Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

www.fastighetsbyran.com
  • BadgeEightYears
Ring 0322-170 25 Dela

Din mäklare i Vårgårda/Herrljunga Som mångårig lokal fastighetsmäklare blir vi din naturliga samarbetspartner när du funderar på att förändra ditt boende. Vi gillar att jobba lokalt, det är lite av vår affärsidé, och detta gör att vi känner väl till marknaderna vi verkar på. Vi har visningar i Vårgårda och Herrljunga varje...

569 omdömen om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Sedan starten hos Reco 2019

Katarina S
Köpte sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

saklig och duktig på sitt jobb

Marika H
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

Välkomnande, svarar snabbt och återkommer med alla frågor man har. Hjälper till med saker som varit obekanta för oss. Är ärlig och kör med öppna kort om hur det ligger till. Gör vad hon kan för att det ska passa oss och vårat schema.

Madhan Mohan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

We were treated very well, always on or before time on the booked viewings, answered all our questions precisely and patiently, very helpful in making the buying process smooth, Really happy with the overall process.

Mathilda N
Köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Professionellt, trevligt bemötande. Bara positiva erfarenheter! Mycket bra, skulle rekommendera till andra.

Jonas R
Sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Mycket trevlig. Duktig ,Sakkunnig . Grymt bra helt enkelt.

Andreas Ö
Centrala Vårgårda

Trevlig och jordnära person som inger förtroende. Hon svarar på alla frågor och ger god service. Det var trevligt att ha henne som mäklare vid vårt husköp, och vi hoppas kunna anlita henne i framtiden om det blir dags att sälja.

John H
Centrala Vårgårda

Vänlig och förstående, bra på att kommunicera och vara ett bra stöd i alla olika frågor som kommer upp vid en försäljning. Lätt att få kontakt med. Proffsigt utförd visning mm

Stina A

Vänligt bemötande. Lugn, sakkunnig, trevlig men kan även skoja till det. Lyssnar på kunder.

Marie N
Centrala Vårgårda

Väldigt trevligt bemötande. Kunnig. Snabb med återkoppling på olika frågor.

Peter H
Sålde sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Fantastiskt nöjd med Annie som min mäklare. Hon har skött hela processen med försäljningen av mitt hus på ett mycket professionellt och kompetent sätt. Lätt att få kontakt med och alltid ett mycket bra bemötande. Kan inte bli bättre!!

Annajoline H
Centrala Vårgårda

Jag kunde inte vara mer nöjd med att ha haft Annie Majlöf som mäklare kring mitt husköp! Kunnig, trevlig, förtroendeingivande och tillmötesgående. Jag kan verkligen varmt rekommendera henne och Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga.

Carl E
Centrala Vårgårda

Proffsigt bemötande & stort engagemang!

Eva H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Annie är en helt underbar person så gullig och trevlig. Har mycket empati och förståelse. Det jag saknade lite var personkontakt det mesta var genom sms.

Lennart P
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Hanna är en mycket bra mäklare som noggrant går igenom försäljning och ev frågor man har som säljare. Svarar snabbt om man har funderingar krin sin försäljning.

Katarina B

Bra bemötande Lugn Förstående

Mona B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

jag och min son tycker mycket om henne. Själv träffade jag bara henne via telefonen när min son visade lägenheten för mig och då pratade jag på så sätt med henne. Min son har ju pratat mer med henne och har bara positivt att säga om henne.

Clas-Göran W
Centrala Vårgårda

Jätte fint bemötande under hela försäljningen

Jonathan K
Centrala Vårgårda

Enkel, seriös och bra kommunikation.

Rikard M
Centrala Vårgårda

Tydlig, bra och smidig! Missade viktigt morgon meddelande Annars helt korrekt!

Gitte Ö
Centrala Vårgårda

Lugn, saklig och trygg! Annie har på ett lugnt och proffsigt sätt hjälpt mig med både köp och försäljning. Snabb på att återkoppla och förklara när jag undrat något. Har känt mig trygg genom hela affären!

Elisabeth T
Centrala Vårgårda

Annie är väldigt trevlig att ha att göra med. Hon är också kunnig.

Kerstin B
Centrala Vårgårda

Min bank rådde mej att anlita Fastighetsbyrån och Annie Majlöf. Mitt enkla svar på frågan om erfarenheten av henne är: Trevligt och vänligt bemötande (viktigt när man skall avyttra en fastighet som man bott i sedan 1960) Professionell i redogörelsen hur försäljningen skall fortgå Mina frågor blev vänligt besvarade Närvarande vid besiktningen Hon kontaktade genast de personer som jag visste var Intresserade att kolla mitt hus och som sedan köpte det. Jag är absolut nöjd med att Annie Majlöf blev min mäklare!! ...

Louise A
Centrala Vårgårda

Otroligt bra! Personlig service och bra återkoppling! Mycket bra!

Alexander F
Centrala Herrljunga

Kunnig, erfaren, bra koll på läget och marknaden. Låter ingen tid gå till spillo, uppdaterar hela tiden. Kan varmt rekommenderas.

