Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Varberg Angelina Birgerson fd. Nilsson
Angelina Birgerson fd. Nilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 33 kunder tycker om Angelina Birgerson fd. Nilsson

• Emma H skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej
    Jag har sålt Syllinge 6. Blev bra bemött.
    Tyckte att hela konceptet fungerade bra.
    Är jätte nöjd.
    Mvh Emma Läs mer
  • Leif E
    Leif E köpte sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Korrekt vänlig och påläst.
    Det Hon inte kunde svara på tog hon reda på.
    //Leif Läs mer
  • Annelie O sålde sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevligt och professionellt bemötande. Arbetar snabbt och smidigt. Ger alla rekommendationer till henne som mäklare. Läs mer
  • Karin W köpte sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Angelina är positiv o hjälpsam. Inga problem uppstod. Vi är bara positiva Läs mer
  • Sara K sålde sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsigt bemötande från början till slut! 👍 Vi kan inte vara mer nöjda 😃 Läs mer
  • Marcus D köpte sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt lägenhet.
    Angelina var alltid trevlig och hjälpsam när vi kom med frågor!
    Jag har ofta stött på mäklare som endast var intresserade av att få så mycket pengar som möjligt för objektet de sålde. Men Angelina spelade med öppna kort och sa sanningen om vad hon tyckte och tänkte, vilket gjorde att vi kände oss trygga. Läs mer
  • Thanyawan L köpte sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande. Snabb åter koppling. Läs mer
  • Daniel L köpte sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag köpte sommarstuga på Espevik via Angelina. Det funkade utmärkt. Det gäller såväl med visning och vidare frågor samt även vid kontraktsskrivning.

Med vänlig hälsning
    Daniel Läs mer
  • Linnéa H köpte sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi fick turen att ha kontakt med Angelina under köpet utav vår första bostad. Hon är professionell och fanns alltid där vid frågor och osäkerheter. Läs mer
  • Agnes E sålde sin bostad med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde en lägenhet på Västra Vallgatan.
    Smidigt, snabbt och enkelt.
    Vi tog inte Angelinas råd och sälja när vi fick vårt första bud utan la det på is i några månader och la sedan ut lägenheten igen. Då fick vi ett bättre bud som vi tog.
    Det är svårt att bedöma marknaden och vi hade tur som fick en bra köpare.

Vi är väldigt nöjda med Angelina och använder oss gärna av henne igen nu när vi letar fritidshus i Varberg. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Niklas Knutsson