Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Varberg Niklas Knutsson
Niklas Knutsson
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-07 - 2019-06

Läs vad 142 Läs vad Niklas Knutsson

• Anne-Lie A sålde sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-06-24

Sibbarp
    Alltid trevlig och saklig, rekommenderar gärna Niklas som mäklare till mina vänner. Läs mer
  • Helén E
    Helén E sålde sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-06-20

Hunnestad
    Sålt en villa.

Bemötandet var mjukt och inlyssnande. han var lätt att komunisera med.

Hade inte så mycket förväntningar, första gången jag/vi sålde en villa.All info var bra, fick snabbt svar på ev. frågor som dök upp under hela försäljningsprocessen.

Helnöjd fram tills nu, kontrakt med köpare är skrivet. Läs mer
  • Stellan E sålde sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-06-17

Hunnestad
    Sålt en villa.
    Niklas har en realistisk syn på husets värde och lade ner mycket arbete på försäljningen. Ett väldigt bra och proffsigt bemötande.
    Vi är helnöjda. Läs mer
  • Anders G köpte sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-06-10

Grimeton
    Vi köpte ett fritidshus med Niklas som mäklare. Allting sköttes mycket professionellt och vi fick tydliga svar när vi hade frågor eller var osäkra på något. Det märktes att Niklas är mån om att det ska bli bra för båda parter och gör det där lilla extra för att nå dit. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Kerstin T sålde sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-24

Grimeton
    Har sålt ett fritidsboende i Grimeton. Processen var inget jag såg fram emot, och behövde både hjälp och stöttning.

Niklas var suverän. Han var oerhört proffsig och inkännande, och när vi stötte på olika problem skötte han det på bästa sätt. Fick helt enkelt precis den hjälp och information jag behövde, och är mycket nöjd. Niklas är en mäklare jag varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Mattias H köpte sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-20

Björkäng
    Köpt fritidshus i Björkäng. Blivit bra bemött under hela tiden. Läs mer
  • Erik L köpte sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-19

Åskloster
    Köpt en villa. Niklas var lättsam, trevlig och kunnig. Han var väl påläst om bostaden, och kunde svara på alla frågor. Läs mer
  • Monica Å köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-09

Breared
    2 rum o kök snabb och smidig affär
    Jag fick all fakta på Mail att kolla igenom före kontraktsskrivning Läs mer
  • Kaija B sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-09

Breared
    Hej
    Niklas har hjälpt min mor att sälja sin lägenhet som han har gjort på ett förträffligt professionellt och enkelt sätt.
    Allt har gått smärtfritt från första kontakt till överlämnade av lgh. Hade han funnits i Alingsås där jag bor så hade han direkt fått sköta mina bostadsaffärer i framtiden och jag skall rekommendera honom till dem jag känner som kan tänkas flytta till Halland/Varberg.
    Lugn o trygg person som man får förtroende för. Önskar honom all lycka till i framtida försäljningar

Med vänlig hälsning/Peter Bengtsson Läs mer
  • Yvonne L
    Yvonne L köpte sitt hus med hjälp av Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-05

Kärradal
    Köpt hus och fick ett superbra bemötande vi är jättenöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Niklas Knutsson