Anna Hansson
Registrerad mäklare sedan 2012-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2014-03-03
2019-07 - 2020-06
Att arbeta för Fastighetsbyrån var för mig ett självklart val. Affärsmässighet, trygghet & engagemang är nyckelord för Fastighetsbyrån. Ett företag med högt ställda krav på sina anställda. För mig är det viktigt att arbeta med något man trivs med. Jag älskar att träffa människor och känner glädje inför varje arbetsdag då jag vet att jag kommer hjälpa någon samtidigt som jag har roligt. Jag har mycket energi som jag lägger på min stora drivkraft i mäklaryrket att alltid ha nöjda kunder, att alltid göra det lilla extra för att överträffa förväntningar. Varmt välkommen att kontakta mig så hjälper jag gärna till om du vill ha en värdering, funderar på att köpa eller sälja i Vasastansområdet eller har funderingar kring bostadsmarknaden. Valet av fastighetsmäklare gör större skillnad på slutpriset än vad många tror. Låt mig berätta varför. Läs mer

Läs vad 99 Läs vad Anna Hansson

• Maria Ö
    Maria Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-28

Vasastan - S:t Eriksplan
    Jag köpte en lgh. Mäklaren var professionell och kunnig.
    Det blev en snabb och smidig affär.
    Kändes tryggt att låta Anna hålla i allt det praktiska kring kontrakt mm. Läs mer
  • Magnus Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-26

Vasastan - S:t Eriksplan
    Mkt bra mäklare med service mind! Läs mer
  • Viktor L
    Viktor L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-22

Vasastan
    Köpte en 1a i Vasastan, Anna var trevlig, proffsig och engagerad. Mycket nöjd och kommer garanterat tillbaka den dag det blir dags att sälja. Läs mer
  • Anna L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-27

Vasastan - Birkastan
    Hej! Har köpt en bostadsrätt. Mäklaren bemötte oss trevligt och professionellt! Som förväntat gick mäklaren igenom hela processen och mäklaren överträffade förväntningarna i tydlighet. Läs mer
  • Alma L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-27

Vasastan - Birkastan
    Jag köpte en bostad av Anna i vasastaden och hon var professionell och hade trevligt bemötande. Läs mer
  • Christine L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-14

Vasastan - S:t Eriksplan
    Anna är snabb, trevlig och pålitlig och gör sitt bästa för att du som säljare ska göra en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
  • Johan E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-11

Vasastan
    Vi är fantastiskt nöjda med Anna och Fastighetsbyrån jobb vid försäljningen av vår lägenhet i Vasastan! Anna är oerhört professionell, alltid snabb att återkoppla och en otroligt trevlig och positiv person att ha att göra med! Om ni har en lägenhet till salu i Vasastan kan vi varmt rekommendera Anna! Läs mer
  • Linda A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-04

Vasastan - Birkastan
    När det var dags för en större lägenhet hjälpte Anna Hansson på Fastighetsbyrån mig att sälja min fantastiska etta där jag bott och trivts under lång tid. Det kändes verkligen som att man tillsammans med Anna var ett team med ett gemensamt mål. Anna var ett riktigt uppskattat bollplank under hela processen. Jag anlitar gärna Anna igen!

Jag hade träffat Anna på visning tidigare och fått ett väldigt bra intryck av henne. Anna visade från vårt första möte att fakta och kunskap om såväl lägenheten, fastigheten och föreningen är oerhört viktigt för henne när hon ska sälja en lägenhet. Anna gav ett mycket professionellt intryck.

Anna visade att hon har bra kunskap om marknaden i Birkastan och ett brett spekulantregister. I slutändan så såldes lägenheten till ett bra pris redan före helgens visning - trots den situation som råder (mars 2020 (Corona). Återigen var Anna här ett ovärderligt stöd och bollplank. Läs mer
  • Hritul K sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-29

2:a
    Vasastan - Birkastan
    Sålde vår 2 rok på 58 kvm i Vasastan. Vi hade gett Anna uppdraget eftersom hon sålde sambons förra lägenhet som gick för ett pangpris och otroligt proffsigt och trygg i kontakten. Nuvarande lgh hade vi köpt dyrt under 2016 och glada ifall vi gick utan förlust, men vi gick med oförväntat hög vinst. Vi hade ju höga förväntningar på Anna och hon överträffade dom igen. Är otroligt nöjda och önskar redan nu att hon tar hand om vår nästa affär också. Hon gör verkligen det absolut bästa av de förutsättningar hon får. Läs mer
  • Hanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-28

2:a
    Vasastan - Birkastan
    Vi har sålt en 2a; högt i tak, kakelugn, sekelskifte solig balkong. Mäklaren bemötte oss toppenbra och levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi har redan bestämt oss för att hon ska vara vår mäklare även nästa gång vi säljer. Superbra jobb och supertrevlig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson