Jan Rundberg
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 194 Läs vad Jan Rundberg

• Annelie H sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-02-28

Vargön
    Har sålt en lägenhet, är mycket nöjd med allt ock samarbetet. Skulle gärna komma tillbaka om det skulle vara aktuellt. Med vänlig hälsning, Annelie Läs mer
  • Maj A sålde sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-02-12

Fridhem
    Fredagen den 7 februari 2020 sålde vi vår villa.
    Eftersom vi hade blivit rekommenderade av vänner att anlita Jan Rundberg som mäklare, valde vi honom.
    Vi ångrar inte valet.
    Försäljningen sköttes mycket smidigt.
    Vänligt bemötande, ödmjukhet och stor kunnighet kännetecknar honom.
    Koncis, saklig information under försäljningsprocessen höll oss ajour med händelseutvecklingen.
    Vi vill varmt rekommendera Jan Rundberg.

Maj och Per-Olof Arvidsson Läs mer
  • Ouni K sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-02-11

Torpa
    Bara +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
  • Wictor S köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-12-18

Nordstan
    Köpte min första bostad (lägenhet) via Jan, trots problem som initiellt uppstod med banken och diverse så kom han med lösningar för att hålla affären smidig och rullandes.

Riktigt super upplevelse. Kanon mäklare! Läs mer
  • Kristoffer W köpte sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-12-09

Köpt. Bra, lätt, smidigt och proffsigt rakt igenom. Läs mer
  • Pia P köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-12-03

Korseberg
    Lägenhet på Korseberga Mycket nöjd med denna Trevlig mäklare inget att klaga på Läs mer
  • Niclas O köpte sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-12-02

Vargön
    Ett trevligt och proffsigt bemötande med stor integritet, ger en trygg och enkel upplevelse vid ditt livs affär. Mina varmaste rekommendationer lämnas härmed. Läs mer
  • Patrik P sålde sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-11-09

Vargön
    Duktig och noggrann och väldigt tydlig samt trevlig Läs mer
  • Simon F köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-11-04

Nordstan
    ...................................................... .............................. Läs mer
  • Tom N sålde sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-10-20

Vargön
    Sålt hus. Vi hade en annan mäklare på gång men kom I kontakt med Jan vid en försäljning genom ett dödsbo. Jan verkade väldigt saklig och professionell med goda råd och svar på frågor. Vi är väldigt nöjda att vi valde honom och den byrån. Väldigt troligt att vi kommer att rekommendera honom om nån frågar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg

Jan Rundberg