Nathalie Persson
en del av Fastighetsbyrån Varberg

Kungsgatan 18
432 41 Varberg — Visa karta

Vad tror Nathalie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 73 kunder tycker om Nathalie Persson

• Mikael O skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte en villa i Varberg och fick ett proffsigt och kunnigt bemötande av Nathalie. Vi fick gott om tid med henne och fick alla våra frågor besvarade på visningen. Läs mer
  • Pierina I skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt ett hus.
    Vi har blivit välbemött
    Det var tydliga instruktioner och det gick bra med det praktiska.
    Vi upplevde en trevlig bemötande, fick svar på våra frågor och funderingar. Hon gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Peder S skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    proffsigt utförande i hela processen gällande husförsäljning Läs mer
  • Mikael B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte ett fritidshus i Varberg. Uppskattade lugnet under budgivningen där jag och övriga fick tid att fundera och återkomma. Totalt sett blev hela affären en relativt enkel process med bra vägledning och hantering av Mäklaren. Läs mer
  • Birgitta G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Lägenheten var en bostadsrätt på Äckregården i Varberg. Min mäklare, Nathalie Persson, var enligt min bedömning mycket kompetent och tillmötesgående genom hela processen och jag är mycket tacksam och vill varmt rekommendera henne.
    Birgitta Gens
    Sidensvansvägen 24
    43495 Kungsbacka
    070-812 31 84 Läs mer
  • Johan C skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Stor hjälp vid köp av vår stuga... Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte en bostadsrätt av Nathalie och blev bemött på ett ärligt och väldigt professionellt sätt. Vi är supernöjda med hur hela processen gick till. Tack! Läs mer
    2018-07-13 Nathalie P svarar Anna B
    Åh, tack Anna för dina fina ord! Hoppas ni trivs bra i lägenheten och får en fantastiskt sommar och höst med allt spännande som väntar er. :) Hälsningar Nathalie
  • Johan G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev väldigt bra bemött, fick svar på alla frågor.
    Bra kommunikation i budgivningen och efter köptet.
    Väldigt nöjd Läs mer
  • Anna-Karin S skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde en bostadsrätt. Mäklaren erbjöd ”på gång” tjänst att göra klart allt och tipsa om lägenheten för egen kundkrets. Allt lät väldigt bra vid första mötet, fick stort förtroende för henne. Valde mäklaren trots att hon var dyrast av dem jag träffade. Blev väl inte riktigt den succé jag hoppats på, mäklaren var inte så aktiv som jag förväntat. Lång tid då inget hände. När lägenheten lades ut på riktigt kändes engagemanget inte så stort. Fick sålt till slut men inte för det jag hoppats.. Visserligen är marknaden oberäknelig så inte säkert det gått bättre med någon annan mäklare.
    Lovade mer än hon levererade. Läs mer
  • Emilie T skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Nathalie är en proffesionell mäklare som genomförde en lysande försäljning av vårt radhus. Snabbt, smidigt och enkelt. Vi rekommenderar starkt Nathalie till era framtida försäljningar/köp. Tusen tack underbara Nathalie! Läs mer
  • Ermin H
    Ermin H skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Positivt, frammåt och tydlig mäklare. Väldigt proffesionell och arbetade både sena kvällar och helger! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Luay T
    Luay T skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Starkt rekommenderar henne. Läs mer
  • Per G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsig och kunnig, genom hela affären. Bra tillgänglighet och tydlig med vad som gäller. Läs mer
    2017-08-23 Nathalie P svarar Per G
    Tack Per, vad roligt att du är nöjd!
  • Sylvia V skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande hela vägen från första mötet till försäljningen var klar. Läs mer
    2017-08-23 Nathalie P svarar Sylvia V
    Tack snälla ni! Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen av huset!
  • Christer P
    Christer P skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra och profsigt bemötande med bra känsla för marknaden. Kunnig. Tydlig. Lättillgänglig. Läs mer
    2017-08-23 Nathalie P svarar Christer P
    Tack Christer, vad roligt att ni är nöjda!
  • Emma B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande. Ger snabb respons. Trevlig. Professionell. Kunnig. Läs mer
    2017-08-23 Nathalie P svarar Emma B
    Tack Emma! Hoppas du trivs bra i din fina lägenhet!
  • Johan Ö skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Duktig, väldigt påläst och bra med siffror. Läs mer
    2017-08-23 Nathalie P svarar Johan Ö
    Tack för fina ord och ett bra samarbete Johan!
  • Anders B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Tydlig saklig och korrekt.
    Bra bemötande! Läs mer
    2017-08-23 Nathalie P svarar Anders B
    Tack, vad roligt att höra Anders! Hoppas ni trivs i huset!
  • Anna T skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Positivt intryck. Trevlig. Kunnig. Trovärdig. Inlyssnande. Läs mer
    2017-03-23 Nathalie P svarar Anna T
    Tack Anna, vad roligt att du är nöjd!
  • Melker B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Nathalie hade ett proffsigt bemötande och genomförde försäljningsprocessen på ett korrekt vis enligt min bedömning. Läs mer
    2017-02-28 Nathalie P svarar Melker B
    Tack Melker! Hoppas ni ska trivas med er nya fastighet!
  • Andreas S skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Nathalie Persson gav ett bra och seriöst första intryck. Hon var proffesionell och behjälplig igenom hela försäljningen. Är nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Andreas S
    Tack Andreas, det glädjer mig att du är nöjd!
  • Ingemar B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Nathalie Persson bemötte oss som kunder med respekt och omsorg. Skapade en bra kontakt med säljare som gjorde överlämningen mycket bra. Nathalie överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Ingemar B
    Tack Ingemar, vad glad jag blir av dina fina ord!
  • Anders L skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Professionell bemötande genom hela processen, vilket inte alltid är givet vid kontakter med mäklare, tyvärr. Men vi är helnöjda med Nathalie från första kontakt till påskrivet kontrakt. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Anders L
    Tack Anders för berömmet! Hoppas ni får en fantastisk säsong i ert fina fritidshus.
  • Catharina D
    Catharina D skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    En proffsig upplevelse, Natalie är korrekt och vänlig. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Catharina D
    Tack Catharina för fina ord! Hoppas ni trivs med er nya fastighet!
  • Gulli G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Min mor somnade in den 3/3 varför sonen svara här
    Bi var mycket nöjda med resultatet i försäljningen av min mors lägenhet.
    Tackar
    Lasse Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Gulli G
    Tack Lasse, det glädjer mig att ni är nöjda!
  • Martin J skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra informativ effektivt. Trevligt bemötande. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Martin J
    Vad roligt att höra! Tack Martin!
  • Anette B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Helnöjd med allt. Engagerad och ärlig mäklare. Snabb och smidig affär.
    Vi älskar vår nya fastighet. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Anette B
    Tack Anette, vad roligt att höra!
  • Mikael L skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Mikael L
    Tack Mikael, hoppas att ni trivs i ert fina hus!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Fick ett mycket positivt bemötande. Hon var noggrann och angelägen att på ett lättfattligt sätt förklara alla paragrafer och juridiska formuleringar vid kontrakt-skrivningen. Man kände sig nöjd med handläggningen när affären var avslutad. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Bengt S
    Tack Bengt vad glad jag blir! Ja, juridiken vid en bostadsaffär kan ju vara rätt krånglig så det glädjer mig att ni uppfattade genomgången som noggrann och lättfattlig.
  • Johan R skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevlig i sitt bemötande, klar, tydlig, kompetent och professionell. Tappade något kontakten när försäljningen hade en trögare fas och hade då önskat något mer aktivitet. Men i det stora är jag mycket nöjd och kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Johan R
    Tack Johan för dina fina ord! Det glädjer mig att du är nöjd och vill rekommendera mig och Fastighetsbyrån i Varberg.
  • Mats L skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Ingenting att klaga på
    Trevligt bemötande
    Bra service Läs mer
    2017-03-23 Nathalie P svarar Mats L
    Tack Mats, vad roligt att höra!
  • Krister B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Nathalie visade ett bra engagemang med bra och goda råd under hela säljprocessen. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Krister B
    Tack Krister, vad roligt att du är nöjd!
  • Louise H skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jätte duktig och proffesionell mäklare. Hela affären från början till slut Kändes kanon! Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Louise H
    Tack Louise! Hoppas du trivs i din fina bostadsrätt!
  • Peter J skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Ett glatt och trevligt bemötande.
    Vi är nöjda. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Peter J
    Tack Peter! Det glädjer mig att ni är nöjda.
  • Rahmon S skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hon var snäll,hjälpsam och väldigt kunnig,och vi fick tillräckligt med info,ang köpet,vi är tacksamma för det och vi önskar Nathalie all lycka. Fam Stojkaj Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Rahmon S
    Tack Rahmon vad glad jag blir! Hälsa familjen!
  • Emma J
    Emma J skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi är mkt nöjda! Fick den hjälp och stöd som vi behövde. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Emma J
    Tack Emma för fina ord! Det glädjer mig att ni är nöjda. Hoppas ni får en fin vår och sommar i ert nya fritidshus!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Nathalie är en alldeles utmärkt mäklare, hon har alltid tid för frågor och köpet av lägenheten genomförde hon väldigt bra och smidigt, rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Lisa B
    Tack Lisa , vad roligt att ni är nöjda!
  • Carl Ä skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Kan inte vara med nöjd med Natalie. Väldigt engagerad, trevlig och kunnig inom sitt område. Läs mer
    2017-02-27 Nathalie P svarar Carl Ä
    Tack Carl för fina ord och för ett gott samarbete! Hoppas ni trivs i ert nya boende!
  • Kjell B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Nathalie Persson:

Veldig trivelig og samtidig profesjonell megler som var til fantastisk hjelp ved salg av vår fritidsbostad. Jeg fikk snabb respons på mail både på dagtid og på kvelden, hun var virkelig der for å hjelpe kundene, anbefales på det varmeste ! Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej, Nathalie genomförde försäljningen av mitt fritidshus på ett fantastiskt proffsigt och tillmötesgående sätt. Hon har mina allra nästa rekommendationer. Med vänlig hälsning Elisabeth Lindegren Läs mer
  • Bille B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket bra bemötande på alla sätt. Kunnig,proffsig och engagerad. Blev en snabb och bra affär. Läs mer
  • Viktor B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Glad, trevlig och hjälpsam. Försäljningen fungerade hur bra som helst. Läs mer
  • Ann-louise V skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket kompetent och kunnig mäklare. Vi fick ett trevligt och ärligt bemötande.
    Inga frågor kändes för dumma att ställa, hela tiden fick vi raka och bra svar.
    Skulle jag köpa hus igen, så vill jag absolut ha en mäklare som Nathalie. Läs mer
  • Nicklas T skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra information under budgivningen och lätt att få tag på mäklaren under denna perioden. Dock så är vi missnöjda över att mäklaren ljög om förhandsvisningen vid tre tillfällen. Vi fick reda på att det varit förhandsvisning efter kontraktskrivningen på omvägar (instagram bl.a) Vi hade då frågat en gång på mail en gång på telefon och en gång face to face och fick svaret att det absolut inte hade varit någon då säljaren inte velat. Det hade varit okej om så var fallet men det var det ju inte. Bättre att vara ärlig och säga att man inte har fler eller att det var nog med folk eller vad som helst än blåneka. Nu blev det ju bra för oss i slutändan ändå då vi vann budgivningen men förtroendet för mäklaren och byrån försvann och vi kan inte med gott samvete rekommendera den till andra pga detta. Tyvärr så minns man ju dom negativa aspekterna och i detta fall var det att bli ljugna för. Vi kan väl också tycka att objektet låg ute för lågt, vissa kallar det lockpris men vi jobbar ju inte i branschen så kanske så det fungerar. Läs mer
    2016-07-21 Nathalie P svarar Nicklas T
    Hej Nicklas! Roligt att höra att ni var nöjda med informationen och kontakten under budgivningen. Vi strävar alltid efter att hålla en hög service och tillgänglighet. Gällande förhandsvisngarna i aktuell affär, meddelade ni mig via mail att ni var intresserade av att titta på huset innan utsatt visning med syftet att göra en snabb affär. Jag förklarade då att säljaren ville hålla den stora visningen och att en snabb affär innan utsatt visning inte var aktuell då de ville ge samtliga spekulanter samma chans i en budgivning. Andra spekulanter hörde sedan av sig och meddelade att de inte kunde komma på utsatt visning och jag fick frågan om jag kunde visa huset innan. En så kallad förhandsvisning. Jag förklarade för dem precis som för er, att eventuella förhandsbud och affär innan visning ej var aktuellt då säljaren oavsett ville hålla den stora, utannonserade visningen. Vissa av spekulanterna hade inte möjlighet att delta på utsatt visning eller tiden därefter och ville inte riskera att missa eventuell budgivning. Enda alternativet var således att få kika på huset innan visning vilket säljarna godkände. Jag hade alltså förhandsvisningar men endast för att ge alla spekulanter chansen, precis som säljaren önskade. Väldigt tråkigt att det blev ett missförstånd gällande detta och jag inser att jag behöver vara ännu tydligare i min kommunikation härdanefter. När det gäller priset så gick det mycket riktigt upp en hel del i budgivningen. När man sätter ett utgångspris så tittar man på statistik och tidigare försäljningar i området för att sedan i diskussion med säljaren bestämma vilket utgångspris man ska ha. Vi på Fastighetsbyrån är väldigt noggranna med att säljaren ska kunna acceptera att sälja för utsatt utgångspris, om vi inte lyckas få in högre bud. På så sätt arbetar vi inte med lockpriser tar avstånd från detta. Hoppas att ni med detta svar fått mer förståelse för hur affären gick till. Ni är alltid hjärtligt välkomna att kontakta mig på 0734-087241 vid vidare frågor och funderingar. Hoppas ni har en go sommar och trivs i huset! Med vänlig hälsning, Nathalie
  • Carl D skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Kunnig, trevlig, glad. Vi fick all hjälp vi behövde och Nathalie var alltid tillgänglig. Läs mer
  • Marie G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevligt och tryggt bemötande Läs mer
  • Emelie A skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag tycker Nathalie arbetade proffsigt och hjälpsamt. Vår affär gick väldigt snabbt och lätt då det aldrig ägde rum någon budgivning. Läs mer
  • Lena G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Inget utöver vad vi kunde förvänta enligt upplägg. Läs mer
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Upplever hela processen positivt. Nathalie har varit tydlig, engagerad och proffsig. Bra fortlöpande feedback och nyttiga kontakter inför avvecklingen av boendet. Stort tack! Läs mer
  • Karin J skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vänligt bemötande och mycket bra hjälp med försäljningen på Granvägen 37. MVH .Karin Johansson. Läs mer
Niklas Knutsson
Nathalie Persson