Andreas Helgoson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-08 - 2019-01
Som fastighetsmäklare har jag ett genuint engagemang och mitt mål är att alltid försöka överträffa dina förväntningar genom att vara lyhörd och noggrann. Jag trivs bra i Vasastan och för mig har det alltid varit en självklarhet att arbeta här med dess perfekta mix av storstadspuls och närhet till grönområden.
För mig är det viktigt med långsiktiga relationer samt att leverera en mäklartjänst på högsta nivå med ständigt återkommande kunder och rekommendationer. Läs mer

Läs vad 144 kunder tycker om Andreas Helgoson

• Anna P sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-14

4:a
    98m²
    Vasastan - Röda Bergen
    Andreas är en mycket kompetent, förtroendeingivande och professionell mäklare. Han är alltid påläst och lyhörd och har en ödmjuk framförhållning.

Kan varmt rekommendera Andreas! Läs mer
  • Andreas P sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-14

4:a
    98m²
    Vasastan - Röda Bergen
    Andreas är en extremt ödmjuk och professionell mäklare. Andreas är påläst och har ett gott öga för design.
    Kan varmt rekommendera Andreas!
    Fam. Parback Läs mer
  • Johanna W köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-01-30

3:a
    73m²
    Vasastan - Röda Bergen
    Köpte en trea i Vasastan av Andreas. Först och främst var mäklaren sen till visning men det kan hända den bäste. Mina frågor under visning bemöttes med att jag kunde få telefonnumret till ordföranden för att själv ringa och fråga. För mig är det en självklarhet att mäklaren själv erbjuder sig att ta reda på svar man inte kan för att förmedla till potentiella köpare. När vi sedan köpt bokade vi tillträdesdatum på en gång ca 3 månader framåt. Två veckor innan tillträdesdagen bekräftade jag tid och plats för tillträdet. 4 dagar innan tillträdesdagen blev vi uppringda och fick frågan om vi kunde signa en annan dag eftersom fastighetsbyrån skulle på kickoff. Vi gick fastighetsbyrån till mötes och bestämde signing till dagen innan (torsdag) den tidigare bestämda tillträdesdagen (fredag). Varpå vi återigen blir kontaktade med förhoppningen om att ”visst sa vi onsdag?”, eftersom fastighetsbyrån visst var på kick off torsdagen också. Riktigt pinsamt, dålig ordning och ingen framförhållning. Skaffa en annan byrå om ni kan. Läs mer
  • Daniel K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-01-26

2:a
    41m²
    Andreas är en riktig toppmäklare med koll på läget. Kollade runt bland många mäklare och jämförde, till slut föll valet på Andreas, och han levde verkligen upp till sina fina betyg här på Reco. Han lyckades leverera en försäljning som nådde långt över mina förväntningar på en tuff marknad . Så letar du efter en vass mäklare i Vasastan/Norrmalm så är Andreas din go-to, värd 10 poäng! Läs mer
  • Djamshid G sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-01-17

Sålt en bostadsrätt I vasastan.

Mäklaren har varit bra, gett bra råd och kämpat trotts att det var trögt... Läs mer
  • Anna H sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-22

Andreas hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Vasastan. Oerhört snabb och smidig process som gick på två veckor från första kontakt till kontraktsskrivning. Vi fick ett mycket bra pris och en trevlig köpare trots en svår marknad. Andreas är mycket professionell och kunnig och samtidigt väldigt ödmjuk och trevlig. Rekommenderar honom varmt till alla och skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
  • Maryrose D köpte sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-20

Mycket professionell och samarbetsvillig mäklare. Tacksam för affären vi fick göra tillsammans med Andreas och hans säljare. Läs mer
  • Sabra P sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-17

Vi sålde våran lgh (74kvm) i Vasastan genom Andreas. Han har alltid varit tillgänglig, uppdaterad oss och försökt sitt allra bästa för att uppnå de mål vi satt!
    Vi rekommenderar honom varmt för en personlig service och bra resultat. Läs mer
  • Christoffer M sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-13

Andreas var oerhört hjälpsam och engagerad i försäljningen av min lägenhet i Vasastan — från första mötet till avtalsskrivning. Rekommenderas varmast! Läs mer
  • Jonatan L sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-06

Sålde lägenhet med Andreas. Var alltid engagerad och driven. Gjorde allt som krävdes för att affären skulle bli bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson