Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Vasastan Andreas Ångström
Andreas Ångström
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-07

Läs vad 83 Läs vad Andreas Ångström

• Martin M sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-04

Vasastan - Birkastan
    Sålt en bostad på 60+ kvm i Vasastan, Stockholm. Lägenheten har varit lite svårsåld men Andreas har varit nära processen hela tiden. Han är transparent och ärlig samt jobbar hårt för att du ska få lägenheten såld. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Jessica L köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-03

Vasastan - Birkastan
    Jag har precis köpt en lägenhet och fick väldigt bra hjälp. Jag var i behov av att hitta en lägenhet med kort varsel och mäklaren hjälpte till att fixa det samt kunde vara flexibel, vilket var extremt uppskattat. Bra bemötande, väldigt kunnig och trevlig. Har bara bra saker att säga och skulle gärna rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
  • Daniel O sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-05-30

Vasastan - City/Norrmalm
    Supernöjda med Andreas. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Lisa P sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-04-16

Vasastan
    Sålt bostad

Vi valde att kontakta Andreas vid en andra försäljning då vi var väldigt nöjda första gången. Denna gång levde han än en gång upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda.

Vi kan verkligen rekommendera Andreas om du söker en dedikerad mäklare som är rak och ärlig i sin kommunikation, kommer med tips, rekommendationer och som håller deadlines och följer upp efter försäljning. Läs mer
  • Ingrid M
    Ingrid M köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-04-10

Vasastan - Atlas
    Pålitlig, ärlig, återkopplar snabbt, följer upp efter affären är klar. Läs mer
  • Elena N sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-03-27

Vasastan - Sibirien
    Proffesionellt bemötande.
    Bra och regelbunden uppföljning.
    Skulle absolut anlita Andreas igen om vi bodde kvar i stan. Läs mer
  • Daniel N sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-03-25

Vasastan - Sibirien
    Försäljning av bostadsrättslägenhet, 3:a Vasagatan. Vi blev bemötta på ett professionellt och trevligt sätt. Han levererade enligt sin värdering. Kom med bra tips och kloka saker att tänka på.
    Bra avstämningar genom hela processen. Läs mer
  • Freddie O sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-03-15

Vasastan - Röda Bergen
    Kunnig och driven och har förmågan att både vara flexibel och bestämd när så krävs. Läs mer
  • Hugo M
    Hugo M sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-22

I dagens allt tuffare marknad behövs mäklare som Andreas, som när lägenheten plötsligt inte ”går av sig själv” ger upp (som den första mäklaren gjorde), utan lägger de extra timmarna som krävs för att leverera.
    Andreas var extremt proffsig och höll mig alltid välinformerad genom hela processen. Utan honom hade lägenheten troligtvis inte varit såld än… Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-15

Vasastan - Birkastan
    Jag sålde en tvåa i Vasastan med Andreas som mäklare. Han var väldigt proffsig och jag kände att jag fick bra stöd och återkoppling under hela vägen. Han var kunnig och lyhörd, och allt gick väldigt smidigt och snabbt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson