Cathrine Olofsson
Registrerad mäklare sedan 2012-03-01
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-09
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är att det är ett väldigt flexibelt och socialt yrke.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
När du väljer mig får du bra slutpriser. Dessutom har jag mycket god lokalkännedom och skulle beskriva mig själv som en väldigt drivande och pålitlig mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Min fritid tillbringar jag helst i Spanien.

Hur ser din drömbostad ut?
Den ligger vid havet. Läs mer

Läs vad 61 Läs vad Cathrine Olofsson

• Hanna Mikaela J sålde en tomt med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-05-13

Värmdö - Torsby
    Kan varmt rekommendera Cathrine som är jätte proffsig! Läs mer
  • Nils Anders Peter M sålde sitt hus med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-04-06

Mörtnäs
    Vi har sålt villa på Värmdö.
    Cathrine är väldigt sympatisk hjälpsam och positiv person, alltid nåbar vid behov.
    Vi har trots osäkra tider sålt till en väl godkänd nivå.
    Vi anlitar gärna Cathrine igen och rekommenderar henne å det varmaste!! Läs mer
  • Robert V sålde sitt hus med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-03-29

Hemmesta
    Har jobbat engagerat med ett svårt objekt. Bra vägledning till mig som god man Läs mer
  • Sara E sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-03-14

3:a
    Gustavsberg Porslinskvarteren
    Cathrine hjälpte mig sälja min 3:a i Gustavsberg medan jag bodde utomlands. Ingenting var någon gång ett problem och hela processen gick riktigt smidigt tack vare hennes flexibilitet. Hon höll mig informerad om vad som hände hela tiden och var alltid positiv, vänlig och saklig. Cathrine gjorde ett proffsigt jobb i en svår tid med hot om en kommande osäker marknad. Jag är mer än nöjd med slutresultatet! Läs mer
  • Henrica D sålde sitt hus med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2018-09-16

Ljung
    Har sålt vår villa. Proffsigt och trevligt bemötande med stort engagemang och noggrannhet. Läs mer
  • Carl B skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2017-03-10

Mycket engagerad och skicklig mäklare. Smart idé att jobba i team med den lika engagerade mäklarassisten Philip! De var alltid nåbara! Läs mer
  • J
    J skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2017-03-09

Toppenbetyg till Cathrine Olofsson och Philip Johansson som team. Supertrevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Stephanie N skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2016-10-24

Härlig professionell mäklare som har öga för detaljer och god kunskap om området (Värmdö). I en sälj process är bostaden i goda händer.
    Rekommenderar varmt Cathrine Olofsson för att både hitta och sälja just ditt drömboende! Läs mer
  • Gunnar C
    Gunnar C skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2016-10-23

Hon gjorde ett jättebra jobb. Och nu står jag med bostad. Tack Läs mer
  • Kenneth K
    Kenneth K skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2016-10-21

Cathrine var helt fantastisk .Engagerad och kunnig i sin yrkesroll.Kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Värmdö

Petronella Tell