Jan Rundberg

Jan Rundberg

Jan Rundberg är mäklare på Fastighetsbyrån Vänersborg

Jan Rundberg har varit registrerad mäklare sedan 1988-08. Jan Rundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 216 omdömen med ett betyg på 4.8. Jan Rundberg har haft 8 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 216 Läs vad Jan Rundberg

• Torpa
    2020-12-10
    Har sålt min pappas hus.
    Har blivit väldigt väl bemött av Jan.
    Proffsigt, väl insatt och förberedd i uppgiften, förtroende givande.
    Tydlig och rak.
    Informerade oss om vad vi behövde veta och vad vi kan få hjälp med av er som mäklare.
    Vi kan höra av oss om vi har några frågor och få hjälp
    Väldigt nöjda med Jan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2020-12-10
    Sune som avled 1augusti har aldrig varit inblandad i försäljningen jag har skött detta och är nöjd. Tycker att era system borde känna till detta.
    Conny Johansson
    • Västra Mariedal
    2020-11-21
    Kompetent, mycket tydlig och hjälpsam.
    • Vargön
    2020-10-10
    Har köpt en villa och varit nöjd ända från visning till överlåtelse. Bra bemötande. Bra stöd och hjälp även i frågor lite utanför ramen.
    • Öxnered
    2020-10-07
    Jag anlitade Jan Rundberg, när mitt hus skulle säljas. Jag tycker att bemötandet var proffsigt, han var lugn, mycket trevlig, tålmodig och hade en fantastisk kunskap och erfarenhet.
    • Vänersnäs
    2020-10-05
    Har köpt en sommarstuga ute i Gadesanna och Jan var fantastisk och den bästa mäklaren jag har träffat och han gjorde ett fint jobb. Han är duktig på de han gör och är trevlig och har utstrålning . Som sagt det bästa mäklaren jag har träffat
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2020-10-05
    Köpt en bostadsrätt

Mycket vänlig, korrekt, pålitlig och kunnig

Jan var lätt att komma i kontakt med och besvarade frågor och gav råd

Tack vare Jans insats kunde köpet göras till full belåtenhet

Betyg Utmärkt
  • Peter B
    2020-09-28
    Jag har sålt min lägenhet. Det var lätt o smidigt att komma i kontakt med Jan även under ärendets gång. Vänlig, trevlig, tillmötesgående och mycket professionell.
    Jag blev rekommenderad att söka hans mäklarfirma och han levde väl upp till alla mina förväntningar.
    Jag rekommenderar honom gärna till andra som frågar om bra mäklare.
    • Vänersnäs
    2020-09-12
    Vi fick ett professionellt bemötande när Jan Rundberg sålde vårt fritidshus. På ett lyhört, ödmjukt och mycket förtroendefullt sätt genomförde Jan Rundberg affären snabbt. Vi är mycket nöjda på alla sätt!
    • Gundlebo
    2020-09-08
    Jag kan Varmt rekommendera Jan för han är helt enkelt Bäst!!!