Vilma Hansson

Vilma Hansson

Vilma Hansson är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Vilma Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Vilma Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.9. Vilma Hansson har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

31 omdömen om Vilma Hansson

Sedan starten hos Reco 2021
Jack H
Breared

Vilma är en professionell och trevlig. Hon förklarade hela processen för oss och var alltid tillgänglig och tillmötesgående. Vilma mötte och överträffade våra förväntningar och rekommenderas starkt.

Robert L
Stenåsa / Äckregården

Supernöjd med Vilma. Alltid jättebra bemötande och även om hon förmodligen har många kunder så kändes det alltid som att hon hade fullt fokus på oss.

Julia J
Breared

Vilma mötte oss med en positiv och omtänksam attityd. Vi förväntade oss en mäklare som höll oss uppdaterade hela tiden och Vilma levererade på det till 110%. Vilma jobbade stenhårt och fanns alltid ett samtal bort. Har aldrig vart nöjdare.

Hannah G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Vilma Hansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Stenåsa / Äckregården

Från första samtalet så fick jag en så bra känsla, trevlig, lyssnar och lätt att få tag på!

Marie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Vilma Hansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Väl bemött av en otrolig duktig och vänlig människa. Tillgänglig

Ulla L
Karlberg

Vilma tog kontakt med mig efter att jag visat intresse för en lägenhet på Hemnet. Hela hennes framtoning var förtroendeingivande så jag gick med på en värdering av min bostad. Det hela resulterade i att Vilma fick köra igång med försäljningen. Under hela processen blev jag uppdaterad, ibland flera gånger per dag. Jag upplever Vilma som en ambitiös och mycket kunnig säljare med trevligt bemötande och skulle varmt rekommendera henne till andra fastighetskunder.

Gary B
Breared

Vilma visade ett stort intresse och engagemang från början till slutet av våra affärer. Proffsigt och trevligt bemötande som levde upp till alla våra förväntningar.

Johanna B
Skällinge

Vi har varit väldigt nöjda med Vilma som vår mäklare. Hon har alltid varit professionell, kompetent och sympatisk. Hennes lugna och mjuka men samtidigt proffsiga sätt har varit till hjälp för oss. Till våra sammanlagt tre visningar har hon ordnat och lockat dit kunder. Trots viss motgång enligt oss så bevarade hon positiviteten och det professionella sättet. Hon levde upp till våra förväntningar och fick huset sålt.

Paul B
Skällinge

Wilma bemötte oss på ett proffesionellt och informativt sätt. Trots att vi sålde vårt hus i en tid av trög marknad så gav Wilma inte upp och letade upp nya kunder och till slut hittade hon den rätta köparen. Vi kan varmt rekommendera Wilma som mäklare.

Alina I
Trönninge

Vi blev mycket väl behandlade av Vilma Hansson.