en del av Fastighetsbyrån Varberg

4.6 / 5 i betyg — 34 rekommendationer

Läs vad 34 användare tycker om Nathalie Persson

• Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej, Nathalie genomförde försäljningen av mitt fritidshus på ett fantastiskt proffsigt och tillmötesgående sätt. Hon har mina allra nästa rekommendationer. Med vänlig hälsning Elisabeth Lindegren
  • Bille B
    Bille B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket bra bemötande på alla sätt. Kunnig,proffsig och engagerad. Blev en snabb och bra affär.
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Glad, trevlig och hjälpsam. Försäljningen fungerade hur bra som helst.
  • Ann-louise V
    Ann-louise V skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket kompetent och kunnig mäklare. Vi fick ett trevligt och ärligt bemötande.
    Inga frågor kändes för dumma att ställa, hela tiden fick vi raka och bra svar.
    Skulle jag köpa hus igen, så vill jag absolut ha en mäklare som Nathalie.
  • Nicklas T
    Nicklas T skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra information under budgivningen och lätt att få tag på mäklaren under denna perioden. Dock så är vi missnöjda över att mäklaren ljög om förhandsvisningen vid tre tillfällen. Vi fick reda på att det varit förhandsvisning efter kontraktskrivningen på omvägar (instagram bl.a) Vi hade då frågat en gång på mail en gång på telefon och en gång face to face och fick svaret att det absolut inte hade varit någon då säljaren inte velat. Det hade varit okej om så var fallet men det var det ju inte. Bättre att vara ärlig och säga att man inte har fler eller att det var nog med folk eller vad som helst än blåneka. Nu blev det ju bra för oss i slutändan ändå då vi vann budgivningen men förtroendet för mäklaren och byrån försvann och vi kan inte med gott samvete rekommendera den till andra pga detta. Tyvärr så minns man ju dom negativa aspekterna och i detta fall var det att bli ljugna för. Vi kan väl också tycka att objektet låg ute för lågt, vissa kallar det lockpris men vi jobbar ju inte i branschen så kanske så det fungerar.
    2016-07-21 Nathalie P svarar Nicklas T
    Hej Nicklas! Roligt att höra att ni var nöjda med informationen och kontakten under budgivningen. Vi strävar alltid efter att hålla en hög service och tillgänglighet. Gällande förhandsvisngarna i aktuell affär, meddelade ni mig via mail att ni var intresserade av att titta på huset innan utsatt visning med syftet att göra en snabb affär. Jag förklarade då att säljaren ville hålla den stora visningen och att en snabb affär innan utsatt visning inte var aktuell då de ville ge samtliga spekulanter samma chans i en budgivning. Andra spekulanter hörde sedan av sig och meddelade att de inte kunde komma på utsatt visning och jag fick frågan om jag kunde visa huset innan. En så kallad förhandsvisning. Jag förklarade för dem precis som för er, att eventuella förhandsbud och affär innan visning ej var aktuellt då säljaren oavsett ville hålla den stora, utannonserade visningen. Vissa av spekulanterna hade inte möjlighet att delta på utsatt visning eller tiden därefter och ville inte riskera att missa eventuell budgivning. Enda alternativet var således att få kika på huset innan visning vilket säljarna godkände. Jag hade alltså förhandsvisningar men endast för att ge alla spekulanter chansen, precis som säljaren önskade. Väldigt tråkigt att det blev ett missförstånd gällande detta och jag inser att jag behöver vara ännu tydligare i min kommunikation härdanefter. När det gäller priset så gick det mycket riktigt upp en hel del i budgivningen. När man sätter ett utgångspris så tittar man på statistik och tidigare försäljningar i området för att sedan i diskussion med säljaren bestämma vilket utgångspris man ska ha. Vi på Fastighetsbyrån är väldigt noggranna med att säljaren ska kunna acceptera att sälja för utsatt utgångspris, om vi inte lyckas få in högre bud. På så sätt arbetar vi inte med lockpriser tar avstånd från detta. Hoppas att ni med detta svar fått mer förståelse för hur affären gick till. Ni är alltid hjärtligt välkomna att kontakta mig på 0734-087241 vid vidare frågor och funderingar. Hoppas ni har en go sommar och trivs i huset! Med vänlig hälsning, Nathalie
  • Carl D
    Carl D skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Kunnig, trevlig, glad. Vi fick all hjälp vi behövde och Nathalie var alltid tillgänglig.
  • Marie G
    Marie G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevligt och tryggt bemötande
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag tycker Nathalie arbetade proffsigt och hjälpsamt. Vår affär gick väldigt snabbt och lätt då det aldrig ägde rum någon budgivning.
  • Lena G
    Lena G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Inget utöver vad vi kunde förvänta enligt upplägg.
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Upplever hela processen positivt. Nathalie har varit tydlig, engagerad och proffsig. Bra fortlöpande feedback och nyttiga kontakter inför avvecklingen av boendet. Stort tack!
  • Karin J
    Karin J skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vänligt bemötande och mycket bra hjälp med försäljningen på Granvägen 37. MVH .Karin Johansson.
  • Stephen B
    Stephen B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffesional, structered, discreat. Highly recommedable
  • Dennie A
    Dennie A skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Nathalie är mycket tillmötesgående och kundvänlig, kan start rekommendera henne
  • Tony O
    Tony O skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Totalt värdelös har lust att anmäla henne om jag viste var jag kan göra detta . Kommer att varna alla jag känner för henne ! Påstod att hon inte kände till skattereglerna för försäljning av fritidshus fy faen!!! Men så fort jag skrivit på köpekontraktet så kunde hon regelverket!!! Detta har satt mig i en svår situation tack så mycket för det . Jag anser att hon skall få sparken hon drar ner hela fasighetsbyrån . Tony Olausson .
  • Anette K
    Anette K skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Nathalie var proffsig och hjälpsam vi vfick förtroende och vi var nöjda med det jobb som Nathalie utförde
    Vi har ochså rekommenderat er till våra vänner som ska sälja sitt hus
    Roland och Anette karlsson
  • Berit S
    Berit S skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Upplevelsen som kund har varit posetiv 💖
  • Anne-lise A
    Anne-lise A skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hon va jätteduktig förklarade så man förstog
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket bra bemötande och enkel att få tag i, bra
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande, hjälp vid fotografering. Nöjd kund. Kan rekommendera Nathalie Persson och fastighetsbranschen.
  • Michael I
    Michael I skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hon är aktiv och alltid anträffbar
  • Lorenzo G
    Lorenzo G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket nöjd, Nathalie är professionell och kunnig.
  • Helena L
    Helena L skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Tillmötesgående & trevlig men verkade ny i branschen -oerfaren. Budgivningen efter förhandsvisningen var hemlig så hemlig att inte ens säljarna visste att den uppenbarligen var hemlig och att ett högre bud fanns .
  • Sven-åke J
    Sven-åke J skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Kunnig, vänlig, medkännande. Bra rådgivare vid prissättning och försäljning, styling mm. Snabb affär, vi hann inte ens sätta upp till salu skyltar.
  • Jan-anders B
    Jan-anders B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    N.P. är snabb, kunnig, tillgänglig, förtroendeingivande och trevlig. Kan sina saker. Jag är mycket nöjd.
  • Robert H
    Robert H skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra och proffsigt bemötande ! Mycket trevlig och klara besked !
    Har haft att göra med Fastighetsbyrån i Varberg förut och var redan då väldigt nöjd !
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Flexibel, hjälpsam och en problemlösare. Vi kan varmt rekommendera Nathalie Persson till andra säljare.
  • Elin A
    Elin A skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande och väldigt duktig mäklare!
  • Leida O
    Leida O skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hela processen från första kontakt till avslut av affären och deklarationshjälp efteråt sköttes fantastiskt bra av Nathalie. Högsta betyg till henne!!!!!
  • Annica P
    Annica P skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi upplevde henne ambitiös, trevlig och kunnig i branschen.
  • Sol-britt B
    Sol-britt B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Allt har fungerat bra, vi är jättenöjda.
  • Sara B
    Sara B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vårt helhetsintryck av Fastighetsbyrån och Nathalie Persson som fastighetsmäklare är kanon! Nathalie var lyhörd, förstående och flexibel. Hon höll kontinuerlig kontakt med oss som säljare vilket bidrog till att vi ständigt var uppdaterade om läget. Vi upplevde att hon stod på vår sida och gjorde sitt yttersta för att vår bostadsförsäljning skulle bli så bra som möjlig. Vi värdesatte högt hennes kunnighet och lättsamma förhållningssätt. Vår bostadsförsäljning avslutades snabbt och smidigt.
  • Maja B
    Maja B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Varberg. De visar ett bra bemötande & ser till att hjälpa alla som går in genom dörren.

Jag har både sålt och köpt bostadsrätt med hjälp av Nathalie Persson. Hon är en mäklare med det lilla extra. Nathalie är kunnig, professionell & har öga för vad klienten vill ha.
    Nathalie är en väldigt duktig mäklare och jag skulle självklart anlita henne igen.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har precis köpt en fastighet genom Fastighetsbyrån i Varberg och mäklare Nathalie Persson.
    Nathalie stod för ett mycket professionellt bemötande, med snabba återkopplingar och hon var också kunnig, informativ, tydlig samt engagerad under hela processen.
  • Hans P
    Hans P skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsigt!! Trevligt bemötande av Nathalie Persson, dessutom mkt duktig och seriös. Alltid nåbar och snabb med återkoppling. Rekommenderar mer än gärna Fastighetsbyrån Varberg.
Niklas Knutsson
Christina Bjurenheim