Emelie Palmén
Aktiv på Reco.se sedan 2020-05-12
2019-09 - 2020-08

Läs vad 7 Läs vad Emelie Palmén

• Johannes E
    Johannes E sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-08-17

2:a
    Fredriksberg
    Sålt en bostadsrätt.
    Superbra under hela försäljningen. Hör av sig ofta och rapporterar.
    Rekommenderar. Läs mer
    Emelie P gillar detta
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-07-31

Västra Mariedal
    Först blev jag lite besviken eftersom jag gjorde ett personval och inte ett mäklarbyråval. Jag kände Jan Rundberg sedan tidigare och uppskattade hans erfarenhet och sätt att bemöta kunder. Men eftersom omständigheterna gjorde att han måste lämna över uppdraget till Emelie, accepterade jag det.
    Emelie har trots sina unga år och ringa erfarenhet skött uppdraget på ett mycket professionellt sätt. Hon har känsla, distans och diplomati när hon möter dina kunder. Hon är och kommer att bli en mycket duktig mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
    Emelie P gillar detta
  • Conny E sålde sitt hus med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-07-09

Onsjö
    Sålt ett fristående kedjehus. Vi har blivit bra bemötta och kontinuerligt informerade av mäklaren. Utan tvekan har våra förväntningar infriats och vi kan varmt rekommendera denna mäklare till framtida fastighetsförsäljare. Läs mer
  • Nina L
    Nina L sålde sitt hus med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-07-06

Mitt hus blev sålt av Emelie och hon har alltid varit professionell och trevlig. Jag trodde inte det skulle gå så fort att sälja som det gjorde. Läs mer
    Emelie P gillar detta
  • Malin L köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-07-01

3:a
    Jag har köpt en radhus.
    Jag blev bemött på ett proffsigt och tryggt sätt! Detta var första gången jag köpte en bostad och jag är mycket nöjd över de bemötande som Emelie gav!
    Fick bra svar på de frågor vi hade och var det några frågetecken kunde man lätt nå henne!
    Super nöjd:) Läs mer
    Emelie P gillar detta
  • Maritha Å köpte sitt hus med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-05-19

Sundals-Ryr
    Köpt liten stuga på tomt i skogen.
    Bra bemötande. Läs mer
    Emelie P gillar detta
  • Birgitta A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-05-12

Mariedal
    Emelie har mäklat en familjevilla på Torpaområdet i Vänersborg. Hon har utfört sitt arbete på ett exemplariskt sätt med att skapa stort förtroende, yrkesskicklighet samt värme och omtanke. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg

Jan Rundberg