Angelina Birgerson fd. Nilsson

Angelina Birgerson fd. Nilsson

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 93 Läs vad Angelina Birgerson fd. Nilsson

• Köpt Bostadsrätt i Varberg. Angelina är, Trevlig, Lätt att ha att göra med. Snabb att svara på sms och mail. Jag är jättenöjd. MVH Lina Håmark
    Lina H köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2020-10-13
    • 61.7 m²
    • Breared
    2020-10-13
  • Angelina har gjort sitt jobb strålande! Vi har köpt en bostadsrätt och sålt en villa, Angelica har varit mäklare på båda uppdragen. Angelicas bemötande har varit professionellt, vänligt och väldigt personligt. Alla frågor som uppkommit under processen har Angelica besvarat på ett klokt och utbildande sätt. Angelica har också agerat väldigt ärligt mot alla inblandade genom hela processen. Alla våra förväntningar på en mäklare uppfylldes.
    Annika L sålde sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2020-10-12
    • 203.0 m²
    2020-10-12
  • Trevlig mäklare som ställde upp för fler visningar när vi skulle köpa en lägenhet. En sak som hon behöver förbättra är att passa tider. Två av gångerna fick vi vänta i nästan 30min och en av gångerna var vid tillträdet där det kändes extra märkligt att behöva sitta och vänta såpass länge, hon ursäktade sig sen inte heller.
    Sophia B köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2020-10-10
    • 4:a
    • 96.4 m²
    • Centrum
    2020-10-10
  • Köpte en bostadsrätt av Angelina. Strul med min bank pga semestrar men Angelina var så tålmodig, vänlig och förstående. Kunde inte hittat en bättre fastighetsmäklare.
    Susanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2020-09-29
    • 47.2 m²
    2020-09-29
  • Proffsig, engagerad och otroligt serviceminded. Bäst!
    Johan G köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2020-09-08
    • 59.7 m²
    • Centrum
    2020-09-08
  • Angelina levde upp till våra förväntningar. Även om det gick trögt med försäljningen så höll hon sig proffsig. Trevlig tjej som vet vad hon gör. Kan rekommendera henne för andra.
    Vedran M sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2020-08-09
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Getterön
    2020-08-09
  • Vi köpte villa i Jonstaka i maj med Angelina som mäklare. Angelina sålde även vår bostadsrätt på breared. Försäljningen gick trögt men hon gav inte upp. Drog i alla trådar hon hade och hon lyckades! Kunde inte varit mer nöjda med vårt val av mäklare. Rekommenderas varmt!
    Michael J köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2020-08-03
    • 170.0 m²
    2020-08-03
  • Har köpt en tomt. Angelina har varit mycket hjälpsam, professionell och alltid återkopplat kring våra frågor. Allt har fungerat toppenbra!
    Yvonne E köpte en tomt med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2020-07-30
    2020-07-30
  • Negativt att mäklaren var oförstående för att vi bokade besiktningsman.
    Peter S köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2020-07-21
    • 28.0 m²
    • Torpa
    2020-07-21
  • Angelina är mycket serviceminded och har sett till att affärren blir smidig.
    Edib C köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2020-07-19
    • 62.0 m²