bästa hälsningar
    /Yosef
  • Anders S
    Anders S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kompetent mäklare med koll på detaljerna, rekomenderas varmt!
    2016-12-28 Yosef L svarar Anders S
    Hej Anders!

Tackar ödmjukt för din Reco.

Jättekul att du är nöjd med ditt köp och skulle rekommendera mig vidare. Jag tror att du kommer trivas enormt bra på Melongatan!

Vi hörs och ses på tillträdesdagen om inte annat dyker upp.

Yosef Jawad Lahlou
  • Kevin H
    Kevin H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Wow! Den här killen är helt otrolig!

Efter att ha diskuterat med flertal mäklare så slutade det med att vi valde Yosef som vår mäklare.
    Jag kände verkligen att han gav 110% från början till slut. Vill ni ha en mäklare som verkligen påverkar köparna så är det helt klart Yosef ni ska välja, han är helt och hållet utöver det vanliga.

Han är absolut inte den billigaste mäklaren där ute men det avspeglar sig verkligen i hans kvalité som mäklare. Han var värd varje krona då han slog rekord i hela föreningen. Han är serviceinriktad och målmedveten.

Tack återigen för din fantastiska insats!
    2016-12-28 Yosef L svarar Kevin H
    Hej Kevin & Clara!

Det glädjer min att ni är supernöjda med min hjälp. Ett bra samarbete mellan 3 parter resulterade i ett nytt försäljningsrekord i hela Hässelby. Jag tackar därför för ert förtroende!!

Jag hoppas ni trivs bra i Spanien och ifall ni skulle ha några vänner eller bekanta som ska sälja sin lägenheten så får ni gärna kontakta mig ;-)

Vi hörs!!

MVH
  • Anders
    Anders skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket gott bemötande från första början, entusiastisk och lite pushig men ändå respektfull . Jag fyllde i ett formulär på nätet och han tog kontakt efter ett par dagar. Har varit lätt att få tag på med sms, samtal eller mejl. Alla tips och rekommendationer har fungerat, t.ex. homestyling och lite lägre utgångspris. Han lovade även att han skulle slå rekordet för en etta i min förening. Jag var skeptisk, men vi slog rekordet! Med några tusen, men ändå! Allt med försäljningen har flutit på smidigt! Yosef rekommenderas varmt!
    2016-12-01 Yosef L svarar Anders
    Hej Anders,

Först och främst vill jag tacka för ditt förtroende, det har varit ett nöje att göra affär med dig.

Jag tackar även ödmjukt för din reco, det uppskattas. Sedan att slutpriset landade långt över förväntan var väldigt kul!!

Vi ses vid tillträdet, tveka inte att kontakta mig vid frågor eller funderingar.

• Nathalie K
    Nathalie K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan varmt rekommendera Yosef vidare. Han varit väldigt tillmötesgående, proffsig och smidig att göra affärer med.
    2016-11-29 Yosef L svarar Nathalie K
    Hej Nathalie,

Tackar ödmjukt för din Reco!

Grattis ännu en gång till din första lägenhet och så ses vi igen när det är dags att flytta in.

Väl mött
    /Yosef
  • Frida F
    Frida F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevlig, serviceminded och skicklig säljare.
    2016-11-15 Yosef L svarar Frida F
    Hej Frida, var roligt att du känner att du fått ett bra bemötande. Gratulerar igen till din första lägenhet!! :) Tveka aldrig på att kontakta mig om du har frågor eller funderingar. Bästa hälsningar//

• adam s
    adam s skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är en otroligt kompetent mäklare som gör det lilla extra för att lugna dina nerver. Behöver du städning? Flytthjälp? En fullmakt? Han är där med kontakter, råd och tips innan du hinner fråga. Helt fantastisk.
    2016-11-15 Yosef L svarar adam s
    Hej Adam,
    Stort tack för din reco! Det har varit än ära att göra affär med dig. Vi hörs av och tveka aldrig att kontakta mig vid frågor eller dylik.

• Mohammad A
    Mohammad A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    han är väldigt duktig och hjälpsam.
    2016-11-15 Yosef L svarar Mohammad A
    Hej Amin,
    Jag tackar för ditt förtroende och gratulerar dig till ett nytt rekord i föreningen :)

Vi hörs av och lycka till med ditt nya boende!!

Jimmy Solkarin
Linnea Mohlén