en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 43 rekommendationer
Att arbeta för Fastighetsbyrån var för mig ett självklart val. Affärsmässighet, trygghet & engagemang är nyckelord för Fastighetsbyrån. Ett företag med högt ställda krav på sina anställda. För mig är det viktigt att arbeta med något man trivs med. Jag älskar att träffa människor och känner glädje inför varje arbetsdag då jag vet att jag kommer hjälpa någon samtidigt som jag har roligt. Jag har mycket energi som jag lägger på min stora drivkraft i mäklaryrket att alltid ha nöjda kunder, att alltid göra det lilla extra för att överträffa förväntningar. Varmt välkommen att kontakta mig så hjälper jag gärna till om du vill ha en värdering, funderar på att köpa eller sälja i Vasastansområdet eller har funderingar kring bostadsmarknaden. Valet av fastighetsmäklare gör större skillnad på slutpriset än vad många tror. Låt mig berätta varför.

Läs vad 43 användare tycker om Anna Hansson

• Frida L
    Frida L skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna ger ett mycket bra intryck, är lugn och professionell.
    Jag träffade Anna första gången när hon var och värderade min lägenhet 2015, när det var dags att sälja efter sommaren 2016 var det naturlig att vända mig till henne. Anna var ett väldigt bra stöd under hela säljprocessen och gick den extra milen för att ge just min lägenhet de bästa förutsättningarna vid försäljningen.
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är mycket nöjda med mäklaren Anna Hansson som var både proffsig och engagerad i samband med vår försäljning av vår lägenhet.
    Med vänlig hälsning,
    Agneta Nystedt
  • Emilia C
    Emilia C skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi sålde precis efter att amorteringskraven infördes så var ganska oroliga då marknaden var något osäker. Vi är supernöjda med Anna. Hon tog god tid på sig att diskutera möjliga upplägg för annons och visning, särskilt vad gällde timing före/efter sommaren, så att hon och jag till slut tillsammans kom fram till den bästa lösningen. Det funkade jättebra just att resonera sig fram till vad som skulle funka bäst. Anna tar sig verkligen tiden att få säljaren att känna sig lugn och trygg.

Vi valde Anna just därför att hon känns väldigt genuin och rak, helt enkelt en sådan mäklare som jag själv hade velat köpa lägenhet av. Man känner att man litar på det hon säger - hon är inte för "säljig".

Via Anna fick vi också en jätteduktig fotograf som tog grymma bilder, och visningen var fullproppad! Vi blev även jättenöjda med slutpriset och Anna skötte budgivningsprocessen med stort engagemang.
  • Ragna Z
    Ragna Z skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag använde Anna som mäklare vid försäljningen av min lägenheten och hon överträffade mina förväntningar på alla plan. Anna är noggrann i allt hon gör och kan sina objekt utan och innan. Hon är fullt engagerad från början till slut och lämnar ingenting åt slumpen , vilket gör att man känner sig väldigt trygg. Anna fanns även där som ett bollplank genom hela processen och gav goda råd när det behövdes. Jag rekommenderar starkt Anna som mäklare!
  • Amanda G
    Amanda G skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Extremt engagerad, trevlig och duktig! Jag är supernöjd.
  • Erica H
    Erica H skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var fantastiskt duktig och informativ. Alltid glad och hjälpsam! Rekommenderas varmt.
  • Frida T
    Frida T skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit mycket professionell och ambitiös vid försäljningen av min bostadsrätt. Hennes genuina engagemang och förmåga att kommunicera snabbt och tydligt gav mig direkt förtroende för hennes kunskaper vad gäller marknaden och området. Anna har varit väldigt trevlig och funnits tillgänglig via såväl telefon som mail. Sammanfattningsvis har Annas bemötande och gedigna kunskaper på alla sätt underlättat min försäljningsprocess.
  • Maud B
    Maud B skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är otroligt professionell. jag har haft bekanta som har sålt sina bostadsrätter via Anna och varit extremt nöjda. Anna följer upp, har svar på tal och otroligt pålitlig. Jag rekommenderar henne till tusen!
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mkt professionell, kompetent och närvarande. Hög kvalite till mkt bra pris!
  • Linda B
    Linda B skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är proffsig, seriös och kunnig. Under hela processen var det lätt att komma i kontakt med Anna. Jag kände mig som säljare väldigt trygg med Anna och hennes tydliga arbetsmeod som säljare för att säkra ett bra pris för min lgh.
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var väldigt professionell genom hela processen, inget negativt att säga
  • Kristian O
    Kristian O skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anlitande Anna för att sälja min lgh till spekulanter i området (dvs. inte officiell fsg på hemnet). allt fungerade bra och vi skrev ett tremånaderskontrakt om att hon fick ensamrätt att sälja.
    Efter att avtalet var påskrivet hörde jag inte av henne en enda gång, jag ringde upp 2 veckor innan avtalet löpte ut och sa att jag inte ville fortsätta samarbetet.
    Bortkastad tid var allt jag fick ut av det samt några bilder på lägenheten (dock var bilderna överredigerade)
  • Lina W
    Lina W skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är otroligt kompetent, proffsig och ger ett väldigt seriöst och kunnigt intryck. Hon höll det hon lovade och levererade till och med lite till. Vi är otroligt nöjda med hennes kunskap och expertis, hela vägen från uppstart till själva försäljningen av vår lägenhet. Vi kan varmt rekommendera Anna till alla som letar efter en bra mäklare. Anna är den typ av mäklare vi inte bara skulle anförtro försäljning av vår lägenhet, utan även gladeligen köpa av själva.
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en oerhört proffsig och skicklig mäklare. Överträffade mina högt ställda förväntningar. Rekommenderas varmt.
  • Ebba B
    Ebba B skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är trevlig, tillmötesgående, på hugget och var mån om att göra mig som säljare nöjd. Jag fick Anna rekommenderad och mina förväntningar uppfylldes definitivt.
  • Suzanne S
    Suzanne S skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna Hansson är en suverän mäklare.Hon är effektiv fokuserad kunnig förtroendeingivande,varm naturlig glad.
  • Björn H
    Björn H skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt lägenhet. Vi tyckte att Anna gjorde ett mycket fint jobb med att sälja lägenheten och var väldigt mån om att skulle bli rätt både för oss som säljare och för köparen.
  • Ville B
    Ville B skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna Hansson från Fastighetsbyrån i Vasastan är en jättebra och ytterst professionell mäklare. Anna är väldigt lätt att samarbeta med, trevlig men också mycket lyhörd och noggrann. Tack vare hennes engagemang kunde jag inte varit mer nöjd med min affär. Jag rekommenderar henne varmt!
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna hjälpte mig att sälja min lägenhet, en etta i Vasastan. Anna är väldigt professionell och engagerad och hela förfarandet gick väldigt smidigt. Kan varmt rekommendera Anna som mäklare!
  • Catharina L
    Catharina L skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevligt och handläggning enligt regelbok.
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Supernöjda! Vår mäklare Anna Hansson är positiv, lyhörd och driven. Hon uppnådde alla våra förväntningar och mycket därtill. Rekommenderas Varmt.
  • Ann-Sofie B
    Ann-Sofie B skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna Hansson var mycket engagerad och professionell. Rekommenderas!
  • Johan B
    Johan B skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Hon var bra, snabb och öppen. Hon var lätt att tala med och det kändes inte som om hon försökte sälja saker.
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket trevligt bemötande och professionelt. Anna Hansson var hjälpsam och påläst.
  • Johan A
    Johan A skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Annas bemötande var trevligt, sakligt och utan onödig formalia. Jag var ju köparen i sammanhanget och tilläts besöka lägenheten utan att Anna försökte "sälja" allt för mycket vilket jag uppskattade. Men hon var tillgänglig för frågor och svarade alltid snabbt på mina mail och sms.
    Efter köpet uppkom dock ett problem med säljaren som gjorde sig skyldig till kontraktsbrott. Under detta tillfälle var Anna återigen behjälplig och satte mig i kontakt med Fastighetsbyråns jurister. Juristen var generellt hjälpsam och kom med rekommendationer för hur jag borde agera och idag är problemet ur världen. Dock så är jag inte nöjd med att jag personligen behövde sköta kontakten med säljaren och förstår inte Fastighetsbyråns policy om att Anna var tvungen att hålla sig opartisk i frågan. Således, Anna gjorde vad hon kunde, men företagets regler hindrade från att erbjuda en service jag personligen hade sätt som adekvat. Kan hända att jag inte förstår meningen med mäklare men vad är syftet med dem om det inte är vara en opartisk tredjepart mellan köpare och säljare? Med tanke på vilka summor Fastighetsbyrån sannolikt drar in i Stockholms innerstad är jag förvånad att man inte är mer service inriktad. Men åter, ingen skugga över Anna Hanssons agerande.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var mycket bra och hjälpsam när jag köpte min lägenhet. Allt har gott mycket smidigt hittills med kontraktsskrivningen.
  • Virginia H
    Virginia H skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Driven, engagerad och seriös mäklare!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Superb service och hjälpsam!
    Är snabb på att återkoppla samt har rätt information som ger ett proffesionellt intryck.
  • Ann-Charlott A
    Ann-Charlott A skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fick mycket proffsig hjälp vid försäljning av min lägenhet.
    Mycket trevligt bemötande. Kände genast förtroende.
    Fick hela tiden bra information av en kunnig och trevlig mäklare.
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastisk service!! Behövde snabb hjälp med försäljningen och fick verkligen det med allt stöd det kan innebära. Kommer använda dem igen och framförallt underbara Anna i Vasastan!
  • Ragnar S
    Ragnar S skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna som yrkesperson och mäklare är vi som säljare mycket nöjda med. hon har varit oerhört proffsig mot oss som säljare men även mot spekulanter och slutligen köparna. Anna hjälpte oss att förbereda på bästa sätt och därefter avslutade hon mycket bra. Vi fick snabb respons och bra hjälp rakt igenom hela affären.
    Företaget har jag ingen uppfattning om - största eller minsta har ingen betydelse för oss, det var Anna vi valde inte hennes arbetsgivare.
    Vi ger Anna betýget 10 av 10 för det uppdrag som hon mäklade för oss.
  • Pia-Lena E
    Pia-Lena E skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit fantastisk! Så professionell! Beundransvärd, som med lugn och förtröstan stått ut med min velighet och petighet. Men sen hittade hon också en lägenhet som jag blev nöjd med. Övrig personal och företaget som helhet har jag positiv bild av. Men det är Anna som är stjärnan för mig!
  • Magnus I
    Magnus I skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket bra bemötande. Var mitt första lägenhetsköp.
    Kände mig trygg och informerad under hela köpprocessen.
    Stötte inte på några egentliga hinder.

Toppen!
  • David A
    David A skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt nöjda med Anna som sålde vår lägenhet. Allt kändes professionellt, gick snabbt och smidigt. Kändes som Anna alltid gjorde det där lilla extra som gör stor skillnad i slutändan.
  • Josefine S
    Josefine S skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket bra bemötande från de vi hade kontakt med.
  • Eva O
    Eva O skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna Hansson får min och vår familjs bästa omdöme. Bostadsaffären sköttes mycket seriöst och bra!
  • Aaron K
    Aaron K skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Min försäljning i Sthlm City genom Anna Hansson, Fastighetsbyrån, överträffade mina förväntningar med råge. Anna var under hela försäljningsprocessen mycket informativ och tydlig. Anna förstod vikten av att finnas till hands för att svara på frågor, och återkopplade alltid omgående, oavsett veckodag eller tid på dygnet. Hon hade hela tiden mitt bästa i åtanke och var mycket förstående och stöttande (trots att jag som kund antagligen var ganska krävande). Allt detta, ihop med Annas strålande personlighet, gjorde min försäljning till ett rent nöje. Jag kommer definitivt att använda Fastighetsbyrån om och när jag säljer igen/Aaron
  • Katharina C
    Katharina C skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var trevlig och engagerad och kunnig! Vi är mycket nöjda med henne och om vi säljer skulle vi gärna anlita henne.
  • Johan T
    Johan T skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gjorde ett snabbt och serviceinriktat arbete med att sälja min lägenhet. Allt gjordes inom en bra tidsram och hon återkopplade alla steg inom försäljningen på ett föredömligt vis. Rekommenderas! - Johan
  • Lars S
    Lars S skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är mycket nöjd med Annas bemötande och behjälplighet vid vårt fastighetsköp.
    Bra personlig service, klar information och raka besked.
    Vi kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och Anna i synnerhet.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit grym i all kontakt, rekommenderar henne VARMT
  • Oskar W
    Oskar W skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var personlig på ett sätt som inte uppfyller fördomen om vad en mäklare är.
  • Anders J
    Anders J skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag upplever Anna som mycket hängiven, observant och ständigt uppdaterad/uppdaterande i vår korrespondens. Den kanske viktigaste aspekten i en process som en bostadsförsäljning innebär, är att känna förtoende och tillit inför den man samarbetar med — något jag otvivelaktigt gjorde inför Anna. Ett fantastiskt utfört jobb, helt enkelt!
Robert Ljungström
Anette Stridh