Martin H
Centrala Vårgårda

Inga problem, proffsigt bemötande.

Therese J
Centrala Vårgårda

God lokalkännedom, tydlig och ärlig.

Jan W
Centrala Vårgårda

Väldigt kunnig och bra mäklare. Väldigt på läst om vad som händer i kommunen. Han la mycket tid på sitt uppdrag, noggran och lyhörd. Förstår varför hon är omtyckt av många

Emilia T
Centrala Herrljunga

Väldigt trevligt bemötande. Hjälpsam och snabba svar vid frågor.

Ludwig W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

Trevlig, snabb, höll mig informerad hela tiden.

Linn P
Södra Herrljunga

Svarade snabbt på eventuella frågor och funderingar. Trevlig och man kände sig alltid trevligt bemött av Hanna, kunnig inom sina områden

Ann-Christine B
Centrala Vårgårda

Trevligt bemötande och ett proffsigt intryck. Snabb med att ge info om budgivare och budgivning. Bara positivt att säga om Annie Majlöf. Är så nöjd.

Gitte Ö
Centrala Vårgårda

Alltid mycket trevligt bemött av Annie! Proffesionellt och tryggt!

Madeléne Å
Södra Herrljunga

Hanna är grym!! Så kunnig o intresserad. Svarade på våra frågor fort o va nästan alltid tillgänglig. Snäll, trevlig, positiv o grymt duktig på sitt jobb! Vi känner oss otroligt trygga med Hanna som mäklare.

Martin H
Centrala Vårgårda

Bara bra att säga, duktig mäklare som tar lika mycket hänsyn till köpare som till säljare!

Joachim O
Centrala Herrljunga

Hanna är en väldigt trevlig person och har ett lugnt och tryggt bemötande. Hon är lyhörd och kunnig och lätt att tala med. Vi hade dock högre förväntningar än kanske marknaden till slut var. Kanske önskat lite tuffare förhandling, om det nu var möjligt? I övrigt gott betyg till Hanna.

Linnéa B
Centrala Vårgårda

Vi blev trevligt bemötta och b la mötet var tydligt och intressant. De togs upp bra information som är bra att veta vid köpet av en bostad och vi fick därmed en bra upplevelse av att köpa vår första bostad tillsammans:)

Markus k
Västra Herrljunga

Grym mäklare! Tänker nog på alla detaljer, kommer inte på något som hon har missat! Vi är helnöjda med vårat husköp och Hanna som mäklare.

Alf G
Centrala Herrljunga

Hanna är en mycket kunnig i sitt jobb Våra förväntningar löste hon perfekt,

Sara W
Västra Vårgårda

Proffsigt bemötande. Lätt att få tag i. Serviceinriktad. När vi ville ha Annies åsikt, utifån mäklarperspektiv, så var hon alltid ärlig. Delaktig i processen och kunnig. Varm och trygg.

Andreas S
Centrala Vårgårda

Proffsig och trevlig! Väldigt behjälplig med att reda ut alla frågetecken man har gällande livets största affär! Vi har känt oss trygga genom hela husköpet med hjälp av Viktoria.

Thomas S
Centrala Vårgårda

Tydligt, smidigt, snabbt och förstående bemötande.

Anna J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Mycket duktig! Kunnig om området och tar snabbt reda på det man undrar över. Inga konstigheter bara toppen!

Yvonne C
Sydöstra Vårgårda

Väldigt trevlig i sitt bemötande. Höll oss löpande informerad om försäljningen och budgivningen. Tog sig tid att ta fram svar på dom frågor vi hade. Kan varmt rekommendera henne.

Göran H

VI ÄR SÅ NÖJDA MED HELA AFFÄREN HON ÄR BÄST HÄLSNINGAR GÖRAN OCH GITTAN

Els-Marie S
Västra Vårgårda

Har gjort en fastighetsaffär tidigare och var mycket nöjd. Det var naturligt att be Viktoria om stöd i även den här affären. Viktoria upplevs lyhörd och intresserad av vårt bästa, hon känns säker i sitt yrke.

Thomas T
Centrala Vårgårda

Jättetrevligt bemötande. Kunnig , noggrann, hjälpsam. Kände mig trygg med försäljningen

Göran S
Centrala Herrljunga

Hanna har bemött oss på ett förtroendefullt sätt och varit noga med återkoppling. Personlig och kunnig.

Filip H
Centrala Vårgårda

Bra mäklare som är enkel att kommunicera med. Hjälpte oss vid både köp och försäljning.

Ann-Charlott Madsen P
Centrala Vårgårda

Mycket bra bemötande, lätt att få kontakt med och snabb med återkoppling. Kan varmt rekommenderas.

Per K
Centrala Herrljunga

Det man kan ha synpunkter på är beskrivningen av huset i foldern som var lite missvisande om vitvarors ålder och braskaminen skick, allt går att sälja med lite krydda, Hanna är okey med sitt lugn och återkom snabbt vid frågeställningar! 😀