William Westrup
en del av Fastighetsbyrån Värmdö

Gustavsberg Centrum
134 22 Gustavsberg — Visa karta

Vad tror William att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om William Westrup

• Kerstin M
    Kerstin M skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    William sålde min villa . Han var mycket uthållig och uppmuntrande. När huset visade sig vara svårsålt hjälpte han mig att hålla modet uppe . Läs mer
  • Kevin J
    Kevin J skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Supertrevlig mäklare som skötte allt exemplariskt. Snabb försäljning på 2 veckor som överskred mina förväntningar.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Roberto K
    Roberto K skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag upplevde William som engagerad och lyhörd vad gällde mina önskemål. Professionell på alla sätt. Mycket tillgänglig: dvs lätt att få tag på telefonledes och han ansträngde sig verkligen när det gällde att anpassa sig till min önskan om att se lägenheten vid flera tillfällen.
    Jag köpte en nyproducerad 2:a + kök, 66kvadm.
    Överlag är jag mycket nöjd med både köpet av lägenheten och William som mäklare. Läs mer
  • Ingela R
    Ingela R skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    William har haft från första början ett mycket trevligt bemötande och ett stort engagement för att sälja vår bostad. På mycket kort tid (12) dagar har han lyckats sälja vår lägenhet till ett mycket högt pris i förhållandet till marknaden som råder.
    Vi är mer än nöjda med Williams sätt att hantera försäljningen när det gäller bemötande, skicklighet, ett driv som ledde till en snabb affär.
    Utgångspris 2695 000 såld för 2800 000
    Lägenhet Gustavsbergs alle 28
    MVH
    Ingela Robertsson Läs mer
  • Martin R
    Martin R skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt En tvåa på Gustavsbergs alle 28. Nyproduktion. I höstas skrev vi avtal med Hemverket och la ut den på ritning. Inget hände. Vi fick tillträde 18/1.

Det var vi själva som höll i visningar och ordnade med allt. Även priset. Som var alldeles för högt från början. Men hemverket lät oss styra. Värdelöst.

Sen upplevde vi att när vi väl fick intresserade på visningar så kunde det gå någon dag innan de försökte kontakta köpare. Dessutom gjordes kontaktförsök av olika mäklare. Vi fick själva ta kontakter med köpare. De saknar helt engagemang och verkar inte bry sig nämvärt om de säljer eller ej.

Till slut kom det inga på visningarna och vi kände att nu fick det vara nog.

Vi kontaktade william och Vi skrev kontrakt med en köpare 12 dagar efter han hade fått uppdraget. Dessutom till ett väldigt bra pris om man ser till hur marknadsläget har blivit.

Man kan bara bli oerhört imponerad över det som william gjorde. Han räddade helt enkelt upp vår dåliga situation som vi hade hamnat i.

Vi ångrar bittert att vi inte engagerade en riktig mäklare från början. Men vi trodde väl att lgh säljer sig själv och lockades av Hemverkets låga pris. Men som med det mesta får man vad man betalar för.

Martin Läs mer
  • Hans Åke S
    Hans Åke S skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Trevlig och hjälpsam. Lade manken till. Läs mer
    2018-05-21 William W svarar Hans Åke S
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! :)
  • Mats B
    Mats B skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    William agerade med hög service nivå i hela processen. Han var påläst och tog fram de svar jag behövde som köpare utan dröjsmål. Han var flexibel och balanserade båda parters intressen på ett fint sätt. Han hade hög tillgänglighet och återkom alltid snabbt. En bra energi och ett lättsamt sätt adderade ytterligare värde. Läs mer
    2018-05-21 William W svarar Mats B
    Tack så mycket för de fina orden Mats, glädjer mig att du är så nöjd! :)
Cathrine Olofsson
Petronella Tell