Rebecca Persson

Rebecca Persson

Rebecca Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Rebecca Persson har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Rebecca Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-12 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.7. Rebecca Persson har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

19 omdömen om Rebecca Persson

Sussi A
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Galtabäck

Rebecca är en proffsig mäklare som har koll på vad hon gör, snabb på återkoppling och mycket trevlig. Det är andra huset hon sålt för oss och jag skulle anlita henne igen😄😄

Leena P
Äckregården

Jättefint mötande från början till slut, bra information mellan visningarna om vad som händer med intressenterna och alltid redo att svara på våra frågor om allt möjligt!

Pia-Lena P
Äckregården

Oerhört trevligt bemötande. Höll oss ständigt uppdaterade under processen

Mikael L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Söder

Trevligt och professionellt bemötande

Amanda J
Köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Veddige

Rebecca var väldigt tillmötesgående, tillgänglig och hade en glad personlighet. Vår resa till förstagångshusägare kändes trygg och vi är otroligt nöjda. Vi kommer absolut anlita Svensk Fastighetsförmedling Varberg vid tillfälle i framtiden.

Svar från Rebecca Persson

Härligt att höra att ni är nöjda och känner er trygga med köpet! Tack Amanda för ert fina omdöme! Önskar er all lycka till i ert nya boende! Varma hälsningar Rebecca

Isabell K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Söder

Rebecca överträffade alla förväntningar vi hade på mäklare! Hon var engagerad, peppande, seriös, kunnig, vägledande och svarade på alla frågor och funderingar. Allt gjordes utöver det med glimten i ögat och med närhet till skratt, alla möten och dialoger var toppen! Tack Rebecca för ett strålande jobb ✨

Svar från Rebecca Persson

Tusen tack för era fina ord! Det uppskattas verkligen! Så roligt att höra att ni är nöjda. Och tack till er med för bra förberedelser och för ett gott samarbete under processen! Lycka till med nytt boende när det blir dags!

Martin Ö
Äckregården

Rebecca är väldigt trevlig och lätt att kommunicera med om hur man. På bästa möjliga sätt ska gå tillväga för att sälja sin bostad. Svarar snabbt på frågor och tydlig med vad som behövs göras inför en försäljning. Kan varmt rekommendera Rebecca.

Svar från Rebecca Persson

Tack Martin för ditt omdöme och rekommendation! Och tack för ett gott samarbete under försäljningsprocessen!

Emelie M
Äckregården

Vi är väldigt nöjda över Rebeccas arbete! Vi har känt oss trygga genom hela processen. Vid frågor och funderingar har vi fått väldigt snabb återkoppling. Vi skulle absolut välja Rebecca vid ett nytt köp!

Svar från Rebecca Persson

Tack för era fina ord! Härligt att höra att ni är nöjda med ert köp! Jag hoppas och tror att er nya bostad kommer passa er perfekt. Stort lycka till med allt!

Anita M
Centralt

Jag blev trevligt bemött och fick svar på mina frågor!

Svar från Rebecca Persson

Tack Anita! Skönt att höra att du är nöjd. Lycka till med din nya fina lägenhet!

Anna-Lena T
Sålde sin stuga med hjälp av Rebecca Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Kungsäter

Trevlig, serviceinriktad, kunnig, lätt att ha att göra med…

Svar från Rebecca Persson

Tack för ert omdöme och för ett gott samarbete! Härligt att ni är nöjda!