Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Varberg Angelina Birgerson fd. Nilsson
Angelina Birgerson fd. Nilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 47 Läs vad Angelina Birgerson fd. Nilsson

• Fredrik A sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-07-15

Öster
    Jag sålde en 3:a, en bostadsrätt genom Angelina.

Jag tycker att Angelina va proffesionell i sitt bemötande. Jag tycker att man fick en väldigt bra personlig kontakt med henne. Hon va alltid glad, väldigt kunnig och alltid tillgänglig.
    Jag tycker att hon levde upp till alla förväntningar och en bra bit utöver det:)
    Jag kommer att rekommendera henne till alla nära och kära i kommande bostadsaffärer. Läs mer
  • Britta A sålde sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-06-26

Trönninge
    Köpt bostadsrätt och sålt villa. Mäklaren saklig, proffesionell och lugn. Ställde upp hela tiden på extra visningar och har visat stor flexibilitet. Trevlig och visibel. Rekommenderas. Läs mer
  • Frida A köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-19

Karlberg
    Proffsig. Bra och rak kommunikation. Läs mer
  • Anna Carin N sålde sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-16

Björkäng
    Angelina sålde en fastighet åt oss.
    Mycket trevlig mäklare, lyhörd för våra önskemål och gav bra och snabb återkoppling under hela processen.
    Hon överträffade våra förväntningar och vår upplevelse av försäljningen är enbart positiv. Läs mer
  • Olafur O köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-15

Tvååker
    Kändes som Angelina var mån om både köpare och säljare, en schysst mäklare helt enkelt. Trevligt bemötande! Läs mer
  • Johan S köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-08

Björkäng
    Angelin har på ett korrekt och energiskt sätt hjälp oss att både köpa och sälja fastighet. Läs mer
  • Lisbeth K
    Lisbeth K sålde sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-04-10

Karlberg
    Jag har köpt en lägenhet och sålt ett hus. Vid första mötet med mäklaren, var positivt och kunnigt. När hon sedan fick uppdraget att sälja mitt hus , har jag bara bra saker att säga om denna underbara kvinna. Hon skötte all på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
  • Gunilla Q köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-04-08

Apelviken
    Angelina har uppfyllt hela uppdraget på bästa sätt. Läs mer
  • Carl-Philip B
    Carl-Philip B köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-04-03

Breared
    Jag har köpt ett objekt som Angelina förmedlat.

Angelina är mycket duktig, förstående, hjälpsam och korrekt i sin kommunikation. Affären är genomförd på ett proffsigt sätt och inget har lämnats åt slumpen. Mycket skickligt! Läs mer
  • Lisbet K köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-03-26

Söder
    Köpt bostadsrätt. Visning fungerade bra ordnade egen visning för oss. Vi fick möjlighet att skriva på avtalet i Jönköping, bra. Deltog dock inte vid överlämnandet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Niklas Knutsson