Ellinore Wadelid

Ellinore Wadelid

Ellinore Wadelid är mäklare på Fastighetsbyrån Värmdö

Ellinore Wadelid har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Ellinore Wadelid har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 5.0. Ellinore Wadelid har haft 16 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 38 Läs vad Ellinore Wadelid

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    2022-07-28 Verifierad kund
    Väldogt trevlig och tillmötesgående! Det var väldigt skönt att ha en bra kontakt med Elinore angående köpet och information
  • sålde en tomt med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Stavsnäs
    2022-07-01 Verifierad kund
    Ellinore tog snabbt reda på alla relevanta uppgifter för att kunna sälja fastigheten och fick den såld mycket snabbt i en lite trög marknad. Alltid med mycket energi och positiv inställning. Snabb, positiv och lätt att få kontakt med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Farsta Slottsvik
    2022-07-01 Verifierad kund
    Ellinore har gjort ett toppenjobb vid försäljningen av vår lgh.
    Hon har hela tiden visat upp en härlig attityd och proffsigt agerande genom hela affären.
    Vi har hela tiden fått svar på frågor och stöd när det behövts, så vi kan inte vara nöjdare än vi är.
    • Gustavsberg Hästhagen
    2022-06-10 Verifierad kund
    Rakt igenom mycket bra. Professionell, kunnig, och mån om att säljaren ska vara nöjd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Ingarö Långvik
    2021-12-15 Verifierad kund
    Vi var köpare en fastighet som Ellinore sålde. Mycket professionel och neutral med båda parterna. Tack vare det uppnådde hon en affär där båda parterna blev nöjda.
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    2021-11-07 Verifierad kund
    Jag är sjukt glad att Ellinore kontaktade mig angående min lägenhet. Allting var sjukt smidigt, hon kändes väldigt proffsig och nu står jag med en såld lägenhet för ett pris jag är väldigt nöjd med.
    • Ingarö - Ramsdalen
    2021-10-15 Verifierad kund
    Har bara träffat Ellinore då jag skrev på pappern, fick en positiv känsla. Samma säger min son som skött hela rullbanden . Allt har gått smidigt och Ellinor är mycket behaglig att umgås med.
    Mvh Monica Molin
    • Hemmesta
    2021-09-28 Verifierad kund
    Ellinor är proffsig och lyhörd. Hon är driven och engagerad. Kände mig trygg genom hela processen med henne som mäklare. Rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-09-02 Verifierad kund