Mäklare Stockholms län Värmdö Fastighetsbyrån Värmdö Philip Johansson Krajačić
2018-05 - 2018-11

Läs vad 34 kunder tycker om Philip Johansson Krajačić

• Linus S skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Jonas Sebastian T sålde sin bostad med hjälp av Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde min bostadsrätt och Philip har ett positivt bemötande och satte mina önskemål först. Philip fick genomföra många visningar och alltid med ett leende på läpparna. Läs mer
  • Inger A skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Snabbt, kompetent bemötande. Beröm från banken för att alla handlingar kom in i tid.
    Jag är helnöjd! Läs mer
  • Robin P
    Robin P skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Philip var mycket geniun, trevlig, ambitiös och bra att ha och göra med. Han lyckades sälja våran lägenheten för det priset vi ville ha och innan visning.
    Mycket smidigt och bra. Vi rekommenderar Philip! Läs mer
  • Sam D skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi valde att sälja vår bostadsrätt med Philip på Fastighetsbyrån i Gustavsberg. Det är något vi verkligen är glada för idag! Vi fick de pris vi ville ha men framför allt så vara bemötande alltid på topp. Otroligt trevlig kille som är driven och har en fin känsla för yrket. Rekommenderar Philip starkt till er andra som står och tvekar över vilken mäklare ni ska välja. I vårt fall är de solklart att vi väljer han även vid framtida försäljningar. Läs mer
  • Michelle D skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde en bostadsrätt
    Väldig trevlig man och driven
    Han levde upp till mina förväntningar, trodde inte affären skulle gå så bra men det gick jättebra
    Kommer rekommendera honom till andra Läs mer
  • Jesper Y skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Fantastisk service och hunger från start till mål. Läs mer
  • Camilla S skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har köpt en bostadsrätt på Värmdö. Fick ett positivt intryck av Philip direkt när jag klev in i lägenheten. Även fast det var andra intressenter så uppmärksammade han oss nya och gav oss ett prospekt direkt.

I samband med budgivningen upplevde jag både en personlig och professionell kontakt, jag fick stadig uppdatering om budgivningen, både via sms och via telefonsamtal.

Under själva kontraktsskrivningen var Philip lugn, medtodisk och förklarade varje steg för både för mig och säljaren. Jag har bara positiva erfarenheter från denna affär, det känns som att Philip tog hänsyn till både mig och säljaren, att vi båda skulle vara nöjda.
    // Camilla Läs mer
  • Malin G skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har köpt bostad och är nöjd med köpet. Bra bemötande, kunnig och lätt att nå vid olika frågor. Läs mer
  • Bertil K skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Engagerad på ett trevligt sätt.
    Lyssnade även in oss.
    Hjälpsam med våra frågor Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Värmdö

Cathrine Olofsson