Filip Nelson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-02

Läs vad 34 Läs vad Filip Nelson

• Britt T sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-03-07

Centralt
    Blev bemött på ett vänligt o professionellt sätt när jag skulle sälja min bostadsrätt. Har fått hjälp o svar på mina frågor. Kan varmt rekommendera honom . Läs mer
  • Britt-Marie O
    Britt-Marie O sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-02-14

1 review.room
    Mariero
    Lugn trygg och tillmötesgående höll det han lovade!
    Har bara gott att säga om honom!
    Passar utmärkt för sitt jobb! Läs mer
  • Arne M sålde sitt hus med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-02-14

Blåsut
    Sålt mitt gamla föräldrahem sedan min mor flyttat till ålderdomshem. Allt fungerade bra även om priset blev något lägre än väntat. Läs mer
  • Hamed K köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-02-10

Torpa
    Jag har köpt ett lägenhet i vänersborg och jag är mycket nöjd med allting Läs mer
  • Katarina H sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-02-06

Torpa
    Sålt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och korrekt. Försäljningen har gått lätt och enkelt när man har professionell hjälp.
    Kan verkligen rekommendera andra att ta hjälp av denna mäklare vid försäljning. Läs mer
  • Birgitta L sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Mariero
    Jag sålde min bostadsrätt och Filip gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen. Han informerade mig bra från början och höll mig uppdaterad med täta mellanrum. Jag uppskattar särskilt att han alltid var lätt att komma i kontakt med och han tog sig tid när jag funderade över något. Läs mer
  • Gunnel R sålde sitt hus med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Vargön
    Filip skötte vår marknadsföring och försäljning alldeles utmärkt. Det fungerade precis som vi hade tänkt oss Läs mer
  • Marcus G sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

1 review.room
    Mariero
    Sålt en 1:a i Vänersborg, blev mycket proffsigt och trevligt bemött.. Förväntningar var att få hjälp med försäljning så smidigt som möjligt samt få svar på eventuella frågor.

10/10 Läs mer
  • Kjell R sålde sitt hus med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-01-23

Vargön
    Sålt ett hus i Vargön med lyckat resultat, med hjälp av en kompetent mäklare med stor lokalkännedom om Vargön.
    Filip beskrev proffesionellt och lättförståeligt de olika faserna inför husförsäljningen.
    Filip mötte upp våra förväntningar till hundra procent.
    Jag kan och kommer starkt rekommendera Filip, om jag får tillfälle. Läs mer
  • Marcus B sålde sin bostad med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-01-22

Trevlig Kille !