Angelina Birgerson fd. Nilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 69 Läs vad Angelina Birgerson fd. Nilsson

• Johanna A köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-03-09

Åkulla
    Angelina var proffsig och vi var nöjda. Ibland kände vi att kontakten kunde varit lite tätare. Annars, fantastiskt bra jobbat. Läs mer
  • Lillemor N sålde sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-02-27

Åkulla
    Vänlig, trevlig, hjälpsamt.
    Bra bemötande. Läs mer
  • Frida A köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-02-05

Apelviken
    Har köpt en bostadsrätt. Blev mycket professionellt och trevligt bemött i alla möten. Angelina hade både mitt och säljarens bästa i åtanke hela tiden. Läs mer
  • Mariana P köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-01-20

Söder
    Jag har köpt en lägenhet.Kunnig och väl påläst mäklare Läs mer
  • Anna L köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-01-01

Kärradal
    Vi köpte ett fritidshus. Angelina var tillmötesgående, tillgänglig och gjorde sitt bästa för att besvara våra frågor. Läs mer
  • Bill F köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-12-18

Veddige
    Jätte bra! Allting gick jätte smidigt Läs mer
  • Erica L köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-12-16

Veddige
    Vi blev väl bemötta utav Angelina när vi köpte vår bostad och hela affären gick smidigt. Vi rekommenderar Fastighetsbyrån Varberg till våra vänner😊 Läs mer
  • Linda L sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-07

Breared
    Engagerad, proffsig & positiv i sitt bemötande! Allt har fungerat väldigt smidigt och bra med hjälpa av Angelina. Rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
  • Magnus L sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-04

Breared
    Mycket bra ! Trevligt bemötande o proffsigt vi är mycke nöjda 😀 Läs mer
  • Tommy B köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-03

Tvååker
    Efter en massa oväntat krångel med lantmäteriet, skatteverket, banken, etc, har vi haft en minst sagt krånglig affär att hantera.
    Med tålamod och vässade armbågar navigerades allt i hamn till slut.
    Proffsigt skött. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg