Ellinore Wadelid

Ellinore Wadelid

5.0 i betyg av 18 omdömen

Ellinore Wadelid är mäklare på Fastighetsbyrån Värmdö

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Ellinore Wadelid har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 18 omdömen sedan 2019-06-12. Ellinore Wadelid har haft 9 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 18 Läs vad Ellinore Wadelid

• Köpt parhus! Ellinore var mycket bra att ha kontakt med under hela processen.
    Ulrika P köpte sitt hus med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2020-07-01
    • 108.0 m²
    2020-07-01
  • Väldigt hjälpsam vid lägenhetsförsäljning. Mycket nöjd!
    Moa H sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2020-04-21
    • 43.0 m²
    2020-04-21
  • Köpte ett hus och fick bra hjälp sv hennes kollega på Fastighetsbyrån då hon hade semester och var sjuk efter det. Väldigt smidga trots att mäklaren vi hade ej var närvarande.
    Göran G köpte sitt hus med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2020-03-29
    • 150.0 m²
    2020-03-29
    Tack för ditt svar! Väldigt tråkigt att jag själv inte kunde vara på plats men det glädjer mig att ni är nöjda med min kollegas hjälp. I dessa tider vågar vi inte ta några risker med sjukdomar. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nyproducerade hus när det står klart i oktober :) Jag är alltid ett telefonsamtal bort om det skulle dyka upp några frågor under vägen. Hälsningar, Ellinore

Ellinore W

Visa svar
  • Mycket flexibel, tillmötesgående och hjälpsam.
    Martin Å köpte sitt hus med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2020-03-25
    • 136.0 m²
    2020-03-25
  • Köpt lägenhet, fått hjälp från start till mål. Lätt att få kontakt med, samt opartisk och välinformerad.
    Andreas M köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • 52.0 m²
    • Gustavsberg Ösbydalen
    2019-12-16
  • Vi köpte bostadsrätt och Ellinore var med oss och hjälpte genom allt, hon är underbar, hon gav inte upp när vi nästan gjorde det. Rätt person på rätt plats, tack till Ellionore!
    Vineta B köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • 3:a
    • 72.0 m²
    • Gustavsberg Farstadal
    2019-12-16
  • Vi har sålt en lägenhet med Ellinore. Mycket trevligt bemötande, svarar alltid på frågor med tydlighet och ärlighet. Hon har verkligen kämpat då det varit ett tufft läge att sälja lägenheter i Gustavsberg, framförallt har hon pushat oss att inte ge upp och istället köra på tills vi hittat rätt köpare.
    Linus L sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2019-10-31
    • 4:a
    • 92.0 m²
    • Gustavsberg Hästhagen
    2019-10-31
  • Jag köpte min först lägenhet med Ellinor som mäklare och kände mig väl omhändertagen genom hela processen.
    Marielle D köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2019-10-16
    • 35.0 m²
    2019-10-16
  • Hon gjorde verkligen sitt yttersta för att hjälp mig att få lägenheten såld. Fint bemötande och gav ett lugnande och tryggt bemötande när det blev två avhopp någon timme innan kontraktsskrivande. Alltid tillgänglig för frågor.
    Ann-Sofie M köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2019-09-28
    • 3:a
    • 70.0 m²
    • Gustavsberg Hästhagen
    2019-09-28
  • jättebra upplevelse - allt bra gjort!
    Malgorzata B köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2019-09-19
    • 2:a