Börje Larsson
Registrerad mäklare sedan 1988-06-07
Aktiv på Reco.se sedan 2015-12-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 100 Läs vad Börje Larsson

• Mats G köpte sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-07-28

Brålanda
    Mycket proffsig och utmärkt hjälp och hantering av mitt villaköp.
    Jag hade höga förväntningar och Börje Larsson uppfyllde dom mycket väl. Läs mer
  • Maria P köpte sin lägenhet med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-06-02

2:a
    Torpa
    Seriös och allt fungerade bra. Läs mer
  • Herlene M sålde en tomt med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-05-22

Lantligt
    Börje har hjälp mig att förmedla min tomt,på ett mycket proffsigt sätt, han har ett mycket trevligt sätt och är mycket trevlig och hjälpsam Är helnöjd.

Mvh Herlene Mattiasson Läs mer
  • Carin J sålde sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-05-22

Västra Tunhem
    Vi skulle sälja vår villa och tog kontakt med flera olika mäklarfirmor. Vi fick ett mycket gott första intryck av Börje. Han kändes väldigt professionell och lätt att prata med. Han har stor erfarenhet och stort kontaktnät. Naturligtvis fick han uppdraget och vi är mer än nöjda nu när huset är sålt. Börje guidade oss skickligt genom hela säljprocessen. Han höll oss uppdaterade och såg till att vi hade koll på alla datum och tider.
    Vill du ha en mäklare som är seriös, noggrann och dessutom mycket trevlig, väljer du Börje. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Gunilla S sålde sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-03-23

Nordkroken
    Mycket tacksam för en kontinuerlig kontakt i samband med min husförsäljing. Börje alltid lika lätt att prata med och har verkligen varit ett stort stöd för mig.
    Genuint engagemang i hela processen. Läs mer
  • Linda J sålde sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-01-24

Loberg
    Vi sålde ett fritidshus, o hade en bra börje ,noga, tydlig Läs mer
  • Patrik F köpte sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-09-06

Gestad
    Köpt en villa. Mäklaren var genuin, kunnig och trevlig. Mycket nöjd med affären som sköttes smidigt och proffsigt. Läs mer
  • Monicka A köpte sin lägenhet med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-09-02

2:a
    Blåsut
    Allt funkar jättebra, har inget att klaga på. Läs mer
  • Lena D köpte sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-08-12

Brålanda
    Köpt ett fritidshus. Mäklaren var flexibel, hjälpsam och noggrann. Läs mer
  • Lars P
    Lars P sålde sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-24

Brålanda
    Har sålt en sommarstuga, bra säljkoncept med sälj coachen på hemsidan. Bra informations flöde, mäklaren höll mig hela tiden uppdaterad. Bra tips på vad som behövde göras inför fotografering. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg

Jan Rundberg