Jan Rundberg
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 146 kunder tycker om Jan Rundberg

• Pia T sålde sin bostad med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Mycket bra. Jan hjälpte oss med köpet av lägenheten på Nyhatan och sålde vårt kedjehus på Hästskovägen. Jag är väldigt nöjd med vårt samarbete . Läs mer
  • Arne T sålde sin bostad med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    köpt bostadsrättslägenhet och sålt kedjehus
    korrekt bemötande och vänligt
    motsvarade förväntningarna
    husförsäljningen inte avslutad varför sammanfattande omdöme ej kan ges ännu Läs mer
  • Esa L sålde sin bostad med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Har sålt en bostadsrätt. Med professionell handläggning från fastighetsbyrån , blev den såld på 5dagar. Också till rätt pris!

Mycket nöjd med försäljningen.

MVH / Esa Lilja. Läs mer
  • Kerstin L sålde sin bostad med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Kunnig och förtroendeingivande. Kunde bemöta mina frågor och lyssnade på hur jag ville att affären ska genomföras. Läs mer
  • Eva E köpte sin bostad med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Trevlig, seriös, noggrann, lättsam......
    Alltid snabba svar på frågor....
    Vi känner oss trygga med vårt köp ur aspekten "måklare, förmedling" Läs mer
  • Nikolina B skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi köpte ett radhus och Jan va väldigt professionell och duktig alla gånger vi kom i kontakt med honom. Vi kommer rekommendera honom till alla våra vänner och bekanta. Läs mer
  • Åsa B skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Sålt en bostadsrätt
    Bra bemötande, vänlig och trevlig
    Engagerad och höll mig underrättad
    Ansträngde sig kontinuerligt för att hitta presumtiva köpare

Engagemanget överträffade mina förväntningar Läs mer
  • Ulla E skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Jag och min man är mycket nöjda med
    Jan Rudberg. Vi har köpt en lägenhet och visningen var bra , har fått svar på våra funderingar. Köpet har gått smidigt till och blir slutfört den 15 :e november.
    Vi är glada för att snart få flytta in i denna fräscha lägenhet.
    Mvh Ulla Edhage Lars-Göran Larsson. Läs mer
  • Sören A
    Sören A sålde sin bostad med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Försäljningen av vårt hus sköttes
    utmärkt och på ett proffsigt sätt.
    Jan Rundberg har ett kunnigt,
    proffesionellt och förtroende-
    ingivande bemötande och för-
    hållningssätt, såväl för oss säljare som, vi förstod, för blivande köpare. Vi hade höga
    förväntningar på Jan Rundberg
    och hela processen. Upplägget
    av presentation, annonsering och
    visningar av vårt hus utfördes
    mycket klokt och välanpassat till
    vad vårt hus representerade, såväl husets kvalitativa nivå som
    läget, tomten med trädgård och
    omgivning. Våra förväntningar
    uppfylldes till fullo.
    Att sälja sitt hus är en process med många ingredienser Jan Rundberg hanterade detta på ett
    ödmjukt, inkännande och engagerat sätt. Var alltid tillgänglig, hörde av sig följde upp och stämnde av med oss under processens gång.
    Vi kan ge Jan Rundberg de allra bästa rekommendationer och till
    blivande hussäljare en trygghet
    och kvalificerad kunskap som
    Jan Rundberg besitter och gav oss under hela processen. Läs mer
  • Ulla A sålde sin bostad med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Sålt ett hus. Ett mycket proffesionellt bemötande, kunnig i frågor kring hela försäljningsprocessen, gav bra information och beskrev hela processen i ett tidigt skede. Saklig och förtroendeingivande. Gav mentalt stöd, engagerad och positiv. Ställde upp på extra visningar. Var tillgänglig och svarade snabbt på frågor och återkopplade alltid. Vi kände oss trygga under hela försäljningstiden. Kan rekommendera mäklaren till alla våra vänner och bekanta. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg

Johanna Sjöström