Susanna Fogelström
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 18 Läs vad Susanna Fogelström

• Maria L
    Maria L sålde sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-03-18

Valinge
    Vi är mycket nöjda! Allt gick så smidigt och bra! Läs mer
    2020-03-19 Susanna F svarar Maria L
    Tack själva för ett utmärkt samarbete! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende. //Susanna
    Susanna F gillar detta
  • Moa A köpte sin lägenhet med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-03-03

Centrum
    Vi köpte vår första lägenhet genom Susanna och fick en väldigt bra första upplevelse! Hon är lättsam, proffsig, enkel att få tag i och guidade oss genom hela processen.

Kommer definitivt rekommendera Susanna till andra! Läs mer
    2020-03-03 Susanna F svarar Moa A
    Tack Moa & lycka till med er första lägenhet!! /Susanna
    Susanna F gillar detta
  • Margareta A sålde sin lägenhet med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-03-01

Centrum
    Jag har köpt ett radhus och sålt en lägenhet. Susanna har överträffat mina förväntningar!!
    Mycket tillgänglig med snabb återkoppling
    Svarar på mina, många gånger, dumma frågor, utan att jag på något sätt känner att det var en dum fråga. Ger goda råd och bra guidning, har fått mig att känna mig trygg i dessa, för mig stora affärer och beslut.
    Sammanfattning: Snabb, hjälpsam, trygghetsskapande, pålitlig, mycket trevlig och lätt att ha att göra med.
    Mina allra varmaste och bästa rekommendationer!! Läs mer
    2020-03-02 Susanna F svarar Margareta A
    Tack Margareta! Så glad jag blir att du är nöjd med både köp och försäljning :) Stort lycka till med allt! /Susanna
    Susanna F gillar detta
  • Lina D köpte sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-02-03

Bua
    Köp av kedjehus. Bra service, snabbt och enkelt att få kontakt och svar på frågor. Tydlig och pedagogisk vid skrivande av avtal och vid tillträdet. Allt väldigt bra. Läs mer
    2020-03-01 Susanna F svarar Lina D
    Tack Lina! Hoppas ni kommer trivas i huset! /Susanna
    Susanna F gillar detta
  • Tomas H sålde sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-02-02

Gödestad
    Stabil kunnig mäklare som tar sig tid att lyssna på sin kund . Håller dessutom
    Inte på å babblar i onödan !
    Rekomenderar gärna Susanna till andra .
    Rätt tjej på rätt plats 👍 Läs mer
    2020-02-04 Susanna F svarar Tomas H
    Tack så mycket för ett gott samarbete, jätteroligt att få möjlighet att hjälpa er! /Susanna
    Susanna F gillar detta
  • Annika H sålde sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-02-02

Gödestad
    Sålt vårt hus med Susanna Fogelström som mäklare.
    Susanna bemötte oss på ett mycket professionellt och ödmjukt sätt. Hon lyssnade in tålmodigt vad vi sa.
    Vid tillfällen när jag var stressad visade Susanna sin kompetens och förmågan att lugna. Jag fick ett mycket seriöst och pålitligt intryck av Susanna. Läs mer
    2020-02-04 Susanna F svarar Annika H
    Tack snälla Annika för en fin rekommendation och ett utmärkt samarbete! /Susanna
    Susanna F gillar detta
  • Bengt S köpte sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-12-02

Bua
    Köpt hus i Bua
    Bra o lättsamt bemötande.
    Effektivt, men utan stress.
    Allt fungerade som det skulle.
    /Bengt Sv Läs mer
    2019-12-08 Susanna F svarar Bengt S
    Tack Bengt! Hoppas du ska trivas bra i ditt hus i Bua! //Susanna
  • Tobias A sålde sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-27

Åskloster
    Mycket proffsigt
    Var väldigt på och mötte våra frågor snabbt. Ledde os bra genom processen Läs mer
    2019-11-27 Susanna F svarar Tobias A
    Tack för en fin rekommendation! Det var jätteroligt att hjälpa er med er bostadsförsäljning. //Susanna
  • Susanne K
    Susanne K sålde sitt hus med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-26

Tofta
    Jag sålde en fastighet och hade bra kontakt med mäklaren under den resan. Hon var lätt att få tag på, och hon hörde av sig för att uppdatera mig. Det kändes tryggt att ha henne under en födan stor affär. Läs mer
    2019-11-26 Susanna F svarar Susanne K
    Tack Susanne för ett bra samarbete & lycka till med ditt "nya" boende!
  • Ann-Christin H sålde sin lägenhet med hjälp av Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-10-31

Stenåsa / Äckregården
    Sålt en bostad. Mycket bra bemötande och mäklaren levde upp till alla förväntningar. Lyhörd och omtänksam. På det hela taget mycket bra och vi är väldigt nöjda med allt! Läs mer
    2019-10-31 Susanna F svarar Ann-Christin H
    Tack! Hoppas ni ska trivas lika bra i ert nya hus.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Rebecca Persson