Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Varberg Niklas Knutsson
Niklas Knutsson
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-08 - 2019-01

Läs vad 127 kunder tycker om Niklas Knutsson

• Peter L sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-02-15

2:a
    73m²
    Stenåsa / Äckregården
    Väldigt bra mäklare ,kan rekommendera till alla / Peter Läs mer
  • Lilly S sålde sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-02-15

161m²
    Rolfstorp
    Jag har sålt en villa.

Bemötandet från mäklaren har varit bra, korrekt och väl informerande på samtliga steg i processen.

Hade inga förväntningar eftersom jag aldrig tidigare sålt något hus, men jag tycker att allt har fungerat enligt de planer som vi la upp från start till slut funkade utan några problem.

Sammanfattning av affären är att jag känner mej nöjd och kommer varmt rekommendera den mäklare som jag haft till andra. Läs mer
  • Emelie J sålde sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-02-14

110m²
    Veddige
    Sålt hus.
    Oerhört empatisk, lugn och tillmötesgående.
    Förväntningarna levde upp till
    Sammanfattningsvis väldigt nöjd med Niklas.
    Dock var det tråkigt att vi va tvungna att sälja för 200000 under begärt pris. Läs mer
  • Christian J
    Christian J sålde sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-02-14

4:a
    95m²
    Väröbacka
    Enplans hus.
    Lugn och trygg.
    En avslappnad mäklare på visning men även i allt arbeta han utför. Läs mer
  • Marco N sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-02-13

3:a
    75.2m²
    Breared
    Sålde en bostad på Marmorgatan i Varberg. Anlita NK som min mäklare, då jag haft honom innan och vet hur bra han är. Allt gick som det var tänkt och väldigt nöjd med hela processen. Läs mer
  • Carola Å köpte sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-02-06

161m²
    Rolfstorp
    Min familj har köpt en villa och vi är glada och tacksamma för all hjälp vi fått av Niklas. Han har alltid ett gott humör och trevligt bemötande. Har gett snabb respons på frågor från början till slut. Läs mer
  • Ros-marie A
    Ros-marie A sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-01-28

111m²
    Tors Gränd
    Niklas har precis sålt min bostadsrätt och den blev såld till det högsta priset någonsin på detta område!
    Vårat samarbete fungerade utmärkt. Han är en kunnig, noggrann och trygg person.
    Rekommenderas!! Läs mer
  • Linda W
    Linda W köpte sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-01-24

6:a
    138m²
    Göingegården
    Jag har verkligen inget att klaga på. Köpte en villa. Läs mer
  • Bertil P köpte sin bostad med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-01-14

Vi har köpt granngården marken har vi arrenderat i många år så det kändes bra med köp. Niklas var väldigt trevlig o skötte det bra. Läs mer
  • Alf-Håkan R skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-01-07