Fastighetsbyrån Vänersborg

Fastighetsbyrån Vänersborg

• BadgeTenYears
1 189
Ring 0521-610 00 Dela

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Vänersborg. Vi finns här för dig som funderar på att byta bostad. Vi har funnits i Vänersborg i över 50 år och nöjda kunder är det viktigaste för oss. På Fastighetsbyråns kontor i Vänersborg är vi fem mäklare och en mäklarassistent. Tack vare vårt stora driv, erfarenhet, lokalkännedom...

1189 omdömen om Fastighetsbyrån Vänersborg

Sedan starten hos Reco 2013

Tony Å
Grunnebo

Lugn och trevlig mäklare som inger ett förtroende.

Emelie D
Grunnebo

Vi blev bemötta väldigt bra av Frida. Frida var väldigt lätt att ha och göra med, hon hjälpte oss gärna med frågor vi hade. Hon är en pedagogisk person. En fantastiskt bra mäklare!!

Annika E
Blåsut

Vi blev bemötta som vi förväntat oss, sakligt och lyhört för våra önskemål.

Siv E
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Stärkebo

Vi blev bemötta på ett förtroendeingivande och trevligt sätt. Anton visade engagemang och kunnighet. Vi är helt nöjda med försäljningens genomförande.

Maria H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Centralt

Kan rekommendera Anton som mäklare tack vare att han är professionell, inlyssnande och kunnig.

Irene W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Nordstan

En helt makalös mäklare. Svårt att hitta något bättre. Uppdaterad, svar på det mesta av frågor vi ställt. Tack

Emelie R
Mariero

Frida är väldigt trevlig och hon får en att känna sig trygg! Hon lyssnade och tog in våra tankar och funderingar, så det var enkelt att komma överens om allt kring försäljningen av våran bostad. Kan varmt rekommendera henne, 10 av 10 på allt. Vi kunde inte önskat en bättre mäklare.

Lage A
Nordstan

Lugnt och fint, inget att klaga på. Ung och ändå proffsig.

Emilia A
Mariero

Det har känts så tryggt och bra med Frida som återkopplar och förklarar på ett toppensätt.

Leif L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Mariero

Jag blev bemött av en mycket kunnig och trevlig mäklare dvs Frida Rundberg. Det kunde inte enligt min mening inte vara bättre. Frida har varit till mycket stor hjälp vid lägenhetsköpet. Frida har skött köpet med mycket stor ordning och reda genom bra svar på frågor från min sida. Alla förväntningar som jag hade inför köpet har Frida levt upp till med råge. Som sagt en toppenmäklare. .

Kristina N
Nordstan

Frida är glad , positiv och tydlig. Hon Inger stort förtroende. Vi får bra information på alla sätt. Hon är kunnig och trygg i sin roll. Vi är så nöjda. En toppenmäklare.👍

Agneta A
Nordstan

En rutinerad mäklare. Var lätt att få tag i henne om man ville fråga om något. Försäljningen gick smidigt.

Diana Cristel A
Korseberg

Vänlig, kunnig, professionell, serviceminded och snabbt, enkelt och lätt att kommunicera med. Tack för tårtan!!!!

Rickard S
Korseberg

Frida är vänlig och trevlig. Enormt snabb med att svara när man hade en fundering. Bostadsaffären gick snabbt och smidigt. Dessutom bjöd hon på en väldigt god tårta!!

Christer F
Korseberg

Trevligt o kunnigt bemötande, väl påläst på objektet

Morgan Z
Nordstan

Frida är lugn och duktig på det hon gör. Hon tar sig tid med sina kunder och svarar alltid på frågorna som kommer. Är det frågor på någonting som är oklart, så tar hon sig tid att förklara hur allt fungerar. Frida är en mycket trevlig mäklare som gärna hjälper till.

Berith S
Nordstan

Vi fick ett stort förtroende och mycket hjälp samt att hon har ett mycket trevligt sätt

Kent A
Nordstan

Mycket trevlig och tillmötesgående, kunnig, upplysande. Jag ger Frida högsta möjliga betyg!! Mvh. Kenth Arvidsson.

Stefan S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Nordstan

utmärkt bemötande vi hade en del frågor och anton kunde svara utförligt och bra. lugn och trevlig , professionell.

Jannice Anna Antonia K
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Brålanda

Jag är väldigt nöjd från första kontakt! Trevlig, positiv och kunnig. Bra på att återkoppla!

Amir K
Korseberg

God kommunikasjon før, under og etter kjøp. Kunnskapsrik og imøtekommende megler. Vi har god erfaring innen eiendom og har vært del av mange transaksjoner, og denne kjøpsprosessen har vært den ryddigste og smidigste. Anbefaler Frida som både kjøper og selger av bolig!

Linn S
Nordstan

Redan från start har jag alltid blivit varmt och glatt bemött både som köpare och säljare. Det har känts tryggt genom hela processen. Jag skulle absolut rekommendera Frida till vänner eller andra som funderar på att köpa eller sälja.

Eric B
Nordstan

Frida tog över min bostadsförsäljning från sin kollega som gick på mammaledighet, allt funkade väldigt bra. Frida fanns alltid tillgänglig och gav stöttning genom hela bostadsförsäljningen.

Alfred R
Korseberg

Varmt och inbjudande. Det kändes tryggt att göra affär genom Frida.

Berith S
Nordstan

Vi har bara positiva upplevelser i vår kontakt han har varit hjälpsam och trevlig

MARKO M
Torpa

Bra och trevlig och tar sej tid att hjälpa

Erik L
Vänersnäs

Fick ett seriöst intryck och var tydlig med allt innan köpet. Mycket nöjda

Lars S
Vänersnäs

Frida tog hand om försäljningen av vår fastighet på ett mycket proffesionellt sätt.

Eren S
Onsjö

Lugn och proffsig mäklare. Lätt att samarbeta med och han vet vad han gör. Vi är jättenöjda och rekommenderar Anton starkt.

Thomas B
Brålanda

Mycket bra och proffsigt bemötande. Frida har som mäklare överträffat våra förväntningar.

Pernilla B
Brålanda

Professionell, kommunikativ och inkännande.

Rigmor M
Brålanda

Mycket gott bemötande! Frida är bästa mäklaren vi träffat. Vänlig, intresserad, noggrann och mycket professionell. Vi är mycket imponerade av henne! Dessutom så fick vi huset vi budade på. Frida får 10 av 10!! .

Petra U
Vargön

Frida är en trevlig och tillmötesgående mäklare som verkligen gör sitt bästa.

Göran S
Vargön

Väldigt tillmötesgående, delgav all väsentlig information. Hon ställde verkligen upp och anpassade sig och sina arbetstider efter omständigheterna då vi bor 66 mil ifrån objektet vi var intresserade av. Mycket uppskattat.

Calista K
Mariero

Jättetrevlig och förklarar allt man undrar över väldigt tydligt!

Suzana J
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Mariedal

Jag upplever Anton som mycket kompetent. Han är professionell i sitt bemötande och lätt att samarbeta med.

Beatrice B
Nordstan

Påläst och skicklig. Gav löpande uppdaterad information gällande visningar samt eventuella intressenter. Kändes trygt att ge Anton mitt fulla förtroende i försäljningen av bostadsrätten. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Ingegerd S

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reneih A
Mariedal

Anton är väldigt duktig och smart, så lätt och prata med honom.

Annika M
Vargön

Toppen mäklare från början till slut hjälpsam kunnig

Emil S
Köpte en tomt med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Skaven

Anton gav oss snabba svar på våra frågor, var påläst och serviceinriktad genom hela affären. Trevligt och förtroendeingivande bemötande i varje samtal.

Anneli S
Sålde en tomt med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Skaven

Alltid trevligt, ödmjukt och professionellt bemötande. Känner mig fullständigt trygg med Anton som mäklare vilket också är en anledning till att vi medvetet valt just honom att sälja två av våra fastigheter.

Maj-britt N
Nordstan

Mycket bra med att hålla kontakten med oss säljare och uppdaterar ofta!

Lovisa C
Nordkroken

Proffsigt bemötande på visningen, hon fångade upp oss bra när vi berättade att vi var intresserade. Hjälpsam och driven, som köpare kände man sig trygg i att kunna vända sig till Frida med frågor. Som förstagångsköpare kändes det väldigt bra. Vid budgivning så var Frida bra på att medla mellan oss och säljare. Kändes bra hela vägen.

Kristoffer A
Vargön

Bra, smidig och duktig. Ingenting att anmärka på.

Sanida C
Vargön

Frida har varit otroligt grym redan från första stund. Marknaden har varit tuff och vi visste att det skulle bli en tuff uppgift för Frida men hon löste det galant och har hela tiden hållt kommunikationen löpande både med oss och köpare. Varmaste rekommendationerna att ta in Frida som er mäklare! :)

Lisa S
Vargön

Vi är så nöjda med att ha haft Frida som mäklare under vårt första bostadsköp. Frida var trygg, kunnig och otroligt lätt och trevlig att ha kontakt med. Vi kände oss omhändertagna genom hela processen.

Irene W
Nordstan

Trevligt bemötande, hörde alltid av sig direkt vilket är uppskattat

Ann-Louise E
Vänersnäs

Lugn och förtroendeingivande, tillmötesgående.

Johannes E
Korseberg

Snabb och smidig affär. Jättenöjd!