90 rekommendationer

Yosef J. Lahlou
en del av Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7
162 13 Vällingby — Visa karta

Vad tror Yosef att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 90 kunder tycker om Yosef J. Lahlou

• Azita M
    Azita M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Pålitlig,ärlig, trygg, hjälpsam. kompetent
    2017-11-15 Yosef L svarar Azita M
    Hej Azita,

Tack för dina fina ord och ett trevligt samarbete :)

Vi ses snart och ta hand om dig.
  • Gun N
    Gun N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mitt första möte med Yosef var enbart positivt, jag har tidigare kontaktat två mäklarfirmor där jag inte fick samma förtroende som hos Yosef. Han var otroligt positiv i en tid där man pratade om svårigheter att sälja och att priserna sjunker... Jag kontaktade honom och fick alltid snabb återkoppling från honom. Då jag var missnöjd med den första fotografens bilder var han snabb att boka en ny tid för nya foton på de bilder jag hade synpunkter på. Det blev en snabb affär, endast två visningar och till mitt önskepris, jag kan inte vara annat än nöjd och rekommenderar varmt Fastighetsbyrån och Yosef.
    2017-11-15 Yosef L svarar Gun N
    Hej Gun,

Jättetacksam för din Reco!! Superkul att få höra så fina ord och att du är nöjd med mig som mäklare :) Allt löser sig brukar jag säga, det gör det alltid.

Vi ses snart igen och så vet du att jag alltid är kontaktbar ifall det skulle dyka upp några frågor.

// Yosef
  • Michael G
    Michael G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef hade ett försäljningsuppdrag på en lägenhet jag var intresserad av. Han hade svar på mina frågor och hade bra kontakt med säljaren som givit honom uppdraget. Det slutade med en snabb affär och en väldigt nöjd köpare.

Letar du efter en mäklare till ditt kommande säljuppdrag, då tycker jag du tar kontakt med honom.
    2017-11-15 Yosef L svarar Michael G
    Tja Micke,

Grymt kul att du är nöjd med mitt jobb som mäklare, ännu roligare att du är supernöjd med lägenheten.

Vi ses snart på tillträdet!

Ha det fint!! :)
  • Celal Y
    Celal Y skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt nöjd!
    Professionell, engagerad, snabb återkoppling, ärlig och extremt kunnig. Hade helt klart hört av mig till honom om det blir en till affär.
    Kan starkt rekommendera yosef till bostadsaffärer!
    2017-11-15 Yosef L svarar Celal Y
    Tja vännen,

Tack för din reco och din fina ord!! Med ett gott samarbete lyckades vi sy ihop en smidig affär.

Ses snart!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig mäklare som var kontaktbar hela tiden, gjorde affären smidig och allt sköttes tryggt och fint.
    2017-11-15 Yosef L svarar Joakim B
    Tja Joakim,

Jättetack för din Reco, ditt omdöme betyder mycket för mig!

Grattis till en superfräsch lägenhet och så ses vi snart igen, annars ser jag dig snart som A-lagstränare någonstans ;)

• Hemen A
    Hemen A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Från dag ett har min kontakt med Yosef på Fastighetsbyrån varit mycket bra. Mäklaren svarade alltid direkt på sms/mail med en glad humör, även på kvällar/natten vilket känns skönt som säljare. Han var även försiktig med värdering av vårt radhus, han värderade lägre än de andra mäklarna men när det väl kom till action så leverade han, efter ett flera extravisningar ett högre slutpris än vad de andra mäklarna lovade. Riktig krigare och jag tror han kommer komma långt i mäklarkarriären, jag ska rekommendera honom till alla i min familj som vill sälja!! Tack vi hörs

/Hemenoch Berivan
    2017-11-15 Yosef L svarar Hemen A
    Hej världens bästa,

Det betyder verkligen mycket att få höra det ni tycker. Uppskattar vårt samarbete och med lite is i magen så löste allt sig.

Stort tack för förtroendet!! Ring gärna när du är i närheten så ser vi till att ta en kaffe :)

Lycka till i nya huset!
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef ser till att saker händer. Han är en effektiv och kreativ mäklare som alltid har en lösning. Vi var mycket nöjda med Yosef som under en tuff säljperiod med mycket ute på marknaden ändå lyckades sälja lägenheten.
    2017-11-15 Yosef L svarar Daniel F
    Tjaba Forsberg,

Svinkul att du är nöjd med mig som mäklare. Det tog ett tag, men efter mycket om och men så fick vi till ett kontrakt trots en orolig marknad. Hoppas ni stentrivs i ert nya boende och ifall ni skulle få för er att köpa något nytt så vet du vem du ska ringa!!

Ha det gött
  • Johan
    Johan skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig och bra intryck. Tyvärr dels lite väl höga spekulationer om slutpris, dels debiterades vi oväntat 10 tkr extra för en annons. Verkar varit en missuppfattning, men så stora belopp ska offereras i skrift så det inte uppstår missförstånd.
    2017-11-15 Yosef L svarar Johan
    Hej Johan,

Det känns skönt att höra att jag gjorde ett trevlig och bra intryck! Angående slutpriset så har det inte sålts något radhus dyrare i föreningen, vad jag vet, men tråkigt att du tycker så. Självklart siktar jag alltid efter att slå rekord i föreningen!

Tråkigt om det har uppstått ett missförstånd kring Banner annonseringen på Hemnet, som vi muntligen kom överens om, men jag tar till mig av det du skriver och skall dokumentera det skriftligt i framtiden.

Ha en toppen dag och hoppas ni trivs fint fint i ert nya hus!
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är snabb, trevlig och ger ett bra och förtroendefullt intryck. Realistisk och förskönar inget vilket är en viktig egenskap för en pålitlig mäklare.
    Mycket snabb försäljning och allt sköttes enligt våra önskemål som säljare.
    2017-11-15 Yosef L svarar Johanna A
    Hej Johanna och Kim,

Tack för er Reco och roligt att ni är nöjda med mitt jobb. Det blev en snabb och smidig affär utan massa krångel, vilket uppskattades hos alla parter.

Vi ses på tillträdesdagen! :)
  • Marit B
    Marit B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra och välkomnande vid visning.
    Hanterade budgivning och dialog bra.
    2017-11-15 Yosef L svarar Marit B
    Tjena Marit,

Tack för ditt omdöme och grattis till en toppen lägenhet!! Er dotter kommer trivas mer än bra.

Ha det fint och så hörs vi när det är dags för ännu en försäljning ;)

• Malin F
    Malin F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är fantastiskt nöjd med min försäljning som Yosef höll i! Han var tillgänglig genom hela processen, alltid snabb på att svara och ger ett väldigt ärligt och pålitligt intryck från första stund. Var även still stor hjälp med goda råd vad gäller mitt nya köp, och sålde min lägenhet till rekordpris när marknaden i övrigt stod still. Kommer utan tvekan rekommendera honom till alla, och använda honom igen när det blir dags för det i framtiden!
    2017-11-15 Yosef L svarar Malin F
    Hej Malin,

Tack för att du tog din tid att skriva ett omdöme. Ännu ett tack för de fina orden, betyder mycket att få höra hur nöjd du är som kund. Precis det jag strävar efter!
    Vi ses snart inför tillträdet och så gör vi upp en ny plan när det är dags att sälja din lya lägenhet :)

Ha det!
  • Siv J
    Siv J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef Lahlou är trevlig och hjälpsam. Svarade kunnigt på mina frågor. Det känns tryggt att det är han som sköter om köpet.
  • Ermias T
    Ermias T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Först och främst vill jag tacka Fastighetsbyrån och Yosef J. Lahlou för ett fantastiskt bemötande.

Jag har både köpt och sålt lägenheter med Yosef och har aldrig träffat på en sån ödmjuk, trevlig och lugn mäklare. Som köpare upplevde jag Yosef som en kompetent mäklare som inte var för pushig men samtidigt släppte han aldrig taget om mig. Han lyssnade på både våra samt säljarnas behov och tog ställning till det så att båda parter blev nöjda.

