Cathrine Olofsson

Cathrine Olofsson

Cathrine Olofsson är mäklare på Fastighetsbyrån Värmdö

Cathrine Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Cathrine Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.6. Cathrine Olofsson har haft 26 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är att det är ett väldigt flexibelt och socialt yrke.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
När du väljer mig får du bra slutpriser. Dessutom har jag mycket god lokalkännedom och skulle beskriva mig själv som en väldigt drivande och pålitlig mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Min fritid tillbringar jag helst i Spanien.

Hur ser din drömbostad ut?
Den ligger vid havet.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 65 Läs vad Cathrine Olofsson

• 2020-11-25
    Trevlig och bra på alla sätt och vis, träffade assistenten vid fler tillfällen.
    Anne H
    • 2:a
    • 49.0 m²
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
  • 2020-10-06
    Köpt villa och sålt lägenhet Väldigt trevlig och omtänksam mäklare som såg till att vara tillgänglig för våra frågor och funderingar. Cathrine levde upp till förväntningarna. Vi är nöjda och hela affären kändes trygg och bra.
    Olof E
    • 104.0 m²
    • Gustavsberg Lugnet
    köpte sitt hus med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
  • 2020-10-04
    Cathrine var mycket professionell och har Altin svarat på våra frågor och fick jättebra upplevelse av hela köpet. Vi skulle varmt rekommendera Cathrine för all som söker en ärlig och professionell mäklare.
    Yamen A
    • 0.0 m²
    • Mörtnäs
    köpte sitt hus med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
  • 2020-08-13
    Catherine är en toppenmäklare. Lätt att få kontakt med och snabba svar. Löser problem som dyker upp på ett mycket smidigt sätt. Okomplicerad. Fick mycket mer vid försäljningen än vad jag hade vågat önska.
    Niklas Kjell M
    • 40.0 m²
    • Djurö
  • 2020-05-13
    Kan varmt rekommendera Cathrine som är jätte proffsig!
    Hanna Mikaela J
    • 39.0 m²
    • Värmdö - Torsby
    sålde en tomt med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
  • 2020-04-06
    Vi har sålt villa på Värmdö. Cathrine är väldigt sympatisk hjälpsam och positiv person, alltid nåbar vid behov. Vi har trots osäkra tider sålt till en väl godkänd nivå. Vi anlitar gärna Cathrine igen och rekommenderar henne å det varmaste!!
    Nils Anders Peter M
    • 125.0 m²
    • Mörtnäs
  • 2020-03-29
    Har jobbat engagerat med ett svårt objekt. Bra vägledning till mig som god man
    Robert V
    • 77.0 m²
    • Hemmesta
  • 2020-03-14
    Cathrine hjälpte mig sälja min 3:a i Gustavsberg medan jag bodde utomlands. Ingenting var någon gång ett problem och hela processen gick riktigt smidigt tack vare hennes flexibilitet. Hon höll mig informerad om vad som hände hela tiden och var alltid positiv, vänlig och saklig. Cathrine gjorde ett proffsigt jobb i en svår tid med hot om en kommande osäker marknad. Jag är mer än nöjd med slutresultatet!
    Sara E
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
  • 2018-09-16
    Har sålt vår villa. Proffsigt och trevligt bemötande med stort engagemang och noggrannhet.
    Henrica D
    • 198.0 m²
    • Ljung
  • 2017-03-10
    Mycket engagerad och skicklig mäklare. Smart idé att jobba i team med den lika engagerade mäklarassisten Philip! De var alltid nåbara!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte