Julia Sundelius

Julia Sundelius

Julia Sundelius är mäklare på Fastighetsbyrån Vänersborg

Julia Sundelius har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Julia Sundelius har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Julia Sundelius har haft 5 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2021-12

Läs vad 8 Läs vad Julia Sundelius

• köpte sitt hus med hjälp av Julia Sundelius en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-01-12
    Vi upplever bemötandet från Julia som väldigt professionellt och tryggt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Sundelius en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-01-11
    Julia får högsta betyg. Lugn, kunnig och förtroendeingivande. Lätt att tycka om. Mycket servisinriktad och gör allt för sin kund med ett leende. En tillgång för Fastighetsbyrån
    2022-01-11
    Trevlig kunnig, lyhörd och serviceinriktad. Bra bemötande alltså.

Hade stort förtroende för mäklarfirman och medarbetarna från start- vilket infriades till fullo.

Jättebra genomförd försäljning med ett resultat helt enligt våra förväntningar.
    • Mariedal
    2021-12-22
    Bra bemötande. Mån om vad vi känner och tycker. Hjälper gärna till med frågor och svar. Bara positiva erfarenheter. Det känns bra att vi fick Julia.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Sundelius en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    • Torpa
    2021-12-10
    Trevlig och proffsig. Rekommenderas!
    2021-12-07
    Professionell och kunnig. Bra på att förklara hela processen, tydlig.
    Fantastisk på att hålla kontakt och underrätta mig om allt som händer. Oerhört hjälpsam och lätt att samarbeta med, goda idéer.
    Alltid tillgänglig även efter kontorstid. Den bästa och duktigaste mäklare jag någonsin träffat. Har genom åren erfarenhet av ett antal husförsäljningar och köp.
    Önskar Julia all framgång i sitt arbete och gratulerar Fastighetsbyrån att ha en så fantastisk mäklare.
    Med vänlig hälsning,
    Annika Åkesson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Sundelius en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2021-11-29
    Ett positivt och trevligt bemötande. Lugn, saklig och en härlig framtoning
    2021-11-28
    Julia hade ett mycket trevligt bemötande. Hon framstod som påläst, hon var tydlig och lugn i samtalen. Hon höll en mycket god och tät kontakt under hela köp- och säljprocessen.