en del av Fastighetsbyrån Vällingby

4.8 / 5 i betyg — 64 rekommendationer

Läs vad 64 användare tycker om Yosef J. Lahlou

• Ammi S
    Ammi S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yousef är proffsig och effektiv, Vi blev väldigt vänligt bemötta när v iträffades och vid mailkontakter efteråt har vi fått snabba svar. Så tack Yousef
  • Nima A
    Nima A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fantastiskt bemötande och snabb tillgänglighet när man behövde få prata med honom.
  • Agata K
    Agata K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag fick väldigt bra bemötande av Yosef Lahlou. Han är mycket skicklig mäklare, duktig på att lyssna och skapa förtroende. Han lyckades sälja min lägenhet på mycket kort tid och jag är väldigt nöjd med hans prestation. Han brinna för det han gör och det är mycket roligt att ha en sådan engagerade mäklare. Jag rekommenderar honom mycket varmt.
  • Helena C
    Helena C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vårt bemötande med Yosef med sitt stora leende var alltid kontaktbar och flexibel på vilket kommunikationssätt vi ville använda. Han värderade min lägenhet väldigt låg i jämförelse med andra mäklare. Vår magkänsla trodde ändå på Yosef som kunde göra ett sjukt bra jobb, eftersom han visade ett stort intresse redan från början. Resultatet visade sig att affären gick snabbt och lägenheten sålde till ett högst kvadratmeterpris i området. Väldigt nöjd här!
  • Jarko T
    Jarko T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har, sedan första mötet med mig, gällande vår försäljning, varit en person som visat ett hundra procentigt engagemang! Alltid positiv, hjälpsam, personlig, men samtidigt också professionell! Jag kan varmt rekommendera Yosef som mäklare!
  • Javad Y
    Javad Y skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mitt bemötande med Yosef var mycket positivt. Han är mycket kunnig på området då han gav snabba svar på alla frågor och var dessutom tydlig. Var det något jag undrade över, så skickade jag mail som han snabbt svarade på. Så min förväntan på honom som mäklare levde han verkligen upp till. Jag som kund var först lite oroad då min bostad inte såldes först men Yosef höll mig lugn och gjorde det yttersta för att bostaden skulle bli såld. Jag vill ge den högsta betygen för Yosef, du gjorde verkligen en kanon jobb. Jag rekommenderar honom varmt när ni har hamnat i sits där ni vill komma kontakt med en ordentlig mäklare som kan sitt jobb till det yttersta och tänker utanför boxen.

J.Yavar
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Allt gick mycket smidigt och Yosef var alltid tillmötesgående då man hade någon fundering. Jag vet att både jag och säljaren är nöjda med affären.
  • Nishant S
    Nishant S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    We recently bought our first apartment and Yosef helped us in all possible ways to ensure that it was a smooth deal. He answered all our queries and offered any additional help that we asked for. We found him to be really professional and cooperative. Would definitely recommend him !!
  • Madelaine F
    Madelaine F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vid köp av min lägenhet har Yosef hjälpt till på bästa tänkbara sätt. När det är dags för försäljning kommer jag definitivt att anlita honom :)
  • Ivana C
    Ivana C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är väldigt glada att Yosef hjälpte oss med försäljning av vår bostad. Han var hjälpsam, kunnig, professionell och väldigt trevlig.
  • Mats K
    Mats K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef hjälpte till att lösa mitt behov av ny bostad professionellt, snabbt, engagerat, serviceminded, med en mycket god nåbarhet och mycket trevligt bemötande.
    Självklart rekommenderar jag honom till alla som behöver en mäklare.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Svarar alltid i telefon (de få gånger han inte kunnat svara ringer han alltid upp strax efter) och svarar snabbt på sms. Alltid tillgänglig, även på obekväma tider. Gör alltid sitt bästa för att tillgodose önskemålen från mig som kund.
  • Sara S
    Sara S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef hjälpte oss med vår lägenhet i Hässelby strand. En fantastisk mäklare på alla sätt och vis - Pålitlig, hungrig och kunnig! Vi kommer definitivt kontakta Yosef igen vid framtida sälj.
    Vi kan verkligen rekommendera honom!
  • Ida P
    Ida P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell, kunnig och trevlig. Yosef hjälpte mig att sälja min lägenhet i Råcksta innan visning till ett önskat pris med snabbt tillträde då jag redan hunnit köpa nytt. Alltid tillgänglig med ett leende på läpparna. Rekommenderar verkligen Yosef som mäklare!
  • Adam L
    Adam L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är grym. Bra service. Alltid kontaktbar. Sålde vår lägenhet under kort tidsram. Big up!
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt första intryck. Kunnig och intresserad. Lätt att få kontakt med och bra på att återkoppla. Höll oss hela tiden informerade om utvecklingen. Snabbt och bra avslut.
    Kan verkligen rekommenderas vid försäljning av bostäder.
  • Adam J
    Adam J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När vi skulle sälja vår lägenhet kontaktade vi fastighetsbyrån och en byrå till som ligger i närheten av där vi bor. Redan innan hade vi en bra känsla för Fastighetsbyrån då det var dem som hanterade försäljningen när vi köpte lägenheten, och även den nya vi köpt med.

Vid värderingen gav Yosef ett väldigt bra intryck där han gav oss förväntningar om på att få ett bra pris, samtidigt som han inte lät oss sväva iväg. Iom att Fastighetsbyrån säljer väldigt många lägenheter i vårt område fick vi känslan av att de skulle ha bra koll på marknaden, vilket stämde. Mycket bättre än den andra mäklarfirman vi kontaktade.

Genom hela processen kändes det som att Yosef kände av oss som säljare på ett bra sätt och kändes engagerad och lättillgänglig om det var något vi undrade eller så. Kontraktsskrivningen gick han även igenom väldigt ordentligt vilket alltid känns skönt.

När en lägenhet som liknade vår såldes i området pratade vi om att ringa Yosef för att se om någon var sugen på en förhandsvisning. Lustigt nog ringer Yosef dagen efter och har ordnat en tid redan. Det hela slutade med en smidigt affär och ett pris som översteg våra förväntningar. Vi är supernöjda med det jobb Yosef gjort och skulle inte tveka en sekund på att anlita honom igen!
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare yosef i samband med försäljning av vår bostad. Han var lyhörd, hjälpsam och proffesionell. Vi rekommenderar verkligen fastighetbyrån och Yosef.
  • Jana P
    Jana P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har varit mycket trevlig och hjälpsam vid visningen och handlingar krig lägenhets köpet.
  • Tilemachos T
    Tilemachos T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag ville sälja min lägenhet och jämförde därför med 4 olika mäklare, jag väljde Yosef eftersom han hade mycket positiv energi när jag träffade honom i första gången.

Innan försäljning processen, han förklarade alla processens detaljer och gav fantastik råd för att dekorera min lägenhet. Han var alltid tillgänglig för att svara mina frågor och förklara allt.

Han gjörde ett imponerade jobb och sålde vår lägenhet till ett rekordpris.
  • Elin G
    Elin G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra, seriös och ambitiös! Vi behövde hjälp med en snabb affär med vissa krav. Yosef ordnade allt!
  • Nadheer A
    Nadheer A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Duktig och kunnig ung mäklare. Försäljning av min bostad var smidigt och snabbt. Perfekt bemötande lyssnade. Lätt kontakt med Josuf.Vi är väldigt nöjda med hans försäljning av lgh.
  • Emelie
    Emelie skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef var perfekt som mäklare vid min första bostadsaffär. Allt gick snabbt, enkelt och smidigt! Det märks att han brinner för sitt jobb och att göra både säljare och köpare så nöjda som möjligt! Kunde inte vara mer nöjd :)
  • Anton R
    Anton R skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte min första bostadsrätt via Fastighetsbyrån där jag fick en suverän mäklare vid namn Yosef J. Lahlou.

Såklart var jag väldigt nervös inför denna affär, eftersom det var min första, samt att jag inte hade nån kompis/familjemedlem som kunde ge mig något tips eller trix på hur man ska gå tillväga eller bara bra att tänka på.

Yosef hade svar till alla mina konstiga frågor samt att mäklaren var lättillgänglig, hade alltid ett bra humör och är lättförståelig.

Om du nån gång får Yosef som mäklare kan jag redan säga nu att affären kommer att gå utmärkt.
  • Jonas
    Jonas skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Från det första mötet tills dess att affären var klar var Yosef alltid trevlig, professionell och hjälpsam. Han gav mig som säljare det utrymme och det stöd jag behövde under hela processen och fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor.

Kan varmt rekommendera Yosef, om jag köper eller säljer i Västerort igen kommer jag garanterat att kontakta Yosef, det borde du också göra!
  • Elin D
    Elin D skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Extremt bra och professionell mäklare. Han höll mig trygg och lugn under hela processen!
    Jag kan varmt rekommendera Yosef!
  • Philip M
    Philip M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Behagligt, smidigt, snabbt och enkelt! Topp betyg!
    2017-05-09 Yosef L svarar Philip M
    Halloj!
    Stort tack för ert fina betyg och förtroendet ni gav mig :)

Hoppas ni trivs bra i Hässelby och ifall det skulle dyka upp några frågor så vet ni att jag alltid är nåbar.

Hörs!
    /Y
  • Christina J
    Christina J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är väldigt kunnig och ger ett säkert intryck. Alltid nåbar och hjälpsam. Har ett trevligt sätt till mig som säljare.
    2017-05-09 Yosef L svarar Christina J
    Hej Christina,

Va kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare :)
    Gratulerar till ett nytt rekord i föreningen och er nya lägenhet. Hoppas ni trivs!

Vi ses snart.
  • Hajriz H
    Hajriz H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tydlig klar hjälpsam,samarbetsvillig hittills jag är väldigt nöjd med Yosef.Redan på visningen såg man att den här unga killen kan sitt jobb uppförde sig yrkesmässig och bestämd så jag önskar lycka till.Fortsätt vara glad och positiv.
    2017-04-25 Yosef L svarar Hajriz H
    Hej Hajriz.

Verkligen stort tack för din reco, det glädjer mig att du är nöjd. Gratulerar ännu en gång till en fin lägenhet. Vi ses på Tillträdesdagen,

Hälsningar
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är lyhörd, ger snabba och noggranna svar på små och stora frågor, är pålitlig och trevlig att ha kontakt med.
    2017-04-25 Yosef L svarar Henrik T
    Hej Henrik och Marjaana,

Stort tack för er Reco och gratulerar till en superfin lägenhet.

Det är bara att höra av er ifall det dyker upp nya frågor, små som stora :)

Vi ses
    /Y
  • Felix K
    Felix K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra intryck i början, Yosef var tillmötesgående och motiverande! Upplevelsen dippade inför försäljning då det kändes som att han inte riktigt jobbade på som förväntat, kändes lite slappt. Han plockade dock upp det mot slutet då han hittade en köpare som var villig att betala det pris vi önskat oss.
    2017-04-25 Yosef L svarar Felix K
    Hej Felix,
    Stor tack för din Reco.

Tråkigt att du kände att jag inte jobbade på som vanligt, för det gjorde jag verkligen och fick därför fram det pris ni ville ha på er lägenhet tillslut.

Ha det fint så ses vi på tillträdesdagen!
  • Else-marie F
    Else-marie F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej Yosef.
    Jag är mycket nöjd med dig som Mäklare. Jag kommer att rekommendera dig till mina vänner om dom söker lägenhet.

Else-marie Färlen
  • Benita P
    Benita P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En utmärkt mäklare.Kan rekommendera Yosef varmt.Snabb i sina handlingar.Trevlig och lätt att ha och göra med.
  • Adam L
    Adam L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Min första tanke vid försäljning av bostad var att sondera marknaden bland mäklarhusen för att hitta den rätta mäklaren. Yosef var den första person jag träffade och där slutade också min jakt, jag kände direkt att Yosef var den mäklare jag ville anlita. Trevlig, kunnig, socialt kompetent, seriös. Det har jag inte fått ångra.
    Från början till slut har det varit en väldigt lätt process. Alltid tillgänglig på telefon och mejl vid funderingar, både gällande försäljning men också vid frågor angående köp. Snabb och enkel affär, såld innan visning och till ett pris vi är mycket nöjda med. Skulle varmt rekommendera Yosef till alla som går i säljtankar!
  • Mitra G
    Mitra G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Som köpare fick jag ett väldigt bra intryck av Yosef. Han var duktigt på att uppdatera och gav raka svar på frågor!
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig och elert mäklare som hjälpte mig med min bostadsaffär. Lätt att få tag i via sms eller telefon. Skulle inte tveka att anlita igen.
  • Leif A
    Leif A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har hög social kompetens, väl insatt i branschen och har ett mycket trevligt bemötande.
  • Rishan B
    Rishan B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stort tack till Yosef för din positiva inställning, engagemang och hårt arbete! Vi rekommenderar starkt Yosef till andra säljare.
    // Rishan & Keleta
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef sålde min lägenhet och gjorde detta med stort engagemang och driv! Jag som säljare kände mig trygg från början till slut och är riktigt nöjd med resultatet!
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef var vid visningen och övriga möten väldigt trevlig, hjälpsam och noggrann! Detta var väldigt uppskattat. Vi är mer än nöjda och Yosef lever upp till mer än förväntan.

Hälsningar Sebastian Bernström
  • Ann-zophie A
    Ann-zophie A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Alltid positivt bemötande, tillgänglig och snabb återkoppling. Ger ett kompetent intryck och en uppfattning om att måna om kunden - både säljare och köpare.
    2017-03-07 Yosef L svarar Ann-zophie A
    Hej Ann-Zophie,

Stort tack för din Reco och till ett bra samarbete. Hoppas du blev nöjd med försäljningen och ett slutpris på 95tkr/kvm.

Ta hand om dig!
  • Linda J
    Linda J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har haft en väldigt bra känsla i hela affären. Alltid tydlig information, snabb återkoppling vid frågor. Vi skulle rekommendera Yosef till andra köpare/säljare.
    2017-03-07 Yosef L svarar Linda J
    Hej Linda och Johnny,

Tack för er Reco och gratulerar till er första lägenhet. Ni är varmt välkomna att höra av er ifall det skulle dyka upp några fler frågor.

• Louise O
    Louise O skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Superbra! Vi fick kontakt med Yosef efter ett tips från vår tidigare mäklare och är supernöjda. Yosef var duktig och hela försäljningen gick snabbt, enkelt och smidigt. Vår bästa rekommendationer!
    2017-03-07 Yosef L svarar Louise O
    Hej Louise & co.

Tack för förtroendet!! Ta hand om er och så hörs vi av fram mot tillträdesdagen.

• Diana L
    Diana L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi kan verkligen rekommendera Yosef, en driven, tillgänglig och seriös mäklare. På ett proffsigt sätt tog han hand om både vår försäljning och vårt nya köp och vi är väldigt nöjda.
    2017-03-07 Yosef L svarar Diana L
    Tjena Sulle & Diana,

Det har varit ett nöje att sälja er lägenhet till ett rekordpris samt kunna fixa något nytt till er direkt efter.

Tack för er Reco och så ses vi på tillträdesdagen!

• Maria K
    Maria K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi tyckte att Yosef var väldigt bra! Han var rak, tydlig och gav ett väldigt seriöst intryck. Som köpare för första gången, med en del frågor och funderingar, så fick vi bra svar.
    2017-03-07 Yosef L svarar Maria K
    Godkväll Maria och Andrea,

Vad kul att höra att ni är nöjda med ert köp! Då det var er första lägenhet så har det varit ett nöje att hjälpa er med de vanliga frågorna som dök upp.

Ifall ni har några fler frågor så är ni Alltid välkomna att höra av er.

Ses
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan varmt rekommendera Yosef J. Lahlou! Han gjorde ett mycket bra jobb med vår försäljning. Yosef är trevlig, kunnig, engagerad och målmedveten. Vi kände att han redan från första mötet hade en tydlig plan som han jobbade efter, vilket vi tycker känns seriöst och effektivt. Det var lätt att kommunicera med Yosef under processen och vi fick svar på alla våra frågor direkt.
    2017-03-07 Yosef L svarar Lisa S
    Hej Lisa,

Jag tackar ödmjukt för din Reco, det har varit ett nöje att sälja Er fina lägenhet. Planen resulterade till ett riktigt bra slutpris - så kul att du nöjd!

Ta hand om er så ses vi på tillträdesdagen.
    Väl mött
  • Josefin Ö
    Josefin Ö skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan verkligen rekommendera Yosef! Supertrevlig, glad och en mäklare man verkligen kan lita på! Helt fantastisk!
    2017-03-07 Yosef L svarar Josefin Ö
    Hej Josefin & Yusuf,
    Tackar för ert förtroende och gratulerar till rekord i föreningen - även grattis till en fantastisk lägenhet ni köpt.

Hör gärna av er ifall det skulle dyka upp några frågor. Vi ses!
  • anna e
    anna e skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kan varmt rekommenderas! Väldigt pålitlig, tillgänglig och serviceminded!
    2017-03-07 Yosef L svarar anna e
    Hej Anna,

Kul att du är nöjd och tack för de fina orden.

Ta hand om dig och hoppas du trivs i din nya lägenhet i Bromma!

• Marcus O
    Marcus O skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket nöjd med yosef som mäklare! Kan verkligen rekommendera! Proffsig, Alltid tillgänglig, hungrig 👍👍👍 inget tjaffs! Alltid raka puckar!
    2017-03-07 Yosef L svarar Marcus O
    Tjena Marcus,

Stort tack för Recon och förtroendet, kul att vi sålde den dyraste 2an någonsin i föreningen, trots omständigheterna.

Vi ses snart min vän!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra kille som målmedvetet driver sin klients intresse. Snabb att återkoppla, lätt att jobba med och ett väldigt trevligt bemötande. Flexibel och lyhörd. Rekommenderar honom verkligen.
    2017-03-07 Yosef L svarar Magnus E
    Tjena Magnus,

Superkul att du är nöjd med mitt arbete. Nu när tillträdet passar ännu bättre så hoppas jag att du blir extra nöjd! :-)

Vi ses snart och jag finns alltid tillgänglig ifall det skulle dyka upp några frågor.
    2017-03-07 Magnus E svarar Yosef L
    Absolut. Kan inte redigera betyget dock... *****
    Läs mer genom att expandera tråden +
Jimmy Solkarin
Linnea Mohlén