Börje Larsson
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-09

Läs vad 94 Läs vad Börje Larsson

• Patrik F köpte sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-09-06

Gestad
    Köpt en villa. Mäklaren var genuin, kunnig och trevlig. Mycket nöjd med affären som sköttes smidigt och proffsigt. Läs mer
  • Monicka A köpte sin lägenhet med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-09-02

Blåsut
    Allt funkar jättebra, har inget att klaga på. Läs mer
  • Lena D köpte sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-08-12

Brålanda
    Köpt ett fritidshus. Mäklaren var flexibel, hjälpsam och noggrann. Läs mer
  • Lars P
    Lars P sålde sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-24

Brålanda
    Har sålt en sommarstuga, bra säljkoncept med sälj coachen på hemsidan. Bra informations flöde, mäklaren höll mig hela tiden uppdaterad. Bra tips på vad som behövde göras inför fotografering. Läs mer
  • Emelie K köpte sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-23

Sundals-Ryr
    Köpt en avstyckad gård där vi ska arendera mark och ha våra hästar.
    Mycket fin kontakt med mäklaren Börje. Tät kontakt han höll oss uppdaterade hela tiden. Kunnig och trevlig.
    Ja det levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Peter S köpte sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-06

Vargön
    Bra och mycket hjälpsam mäklare som har koll på läget. Läs mer
  • Kent E sålde sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-05

Öresjö
    Engagerad. Snabb återkoppling. Kunning/påläst. Läs mer
  • Admir A köpte sin lägenhet med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-05-03

Torpa
    Jeg har købt en fin lejlighed på 77kvm
    Handlen gik meget godt da jeg fik stor hjælp fra Börje.
    Lige fra starten har han været meget hjælpsom og imødekommende.
    Målet var at købe en fin lejlighed til en gunstig pris og lejligheden som Börje tilbød var perfect match 😊.
    Handlen gik meget hurtigt og nu kan jeg kun sige at jeg havde en meget god erfaring i forbindelse til køb af lejligheden.
    Börje har levet op til mine forventninger ved at levere en god service og ved at hjælpe mig at købe lejlighed på en meget kort tid. Läs mer
  • Patrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-04-03

Onsjö
    Bra kommunikation, trevlig och väldigt proffsig! Läs mer
  • Joakim A köpte sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-03-18

Mariedal
    Köpt villa och mäklaren har skött affären och kommunikationen helt perfekt .
    Mäklaren har uppfyllt alla förväntningar vi som köpare haft till 100 %. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg