Angelina Birgerson fd. Nilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 82 Läs vad Angelina Birgerson fd. Nilsson

• Kerstin G sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-07-04

4:a
    Centrum
    bra bemötande snabb och enkel, lätt att ha med att göra. Läs mer
  • Martin P köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-20

2:a
    Köpte en bostadsrätt. Fick ett mycket kompetent och proffessionellt bemötande. Läs mer
  • Madeleine H köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-16

Trädlyckan
    Har precis köpt en tvåa! Har fått ett mycket trevligt och professionellt bemötande av Angelina. Hon har kunnat svara på våra frågor och tagit reda på det vi har velat veta. Vi har fått en snabb affär där allt har gått smidigt. Kan verkligen rekommendera Angelina som mäklare! Läs mer
  • Frida J köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-15

3:a
    Jag har köpt en bostadsrätt. Hon är guld och hjälpte mig med allt! Läs mer
  • Lars W köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-14

Köpt bostadsrätt
    Allt har gått som jag förväntade mig.
    Hon har genomfört hela affären på bra och korrekt sätt.
    Innebär att om ny Brf blir aktuell väljer jag att återigen kontakta A. Läs mer
  • Anna-lena N köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-07

Söder
    Snabb och trevligt bemötande. Noggrann. Allt fungerade bra. Läs mer
  • Joachim G
    Joachim G köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-20

Centrum
    Blev mycket trevligt och professionellt omhändertagen vid köp av bostadsrätt. Läs mer
  • Jan A köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-09

Breared
    Köpt en villa i Breared.
    Mycket bra bemötande hela tiden och allt andades proffessionalitet och effektivitet.
    Kan bara säga toppen! Läs mer
  • Gabriel S köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-04

Nedregården
    Vi köpte en villa, där Angelina var mäklare. Hon gav oss ett proffsigt bemötande och var lättillgänglig, kunnig och trevlig!
    Vi rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Christina F sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-04

Centrum
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Vi är mycket nöjda och kan rekommenderas. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Rebecca Persson