Börje Larsson
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-03

Läs vad 86 Läs vad Börje Larsson

• Patrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-04-03

Onsjö
    Bra kommunikation, trevlig och väldigt proffsig! Läs mer
  • Joakim A köpte sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-03-18

Mariedal
    Köpt villa och mäklaren har skött affären och kommunikationen helt perfekt .
    Mäklaren har uppfyllt alla förväntningar vi som köpare haft till 100 %. Läs mer
  • Britt-Inger K sålde sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-03-14

Brålanda
    Jag har sålt mitt föräldrahem och fått all hjälp jag behövde av Börje. Mycket lätt att samarbeta med och känns som han vet vad han pratar om, dessutom trevlig. Kort och gott , jag är helnöjd. Tack! Läs mer
  • Rune I sålde sin lägenhet med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-02-15

Onsjö
    Vi har sålt en Bostadsrätt. Börje Larsson på Fastighetsbyrån i Vänersborg har skött det utmärkt med att sälja lägenheten och allt annat arbete som behövdes göras. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Udo H sålde sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Vargön
    Börje har hjälpt till att sälja mina föräldras hus på ett utmärkt sätt och jag rekomenderar starkt Börje som fastighets säljare för dig som vill sälja. Läs mer
  • Nils L sålde sin lägenhet med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Syrenen
    Försäljning av bostadsrätt 1 r o k.
    Vi var bekanta från tidigare bostadsköp
    och fick då stort förtroende för Börje.
    Alltid tillgänglig och trevligt bemötande. 👍 Läs mer
  • Sven W sålde sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Fredriksberg
    sålt mitt radhus med utmärkt support av Börje.
    Han var tydlig, erfaren, vänlig.
    Inga överaskningar utan allt gick som det skulle Läs mer
  • Agneta G sålde sin lägenhet med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Nordstan
    Sålt en bostadsrätt på 3 rum och kök. Har fått väldigt bra bemötande. Bra service och engangemang . Inget att klaga på. Skulle absolut rekommendera andra till Börje. Läs mer
  • Seija J
    Seija J sålde sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-02-11

Sålt hus på Brätte. Börje skötte allt åt oss på bästa sätt. Han var mycket proffsig och vi kan starkt rekommendera Börje om du går i fastighetstankar.
    Hela försäljningen som vi såg som massor av problem löste Börje åt oss på ett fantastiskt sätt.

Vi rekommenderar Börje å det varmaste Läs mer
  • Lisa R köpte sin bostad med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-01-18

Snabb återkoppling och tydlig information vid lgh köp Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg

Johanna Sjöström