Andreas Helgoson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-05 - 2018-11
Som fastighetsmäklare har jag ett genuint engagemang och mitt mål är att alltid försöka överträffa dina förväntningar genom att vara lyhörd och noggrann. Jag trivs bra i Vasastan och för mig har det alltid varit en självklarhet att arbeta här med dess perfekta mix av storstadspuls och närhet till grönområden.
För mig är det viktigt med långsiktiga relationer samt att leverera en mäklartjänst på högsta nivå med ständigt återkommande kunder och rekommendationer. Läs mer

Läs vad 135 kunder tycker om Andreas Helgoson

• Christoffer M sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var oerhört hjälpsam och engagerad i försäljningen av min lägenhet i Vasastan — från första mötet till avtalsskrivning. Rekommenderas varmast! Läs mer
  • Jonatan L sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde lägenhet med Andreas. Var alltid engagerad och driven. Gjorde allt som krävdes för att affären skulle bli bra. Läs mer
  • Emil H sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi sålde en lägenhet med Andreas där vi gick från första möte till kontraktsskrivning (fotografering, visningar och hela paketet) på två veckor! Kan inte tänka mig att det skulle kunna gå smidigare. Andreas var en klippa från början till slut, vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Lina H sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde vår lägenhet med Andreas hjälp och är mycket nöjda med hand insats. Han var engagerad, tillgänglig och såg till att vi fick den bästa tänkbara affären! Läs mer
  • Kristina J
    Kristina J sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Proffesionell och serviceminded! Sålde min lägenhet och trots oturen att köparen strulade, så gjorde Andreas så att affären löpte smidigt. Läs mer
  • Paula V sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde en trea i Vasastan och är väldigt nöjd med Andreas, proffsig, bra bemötande och går den extra milen för sina kunder. Läs mer
  • Ida P skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag jobbar själv som mäklare och jag vet vad som krävs för att få till en bra försäljning! Eller rättare sagt jag trodde jag att visste, då Andreas överträffade alla mina förväntningar och gav mig en försäljningsprocessen som gick fantastiskt smidigt. Andreas höll mig under hela försäljningen ordentligt uppdaterad och hade smarta och taktiska idéer. Den tröga marknaden till trots så gav Andreas mig ett försäljningspris långt över vad jag hoppats på samt ett försäljningsrekord i föreningen! Andreas utstrålar professionalism och får dig att känna dig oerhört trygg med honom vid rodret. Kan inte annat än att ge Andreas min varmaste rekommendationer. Välj Andreas! Läs mer
  • Caroline F sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas sålde mig lgh i Vasastan i augusti. Är nöjd med hans arbete då jag kände att han gjorde sitt bästa för att nå de resultat jag önskade. Läs mer
  • Linda J sålde sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas hjälpte mig att sälja min första lägenhet och gjorde så att jag kände mig väldigt trygg i hela processen. Super trevlig och proffsig mäklare som man kan lita på och som LEVERERAR grymma resultat. Läs mer
  • Elisabeth N köpte sin bostad med hjälp av Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpt lägenhet i Vasastan.

På ett bra sätt, han fixade en förhandsvisning för kunde ej gå på öppna visningen vilket jag tycker är proffesionellt.

Ja, han svarade på alla frågor jag hade.

Bra och proffesionellt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson