Anna Hansson

Anna Hansson

Anna Hansson är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Anna Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Hansson har haft 43 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Att arbeta för Fastighetsbyrån var för mig ett självklart val. Affärsmässighet, trygghet & engagemang är nyckelord för Fastighetsbyrån. Ett företag med högt ställda krav på sina anställda. För mig är det viktigt att arbeta med något man trivs med. Jag älskar att träffa människor och känner glädje inför varje arbetsdag då jag vet att jag kommer hjälpa någon samtidigt som jag har roligt. Jag har mycket energi som jag lägger på min stora drivkraft i mäklaryrket att alltid ha nöjda kunder, att alltid göra det lilla extra för att överträffa förväntningar. Varmt välkommen att kontakta mig så hjälper jag gärna till om du vill ha en värdering, funderar på att köpa eller sälja i Vasastansområdet eller har funderingar kring bostadsmarknaden. Valet av fastighetsmäklare gör större skillnad på slutpriset än vad många tror. Låt mig berätta varför.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 119 Läs vad Anna Hansson

• 2020-11-18
    Anna va väldigt smidig att genomföra ett bostadsköp igenom. Det kändes tryggt och hon hade både vårat och säljarnas intresse i åtanke!
    MOHANAD Z
    • 73.0 m²
    • Vasastan - Odenplan
  • 2020-11-12
    Köpte en etta i Vasastan, Anna gav mycket trevligt bemötande och var väldigt hjälpsam under processen.
    Stina A
    • 33.0 m²
  • 2020-11-03
    Jag har sålt en lägenhet på Upplandsgatan. Tyvärr i lite fel tid eftersom priserna precis gått ner väsentligt med många objekt på marknaden. Anna har under hela resan varit ett proffsigt stöd och aldrig givit upp. Hon har hela tiden varit ett bra bollplank vilket gjort att jag känner mig nöjd med det pris jag fick ut av försäljningen. När väl en köpare hittades har Anna genomfört affären på distans då jag bor på annan ort. Jag kan med det varmaste rekommendera hennes tjänster.
    Marianne L
    • 73.0 m²
    • Vasastan - Odenplan
  • 2020-11-02
    Anna är en väldigt erfaren och duktig mäklare. Väldigt påläst och gör allting med en fin touch. Hon jobbar väldigt hårt och är eftertänksam vilket resulterade för mig i ett väldigt fint resultat! Kan endast rekommendera!
    Sofia Amanda Bi H
  • 2020-10-26
    Har för andra gången med lyckat resultat sålt en lägenhet med Annas hjälp. Kändes självklart att vända sig till Anna när det återigen var dags för försäljning! Anna är alltid engagerad och positiv, noggrant förberedd och påläst, inkännande, uthållig. Jag kan varmt rekommendera Anna åt alla som letar eller vill sälja lägenhet i Vasastan!
    Erik K
    • 56.0 m²
    • Vasastan - Hagastaden
  • 2020-10-07
    Jag har sålt en liten ettan Vasastan. Fick bra pris och anna var väldigt engagerad under budgivningen. Bra bemött och trevlig. Jag tycker att allt överensstämde med mina förväntningar
    Johan C
    • 26.5 m²
  • 2020-10-05
    Så nöjd med att ha valt Anna när jag sålde min lägenhet! Proffsig rakt igenom och ger verkligen det lilla extra! Kan varmt rekommendera Anna.
    Ellen-sofi K
  • 2020-10-05
    Anna har stor förståelse för marknaden i Vasastan och sätter förväntningarna i enlighet med verkligheten. Extremt målmedveten och gör det som krävs för att nå det pris säljaren vill ha. Grymt imponerad.
    Johan R
  • 2020-10-04
    Nöjd. Professionell och var alltid hjälpsam att försöka få svar på mina frågor. Köpte en 1a.
    Joel E
    • 34.0 m²
    • Vasastan - Sabbatsberg
  • 2020-10-04
    Sålt med hjälp av Anna. Anna har under hela processen varit väldigt tydlig och skapat rimliga förväntningar.
    Peter P
    Peter P
    • 3:a
    • 59.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte