Björn Ericsson

Björn Ericsson

Björn Ericsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-02. Björn Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.8. Björn Ericsson har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

96 omdömen om Björn Ericsson

Sedan starten hos Reco 2017
Philip R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Gustavsberg

Mycket trevlig och bra mäklare som sålde min lägenhet på ett professionellt sätt.

Rebecka A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Gustavsberg

Trygg, informativ, lagom på och rimlig i förhandling.

Johan Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Vik

Björn är en stabil, pålitlig mäklare som hjälpt oss löpande sedan vi köpte via honom för 11år sedan och vidare genom vår senaste försäljning. Alltid villig att bolla saker och självklar go-to för oss.

Kristin L
Farstadal

Proffsig mäklare som gör sitt bästa i alla lägen

Jenny L
Holmviksskogen

Björn (och Sebastian) var båda snabba att svara/höra av sig och mycket tillmötesgående vilket uppskattades när man ska ta ett så stort och viktigt beslut i sitt liv.

Svar från Björn Ericsson

Härligt att höra att du är nöjd Jenny. Både jag och Sebastian tackar ödmjukast för de fina orden 🙏 Nu ser vi fram emot tillträdet som sker inom kort.

Ama A
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Evlinge

Påläst, trevlig, lättillgänglig, snabb på återkoppling.

Svar från Björn Ericsson

Varma tack Ama! Jag hoppas du kommer trivas fantastiskt i din nya fina villa. Nästa del i detta är tillträdet. Jag önskar dig en härlig sommar så länge!

Margareta E
Ljung

Vi köpte huset av Björn 2006 och sålde med hans hjälp nyligen. Vi är supernöjda med hans (och Max) fina bemötande och stora kompetens. Trevligt, avslappnat och proffsigt. Max tog väldigt fina drönarbilder en solig söndag. Vi har fått bra hjälp både före, under och även efter försäljningen, bl a med hjälp inför deklarationen. Försäljningen gick snabbt trots det tröga läget på bostadsmarknaden i slutet av 2022.

Svar från Björn Ericsson

Jag får börja med att tacka för att ni återigen givit förtroendet att hjälpa er med bostadsbyte. Både jag och Max är glada över ert fina omdöme, tack så mycket 🙏 Vi ser fram emot tillträdet sen 😀

Emmi E
Kolvik

Proffsig och trevlig, helt enkelt en väldigt bra mäklare!

Svar från Björn Ericsson

Vilket härligt beröm! Jag tackar ödmjukast. Ring mig sen när banken behöver hjälp med förhandsvärdering, jag bjuder på den 😃

Thommy J
Säby

Har inte sålt någon gång men är kanon nöjd med Vela uppdraget👍

Svar från Björn Ericsson

Stort tack Thommy! Härligt att höra, nu ska vi se till att hitta någon ny bra bostad att flytta till 😀 Ha det bäst!

Bo H
Ljung

Bra bemötande Snabb och effektiv

Svar från Björn Ericsson

Tack så mycket Bo, ja vi löste det väldigt snabbt trots denna marknad och fick ett fint resultat 😀 Bara att deklarera nu sen är det klart!