Rebecca Persson
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-03 - 2020-02

Läs vad 99 Läs vad Rebecca Persson

• Mikaela L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-03-25

Trönninge
    Sålt en bostadsrätt i Trönninge i Varberg. Trodde att den skulle vara mycket lättsåld, men det tog 1 månad. Sen är det svårt i coronatider och säga anledningen.
    Mäklaren var mycket trevlig och jobbade på för att vi skulle få sålt för utgångspris åtminstone.
    Jag är jättenöjd och hon va jättetrevlig! Läs mer
  • Hampus R sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-03-23

Trönninge
    Bara bra att säga, enkel att få tag på Läs mer
  • Hanna A köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-03-04

Söder
    Köpt bostadsrätt. Blev bemött på ett superproffsig och trevligt och avslappnat sätt. Har haft en fin upplevelse av kontakten. Läs mer
    2020-03-16 Rebecca P svarar Hanna A
    Härligt att du har haft en bra upplevelse vid köpet! Lycka till i din fina nya bostad!
    Rebecca P gillar detta
  • Ylva O sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-01-16

Veddige
    Jag har sålt en villa genom Rebecca, valde Niklas Knutsson som mäklare som tyvärr slutade precis innan huset skulle ut på försäljning och bad då Rebecca att hjälpa ingen. Fotografering och besiktning var klart och byta byrå då kändes jobbigt. Det fungerade väldigt bra med Rebecca som mäklare. Läs mer
    2020-01-29 Rebecca P svarar Ylva O
    Tack Ylva! Kul att du är nöjd och att slutresultatet blev så bra!
    Rebecca P gillar detta
  • Christian D köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-01-14

Trädlyckan
    Duktig på sin grej. Man hänger med på vad som händer tack vare hennes kommunikation och återkoppling. Rekommenderas. Läs mer
    2020-01-29 Rebecca P svarar Christian D
    Tack Christian för din rekommendation!
    Rebecca P gillar detta
  • Kajsa G köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-12-12

Valinge
    Rebecca var alltid tillgänglig både via telefonsamtal och sms. Vi köpte vårt första hus och hade många frågor som Rebecca både kunde och svarade på snabbt. Vi stötte även på en ny sak som varken vi eller Rebecca mött tidigare, nämligen att vi la ett bud och sen la budgivare 1 exakt samma. På några minuter hade R tagit reda på hur det fungerar i en sådan situation och fixade det galant. Vi är så nöjda med Rebecca! Läs mer
    2020-01-13 Rebecca P svarar Kajsa G
    Tack! Så roligt att höra att ni är nöjda :) Hoppas att ni trivs bra i ert fina nya hus!
  • Gabriel S sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-30

Karlberg
    Rebecca var vår mäklare när vi sålde vårt radhus. Hon är trevlig, kunnig och professionell! Förutom att ge bra råd kring själva försäljningen hade hon bra kontakter för besiktning och styling. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-01-13 Rebecca P svarar Gabriel S
    Härligt att höra att ni är nöjda! Tack för ett fint omdöme och bra samarbete under försäljningen!
  • Angelica O sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-27

Centrum
    Rebecca har varit toppen och gjort sitt yttersta för att få min lägenhet såld. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-01-13 Rebecca P svarar Angelica O
    Tack så mycket Angelica! Kul att du är nöjd!
  • Manuel B sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-27

Trädlyckan
    Sålde min lägenhet på 2:a trädlyckevägen i Varberg . Jättenöjd! Väl bemöt och kunnig på sitt område. Bra kommunikation och återkoppling genom försäljningen. Rekommenderas för framtida säljare. Läs mer
    2020-01-13 Rebecca P svarar Manuel B
    Tack Manuel för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet! Härligt att höra att du är nöjd!
  • Sevim I
    Sevim I köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-14

Apelviken
    Köpt bostad, Rebecca var väldigt duktig och hjälpsam, återkopplade direkt vid frågor och funderingar, kändes säkert att ha någon som hon att bolla med. Rekommenderas starkt! / S, T och L Läs mer
    2020-01-13 Rebecca P svarar Sevim I
    Tack så mycket! Hoppas att renoveringen gått bra och att ni trivs i er nya bostad!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Rebecca Persson