Jan Rundberg
Registrerad mäklare sedan 1988-08-02
Aktiv på Reco.se sedan 2015-12-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 203 Läs vad Jan Rundberg

• Isam A köpte sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-06-19

Fridhem
    Har köpt ett hus i Vänersborg.
    Allt har fungerat underbart och utmärkt med mäklaren. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Deema H köpte sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-06-19

Fridhem
    Har käpt ett hus i Vänersborg.
    Min upplevelse är att allt var smidig och enkel.
    Proffsigt och trevligt bemötande, bra och kontinuerlig uppdatering. Jag känner mig trygg och väldigt nöjd med mäklaren. Allt har fungerat utmärkt med honom. Läs mer
  • Gisela H sålde sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-06-10

Mariedal
    Vi har sålt en villa och köpt ett radhus. Vi har rakt igenom fått ett bra bemötande med lyhördhet och kompetens. Vi hade inga direkta förväntningar och tyckte kontakten fungerade bra. Kanske tätare uppföljningar under processen. Läs mer
  • Inger Monica Marianne L skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-05-18

Jag har upplevt Jan som mkt. kunnig,förtroendeingivande,tjänstvillig o tillmötesgående.Från första stund kände jag mig trygg med Jan.Har fått många goda råd.Jan har dessutom en mjuk o behaglig framtoning som människa vilket är ett stort plus.Sammanfattningsvis skulle jag inte kunnat ha haft en bättre mäklare.Vill därför varmt rekommendera Jan. Läs mer
  • Gunilla S köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-05-10

2:a
    Nordstan
    Ett fantastiskt och proffsigt bemötande genom hela processen.
    Jan Rundberg skulle jag alltid kunna rekommendera.
    Lägenheten som jag köpt har Jan på ett informativt beskrivit, i dokumentationen till verkligheten stämmer fullt ut. Mycket nöjd!! Läs mer
  • Rauf A
    Rauf A köpte sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-05-10

Vargön
    Värden snällare och hjälpare person Jan Rundberg fastighetsbyrån Vänersborg Läs mer
  • Sandra M sålde sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-05-06

Onsjö
    Jan hjälpte oss att sälja vårt hus. Hela processen kändes tryggt från start till slut. Vi hade höga förväntningar vilket Jan levde upp till. Läs mer
  • Lars K sålde sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-05-01

Kassaretorpet
    Sålde vårat hus.
    Blev väldigt bra bemötta.
    Levde helt klart upp till förväntningarna.
    Gick snabbt och smidigt. Väldigt nöjda. Läs mer
  • Thomas N sålde sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-04-19

Vargön
    Vi har sålt vår villa, har fått en mycket god hjälp med detta av vår mäklare. Efter som vi aldrig tidigare sålt eller köpt en bostad, var våra förväntningar höga efter som vi behövde mycket vägledning. Något som Jan tillfullo bidragit med och gjort att vi känt oss tryga. Läs mer
  • Annelie H sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2020-02-28

3:a
    Vargön
    Har sålt en lägenhet, är mycket nöjd med allt ock samarbetet. Skulle gärna komma tillbaka om det skulle vara aktuellt. Med vänlig hälsning, Annelie Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg

Jan Rundberg