Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Varberg Rebecca Persson
Rebecca Persson
Aktiv på Reco.se sedan 2012

Läs vad 69 kunder tycker om Rebecca Persson

• Rebecka C sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-12-30

Väldigt bra mäklare.
    Hade bra kontakta och hon svarade snabbt och det va inga konstigheter
    Rekommenderar stort till alla Läs mer
  • Lena B sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-12-17

Vi har sålt en bostadsrätt och vi hade Rebecca som vår mäklare. Rebecca är mjuk fast bestämd och otroligt engagerad. Återkopplar omgående. Vi upplevde det som om vi var hennes enda kund, fantastiskt. Fast vi vet att hon hade många fler kunder.
    Våra förväntningar på försäljningen och Rebecca var höga och hon levde upp till detta till 100%
    Vi är glada och nöjda med vårt beslut att välja Rebecca som vår mäklare och kan verkligenrekommendera henne Läs mer
  • Charlotta T köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-12-05

Jag har köpt en villa.
    Väldigt bra och professionellt
    Snabb och tillmötesgående
    Excellent! Läs mer
  • Edvin B köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-12-03

Rebecca var väldigt trevlig och tillgänglig under hela processen vilket gjorde upplevelsen väldigt behaglig. Stort tack för hjälpen vid vårt husköp! Läs mer
  • Claes K skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-10-04

Köpte en bostadsrätt. Mycket bra bemötande och allt funkade smidigt. Läs mer
  • Antonio M skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-10-02

Bra och snabb kontakt med oss som köpare. Tillgänglig, tydlig och med ett genomgående trevligt bemötande. Läs mer
  • Elin K
    Elin K skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-10-02

Vi köpte en lägenhet innan ordinarie visning. Vi blev väldigt professionellt bemötta och Rebecca lyckades ordna en förhandsvisning av lägenheten redan samma eftermiddag som den kom ut på Hemnet. Budgivningen gick snabbt och smidigt och kontrakt kunde skrivas följande vardag. Även mötena för kontraktsskrivning och tillträde gick smidigt att lösa med fullmakter från både köpare och säljare. Vi är väldigt nöjda med hela köp-upplevelsen och skulle helt klart rekommendera Rebecca Persson som mäklare. Läs mer
  • Karin H skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

Sålt en lägenhet på RoK
    Proffsig, lyhörd och engagerad mäklare. Läs mer
  • Bengt-Arne A
    Bengt-Arne A sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-09-14

Vi tyckte Rebecka var mycket bra när vi sålde vårt hus hon var lätt att prats med och bra kontakt med henne hela tiden under försäljningen hon får tummen upp👍 Läs mer
  • Annsofie N
    Annsofie N skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-06-11

Jag har sålt en bostadsrätt och det var första gången som jag kom i kontakt med en mäklare vid försäljning.
    Rebecca inger ett lugn, en stor kunskap och ett högt förtroende. Hon förklarar på ett lugnt och balanserat sätt hur processen vid försäljning går till och jag har känt mig helt lugn i denna första och kanske enda försäljning av en bostad.

Jag kan varmt rekommendera Rebecca på Fastighetsbyrån i Varberg. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg