Filip Nelson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 45 Läs vad Filip Nelson

• Andreas M köpte sitt hus med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-09-03

Frändefors
    Jag och min flickvän har köpt ett hus. Filip har varit en utmärkt mäklare och varit väldigt duktig! Läs mer
  • Jenny B köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-08-14

Trevlig och tillmötesgående! Kunde svara och ge information Läs mer
  • Jessica S köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-20

Mariero
    Filip är bra på att ta kontakt och förmedla information. Mycket tillmötesgående. Läs mer
  • Mainne E sålde sitt hus med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-16

Vargön
    Vi fick hjälp att sälja vår villa i Vargön. Filip var tydlig i vad som skulle ske i säljprocessen o han låg hela tiden ett steg före i planering o genomförande. Vi är mkt nöjda över Filips hjälp o han har skött allt exemplariskt så här långt. Läs mer
  • Bente Å sålde sitt hus med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-09

Sjung-Sjung
    Jag har sålt en villa
    Mycket trevlig, lugn, seriös. Man kände sig trygg.
    Jag förväntade mig att det skulle bli bra för alla parter. Och det blev så alla var nöjda. Jag är mycket glad för att jag fick ha Filip som mäklare. Läs mer
  • Mattias H
    Mattias H sålde sitt hus med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-05-22

Blåsut
    Filip har sålt karlsbergsvägen 12B åt oss.
    Han har varit proffsig genom hela processen på alla sätt. Jag förväntade mig en snabb och effektiv försäljning med kontinuerlig kontakt när det gäller status på fotografering, annonsering och budgivning.
    Allt har funkat över förväntan.
    Stort tack för ett proffsigt resultat!! Läs mer
  • Linda-Marie G sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-05-22

Holmängen
    Lugn, trygg och säker i sitt uppdrag. Trots motgångar och en utdragen process så gick det smidigt! Läs mer
  • Thomas C
    Thomas C sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-05-15

Torpa
    Jag är nöjd med mäklaren. Jag fick en liten mindre summa för min bostadsrätt 'n varderingen, men den belv såld det vart målsätntingen. Läs mer
  • Lars-Erik H sålde sitt hus med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-05-05

Vänersnäs
    Jag har sålt en fritidsfastigheter. Jag blev mycket bra bemött av mäklaren som visade stort intresse för uppdraget, fastän objektet kanske inte var i bästa skick. Dock betonade han läget och närheten till badstranden. Jag var överraskad att han vågade sätta ett så högt utgångspris. Ännu mer överraskad blev jag när försäljningspriset nästan fördubblades. Han har även varit noga med att informera mig om utvecklingen av affären som gick på under en månad.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med Filip Nelssons mäklararbete vid försäljningen. Läs mer
  • Benjamin J köpte sitt hus med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-05-02

Vargön
    Mötet med mäklaren gick jättebra!
    God kontakt redan från start!
    Påläst och kunnig om bostaden och vid frågor fick vi svar direkt!
    Ett stort tack! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg