Ellinore Wadelid
Registrerad mäklare sedan 2014-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-12
2019-07 - 2020-06

Läs vad 18 Läs vad Ellinore Wadelid

• Ulrika P köpte sitt hus med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-07-01

Mörtnäs
    Köpt parhus! Ellinore var mycket bra att ha kontakt med under hela processen. Läs mer
  • Moa H sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-04-21

Väldigt hjälpsam vid lägenhetsförsäljning. Mycket nöjd! Läs mer
  • Göran G köpte sitt hus med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-03-29

Mörtnäs
    Köpte ett hus och fick bra hjälp sv hennes kollega på Fastighetsbyrån då hon hade semester och var sjuk efter det. Väldigt smidga trots att mäklaren vi hade ej var närvarande. Läs mer
    2020-03-30 Ellinore W svarar Göran G
    Tack för ditt svar! Väldigt tråkigt att jag själv inte kunde vara på plats men det glädjer mig att ni är nöjda med min kollegas hjälp. I dessa tider vågar vi inte ta några risker med sjukdomar. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nyproducerade hus när det står klart i oktober :) Jag är alltid ett telefonsamtal bort om det skulle dyka upp några frågor under vägen.
    Hälsningar, Ellinore
  • Martin Å köpte sitt hus med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-03-25

Mörtnäs
    Mycket flexibel, tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
  • Andreas M köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-12-16

Gustavsberg Ösbydalen
    Köpt lägenhet, fått hjälp från start till mål.
    Lätt att få kontakt med, samt opartisk och välinformerad. Läs mer
  • Vineta B köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-12-16

3:a
    Gustavsberg Farstadal
    Vi köpte bostadsrätt och Ellinore var med oss och hjälpte genom allt, hon är underbar, hon gav inte upp när vi nästan gjorde det.
    Rätt person på rätt plats, tack till Ellionore! Läs mer
  • Linus L sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-10-31

4:a
    Gustavsberg Hästhagen
    Vi har sålt en lägenhet med Ellinore. Mycket trevligt bemötande, svarar alltid på frågor med tydlighet och ärlighet.

Hon har verkligen kämpat då det varit ett tufft läge att sälja lägenheter i Gustavsberg, framförallt har hon pushat oss att inte ge upp och istället köra på tills vi hittat rätt köpare. Läs mer
  • Marielle D köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-10-16

Gustavsberg Porslinskvarteren
    Jag köpte min först lägenhet med Ellinor som mäklare och kände mig väl omhändertagen genom hela processen. Läs mer
  • Ann-Sofie M köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-09-28

3:a
    Gustavsberg Hästhagen
    Hon gjorde verkligen sitt yttersta för att hjälp mig att få lägenheten såld. Fint bemötande och gav ett lugnande och tryggt bemötande när det blev två avhopp någon timme innan kontraktsskrivande. Alltid tillgänglig för frågor. Läs mer
  • Malgorzata B köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-09-19

2:a