Susanna Fogelström
Registrerad mäklare sedan 2019-03-29
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 30 Läs vad Susanna Fogelström

• Krister H sålde sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-07-26

Tvååker
    Sålt ett hus i Tvååker.Fick bra förtroende och trevligt bemötande.Föväntningarna var som vi önskade. Läs mer
    2020-07-27 Susanna F svarar Krister H
    Tack Krister! Hoppas att ni har en härlig sommar
    Susanna F gillar detta
  • Carl-Fredrick C sålde en tomt med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-07-20

Tångaberg
    Proffsig och engagerad,
    Förväntningar är att få hjälp vid ev problem i samband med avstyckning , vilket jag hoppas jag slipper :) Läs mer
    2020-07-27 Susanna F svarar Carl-Fredrick C
    Tack Fredrick! Stöter vi på problem så löser vi dem :)
    Susanna F gillar detta
  • Johan D köpte sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-24

Öster
    Köpt radhus på Föreningsgatan 88D i Varberg. Susanna är trevlig, effektiv och kundorienterad. Läs mer
    2020-06-24 Susanna F svarar Johan D
    Tack Johan! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus!
    Susanna F gillar detta
  • Fredrik J sålde sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-03

Getterön
    Susanna är klok och sympatisk. Dialogen var alltid rak, ärlig och fri från "säljsnack". När vi besiktigade huset kröp hon efter besiktningsmannen in i krypgrunden, vilket tyder på ett engagemang jag inte hade förväntat mig av en mäklare. Hon svarade på sms alla tider på dygnet, alla dagar i veckan och kunde därigenom lotsa oss tryggt och säkert genom försäljningen av huset. Sist men inte minst sitter hon inne på många bra tips kring skötsel av gräsmattor, men det kanske inte hör hit :) Läs mer
    2020-06-03 Susanna F svarar Fredrik J
    Tack Fredrik, det var ett nöje att få sälja ert fina hus! Kul att man även kunde dela med sig av lite oväntade kunskaper :)
    Susanna F gillar detta
  • Sandra S sålde sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-28

Breared
    Susanna hjälpe oss att sälja vårt radhus, detta gjorde hon snabbt och med stor förståelse över vårt lite stressiga situation. Susanna kan bara få toppbetyg av oss! Läs mer
    2020-05-28 Susanna F svarar Sandra S
    Tack Sandra!! Hoppas jag kan hjälpa er att hitta ert drömboende längre fram. //Susanna
    Susanna F gillar detta
  • David K köpte sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-23

Valinge
    Köpte hus via Susanna.
    Hon har från början till slut varit en professionell, lugn, trevlig och tydlig mäklare. Är mycket nöjd med samarbetet med henne, då allting har varit okomplicerat och flutit på. Läs mer
    2020-05-24 Susanna F svarar David K
    Tack för er fina rekommendation! Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya fina hus. //Susanna
    Susanna F gillar detta
  • Staffan S sålde sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-05

Apelvikshöjd
    Sussana förmedlade mitt hus till en kund och skötte kontakten på ett mycket bra sätt. Hon var även lyhörd på situationen över lag. Läs mer
    2020-05-05 Susanna F svarar Staffan S
    Tack Staffan för din rekommendation!
    Susanna F gillar detta
  • Kjell J köpte sin lägenhet med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-02

5:a
    Centrum
    Susanna är en ytters angenäm person att arbeta med. Engagerad, hör alltid av sig för att berätta statusen på uppdraget och genom dessa egenskaper också framgångsrik.
    Jag har anlitat henne i såväl köp av objekt som försäljning av sådana och hon har utfört uppdragen till min fulla belåtenhet.
    Rekommenderar henne gärna! Läs mer
    2020-05-04 Susanna F svarar Kjell J
    Tack Kjell! Hoppas vi får möjlighet att göra fler bostadsaffärer ihop i framtiden! //Susanna
    Susanna F gillar detta
  • Christina A sålde sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-04-29

Träslövsläge
    Vi anlitade Susanna när vi sålde vår fastighet och kan verkligen rekommendera henne! Stort engagemang, trevlig, alltid påläst och lätt att få kontakt med! Läs mer
    2020-04-30 Susanna F svarar Christina A
    Tack Christina! Hoppas ni ska trivas lika bra i ert nybyggda hus. //Susanna
    Susanna F gillar detta
  • Magnus A sålde sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-04-27

Träslövsläge
    Vi har sålt en villa i Träslövsläge och har fått ett väldigt trevligt, bra och proffsigt bemötande av mäklare under hela försäljningstiden.
    Hon levde verkligen upp till förväntningarna och vi var nöjda med hur fortlöpte, även om det var lite jobb med att fixa till huset innan visning. Läs mer
    2020-04-28 Susanna F svarar Magnus A
    Tack själva för ett utmärkt samarbete :) Hoppas ni ska trivas bra i ert nybyggda hus! //Susanna

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Rebecca Persson