Börje Larsson
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 76 kunder tycker om Börje Larsson

• Jannie G köpte sin bostad med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-12-21

Han var lugn och stabil både vid husköp och försäljning. Läs mer
  • Bo S sålde sin bostad med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-12-13

Har köpt en bostadsrätt och sålt en villa.
    Blev bemött mycket mycket bra och proffsigt.

Upplevde att mäklaren tog sig tid och förklarade mycket bra och tydligt på alla de frågor som uppkommit under resans gång. Fick stort förtroende för hans kunnande och trevliga bemötande. Läs mer
  • Shogan A köpte sin bostad med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-05

Börje är en utmärkt mäklare. Vi rekommenderar honom.
    Vi har köpt en fastighet. O sålde vår lägenhet via Börje.
    Börje är kunnig,trevlig,proffsig. Han kommunicerar bra med såväl köpare som säljare. Har sinne för alla detaljer som är viktiga för affären. Han berättar allt som är viktigt så att man känner sig trygg.
    Börje återkopplar bra. Om man undrar över något så förklarar han vad det handlar om. Läs mer
  • Johanna S köpte sin bostad med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-10-29

Vi har blivit bra bemötta av Börje i alla situationer. Han är enkel att få tag på och har hjälpt oss med det vi önskat. Läs mer
  • Frederick S köpte sin bostad med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-10-29

Köpt en bostad. Mäklaren gav snabb och bra info hela tiden. Han ordnade så jag fick komma på extra visningar. Läs mer
  • Ulrika G köpte sin bostad med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-10-24

Köpt fritidshus, Norra Timmervik 965 i Frändefos.
    Mäklaren hade ett oerhört proffsigt bemötande, hade mycket god juridisk kompetens vilket bidrog till att det blev ett mycket tryggt köp.
    Börje är en mäklare som inte tummar på ordning och reda vilket gör att hela köp processen blir mycket smidig för både köpare och säljare. Läs mer
  • Roger G sålde sin bostad med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-10-07

Vid genomgång med flera mäklare när vi skulle sälja vår villa så fastnade vi för Börje Larsson. Hans intresse för huset samt en tydlig genomgång hur försäljningen skulle gå till gjorde att det kändes rätt. Under hela försäljnings processen har han hela tiden hållit oss informerade om status, varit grundlig i informationen och haft snabb återkoppling på frågor m.m. Hela försäljningen gick mycket bra och hade gärna anlitat Börje igen om det skulle vara aktuellt. Läs mer
  • Christian B skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-09-27

Allt fungarade bra, Börje trevlig och var klar och tydlig i alla moment från visning till köpet Läs mer
  • Lennart J skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-09-26

Börje avslutade bara vår fastighetsaffär, pga semestertider.
    Jan Rundberg var först och gjorde klart allt och förklarade allt.
    När budgivningen kommit igång tog Börje över.
    Bemötandet och kontakten fungerade utmärkt.
    Ett litet mervärde för kunden är kanske att bjuda på kaffe, detta var ett önskemål av vår köpare. Men det gjordes aldrig.
    Mycket bra förklarat. Så vi var väldigt nöjda med BÅDA mäklarna. Läs mer
  • Martin E sålde sin bostad med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-09-16

Engagerad och kunnig på hus. Lade ner mycket tid på visningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg

Johanna Sjöström