Anna Hansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07
Att arbeta för Fastighetsbyrån var för mig ett självklart val. Affärsmässighet, trygghet & engagemang är nyckelord för Fastighetsbyrån. Ett företag med högt ställda krav på sina anställda. För mig är det viktigt att arbeta med något man trivs med. Jag älskar att träffa människor och känner glädje inför varje arbetsdag då jag vet att jag kommer hjälpa någon samtidigt som jag har roligt. Jag har mycket energi som jag lägger på min stora drivkraft i mäklaryrket att alltid ha nöjda kunder, att alltid göra det lilla extra för att överträffa förväntningar. Varmt välkommen att kontakta mig så hjälper jag gärna till om du vill ha en värdering, funderar på att köpa eller sälja i Vasastansområdet eller har funderingar kring bostadsmarknaden. Valet av fastighetsmäklare gör större skillnad på slutpriset än vad många tror. Låt mig berätta varför. Läs mer

Läs vad 71 Läs vad Anna Hansson

• Christian L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-12

Vasastan
    Anna har varit utomordentlig! Läs mer
  • Jonatan D sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-09

Anna är verlkigen jättebra! Engagerad, lyhörd och metodisk. Läs mer
  • Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-26

Vasastan - City/Norrmalm
    Trevlig, kompetent, tillgänglig - supernöjd! Läs mer
  • Johannes H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-16

Vasastan - City/Norrmalm
    Vi sålde vår lägenhet och vi fick den bästa hjälpen vi kunde få av Anna Hansson. Läs mer
  • Louise F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-26

Vasastan
    Vi har anlitat Anna två gånger vid försäljning av våra lägenheter i Vasastan. Jag kan intyga att hon är enormt proffsig på alla sätt. Vi är oerhört nöjda med båda försäljningarna och Anna gjorde verkligen sitt yttersta för att uppnå högsta möjliga slutpris. Anna har varit tillgänglig på telefon då vi haft frågor även på obekväma tider och har ett väldigt trevligt och genuint sätt. Hon har även presenterat lgh på ett proffsigt sätt både i text och bild. Noggrant och bra skriven text utan slarviga stavfel och onödiga utläggningar. Allt har gått smidigt och känts tryggt hela vägen. Jag kan verkligen rekommendera Anna som mäklare och hon får allra högsta betyg av mig! Tack! Läs mer
  • Gustav N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-25

Vasastan
    Anna är otroligt duktig och proffsig. Läs mer
  • Monica B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-12

trevligt bemött vid köp av 1:a på Dalagatan 86 kan rekomenders Läs mer
  • Pontus N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-10

Vasastan
    Bra och seriös mäklare. Inga problem att anmärka på! Läs mer
  • Henrik N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-08

Vasastan - Odenplan
    Vi är jättenöjda med Anna hon hjälpte sälja vår 1:a och det gick hur smidigt som helst! Läs mer
  • Sara N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-05-08

Vasastan
    Köpt ny bostad av en BRF via Anna och blev extremt proffsigt och trevligt bemött, vi hade många frågor och funderingar och Anna återkom alltid direkt med ordentliga och tydliga svar och alltid med en trevlig och glad ton. Proffsig mäklare med superhärlig attityd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson