Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Varberg Niklas Knutsson
Niklas Knutsson
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-05 - 2018-11

Läs vad 113 kunder tycker om Niklas Knutsson

• Johan B sålde sin bostad med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en lägenhet.
    Bemött på ett proffsigt sätt.
    Sålt 3 ggr innan och kan säga att Niklas har varit bäst. Läs mer
  • Malin B
    Malin B sålde sin bostad med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har tidigare sålt och köpt fastigheter. Om jag senare kommer att säja kommer jag absolut kontakta Niklas igen! Läs mer
  • Anders T sålde sin bostad med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    En fantastisk trygghet att sälja med Niklas. Professionell i alla lägen, enkel att ha att göra med och du vet dina ev köpare också blir bemötta på bästa sätt. Anlita honom ! Läs mer
  • Mirja B
    Mirja B köpte sin bostad med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande och lyhörd mäklare samt smidig köp Läs mer
  • Kim K sålde sin bostad med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har sålt ett parhus. Niklas Knutsson är trevlig, verkar kunnig, har ett bra bemötande. Försäljningen gick smidigt och jag är nöjd med Niklas arbete. Läs mer
  • Christian D sålde sin bostad med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi sålde en lägenhet. Jag tyckte att ingenting var dåligt och Niklas bemötte oss bra han var väldigt trevlig. Jag förväntade mig att han skulle vara mer drivande och ge mer förslag. Kändes som att det bara tuffade på och han skötte pappersarbetet. Läs mer
  • Inger S köpte sin bostad med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köp av sommarstuga dom gick smidigt Läs mer
  • Annika S
    Annika S sålde sin bostad med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Niklas har varit fantastik , utan honom hade det inte gått så bra och smidigt som det gjorde .
    Vi kan varmt rekommendera Niklas dom mäklare
    Om vi någon gång ska sälja eller köpa bostad igen kommer vi ringa Niklas
    Mvh Annika och Håkan Läs mer
  • Frida D köpte sin bostad med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag och min sambo har precis köpt vårat första hus via Niklas.
    Blev glatt överraskad då mina föräldrar köpt och haft med honom att göra tidigare då vi såg att det va han som va ansvarig när vi kom på visningen.
    Niklas va mkt hjälpsam då det hela drog ut lite på tiden.
    Men vi hade hela tiden kontakt och vi litade på honom.
    Med allt rätt! Läs mer
  • Maj-Britt J sålde sin bostad med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsigt och personligt bemötande! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Niklas Knutsson