När det var dags att köpa något nytt så kunde vi bolla med honom när det gällde nya objekt, han tipsade oss om hur vi kunde förhandla med andra mäklare m.m. När det var dags att sälja var det inget snack om vem det var som skulle få sälja denna lägenhet, trots att vi träffat ett flertal mäklare innan för att se vad vi kan få för vår lägenhet. Yosef var den enda mäklaren som gav oss ett rimligt värde, han hade ett mål men lovade samtidigt inte för mycket. Det hela slutade med att han sålde lägenheten inom en vecka till rekordpris i en av Stockholms största förening.

Stort tack - du är en klippa!!

Jag rekommenderar honom till alla som har köp/säljtankar.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Min erfarenhet av Yosef är mycket positiv! Professionellt bemötande rakt igenom. Även i en situation då mina köpare ställde lite extra krav så hanterade han den situationen mycket bra! Jag kände mig trygg rakt igenom hela affären med honom som mäklare.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag upplevde ett väldigt professionellt och ärligt bemötande under affären. Han tog även hänsyn till att vara så genomgående under alla processens delar och vara så informativ som möjligt, vilket uppskattades. Kan varmt rekommendera Yousef till alla som går i tankar om bostadsförsäljning.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mer än nöjda med Yosef.
    Kan varmt rekommendera honom, trevlig glad och alltid tillgänglig. Bästa mäklaren!
  • Hans B
    Hans B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När vi skulle sälja vår mors lägenhet kontaktade vi Yosef som vår dotter tipsade oss om.
    Hon hade varit på visningar som Yosef hade.
    Vid första kontakten med Yosef kändes det att vi hade valt rätt mäklare och vid första mötet stärktes förtroendet med honom.
    Han förklarade upplägget med försäljningen, vilket pris vi kunde förvänta oss och en realistisk slutsumma, som kunde bli mer men utan att sväva iväg, utan allt över blir ju bonus.
    Genom hela processen kändes det att Yosef var engagerad och lättillgänglig vid våra frågor och funderingar.

Yosef är oerhört proffsig och trevlig och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Tack Yosef för en snabb och positiv affär.

Hälsningar
    Hans Bjälvenäs
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är en professionel mäklare ärlig energisk och kunnig jag kan rekommendera honom alla dagar i veckan topp notch för dig som ställer höga krav på en mäklare.
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Detta var tredje gången jag sålde en lägenhet och det var första gången jag har fått ett sådan professionell hjälp. Jag har aldrig känt mig så lugn trots att det är ganska stressande att sälja sin lägenhet. Jag har känt mig så trygg i Yosef´s händer och jag kan starkt rekommendera honom. Vill ni ha en person som seriöst och personligen vill ge er den bästa hjälpen så ska Ni anlita Yosef. Ni kommer inte ångra er!

En nöjd kund!
  • Huda M
    Huda M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Det här var första gången vi skulle köpa bostad, ingen aning inom bostads branschen, men En mäklare som Yosef så blev allt en lättnad och jätte smidigt. Han hjälpte oss så mycket han kunde. Han till och med gav upp sin fritid med att hjälpa oss komma fram till vår dröm.
    Han är en ärlig och duktig mäklare och vi skulle inte glömma hans hjälp och stöd .
  • Tuna B
    Tuna B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket trevlig, professionell å kunnig mäklare. Svarar alltid telefonen. Jag är väldigt nöjd med Yosef.
    Bästa mäklaren, varmt rekommenderas
  • Ann-kristin A
    Ann-kristin A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är mycket nöjd med det jobb han gjorde. Fick bra information om vad som förväntades av mig och vad han tog hand om. Han var lyhörd för mina förväntningar och förutsättningar för en försäljning. Det var bra kommunikation genom hela processen.
  • Ravikumar P
    Ravikumar P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef is very much self motivated.
    He did a good job. He was very knowledgeable and share lots of information when demanded.
  • Emiljo L
    Emiljo L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bästa mäklare !!!!🌟🌟🌟🌟🌟. Han jobbar bra.
    Han kämpar för bästa resultat för kunden!!!
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Serviceinriktad, snabb, koncis. Översteg mina förväntningar.
  • Ilias T
    Ilias T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är mycket trevligt och samarbetsvillig
  • Ammi S
    Ammi S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yousef är proffsig och effektiv, Vi blev väldigt vänligt bemötta när v iträffades och vid mailkontakter efteråt har vi fått snabba svar. Så tack Yousef
  • Nima A
    Nima A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fantastiskt bemötande och snabb tillgänglighet när man behövde få prata med honom.
  • Agata K
    Agata K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag fick väldigt bra bemötande av Yosef Lahlou. Han är mycket skicklig mäklare, duktig på att lyssna och skapa förtroende. Han lyckades sälja min lägenhet på mycket kort tid och jag är väldigt nöjd med hans prestation. Han brinna för det han gör och det är mycket roligt att ha en sådan engagerade mäklare. Jag rekommenderar honom mycket varmt.
  • Helena C
    Helena C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vårt bemötande med Yosef med sitt stora leende var alltid kontaktbar och flexibel på vilket kommunikationssätt vi ville använda. Han värderade min lägenhet väldigt låg i jämförelse med andra mäklare. Vår magkänsla trodde ändå på Yosef som kunde göra ett sjukt bra jobb, eftersom han visade ett stort intresse redan från början. Resultatet visade sig att affären gick snabbt och lägenheten sålde till ett högst kvadratmeterpris i området. Väldigt nöjd här!
  • Jarko T
    Jarko T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har, sedan första mötet med mig, gällande vår försäljning, varit en person som visat ett hundra procentigt engagemang! Alltid positiv, hjälpsam, personlig, men samtidigt också professionell! Jag kan varmt rekommendera Yosef som mäklare!
  • Javad Y
    Javad Y skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mitt bemötande med Yosef var mycket positivt. Han är mycket kunnig på området då han gav snabba svar på alla frågor och var dessutom tydlig. Var det något jag undrade över, så skickade jag mail som han snabbt svarade på. Så min förväntan på honom som mäklare levde han verkligen upp till. Jag som kund var först lite oroad då min bostad inte såldes först men Yosef höll mig lugn och gjorde det yttersta för att bostaden skulle bli såld. Jag vill ge den högsta betygen för Yosef, du gjorde verkligen en kanon jobb. Jag rekommenderar honom varmt när ni har hamnat i sits där ni vill komma kontakt med en ordentlig mäklare som kan sitt jobb till det yttersta och tänker utanför boxen.

J.Yavar
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Allt gick mycket smidigt och Yosef var alltid tillmötesgående då man hade någon fundering. Jag vet att både jag och säljaren är nöjda med affären.
  • Nishant S
    Nishant S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    We recently bought our first apartment and Yosef helped us in all possible ways to ensure that it was a smooth deal. He answered all our queries and offered any additional help that we asked for. We found him to be really professional and cooperative. Would definitely recommend him !!
  • Madelaine F
    Madelaine F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vid köp av min lägenhet har Yosef hjälpt till på bästa tänkbara sätt. När det är dags för försäljning kommer jag definitivt att anlita honom :)
  • Ivana C
    Ivana C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är väldigt glada att Yosef hjälpte oss med försäljning av vår bostad. Han var hjälpsam, kunnig, professionell och väldigt trevlig.
  • Mats K
    Mats K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef hjälpte till att lösa mitt behov av ny bostad professionellt, snabbt, engagerat, serviceminded, med en mycket god nåbarhet och mycket trevligt bemötande.
    Självklart rekommenderar jag honom till alla som behöver en mäklare.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Svarar alltid i telefon (de få gånger han inte kunnat svara ringer han alltid upp strax efter) och svarar snabbt på sms. Alltid tillgänglig, även på obekväma tider. Gör alltid sitt bästa för att tillgodose önskemålen från mig som kund.
  • Sara S
    Sara S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef hjälpte oss med vår lägenhet i Hässelby strand. En fantastisk mäklare på alla sätt och vis - Pålitlig, hungrig och kunnig! Vi kommer definitivt kontakta Yosef igen vid framtida sälj.
    Vi kan verkligen rekommendera honom!
  • Ida P
    Ida P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell, kunnig och trevlig. Yosef hjälpte mig att sälja min lägenhet i Råcksta innan visning till ett önskat pris med snabbt tillträde då jag redan hunnit köpa nytt. Alltid tillgänglig med ett leende på läpparna. Rekommenderar verkligen Yosef som mäklare!
  • Adam L
    Adam L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är grym. Bra service. Alltid kontaktbar. Sålde vår lägenhet under kort tidsram. Big up!
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt första intryck. Kunnig och intresserad. Lätt att få kontakt med och bra på att återkoppla. Höll oss hela tiden informerade om utvecklingen. Snabbt och bra avslut.
    Kan verkligen rekommenderas vid försäljning av bostäder.
  • Adam J
    Adam J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När vi skulle sälja vår lägenhet kontaktade vi fastighetsbyrån och en byrå till som ligger i närheten av där vi bor. Redan innan hade vi en bra känsla för Fastighetsbyrån då det var dem som hanterade försäljningen när vi köpte lägenheten, och även den nya vi köpt med.

Vid värderingen gav Yosef ett väldigt bra intryck där han gav oss förväntningar om på att få ett bra pris, samtidigt som han inte lät oss sväva iväg. Iom att Fastighetsbyrån säljer väldigt många lägenheter i vårt område fick vi känslan av att de skulle ha bra koll på marknaden, vilket stämde. Mycket bättre än den andra mäklarfirman vi kontaktade.

Genom hela processen kändes det som att Yosef kände av oss som säljare på ett bra sätt och kändes engagerad och lättillgänglig om det var något vi undrade eller så. Kontraktsskrivningen gick han även igenom väldigt ordentligt vilket alltid känns skönt.

När en lägenhet som liknade vår såldes i området pratade vi om att ringa Yosef för att se om någon var sugen på en förhandsvisning. Lustigt nog ringer Yosef dagen efter och har ordnat en tid redan. Det hela slutade med en smidigt affär och ett pris som översteg våra förväntningar. Vi är supernöjda med det jobb Yosef gjort och skulle inte tveka en sekund på att anlita honom igen!
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare yosef i samband med försäljning av vår bostad. Han var lyhörd, hjälpsam och proffesionell. Vi rekommenderar verkligen fastighetbyrån och Yosef.
  • Jana P
    Jana P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har varit mycket trevlig och hjälpsam vid visningen och handlingar krig lägenhets köpet.
  • Tilemachos T
    Tilemachos T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag ville sälja min lägenhet och jämförde därför med 4 olika mäklare, jag väljde Yosef eftersom han hade mycket positiv energi när jag träffade honom i första gången.

Innan försäljning processen, han förklarade alla processens detaljer och gav fantastik råd för att dekorera min lägenhet. Han var alltid tillgänglig för att svara mina frågor och förklara allt.

Han gjörde ett imponerade jobb och sålde vår lägenhet till ett rekordpris.
  • Elin G
    Elin G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra, seriös och ambitiös! Vi behövde hjälp med en snabb affär med vissa krav. Yosef ordnade allt!
  • Nadheer A
    Nadheer A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Duktig och kunnig ung mäklare. Försäljning av min bostad var smidigt och snabbt. Perfekt bemötande lyssnade. Lätt kontakt med Josuf.Vi är väldigt nöjda med hans försäljning av lgh.
  • Emelie
    Emelie skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef var perfekt som mäklare vid min första bostadsaffär. Allt gick snabbt, enkelt och smidigt! Det märks att han brinner för sitt jobb och att göra både säljare och köpare så nöjda som möjligt! Kunde inte vara mer nöjd :)
  • Anton R
    Anton R skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte min första bostadsrätt via Fastighetsbyrån där jag fick en suverän mäklare vid namn Yosef J. Lahlou.

Såklart var jag väldigt nervös inför denna affär, eftersom det var min första, samt att jag inte hade nån kompis/familjemedlem som kunde ge mig något tips eller trix på hur man ska gå tillväga eller bara bra att tänka på.

Yosef hade svar till alla mina konstiga frågor samt att mäklaren var lättillgänglig, hade alltid ett bra humör och är lättförståelig.

Om du nån gång får Yosef som mäklare kan jag redan säga nu att affären kommer att gå utmärkt.
Jimmy Solkarin
Yosef J. Lahlou