Filip Nelson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 24 kunder tycker om Filip Nelson

• Alice B sålde sin bostad med hjälp av Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Jag är God man för Alice och är därför den som skött affären på genom Överförmyndaren. Alice har sålt sin lägenhet som hon inte längre kan nyttja. Har blivit bemött på ett mycket vänligt lugnt och förtroendeingivande sätt. Jag visste inte vad lägenheten var värd men den såldes till ett klart högre pris än jag hade förväntat mig. Mäklaren verkade göra ett mycket bra jobb och höll mig underrättad hela tiden.Jag har ingen erfarenhet av sådan försäljning men när jag rörde till det en del i kontakten med ÖF var Filip där och stöttade upp. .

Hälsningar Sven-Arne Wahlström Läs mer
  • Roger A skrev om Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Hej jag har köpt ett radhus av Filip Nelson,
    En mycket duktig mäklare där jag blev grymt bemött på alla möjliga sätt ...han levde verkligen upp till alla möjliga sätt Allt från bemötandet till en fantastiskt god affär ! ... Alla mäklare borde vara som Filip !! Läs mer
  • Anita R skrev om Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Korrekt bemötande. Gav svar på de frågor jag hade. Visste han inte svaret just då, återkom han. Ganska lätt att få kontakt via mejl och sms. Nöjd. Läs mer
  • Inga-Lill J
    Inga-Lill J skrev om Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Trevligt bemötande hjälpsam med att besvara frågor. Läs mer
  • Frank T skrev om Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Köpte villa. Trevligt bemött. Tog sig tid att göra det lilla extra under visningen. Under köpet korrekt, men avslutade affären på ett mycket ointresserat sätt. Vilket kändes märkligt. Tog aldrig bort reklamskyltarna på vägarna exempelvis.
    Sammanfattningsvis, affären blev ju av men den initiala positiva känslan om Filip försvann under processen. Läs mer
  • Markku K skrev om Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Allt funkade mycket bra ,toppen Läs mer
  • Natalie E skrev om Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Allt gick snabbt och smidigt!
    Enkelt och vi är nöjda med hela upplevelsen. Läs mer
  • Lisa S skrev om Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Köpte en bostadsrätt. Vår mäklare var lite dåligt påläst. Bostaden var inte flyttstädad när vi flyttade in. Om vi inte hade sagt till innan skulle bland annat en stol stått kvar på balkongen och endel saker i förådet. Vi fick börja med att städa fönstren, periennerna, ugnen och damma. Elementen var väldigt smutsiga med. Vi räknade med att lägenheten skulle vara städad och såg det inte som vårt ansvar! Läs mer
  • Per B skrev om Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Vi blev väldigt bra bemötta och vi tyckte han var mycket seriös. Återkom så fort han hade ny information eller när han lovat höra av sig. Läs mer
  • Johan K skrev om Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Väldig smidig och lätt att ha att göra med :) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg

Johanna Sjöström