Läs vad 18 Läs vad Emelie Palmén

• 2021-01-14
    Emelie har redan från början visat ett trevligt och personligt engagemang och förståelse för, en för mig väldigt stor händelse. Hon har också visat en fantastiskt professionell sida gentemot både mig som köpare och gentemot säljaren.
    Stort tack för hjälpen.
    Nils H
    • 77.0 m²
    • Västra Tunhem
    köpte sitt hus med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
  • 2020-12-25
    Köpt en lägenhet
    Bra bemöttandet
    Emilie var alltid mycket proffsigt. Hon svarade alltid på mina frågor och vsr alltid tilögängligt.
    Jag är mycket nöjd med hur hon har hjälpt mig med affären.
    Mourad S
    • 3:a
    • 72.0 m²
    • Torpa
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
  • 2020-12-20
    Sålde vår bostadsrätt, mäklaren var från första mötet väldigt bra, proffsionell och gav oss ett trygghet som gjorde att vi inte behövde oroa oss för något. Hon tog hand om allt och höll oss hela tiden uppdaterad angående försäljningen!
    Flamur S
    • 67.5 m²
    • Torpa
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
  • 2020-11-27
    Sålt min lägenhet med Emelie som mäklare och hon har alltid uppträtt professionellt mot mig och ständigt trevlig och lätt att prata med.

Det kändes som jag hade en kompis som mäklare, menat som en komplimang eftersom det gjort mig bekväm i alla situationer.
    Marcus H
    • 61.0 m²
    • Nordstan
  • 2020-11-25
    Trevlig och kunnig! kände mig trygg i köpet av min nya lägenhet!
    Adrian L
    • 1:a
    • 47.5 m²
  • 2020-11-16
    Har sålt mitt hus .Fantastisk trevlig o kunnig mäklare bra information från henne är väldigt nöjd
    Erik Sivert O
    • 131.0 m²
    • Brålanda
  • 2020-10-19
    Vi har sålt en lägenhet. Emelie har varit vänlig och mkt tillmötesgående i all kontakt vi haft med henne. Hon har ett mkt trevligt sätt att bemöta sina kunder och visar ett stort kunnande!
    Vi har känt oss väldigt trygga med att just Emelie var vår mäklare.
    Finns bara positiva saker att säga om henne och hennes yrkeskunnande!
    Astrid O
    • 59.0 m²
    • Fredriksberg
  • 2020-10-11
    Ett mycket trevligt bemötande och ett utmärkt stöd i processen att sälja mitt radhus.
    Tydlig beskrivning av de olika tjänsternas innehåll och priser.
    Jag kan varmt rekommendera Emelie Palmėn och Fastighetsbyrån i Vänersborg.
    Stine B
    • 115.0 m²
    • Västra Mariedal
  • 2020-10-08
    Sålt en 3:a på Poppelvägen 66, Emelie var supertrevlig och bemötte oss på ett professionellt sätt.
    Anna J
    • 3:a
    • 72.0 m²
  • 2020-09-30
    Vi anlitade Emelie i förbindelse med att vi skulle sälja vår sommarstuga i Vänersborg. Vi sålde innan visning men Emelie har tagit gott vara på både oss som säljare och det andra paret som köpare under hela processen.
    Emelie har varit tydlig, informativ och väldigt duktig.
    Vi rekommenderar Emelie varmt och gärna.
    Johanna Margareta K
    • 77.0 m²
    • Gestad
    sålde sitt hus med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte