en del av Fastighetsbyrån Vällingby

4.7 / 5 i betyg — 29 rekommendationer

Läs vad 29 användare tycker om Yosef J. Lahlou

• Marianne S
    Marianne S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig och elert mäklare som hjälpte mig med min bostadsaffär. Lätt att få tag i via sms eller telefon. Skulle inte tveka att anlita igen.
  • Leif A
    Leif A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har hög social kompetens, väl insatt i branschen och har ett mycket trevligt bemötande.
  • Rishan B
    Rishan B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stort tack till Yosef för din positiva inställning, engagemang och hårt arbete! Vi rekommenderar starkt Yosef till andra säljare.
    // Rishan & Keleta
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef sålde min lägenhet och gjorde detta med stort engagemang och driv! Jag som säljare kände mig trygg från början till slut och är riktigt nöjd med resultatet!
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef var vid visningen och övriga möten väldigt trevlig, hjälpsam och noggrann! Detta var väldigt uppskattat. Vi är mer än nöjda och Yosef lever upp till mer än förväntan.

Hälsningar Sebastian Bernström
  • Ann-zophie A
    Ann-zophie A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Alltid positivt bemötande, tillgänglig och snabb återkoppling. Ger ett kompetent intryck och en uppfattning om att måna om kunden - både säljare och köpare.
    2017-03-07 Yosef L svarar Ann-zophie A
    Hej Ann-Zophie,

Stort tack för din Reco och till ett bra samarbete. Hoppas du blev nöjd med försäljningen och ett slutpris på 95tkr/kvm.

Ta hand om dig!
  • Linda J
    Linda J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har haft en väldigt bra känsla i hela affären. Alltid tydlig information, snabb återkoppling vid frågor. Vi skulle rekommendera Yosef till andra köpare/säljare.
    2017-03-07 Yosef L svarar Linda J
    Hej Linda och Johnny,

Tack för er Reco och gratulerar till er första lägenhet. Ni är varmt välkomna att höra av er ifall det skulle dyka upp några fler frågor.

• Louise O
    Louise O skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Superbra! Vi fick kontakt med Yosef efter ett tips från vår tidigare mäklare och är supernöjda. Yosef var duktig och hela försäljningen gick snabbt, enkelt och smidigt. Vår bästa rekommendationer!
    2017-03-07 Yosef L svarar Louise O
    Hej Louise & co.

Tack för förtroendet!! Ta hand om er och så hörs vi av fram mot tillträdesdagen.

• Diana L
    Diana L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi kan verkligen rekommendera Yosef, en driven, tillgänglig och seriös mäklare. På ett proffsigt sätt tog han hand om både vår försäljning och vårt nya köp och vi är väldigt nöjda.
    2017-03-07 Yosef L svarar Diana L
    Tjena Sulle & Diana,

Det har varit ett nöje att sälja er lägenhet till ett rekordpris samt kunna fixa något nytt till er direkt efter.

Tack för er Reco och så ses vi på tillträdesdagen!

• Maria K
    Maria K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi tyckte att Yosef var väldigt bra! Han var rak, tydlig och gav ett väldigt seriöst intryck. Som köpare för första gången, med en del frågor och funderingar, så fick vi bra svar.
    2017-03-07 Yosef L svarar Maria K
    Godkväll Maria och Andrea,

Vad kul att höra att ni är nöjda med ert köp! Då det var er första lägenhet så har det varit ett nöje att hjälpa er med de vanliga frågorna som dök upp.

Ifall ni har några fler frågor så är ni Alltid välkomna att höra av er.

Ses
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan varmt rekommendera Yosef J. Lahlou! Han gjorde ett mycket bra jobb med vår försäljning. Yosef är trevlig, kunnig, engagerad och målmedveten. Vi kände att han redan från första mötet hade en tydlig plan som han jobbade efter, vilket vi tycker känns seriöst och effektivt. Det var lätt att kommunicera med Yosef under processen och vi fick svar på alla våra frågor direkt.
    2017-03-07 Yosef L svarar Lisa S
    Hej Lisa,

Jag tackar ödmjukt för din Reco, det har varit ett nöje att sälja Er fina lägenhet. Planen resulterade till ett riktigt bra slutpris - så kul att du nöjd!

