en del av Fastighetsbyrån Vällingby

4.7 / 5 i betyg — 7 rekommendationer

Läs vad 7 användare tycker om Yosef J. Lahlou

• Anders S
    Anders S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kompetent mäklare med koll på detaljerna, rekomenderas varmt!
  • Kevin H
    Kevin H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Wow! Den här killen är helt otrolig!

Efter att ha diskuterat med flertal mäklare så slutade det med att vi valde Yosef som vår mäklare.
    Jag kände verkligen att han gav 110% från början till slut. Vill ni ha en mäklare som verkligen påverkar köparna så är det helt klart Yosef ni ska välja, han är helt och hållet utöver det vanliga.

Han är absolut inte den billigaste mäklaren där ute men det avspeglar sig verkligen i hans kvalité som mäklare. Han var värd varje krona då han slog rekord i hela föreningen. Han är serviceinriktad och målmedveten.

Tack återigen för din fantastiska insats!
  • Anders
    Anders skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket gott bemötande från första början, entusiastisk och lite pushig men ändå respektfull . Jag fyllde i ett formulär på nätet och han tog kontakt efter ett par dagar. Har varit lätt att få tag på med sms, samtal eller mejl. Alla tips och rekommendationer har fungerat, t.ex. homestyling och lite lägre utgångspris. Han lovade även att han skulle slå rekordet för en etta i min förening. Jag var skeptisk, men vi slog rekordet! Med några tusen, men ändå! Allt med försäljningen har flutit på smidigt! Yosef rekommenderas varmt!
    2016-12-01 Yosef L svarar Anders
    Hej Anders,

Först och främst vill jag tacka för ditt förtroende, det har varit ett nöje att göra affär med dig.

Jag tackar även ödmjukt för din reco, det uppskattas. Sedan att slutpriset landade långt över förväntan var väldigt kul!!

Vi ses vid tillträdet, tveka inte att kontakta mig vid frågor eller funderingar.

Väl mött/
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan varmt rekommendera Yosef vidare. Han varit väldigt tillmötesgående, proffsig och smidig att göra affärer med.
    2016-11-29 Yosef L svarar Nathalie K
    Hej Nathalie,

Tackar ödmjukt för din Reco!

Grattis ännu en gång till din första lägenhet och så ses vi igen när det är dags att flytta in.

Väl mött
    /Yosef
  • Frida F
    Frida F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevlig, serviceminded och skicklig säljare.
    2016-11-15 Yosef L svarar Frida F
    Hej Frida, var roligt att du känner att du fått ett bra bemötande. Gratulerar igen till din första lägenhet!! :) Tveka aldrig på att kontakta mig om du har frågor eller funderingar. Bästa hälsningar//

• adam s
    adam s skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är en otroligt kompetent mäklare som gör det lilla extra för att lugna dina nerver. Behöver du städning? Flytthjälp? En fullmakt? Han är där med kontakter, råd och tips innan du hinner fråga. Helt fantastisk.
    2016-11-15 Yosef L svarar adam s
    Hej Adam,
    Stort tack för din reco! Det har varit än ära att göra affär med dig. Vi hörs av och tveka aldrig att kontakta mig vid frågor eller dylik.

• Mohammad A
    Mohammad A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    han är väldigt duktig och hjälpsam.
    2016-11-15 Yosef L svarar Mohammad A
    Hej Amin,
    Jag tackar för ditt förtroende och gratulerar dig till ett nytt rekord i föreningen :)

Vi hörs av och lycka till med ditt nya boende!!

Väl mött/
Jimmy Solkarin