Jan Rundberg
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 182 Läs vad Jan Rundberg

• Gustav G sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-09-20

Nordstan
    Fin kontakt med mäklaren, bra bollplank att ha med under försäljning. Mycket nöjd. Läs mer
  • Joel S köpte sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-09-16

Affären genomfördes tryggt, smidigt & proffsigt. Läs mer
  • Ulla H sålde sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-09-11

Vargön
    Bra bemötande, mäklare lugn o sansad. Läs mer
  • Ingvar K sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-09-06

Onsjö
    Mäklaren är lugn och sansad, och mycket erfaren. Han inger ett stort förtroende.
    Bostadsrätten, som vi sålde, låg ute ca 8 månader på Fastighetsbyråns hemsida under "På gång". Efter ytterligare 2 månader, fick vi äntligen tag på ett boende i Lysekil och då kom annonsen ut i "skarpt läge ".
    Eftersom det tagit nästan ett år att finna ett boende i Lysekil, var vi oroliga för att försäljningen av bostadsrätten skulle ta lång tid. Men tack vare mäklarens professionalism, blev det ett snabbt och bra avslut på försäljningen.
    Vi kan rekommendera honom å det varmaste. Läs mer
  • Frank J sålde sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-09-05

Vargön
    Har sålt en villa, med hjälp av Jan Rundberg. Han är påläst och kunnig samt har varit tillmötesgående, med svar på alla frågor man har som okunnig säljare. Han är även saklig och mycket vänlig.
    Rekommenderar Fastighetsbyrån och särskilt Jan Rundberg.

Mycket nöjd. Läs mer
  • Tim S
    Tim S köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-09-02

Korseberg
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Mäklaren gav ett proffsigt och bra intryck.
    Smidig och trygg bostadsaffär som motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • Jonathan G köpte sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-09-02

Vargön
    Som köpare av bostad tycker jag att Jan var mycket trevlig, tydlig och noggrann hela vägen under affären. Läs mer
  • Håkan L köpte sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-08-29

Brålanda
    Köpt sommarstuga.
    Proffsigt. kunnigt och personligt bemötande. Läs mer
  • Lars P
    Lars P sålde sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-08-09

Brålanda
    Jan mäklade försäljningen av vår sommarstuga, proffsigt, smidigt och i linje med våra förväntningar. Läs mer
  • Ulrika F köpte sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-08-02

Fridhem
    Köpt bostad. Jan är väldigt proffesionell samt kunnig och bemöter såväl köpare som säljare väldigt väl. Rekommenderar verkligen Fastighetsbyrån! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg

Johanna Sjöström