Läs vad 215 Läs vad Jan Rundberg

• 2020-12-10
    Har sålt min pappas hus.
    Har blivit väldigt väl bemött av Jan.
    Proffsigt, väl insatt och förberedd i uppgiften, förtroende givande.
    Tydlig och rak.
    Informerade oss om vad vi behövde veta och vad vi kan få hjälp med av er som mäklare.
    Vi kan höra av oss om vi har några frågor och få hjälp
    Väldigt nöjda med Jan
    Göran H
    • 116.0 m²
    • Torpa
  • 2020-12-10
    Sune som avled 1augusti har aldrig varit inblandad i försäljningen jag har skött detta och är nöjd. Tycker att era system borde känna till detta.
    Conny Johansson
    Sune L
    • 3:a
    • 74.5 m²
    • Nordstan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
  • 2020-11-21
    Kompetent, mycket tydlig och hjälpsam.
    Tobias S
    • 121.0 m²
    • Västra Mariedal
  • 2020-10-10
    Har köpt en villa och varit nöjd ända från visning till överlåtelse. Bra bemötande. Bra stöd och hjälp även i frågor lite utanför ramen.
    Fredrik H
    • 58.0 m²
    • Vargön
  • 2020-10-07
    Jag anlitade Jan Rundberg, när mitt hus skulle säljas. Jag tycker att bemötandet var proffsigt, han var lugn, mycket trevlig, tålmodig och hade en fantastisk kunskap och erfarenhet.
    Cajsa L
    • 113.0 m²
    • Öxnered
  • 2020-10-05
    Har köpt en sommarstuga ute i Gadesanna och Jan var fantastisk och den bästa mäklaren jag har träffat och han gjorde ett fint jobb. Han är duktig på de han gör och är trevlig och har utstrålning . Som sagt det bästa mäklaren jag har träffat
    Maria K
    • 45.0 m²
    • Vänersnäs
  • 2020-10-05
    Köpt en bostadsrätt

Mycket vänlig, korrekt, pålitlig och kunnig

Jan var lätt att komma i kontakt med och besvarade frågor och gav råd

Tack vare Jans insats kunde köpet göras till full belåtenhet

Betyg Utmärkt
    Sylvia E
    • 3:a
    • 74.5 m²
    • Nordstan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
  • 2020-09-28
    Jag har sålt min lägenhet. Det var lätt o smidigt att komma i kontakt med Jan även under ärendets gång. Vänlig, trevlig, tillmötesgående och mycket professionell.
    Jag blev rekommenderad att söka hans mäklarfirma och han levde väl upp till alla mina förväntningar.
    Jag rekommenderar honom gärna till andra som frågar om bra mäklare.
    Peter B
    Peter B
    • 4:a
    • 97.0 m²
  • 2020-09-12
    Vi fick ett professionellt bemötande när Jan Rundberg sålde vårt fritidshus. På ett lyhört, ödmjukt och mycket förtroendefullt sätt genomförde Jan Rundberg affären snabbt. Vi är mycket nöjda på alla sätt!
    Mikael H
    • 45.0 m²
    • Vänersnäs
  • 2020-09-08
    Jag kan Varmt rekommendera Jan för han är helt enkelt Bäst!!!
    Marie A
    • 99.0 m²
    • Gundlebo
    sålde sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte