en del av Fastighetsbyrån Vasastan

4.9 / 5 i betyg — 34 rekommendationer

Läs vad 34 användare tycker om Anette Stridh

• Caroline S
    Caroline S skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette är en fantastiskt kompetent och skicklig mäklare och vi kan verkligen rekommendera henne! Några egenskaper att nämna är Anettes förmåga att lyssna, vara professionell i kontakterna både med oss och gentemot intressenterna. Anette var även skicklig att komma till avslut i affären och vi nådde också det pris vi hade satt upp som mål.
  • Erik L
    Erik L skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi valde att anlita Anette Stridh på Fastighetsbyrån i Vasastan efter att ha träffat ett flertal mäklare från de mest väletablerade firmorna i innerstan. Kort sagt blev vi supernöjda med vårt val! Anette är professionell, kunnig, lyhörd och mycket driven. Hon imponerade stort genom hela säljprocessen, särskilt i det kritiska läget kring budgivningen. Vi kan varmt rekommendera Anette!
  • Amelie H
    Amelie H skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette var den mäklare jag valde när jag skulle sälja min lägenhet i Birkastan. Hon imponerar med sin professionalism och djupa kunskap om fastighetsmarknaden framförallt då i Vasastan. Jag kände verkligen att hon jobbade för mig och hon visade tydligt hur angelägen hon var att jag skulle bli nöjd med resultatet. Bara det att hon på eget initiativ tog lite inredningssaker från sin egen lägenhet för att piffa upp min inför visningen visar tydligt på hennes starka engagemang. Jag är vidare djupt imponerad och över det slutpris hon lyckades förhandla fram, faktiskt långt mer än vad jag hade räknat med. Jag ger Anette Stridh mina varmaste rekommendationer.
  • Mia A
    Mia A skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette hjälpte oss att sälja vår lägenhet genom sk Kommande försäljning. Vi är jättenöjda med Anette! Tack vare henne sålde vi till ett pris en bra bit över förväntan. Anette har varit väldigt engagerad och serviceminded sedan vår första kontakt för över ett år sedan. Sedan dess har hon med jämna mellanrum hört av sig för att stämma av läget och erbjuda rådgivning vad gäller köp av kommande bostad, ngt som varit mkt hjälpsamt. Hon besitter den fantastiska kombinationen av att vara både varm och professionell på samma gång. Vi kan varmt rekommendera Anette som mäklare och kommer garanterat att anlita henne igen då det är dags för nästa försäljning.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag anlitade Anette Stridh som mäklare vid försäljning av min bostadsrätt i Vasastan. Lägenheten låg ute som kommande objekt och såldes innan visning. Anette höll flera förhandsvisningar och var väldigt engagerad och noga med att uppdatera mig efter varje visning. Hon var trygg, trevlig och professionell. Dessutom var hon mig och min sambo behjälplig med råd inför köp av vår nya bostad. Bara pluspoäng till Anette, hon kan varmt rekommenderas!
  • Sanna B
    Sanna B skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette hjälpte mig att sälja min lägenhet i Vasastan. Hon var riktigt bra rakt igenom hela ärendet. Proffsig, trevlig, ärlig och rak i kommunikationen - precis det jag ville och behövde. Jag kände mig helt trygg och hade fullt förtroende för henne. Att jag dessutom blev riktigt nöjd med vad lägenheten gick för blev såklart ytterligare ett plus.
    /Sanna
  • Camilla Å
    Camilla Å skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette var väldigt varm och förtroendeingivande. Man kände sig väldigt väl omhändertagen och jag skulle mer än gärna vända mig till Anette i framtida
    försäljning.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette var tydlig och lätt att få tag på genom hela processen. Hon var lyhörd och trygg, inte minst under budgivningen. Vi är mycket nöjda!
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vår försäljning gick kanonsmidigt och lägenheten såldes innan visning. Anette var grymt bra och proffsig! :-)
  • Lina J
    Lina J skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jättebra bemötande, service-minded och snabb! Vi anlitade Anette Stridh på Fastighetsbyrån inför försäljning av vår bostad.

Vi lade in vår bostad i Fastighetsbyråns register över kommande försäljningar - något vi verkligen kan rekommendera till andra!
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det gäller att våga lita på, sig själv, på marknadsutvecklingen, på sin egen utveckling och att lyssna på kunders input. Anette besitter viljan. Jag väljer att utse en mäklare som inte tar sig själv på för stort allvar. //Lennart
  • Emily A
    Emily A skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi fick ett utmärkt bemötande av Anette Stridh på Fastighetsbyrån. Hon hjälpte oss med att sälja vår lägenhet på ett smidigt, snabbt och proffsigt sätt. Vi hade haft kontakt i ett års tid innan det väl blev dags för oss att sälja och då gick det supersnabbt till vår stora glädje! Kan inte annat än rekommendera henne!
  • Edward J
    Edward J skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette får MVG+ av mig. Hon uppträdde och utförde sitt jobb med en imponerande proffesionalism och känner att vi inte hade kunnat valt en bättre mäklare. Proffsig men utan att glömma dom mer personliga värdena som alltid är viktigast i slutändan.
    Även efter försäljningen var avklarad så har vi fått support i letande efter det nya boendet.
  • Anna B
    Anna B skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde min lägenhet genom "kommande försäljning" med Anette då jag var osäker på när försäljningen skulle ske. Extremt proffsig och smidig affär då Anette själv sökte upp en spekulant och förhandlade fram ett rekordbud trots att lägenheten aldrig låg ute på Hemnet. Tydlig återkoppling, tillgänglig, flexibel, snabba puckar och lyhörd. Kunde inte bli mer nöjd!
  • liv A
    liv A skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde en lägenhet i Vasastan genom Anette, vilket kändes mycket tryggt. Vi är nöjda både med hennes bemötande och slutpriset. Mycket personlig i kontakten med oss.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag vill verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Vasastan. Som ordförande i vår förening ville jag ha en engagerad mäklare som tar hand om hela processen åt mig när vi sålde en fd. hyreslägenhet i huset. Mäklaren Anette Stridh i Fastighetsbyrån skötte sitt uppdrag verkligen exemplariskt. Snabbt, proffsigt och engagerat. Hon överträffade våra förväntningar, jag kan varmt rekommendera henne.
  • Melanie J
    Melanie J skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Betyget överlag är sådär. Hela processen kändes väldigt osäker. Positivt var att Anette var väldigt flexibel vid förhandsvisning. Men allt därefter var sådär.
    2014-05-26 Anette S svarar Melanie J
    Hej Melanie,
    Tack för ditt svar. Jag vill självklart alltid att mina köpare ska känna sig lika nöjda som mina säljare. Jag uppfattade försäljningen som lyckad. Men jag vill självklart lära mig av detta för att garantera ännu bättre service till mina nuvarande och kommande kunder. Slår dig en signal under dagen!
  • Lennart R
    Lennart R skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mäklaren Anette Stridh på Fastighetsbyrån gjorde ett professionellt arbete vid försäljningen av min bostadsrätt i Birkastan. Anette förklarade försäljningsprocessen på ett tydligt sätt, var en god lyssnare på mina frågor om detaljer, samt gav klara och förtroendegivande svar. Anette hade ett mycket trevligt arbetssätt med ett lugnt, varmt och vänligt bemötande. Hon tog sig den tid som behövdes för de extra visningar på udda tider, som önskades av några köpspekulanter. Utan tvekan rekommenderar jag Anette för försäljningsuppdrag.
    Fastighetsbyrån hade en väl genomarbetad struktur på olika delar av försäljningsprocessen. Från första personliga kontakten med mig som säljare, till den dokumentation som lämnades efter avslutad affär.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi har sålt en lägenhet i stan och det gick smidigt.. Endast 3 veckor och sedan var affären klar.. Anette Strid hjälpt oss med affären och vi är nöjda .Rekomenderar henne som var jättegullig och även efter afffären hörde av sig och undra om vi var nöjda ??????
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet via Fastighetsbyråns mäklare Anette Stridh. Vi är mycket nöjda med Anette. Hon var otroligt tillmötesgående och professionell i sitt bemötande. Med ett leende på läpparna och med känsla för service hanterade hon vårt livs största affär med bravur. Kort och gott är vi riktigt nöjda med både Anette och Fastighetsbyrån, och kan varmt rekommendera Anette Stirdh och byrån till våra vänner och bekanta!
  • Per E
    Per E skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi lät Anette sälja vår lägenhet och det gick väldigt bra. Det är förstås svårt att säga hur mycket som var tur och hur mycket som var skicklighet, men hon jobbar hårt och lämnar så lite som möjligt åt slumpen. Hon är kunnig på allt runtomkring en lägenhetsaffär och väldigt rak och bra på att kommunicera. Vi ger Anette vår allra bästa rekommendation. /Per och Carina
  • Rebeckah S
    Rebeckah S skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi valde Anette Stridh och Fastighetsbyrån i Vasastannnär vi skulle sälja vår bostadsrätt i Birkastan. Redan vid vårt första möte kändes Anette som mäklaren för oss.  Hon kom väl förberedd med en tydlig plan och med en drivkraft som direkt gjorde oss trygga i att hon skulle göra sitt yttersta vid försäljningen av vår bostad. Vår magkänsla kunde inte varit mer rätt. Anette såg till att vi fick vår bostadsrätt såld till ett riktigt kanonpris! Vi rekommenderar verkligen Anette då hon är en otrolig kompetent, serviceminded och driven mäklare som håller vad hon lovar.
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette hjälpte oss när vi sålde vår lägenhet vilket vi är väldigt glada och tacksamma för. Anette är proffsig, påläst, engagerad och trevlig. Hon var alltid tillgänglig för frågor under hela processen och gav snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Anette.
  • Linda A
    Linda A skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket positivt bemötande, påläst och proffsig mäklare.
    Kan absolut rekommendera dem.
  • Lukins A
    Lukins A skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är mycket nöjda med Anette Stridh som vår säljande mäklare. Mycket professionell och noggrann. Vi fick bra råd från början till slut och det kändes verkligen som att Anette gav sitt yttersta i alla lägen. Anette får våra varmaste rekommendationer.
  • Susanne V
    Susanne V skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette Stridh, på Fastighetsbyrån, är en mäklare som har framtiden för sig Hon är smidig diplomatisk och professionell ut i fingerspetsarna. Jag rekommenderar denna utmärkta mäklare.
  • Cristoffer P
    Cristoffer P skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra service, trevligt bemötande och alltid tillgänglig! Jag kan rekommendera Anette till alla.
  • Petra
    Petra skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket professionellt.
    Absolut.
    Perfekt.
    Prisvärt

Anette Stridh hjälpte mig att sälja min bostad på ett mycket proffsigt sätt. Det märks att Anette tycker om sitt arbete. Jag fick all den omtanke och stöd, som jag behövde.
  • Maritha  S

Maritta A skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Nöjd kund
  • Stefan  A
    Stefan A skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Serviceminded,trevlig och professionell. Kan verkligen rekommendera Anette.
  • Olle B
    Olle B skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag vill varmt rekommendera Anette Stridh på Fastighetsbyrån i Vasastan. Jag hade kontakt med några andra mäklare först men Anette gjorde det avgjort bästa intrycket, hade en proffsig dokumentation, presenterade en handlingsplan med olika alternativ för mig som säljare vilket gjorde att jag kunde planera ordentligt inför försäljningen och Anette fick därför uppdraget att sälja en lägenhet på Tomtebogatan i Birkastan. Anette skötte det hela galant, även när lite oväntade saker inträffade. Hon var tillgänglig, återkom punktligt samt rapporterade när det kom ”uppdateringar” under försäljningsprocessen. Det märks att Anette har talang för detta och gillar sitt yrke. Toppbetyg från mig!
  • Emma N
    Emma N skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette Stridh på fasrighetsbyrån i vasastan sålde våran lägenhet, hon gav verkligen 110% & vi är så nöjda! Hon förstod våran situation & hur vi ville gå till väga. Hon var profisionell & gav det lilla extra!
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vill verkligen rekomendera Mäklaren Anette S som var och är helt fantastisk. Hon gav en service som man oftast bara kan drömma om inte bara vid försäljningen av min läg utan var även ett stort stöd och hjälp när jag köpte min nya bostad. Jag är supernöjd!
Robert Ljungström
Anna Hansson