Lars-Göran Persson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 9 Läs vad Lars-Göran Persson

• Henrik N köpte sitt hus med hjälp av Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-12-12

Torpa
    Vi har köpt ett hus lite utanför stan. Och vi har alltid fått svar när vi frågat saker. Även kvällar och helger. Vi fick kolla huset en extra gång. Många små saker som gör att helheten blir väldigt positiv. Läs mer
  • Christer K sålde sitt hus med hjälp av Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-07-14

Tvååker
    Jag har sålt en villa Tvååker.Jag har blivit korrekt bemött från första mötet tills kontraktet skrevs.Priset blev ungefär som vi förväntat oss.Rekommenderar denne mäklaren/Christer Läs mer
  • Christer L sålde sitt hus med hjälp av Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-06-08

Träslövsläge
    Sålt villa. Mäklaren klar o tydlig kunde dock uppdatera lite mer i väntan på besked. Väldigt nöjda! Läs mer
  • Martin E köpte sin lägenhet med hjälp av Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-24

Trönninge
    Vi blev väldigt besvikna att han glömt boka tid med banken som han ej ville erkänna och skylla ifrån sig. Alla kan glömma men sätt hanterade detta på känns inte ok Läs mer
  • Fidan V sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-03-15

Trönninge
    Sålde hus,allt gick kanon från början till slut. Läs mer
  • Markus N köpte sitt hus med hjälp av Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-03-15

Doppingen
    Köpte radhus och fick all tänkbar hjälp jag kunde få. Affären gick sedan väldigt smidigt. Läs mer
  • Jan K skrev om Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-09-19

Vi köpte en stuga. Vi blev trevligt och proffsigt bemötta. Har bara gott att säga om vårat möte med Lars Göran. Läs mer
  • Micha B skrev om Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2017-02-27

Okej, gjorde sitt jobb, varken mer eller mindre. Läs mer
  • Åsa E skrev om Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2017-02-26

Hej jag har stort förtroende för mäklaren och är nöjd med allt känner att han har mycket kundskap.Man själv känner sig ganska vilsen i en husförsäljning .Tur att ni finns Stort tack Åsa Eriksson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Rebecca Persson