Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Varberg Angelina Birgerson fd. Nilsson
Angelina Birgerson fd. Nilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 36 kunder tycker om Angelina Birgerson fd. Nilsson

• Pontus B sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-01-25

3:a
    76.5m²
    Öster
    Alltid bra bemötande och positiv. Återkopplar även tydligt vad som händer. Läs mer
  • Ann-Kristin O köpte sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-01-17

Angelina har gjort ett gott intryck på oss. Vi har köpt en lägenhet via henne och hon har skött det på ett mycket proffesionellt sätt. Vi har även haft kontakt med henne tidigare. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Daniela L köpte sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-01-06

Professionell och positiv
    Rekommenderas Läs mer
  • Emma H skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-10-03

Hej
    Jag har sålt Syllinge 6. Blev bra bemött.
    Tyckte att hela konceptet fungerade bra.
    Är jätte nöjd.
    Mvh Emma Läs mer
  • Leif E
    Leif E köpte sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-09-29

Korrekt vänlig och påläst.
    Det Hon inte kunde svara på tog hon reda på.
    //Leif Läs mer
  • Annelie O sålde sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-09-27

Trevligt och professionellt bemötande. Arbetar snabbt och smidigt. Ger alla rekommendationer till henne som mäklare. Läs mer
  • Karin W köpte sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-09-27

Angelina är positiv o hjälpsam. Inga problem uppstod. Vi är bara positiva Läs mer
  • Sara K sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-09-13

4:a
    91.8m²
    Trönninge
    Proffsigt bemötande från början till slut! 👍 Vi kan inte vara mer nöjda 😃 Läs mer
  • Marcus D köpte sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-09-13

Köpt lägenhet.
    Angelina var alltid trevlig och hjälpsam när vi kom med frågor!
    Jag har ofta stött på mäklare som endast var intresserade av att få så mycket pengar som möjligt för objektet de sålde. Men Angelina spelade med öppna kort och sa sanningen om vad hon tyckte och tänkte, vilket gjorde att vi kände oss trygga. Läs mer
  • Thanyawan L köpte sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-09-11

Bra bemötande. Snabb åter koppling. Läs mer