Anna Hansson

Anna Hansson

Anna Hansson är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Anna Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Hansson har haft 35 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Att arbeta för Fastighetsbyrån var för mig ett självklart val. Affärsmässighet, trygghet & engagemang är nyckelord för Fastighetsbyrån. Ett företag med högt ställda krav på sina anställda. För mig är det viktigt att arbeta med något man trivs med. Jag älskar att träffa människor och känner glädje inför varje arbetsdag då jag vet att jag kommer hjälpa någon samtidigt som jag har roligt. Jag har mycket energi som jag lägger på min stora drivkraft i mäklaryrket att alltid ha nöjda kunder, att alltid göra det lilla extra för att överträffa förväntningar. Varmt välkommen att kontakta mig så hjälper jag gärna till om du vill ha en värdering, funderar på att köpa eller sälja i Vasastansområdet eller har funderingar kring bostadsmarknaden. Valet av fastighetsmäklare gör större skillnad på slutpriset än vad många tror. Låt mig berätta varför.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 131 Läs vad Anna Hansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan - Birkastan
    2021-05-31
    Väldigt flexibel med en extrainsatt visning och tillmötesgående.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-05-15
    Anna är positiv och håller humöret upp även när det är lite svårare.
    2021-04-27
    Sålt bostad.
    Anna visade ett proffsigt bemötande och uppfyllde våra förväntningar med råge. Affären gick väldigt snabbt och smidigt. Kändes oss trygga genom hela processen.
    Vi är toknöjda. Toppbetyg till Anna!
    2021-04-03
    Vi har sålt en liten bostadsrätt i Stockholms city. Anna levde verkligen upp till förväntningarna. Hon svarade snabbt när vi hade fråcor och följde snabbt upp dom som var intresserade. Det ledde till att vi fick vår lägenhet såld fort och till ett bra pris.
    • Vasastan - Sibirien
    2021-04-02
    Sålt en liten etta
    Mycket bra bemötande med högt engagemang
    Anna lever upp till alla förväntningar
    2021-04-01
    Anna hjälpte oss att sälja vår älskade etta i Vasastan.

Hon är en mycket proffsig och erfaren mäklare med trevligt bemötande. Anna har genom hela processen fått oss att känna oss väldigt trygga. Hon är snabb på att svara på frågor och presenterade från början en gedigen och genomtänkt säljplan. Anna levde verkligen upp till våra förväntningar. Kan varmt rekommendera Anna som mäklare.
    2021-03-31
    Jag sålde min lägenhet och Anna var en trygg mäklare att ha! Superbra kontakt och bra rådgivning genom hela processen!
    2021-02-10
    Vi träffade Anna första gången som köpare och så proffsigt som hon skötte försäljningen. Vi kände oss väldigt trygga och nöjda med vår upplevelse som köpare så därför var det självklart att Anna skulle få sälja vår lägenhet när det väl var dags. Sagt och gjort, vi kunde inte vara mer nöjda med hur Anna skött hela vår försäljning. Proffsig, påläst, med massor av energi och alltid ett leende på läpparna.
    2021-02-01
    Anna är en av de bästa mäklarna jag träffat. Otroligt duktig, påläst och trevlig. Kan verkligen rekommendera henne!
    2021-01-28
    I noticed that Anna gave honest and realistic answers to persons during the visning when asked about the BRF and buidling a balcony.