Anna Hansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-11
Att arbeta för Fastighetsbyrån var för mig ett självklart val. Affärsmässighet, trygghet & engagemang är nyckelord för Fastighetsbyrån. Ett företag med högt ställda krav på sina anställda. För mig är det viktigt att arbeta med något man trivs med. Jag älskar att träffa människor och känner glädje inför varje arbetsdag då jag vet att jag kommer hjälpa någon samtidigt som jag har roligt. Jag har mycket energi som jag lägger på min stora drivkraft i mäklaryrket att alltid ha nöjda kunder, att alltid göra det lilla extra för att överträffa förväntningar. Varmt välkommen att kontakta mig så hjälper jag gärna till om du vill ha en värdering, funderar på att köpa eller sälja i Vasastansområdet eller har funderingar kring bostadsmarknaden. Valet av fastighetsmäklare gör större skillnad på slutpriset än vad många tror. Låt mig berätta varför. Läs mer

Läs vad 80 Läs vad Anna Hansson

• Helena W sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-06

Vasastan - Birkastan
    Vi sålde vår två i Vasastan och tog kontakt med Anna då hon hade sålt för högst pris i vår förening. Direkt när vi träffade Anna kände vi att hon var den perfekta mäklaren för oss då hon har mycket stor kännedom om området och förstod vad som var speciellt med just vår lägenhet. När vi träffade Anna berättade hon vilket pris hon trodde vi skulle få vid försäljning (ett väldigt högt pris) och det var precis det priset hon lyckades med i slutändan! Som säljare kände man sig otroligt trygg med Anna från början av försäljningsprocessen till att vi skrev med köparen. Hon lade upp en otroligt bra försäljningsstrategi för vår lägenhet och hade en tydligt bild hur vi skulle göra för att få maximalt pris vid försäljningen av vår lägenheten. Vi kan varmt rekommendera Anna till alla som ska sälja sin lägenhet i Vasastan - ni får en otroligt kompetent och erfaren mäklare som ger allt för och lite mer för att nå högsta möjliga slutpris! Läs mer
  • Jan D
    Jan D sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-06

Vasastan - Birkastan
    Kan verkligen rekommendera Anna. Här har ni en mycket proffsig. Strukturerad och kunnig mäklare som verkligen kan Vasastaden. Absolut högsta betyg och leverans! Läs mer
  • Gunilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-29

Vasastan - Odenplan
    Anna motsvarade alla förväntningar som jag hade på en mäklare Läs mer
  • Beatrice B
    Beatrice B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-10

Vasastan
    Anna hjälpte mig att sälja min 2:a i Vasastan. Hon gav ett mycket trevligt och proffsigt bemötande från första samtal. Anna är engagerad, noggrann och flexibel, vilket bidrog till en väldigt smidig försäljning. Sammanfattningsvis en utmärkt mäklare som jag verkligen kan rekommendera! Läs mer
  • Ulrika T sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-04

Vasastan
    Mycket trevligt bemötande och engagemang. Läs mer
  • Karolina Å sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-10-26

Vasastan
    Anna sålde vår bostadsrätt i Vasastan och vi är väldigt nöjda med slutresultatet. Hon har gett goda råd längs vägen, varit lyhörd och hjälpsam, samt samarbetsvillig, och skötte slutbudandet utmärkt bra! Läs mer
  • Henrik A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-10-13

Vasastan - Atlas
    Rak och effektiv. Trevig och profsig i bemotandet. Har koll pa sina saker. Läs mer
  • Marcus W sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-09-16

Vasastan
    Sålde en lägenhet i Vasastan. Anna var mycket engagerad och trevlig. Mycket bra! Läs mer
  • Carl L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-09-12

Vasastan
    Anna hjälpte till att sälja våran 3a inne i Vasastan. Vi blev väldigt väl bemötta och hon var väldigt lyhörd med vad vi gillade med lägenheten och vad vi ville uppnå.
    Under hela processen så kändes det som om hon hade en plan om nästa steg på en rätt seg bostadsmarknad.

Vi fick lägenheten såld till det priset vi ville. Vi rekommenderar Anna! Läs mer
  • Christian L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-12

Vasastan
    Anna har varit utomordentlig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson