Cecilia Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 58 Läs vad Cecilia Johansson

• Malin B
    Malin B sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-03-24

Vi köpte en villa i Herrljunga genom Cecilia. Fick då ett stort förtroende för henne tack vare att hon var väldigt insatt i objektet. Hon var också väldigt trevlig och tillmötesgående utan att vara påträngande (vi hade tittat på flera objekt som Cecilia hade ansvar för innan det blev köp). Kände att hon förstod och respekterade våra önskemål. När vi sedan skulle sälja vårt tidigare hus så blev det självklart för oss att anlita Cecilia som mäklare. Läs mer
  • Mare L sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-03-13

Herrljunga Sydöst
    Cecilia är en trevlig och kompetent mäklare som hjälpte oss att sälja vårat hus. Vi blev väl omhändertagna från första början. Vi rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
  • Margareta M sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-03-07

Centrala Herrljunga
    Vi har sålt vår villa med Cecilias hjälp. Hon har lotsat igenom försäljningsprcessen i den lugna takt som vi har behövt. Cecilia har funnits tillgänglig och har svarat på alla våra frågor med stort tålamod. Vi är mycket nöjda med henne och kan varmt rekommendera henne.
    Margareta och Seppo Myllykoski , Herrljunga Läs mer
  • Rasmus K köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-02-24

Centrala Herrljunga
    Min sammanfattande uppfattning vid köpet av Stora Skolgatan 35 är positiv. Mäklaren Cecilia är förtroendeingivande och har skött sitt uppdrag på det sätt som jag förväntat mig. Läs mer
  • Johanna K köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-02-21

Villa
    Köpt
    Bra och saklig i bemötande Läs mer
  • Inga-lill L sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-02-16

Herrljunga Sydöst
    Cecilia hjälpte oss att sälja vår villa i Ljung. Hon är enkel och trevlig i sitt bemötande, hjälpsam och bra på att informera. Läs mer
  • Ulrika W köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-02-07

Herrljunga Öster
    Cecilia har varit fullständigt ovärderlig för oss i vårt köp av Tostared Uppergården 1!Utan hennes engagemang hade vi aldrig fått vårt drömställe...Cecilia är en mäklare utöver det vanliga, hon har genuint klientens väl och ve prioriterat!😍Vi kommer rekommendera Cecilia till alla som går i säljartankar, för hon är helt enkelt BÄST!!!❤❤❤ Läs mer
  • Nicklas A sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-02-07

Jag solade en 4a på tranan i Herrljunga tyckte att mäklaren inte tryckte på
    Och uppfattade henne som mindre intresserad. Läs mer
  • Kenneth N köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-01-31

Centrala Herrljunga
    Köpt två:a 66 kvm. Blev bemött proffsigt och trevligt av Cecilia och kunde mycket om området, staden och lägenheten. Var alltid tillgänglig, snabb på svar och lätt att prata med. Trivdes med henne jättebra, glad att jag fick henne som mäklare! Betyg 5/5 Läs mer
  • Sven-erik L sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-01-13

Herrljunga Öster
    Bostadsrätt. Cecilia har varit väldigt lagom för mig - inte för mycket o inte för lite. Hela tiden väldigt tydlig o rak, vilket jag kanske uppskattat allra mest. Mycket snabb återkoppling vid frågor. Kan varmt rekommenderas som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Viktoria Bernerek