Anna Hansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02
Att arbeta för Fastighetsbyrån var för mig ett självklart val. Affärsmässighet, trygghet & engagemang är nyckelord för Fastighetsbyrån. Ett företag med högt ställda krav på sina anställda. För mig är det viktigt att arbeta med något man trivs med. Jag älskar att träffa människor och känner glädje inför varje arbetsdag då jag vet att jag kommer hjälpa någon samtidigt som jag har roligt. Jag har mycket energi som jag lägger på min stora drivkraft i mäklaryrket att alltid ha nöjda kunder, att alltid göra det lilla extra för att överträffa förväntningar. Varmt välkommen att kontakta mig så hjälper jag gärna till om du vill ha en värdering, funderar på att köpa eller sälja i Vasastansområdet eller har funderingar kring bostadsmarknaden. Valet av fastighetsmäklare gör större skillnad på slutpriset än vad många tror. Låt mig berätta varför. Läs mer

Läs vad 91 Läs vad Anna Hansson

• Hritul K sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-29

Vasastan - Birkastan
    Sålde vår 2 rok på 58 kvm i Vasastan. Vi hade gett Anna uppdraget eftersom hon sålde sambons förra lägenhet som gick för ett pangpris och otroligt proffsigt och trygg i kontakten. Nuvarande lgh hade vi köpt dyrt under 2016 och glada ifall vi gick utan förlust, men vi gick med oförväntat hög vinst. Vi hade ju höga förväntningar på Anna och hon överträffade dom igen. Är otroligt nöjda och önskar redan nu att hon tar hand om vår nästa affär också. Hon gör verkligen det absolut bästa av de förutsättningar hon får. Läs mer
  • Hanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-28

Vasastan - Birkastan
    Vi har sålt en 2a; högt i tak, kakelugn, sekelskifte solig balkong. Mäklaren bemötte oss toppenbra och levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi har redan bestämt oss för att hon ska vara vår mäklare även nästa gång vi säljer. Superbra jobb och supertrevlig! Läs mer
  • Ylva S
    Ylva S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-17

Vasastan - Odenplan
    På rekommendation av vår tidigare mäklare anlitade vi Anna vid försäljningen av vår bostadsrätt. Anna är kompetent, noggrann, effektiv och trevlig. Vi kommer sannolikt anlita Anna igen i framtiden. Läs mer
  • Mathilda C köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-11

Vasastan
    Vi köpte en lägenhet i Vasastan med Anna som mäklare. Hon var väldigt hjälpsam och ställde upp på visning på snabb tid vilket underlättade processen. Anna bemötte oss på ett oerhört trevligt sätt och gjorde processen enkel. Anna levde upp till förväntningarna på en bra insatt mäklare. Läs mer
  • Veronica B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-01-31

Vasastan - Birkastan
    Anna Hansson hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet i Vasastan på ett mycket professionellt sätt. En snabb affär som överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Rikard N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-01-13

Mycket bra överlag! Kan verkligen rekommendera Anna! Läs mer
  • Donna H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-01-11

Vasastan
    Köpte när Anna var mäklare i Vasastan. Otroligt hjälpsam, alert och enkel att ha och göra med. Kommer definitivt att anlita henne när jag väl vill sälja sen! Läs mer
  • Hussein K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-01-11

Professionell, schyst, punktlig, och dessutom söt. Läs mer
  • Catherine E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-30

Dalagatan 39 27 kvm
    Anna har varit mycket flexibel och har ett mycket trevligt bemötande.
    Kontaktar gärna Anna igen. Läs mer
  • Stephan P köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-19

Vasastan
    Bra och relevant hjälp med allt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson