Andreas Helgoson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-09 - 2019-08
Som fastighetsmäklare har jag ett genuint engagemang och mitt mål är att alltid försöka överträffa dina förväntningar genom att vara lyhörd och noggrann. Jag trivs bra i Vasastan och för mig har det alltid varit en självklarhet att arbeta här med dess perfekta mix av storstadspuls och närhet till grönområden.
För mig är det viktigt med långsiktiga relationer samt att leverera en mäklartjänst på högsta nivå med ständigt återkommande kunder och rekommendationer. Läs mer

Läs vad 156 Läs vad Andreas Helgoson

• Gustav G
    Gustav G köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-09

Vasastan
    Köpt och sålt bostad. Professionell. Trevlig. Prestigelös och väldigt ärlig. Rekommenderar Andreas utan att tveka. Läs mer
  • Jakob C sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-06

Vasastan
    Andreas hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han var oerhört professionell under hela processen. Lugn, trygg, ärlig och tillgänglig. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Caroline B köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-19

Vasastan
    Både köpte och sålde min lägenhet med Andreas som mäklare och kände mig trygg i båda fall. Tack för all hjälp! Läs mer
  • Svante L sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-17

Mkt bra!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Johan W sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-10

Vasastan
    Vi sålde vår tre i vasastan med Andreas och är mycket nöjda på alla sätt. Han är noggrann, trevlig och väldigt proffsig. Genom hela processen var han tillgänglig och vi kände stort förtroende för honom från början till slut. Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare och rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Henrik F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-05-26

Vasastan
    Köpt en mindre lägenhet på 32 kvm.
    Mäklaren gav ett förtroendeingivande och ärligt intryck samt fanns nära till hands inte bara under köpprocessen utan även efteråt. Läs mer
  • AXEL B skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-04-23

Duktig, trevlig och lätt att ha att göra med! Läs mer
  • Jaqueline H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-03-18

Vasastan - Birkastan
    Vi anlitade Andreas på rekommendationer och han har nu sålt vår lägenhet i Vasastan. Vi hade höga förväntningar på honom, som han verkligen levde upp till. Han var kontaktbar, höll oss underrättade och återkopplade under hela processen.
    Han är kunnig, trygg och noggrann i sitt sätt att arbeta. Vi kommer att rekommendera honom vidare till våra vänner och kommer självklart att anlita honom igen. Läs mer
  • Alma K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-03-14

- Sålt min bostad med hjälp av Andreas
    - Alltid blivit väldigt trevligt och proffsigt bemött
    - Andreas överlevererade på alla mina förväntningar, både på hur försäljningen av min bostad gick samt hur han hanterade all kontakt
    - Jag rekommenderar Andreas till alla som planerar att köpa eller sälja bostad. Han är pålitlig och spelar korten på ett sjysst sätt vare sig man är köpare eller säljare. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Marcus S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-28

Vasastan
    Andreas hjälpte oss att sälja en 2:a i Vasastan.
    Han har varit otroligt tillgänglig, hjälpsam och framförallt väldigt duktig som mäklare. Han förlitar sig inte endast till hemnet och visningar utan ser till att maximera potentialen genom hårt arbete och genom att bearbeta och förstå varje enskildants särskilda behov.
    Kan varmt rekommendera Andreas och kommer att använda hans kunskap och erfarenhet i framtida försäljningar!
    Ni blir inte besvikna med Andreas. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan