Frida Rundberg

Frida Rundberg

Frida Rundberg är mäklare på Fastighetsbyrån Vänersborg

Frida Rundberg har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Frida Rundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 153 omdömen med ett betyg på 4.8. Frida Rundberg har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

153 omdömen om Frida Rundberg

Annika E
Sålde sitt hus med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Blåsut

Vi blev bemötta som vi förväntat oss, sakligt och lyhört för våra önskemål.

Irene W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Nordstan

En helt makalös mäklare. Svårt att hitta något bättre. Uppdaterad, svar på det mesta av frågor vi ställt. Tack

Emelie R
Mariero

Frida är väldigt trevlig och hon får en att känna sig trygg! Hon lyssnade och tog in våra tankar och funderingar, så det var enkelt att komma överens om allt kring försäljningen av våran bostad. Kan varmt rekommendera henne, 10 av 10 på allt. Vi kunde inte önskat en bättre mäklare.

Lage A
Nordstan

Lugnt och fint, inget att klaga på. Ung och ändå proffsig.

Emilia A
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Mariero

Det har känts så tryggt och bra med Frida som återkopplar och förklarar på ett toppensätt.

Leif L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Mariero

Jag blev bemött av en mycket kunnig och trevlig mäklare dvs Frida Rundberg. Det kunde inte enligt min mening inte vara bättre. Frida har varit till mycket stor hjälp vid lägenhetsköpet. Frida har skött köpet med mycket stor ordning och reda genom bra svar på frågor från min sida. Alla förväntningar som jag hade inför köpet har Frida levt upp till med råge. Som sagt en toppenmäklare. .

Kristina N
Nordstan

Frida är glad , positiv och tydlig. Hon Inger stort förtroende. Vi får bra information på alla sätt. Hon är kunnig och trygg i sin roll. Vi är så nöjda. En toppenmäklare.👍

Agneta A
Nordstan

En rutinerad mäklare. Var lätt att få tag i henne om man ville fråga om något. Försäljningen gick smidigt.

Diana Cristel A
Korseberg

Vänlig, kunnig, professionell, serviceminded och snabbt, enkelt och lätt att kommunicera med. Tack för tårtan!!!!

Rickard S
Korseberg

Frida är vänlig och trevlig. Enormt snabb med att svara när man hade en fundering. Bostadsaffären gick snabbt och smidigt. Dessutom bjöd hon på en väldigt god tårta!!