Ta hand om er så ses vi på tillträdesdagen.
    Väl mött
  • Josefin Ö
    Josefin Ö skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan verkligen rekommendera Yosef! Supertrevlig, glad och en mäklare man verkligen kan lita på! Helt fantastisk!
    2017-03-07 Yosef L svarar Josefin Ö
    Hej Josefin & Yusuf,
    Tackar för ert förtroende och gratulerar till rekord i föreningen - även grattis till en fantastisk lägenhet ni köpt.

Hör gärna av er ifall det skulle dyka upp några frågor. Vi ses!
  • anna e
    anna e skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kan varmt rekommenderas! Väldigt pålitlig, tillgänglig och serviceminded!
    2017-03-07 Yosef L svarar anna e
    Hej Anna,

Kul att du är nöjd och tack för de fina orden.

Ta hand om dig och hoppas du trivs i din nya lägenhet i Bromma!

• Marcus O
    Marcus O skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket nöjd med yosef som mäklare! Kan verkligen rekommendera! Proffsig, Alltid tillgänglig, hungrig 👍👍👍 inget tjaffs! Alltid raka puckar!
    2017-03-07 Yosef L svarar Marcus O
    Tjena Marcus,

Stort tack för Recon och förtroendet, kul att vi sålde den dyraste 2an någonsin i föreningen, trots omständigheterna.

Vi ses snart min vän!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra kille som målmedvetet driver sin klients intresse. Snabb att återkoppla, lätt att jobba med och ett väldigt trevligt bemötande. Flexibel och lyhörd. Rekommenderar honom verkligen.
    2017-03-07 Yosef L svarar Magnus E
    Tjena Magnus,

Superkul att du är nöjd med mitt arbete. Nu när tillträdet passar ännu bättre så hoppas jag att du blir extra nöjd! :-)

Vi ses snart och jag finns alltid tillgänglig ifall det skulle dyka upp några frågor.
    2017-03-07 Magnus E svarar Yosef L
    Absolut. Kan inte redigera betyget dock... *****
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Namalie
    Namalie skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag vill varmt rekommendera Yosef som mäklare.
    Mycket gott bemötande från första början.
    Mycket kunnig och professionell mäklare, effektiv och dessutom är otroligt trevlig och har fötterna på jorden. Har varit lätt att få tag på med sms, samtal eller mejl.
    Allt med försäljningen har flutit på smidigt!
    Nytt säljrekord i föreningen säger väl allt.
    2017-03-07 Yosef L svarar Namalie
    Hej Namalie,

Säljrekord i föreningen och nöjd säljare/köpare är det jag strävar efter - vilket jag uppnått.
    Stort tack för ditt förtroende och de fina orden.

Jag hoppas innerligt att du trivs bra i Solna, och återkom gärna till mig ifall det skulle dyka upp något.

Fatine G gillar detta
  • Walaa A
    Walaa A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi fick ett bra bemötande av Josef han var väldigt hjälpsam, duktig och professionell. Honom skulle jag starkt rekommendera som mäklare.
    Han är väldigt trevlig och duktig.

Walaa&Saif
    2017-03-07 Yosef L svarar Walaa A
    Hej Walaa,

Vad roligt att du är nöjd. Jag tackar för dina ord, de betyder mycket.

Vi ses på tillträdesdagen!
  • Malin  F
    Malin F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Målinriktad, trovärdig, proffessionel och kunnig. Vi är väldigt nöjda med Yosef som mäklare och skulle anlita honom igen om det behövs.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Oerhört proffsig och trevlig. Yosef har varit exemplarisk och bemött oss på ett bra och trovärdigt sätt hela tiden. Snabb på att svara på frågor, engagerad, nyfiken och dedikerad sitt jobb!
  • Per K
    Per K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Seriös, hög servicenivå och ansvarstagande.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kunnig, effektiv, ödmjuk och service minded. Vi är supernöjda!
  • Irme E
    Irme E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket kunnig och professionell mäklare, effektiv och hjälpsam.
    Nytt säljrekord i föreningen säger väl allt.
    2016-12-28 Yosef L svarar Irme E
    Hej Irme,

Jag tackar ödmjukt för ditt förtroende och din Reco.

Det har varit ett nöje att förmedla din bostadsrätt och gratulerar dig ännu en gång till ett nytt rekord i föreningen!!

Vi hörs och ses på tillträdet. Du är välkommen att kontakta mig när som helst vid frågor eller dylik.

Bästa hälsningar
  • Anders S
    Anders S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kompetent mäklare med koll på detaljerna, rekomenderas varmt!
    2016-12-28 Yosef L svarar Anders S
    Hej Anders!

Tackar ödmjukt för din Reco.

Jättekul att du är nöjd med ditt köp och skulle rekommendera mig vidare. Jag tror att du kommer trivas enormt bra på Melongatan!

Vi hörs och ses på tillträdesdagen om inte annat dyker upp.

Yosef Jawad Lahlou
  • Kevin H
    Kevin H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Wow! Den här killen är helt otrolig!

Efter att ha diskuterat med flertal mäklare så slutade det med att vi valde Yosef som vår mäklare.
    Jag kände verkligen att han gav 110% från början till slut. Vill ni ha en mäklare som verkligen påverkar köparna så är det helt klart Yosef ni ska välja, han är helt och hållet utöver det vanliga.

Han är absolut inte den billigaste mäklaren där ute men det avspeglar sig verkligen i hans kvalité som mäklare. Han var värd varje krona då han slog rekord i hela föreningen. Han är serviceinriktad och målmedveten.

Tack återigen för din fantastiska insats!
    2016-12-28 Yosef L svarar Kevin H
    Hej Kevin & Clara!

Det glädjer min att ni är supernöjda med min hjälp. Ett bra samarbete mellan 3 parter resulterade i ett nytt försäljningsrekord i hela Hässelby. Jag tackar därför för ert förtroende!!

Jag hoppas ni trivs bra i Spanien och ifall ni skulle ha några vänner eller bekanta som ska sälja sin lägenheten så får ni gärna kontakta mig ;-)

Vi hörs!!

MVH
  • Anders
    Anders skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket gott bemötande från första början, entusiastisk och lite pushig men ändå respektfull . Jag fyllde i ett formulär på nätet och han tog kontakt efter ett par dagar. Har varit lätt att få tag på med sms, samtal eller mejl. Alla tips och rekommendationer har fungerat, t.ex. homestyling och lite lägre utgångspris. Han lovade även att han skulle slå rekordet för en etta i min förening. Jag var skeptisk, men vi slog rekordet! Med några tusen, men ändå! Allt med försäljningen har flutit på smidigt! Yosef rekommenderas varmt!
    2016-12-01 Yosef L svarar Anders
    Hej Anders,

Först och främst vill jag tacka för ditt förtroende, det har varit ett nöje att göra affär med dig.

Jag tackar även ödmjukt för din reco, det uppskattas. Sedan att slutpriset landade långt över förväntan var väldigt kul!!

Vi ses vid tillträdet, tveka inte att kontakta mig vid frågor eller funderingar.

• Nathalie K
    Nathalie K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan varmt rekommendera Yosef vidare. Han varit väldigt tillmötesgående, proffsig och smidig att göra affärer med.
    2016-11-29 Yosef L svarar Nathalie K
    Hej Nathalie,

Tackar ödmjukt för din Reco!

Grattis ännu en gång till din första lägenhet och så ses vi igen när det är dags att flytta in.

Väl mött
  • Frida F
    Frida F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevlig, serviceminded och skicklig säljare.
    2016-11-15 Yosef L svarar Frida F
    Hej Frida, var roligt att du känner att du fått ett bra bemötande. Gratulerar igen till din första lägenhet!! :) Tveka aldrig på att kontakta mig om du har frågor eller funderingar. Bästa hälsningar//

• adam s
    adam s skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är en otroligt kompetent mäklare som gör det lilla extra för att lugna dina nerver. Behöver du städning? Flytthjälp? En fullmakt? Han är där med kontakter, råd och tips innan du hinner fråga. Helt fantastisk.
    2016-11-15 Yosef L svarar adam s
    Hej Adam,
    Stort tack för din reco! Det har varit än ära att göra affär med dig. Vi hörs av och tveka aldrig att kontakta mig vid frågor eller dylik.

• Mohammad A
    Mohammad A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    han är väldigt duktig och hjälpsam.
    2016-11-15 Yosef L svarar Mohammad A
    Hej Amin,
    Jag tackar för ditt förtroende och gratulerar dig till ett nytt rekord i föreningen :)

Vi hörs av och lycka till med ditt nya boende!!

Jimmy Solkarin
Linnea Mohlén