Rebecca Persson
Aktiv på Reco.se sedan 2012-11-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 108 Läs vad Rebecca Persson

• Christer M köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-07-06

Apelviken
    Vi har köpt ett fritidsboende i Apelviken, Varberg. Blev mycket trevligt bemött samt visade ett stort engagemang.
    Förväntningarna på en fastighetsaffär handlar om att mäklaren hanterar frågorna seriöst , samt att man får bra attention vilket Rebecca klarade utmärkt.
    Väldigt nöjd med Rebeccas hantering av vår affär. Läs mer
  • Emma J
    Emma J sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-29

4:a
    Brunnsberg
    Rebecca gjorde ett fantastikst jobb med försäljningen av vår bostadsrätt! Nöjd med allt. Läs mer
  • Christina N köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-23

Stenåsa / Äckregården
    Har köpt en lägenhet av Rebecca, hon var kan sitt jobb och lät mig ställa "dumma" frågor och hon svarade alltid snabbt antingen på tel, sms eller mail.
    Har varit i kontakt med andra mäklare tidigare men Rebecca har varit bäst. Om jag ska sälja eller om någon annan som jag känner så kommer jag att rekommendera Rebecca. Läs mer
  • Lars L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-08

Göingegården
    Jag har sålt en bostadsrätt. Rebecca var engagerad, och jobbade hårt för en försäljning, trots coronatider. Priset blev dessutom vad Rebecca trott vid värderingen. Jag ger Rebecca högsta betyg!! Läs mer
  • Rune N sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-26

Lugnet
    Villan såld efter ett utmärkt förarbete av Rebecca. Tack vare ett tidigt påbörjat samarbete, redan 2017, med fotografering och färdigställd annons han vi lärt känna varandra långsiktigt på ett förtroendegivande sätt. Framför allt har det gett oss möjlighet att tillsammans agera snabbt och enkelt när ett nytt boende plötsligt blev aktuellt.
    Genom Rebeccas förmåga att vara öppen och transparent skapades ett utmärkt klimat vid husvisning och för budgivare, vilket gjorde att försäljningsprocessen genomfördes på ett snabbt och strålande sätt.
    Vi är tacksamma för den flexibilitet och de snabba återkopplingar som var Rebeccas varumärke före, under och efter affären. Dessutom anser vi att Rebecca hade förmågan att snabbt sätta sig in i vår situation och de förväntningar vi hade på affären.
    Sammanfattningsvis är vi helnöjda med genomförandet och en mäklare som har stor social kompetens och framför allt är öppen, glad och positiv.
    Tack! Läs mer
  • Jonatan B köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-13

4:a
    Söder
    Vårt bostadsköp genomfördes på ett proffsigt sätt, vi kände oss helt trygga hela vägen och fick snabba besked på våra frågor och funderingar. Läs mer
  • Anders H sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-12

Trädlyckan
    Köpt och sålt min lägenhet under väldigt smidiga förhållanden.
    Mycket proffsig! Läs mer
  • Berit Ö sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-08

Väröbacka
    Sålt villa .Jättebra bemötande. Sälja vår villa till bra pris inom rimlig tid och det levde hon upp till. Trevligt med samtal och sms om hur det gick vid visningar och budgivningar. Läs mer
  • Martina L sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-02

Lindberg
    Rebecca sålde vårt hus och var fantastisk hela vägen! Fanns alltid till hands för att svara på våra frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Rebecca! Läs mer
  • Mikaela L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-03-25

5:a
    Trönninge
    Sålt en bostadsrätt i Trönninge i Varberg. Trodde att den skulle vara mycket lättsåld, men det tog 1 månad. Sen är det svårt i coronatider och säga anledningen.
    Mäklaren var mycket trevlig och jobbade på för att vi skulle få sålt för utgångspris åtminstone.
    Jag är jättenöjd och hon va jättetrevlig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Rebecca Persson