Cecilia Johansson
Registrerad mäklare sedan 2017-04-18
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 70 Läs vad Cecilia Johansson

• Claes-göran Z sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-06-25

Herrljunga Sydöst
    Mycket kunnig och påläst , trevligt bemötande och skulle jag mot förmodan sälja nåt mer hus så skulle jag utan tvekan välja Cecilia alla dar. Läs mer
  • Dennis H köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-06-19

2:a
    Centrala Herrljunga
    Har köpt en bostadsrätt. Mycket trevligt och kunnig mäklare. Hon fixade så att det blev en snabb och bra affär. Läs mer
  • Pia O sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-06-19

Herrljunga Sydöst
    Den har varit utmärkt. Hon har varit jättebra
    Mycket nöjd Läs mer
  • Peter P köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-06-12

Centrala Herrljunga
    Sålt och köpt hus med Cecilia Johansson som mäklare.
    Vill du att mäklaren ska vara engagerad, kunnig och påläst ska du välja Cecilia. Att hon också är världen trevligaste person är ingen nackdel. Läs mer
  • Kerstin J köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-06-05

Herrljunga Sydöst
    Vi har köpt ett sommarhus som är vinterbonat.
    Trevligt bemötande, kunnig, saklig, omtänksam, noggrann, inger förtroende.
    Mäklaren levde på alla sätt upp till våra förväntningar. Vi har träffat på många under vårt letande, och upplevde henne som mkt seriös och uppriktig. Läs mer
  • Izabella L köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-06-05

Herrljunga Sydväst
    Mycket trevligt bemötande av Cecilia som hade stenkoll på allt! Ordning och reda, tillmötesgående och tillgänglig. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Inge L sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-05-24

Herrljunga Sydöst
    Vi har sålt en sommarstuga med arrendetomt och vi upplevde att Cecilia hade mycket god kännedom om både markägaren och området samt aktiviteter runt omkring.
    Vi upplevde också att hon är vetgirig och vill hålla sig uppdaterad om byggnadsteknik, såsom rötskydd på syllar m.m. Hon kände väl till ”sommarstugelukt” som kan uppstå av mark med sandjord eller rötimpregnerade syllar. Som person är hon lugn och saklig och hela tiden stämt av med oss vad som känts rätt. Under visningarna har hon varit noga med att undvika Covid-19 smitta genom att sprita handtag och luftvädrat efter visning. Vi har varit mycket nöjda med henne genom hela säljprocessen och önskar henne lycka till i framtiden och med den kommande bebisen! Läs mer
  • Björn B köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-05-15

Herrljunga Öster
    Trevligt, lättsam och kompetent. Extra imponerad av hennes kunskaper inom byggnadskonstruktion. Läs mer
  • Helena A köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-05-13

Centrala Herrljunga
    Cecilia har hjälpt mig med värdering och jag har varit på flera visningar i hennes regi och till sist köpte jag en bostad i centrala Herrljunga.
    Cecilia har mer varit en människa än en mäklare, vilket jag uppskattar mycket. Det betyder inte att hon inte kunde sitt jobb som mäklare, men hennes bemötande har varit toppen.
    Eftersom jag är så oerfaren inom husköps-världen, har jag behövt ställa många "dumma" frågor, vilka alltid besvarats tålmodigt och pedagogiskt. Läs mer
  • Henrik F sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-05-08

Herrljunga Öster
    Sålde en bostad.
    Blev bemött på ett sådant sätt som skulle kunnat skapat världsfred!

Sammanfattningsvis en kanon tjej med koll på vad hon gör, 11 av 10 för min del! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Viktoria Bernerek