Vilma Hansson

Vilma Hansson

Vilma Hansson är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Vilma Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Vilma Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.9. Vilma Hansson har haft 25 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 25 Läs vad Vilma Hansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Vilma Hansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Breared
    2022-07-25 Verifierad kund
    Vilma visade ett stort intresse och engagemang från början till slutet av våra affärer. Proffsigt och trevligt bemötande som levde upp till alla våra förväntningar.
    • Skällinge
    2022-07-15 Verifierad kund
    Vi har varit väldigt nöjda med Vilma som vår mäklare. Hon har alltid varit professionell, kompetent och sympatisk. Hennes lugna och mjuka men samtidigt proffsiga sätt har varit till hjälp för oss. Till våra sammanlagt tre visningar har hon ordnat och lockat dit kunder. Trots viss motgång enligt oss så bevarade hon positiviteten och det professionella sättet. Hon levde upp till våra förväntningar och fick huset sålt.
    • Skällinge
    2022-07-14 Verifierad kund
    Wilma bemötte oss på ett proffesionellt och informativt sätt. Trots att vi sålde vårt hus i en tid av trög marknad så gav Wilma inte upp och letade upp nya kunder och till slut hittade hon den rätta köparen. Vi kan varmt rekommendera Wilma som mäklare.
    • Trönninge
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl behandlade av Vilma Hansson.
    • Grimeton
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vilma är proffsig och saklig ett bemötande som levde upp till våra höga krav på en smidig försäljning!!!
  • Michael N
    köpte en tomt med hjälp av Vilma Hansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Gamla Köpstad
    2022-05-09 Verifierad kund
    Proffsig och lättillgänglig!
    Positiv i återrapportering och att ge information!
  • sålde en tomt med hjälp av Vilma Hansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Gamla Köpstad
    2022-05-09 Verifierad kund
    Vilma är trevlig, lyhörd och tilllmötesgående. Har mycket hög servicenivå och förstår hur viktigt det är med information.
  • köpte sitt hus med hjälp av Vilma Hansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Rolfstorp
    2022-04-28 Verifierad kund
    Vilma har haft ett bra bemötande och svarat på frågor. Vi har fått en känsla av att hon är väldigt kunnig och driven. Vilma har förklarat på ett bra och lättförståeligt sätt för oss som köper vår första bostad och allting är nytt!

Jag kan varmt rekommendera Vilma!
    • Stenåsa / Äckregården
    2022-04-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare som var lätt att kommunicera med. Engagerad och positiv; fick min första försäljning att kännas trygg och smidig. Skulle rekommendera Vilma till vänner och familj.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vilma Hansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Stenåsa / Äckregården
    2022-04-21 Verifierad kund