Anna Hansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
Att arbeta för Fastighetsbyrån var för mig ett självklart val. Affärsmässighet, trygghet & engagemang är nyckelord för Fastighetsbyrån. Ett företag med högt ställda krav på sina anställda. För mig är det viktigt att arbeta med något man trivs med. Jag älskar att träffa människor och känner glädje inför varje arbetsdag då jag vet att jag kommer hjälpa någon samtidigt som jag har roligt. Jag har mycket energi som jag lägger på min stora drivkraft i mäklaryrket att alltid ha nöjda kunder, att alltid göra det lilla extra för att överträffa förväntningar. Varmt välkommen att kontakta mig så hjälper jag gärna till om du vill ha en värdering, funderar på att köpa eller sälja i Vasastansområdet eller har funderingar kring bostadsmarknaden. Valet av fastighetsmäklare gör större skillnad på slutpriset än vad många tror. Låt mig berätta varför. Läs mer

Läs vad 57 kunder tycker om Anna Hansson

• Anna Danielsson B sålde sin bostad med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-12

Anna Hansson levde upp till alla förväntningar jag hade. Anna har agerat mycket professionellt och genomfört uppdraget på ett ambitiöst och noggrant sätt. Läs mer
  • Mikael S sålde sin bostad med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-05

Sålde vår tvåa. Anna var alltid tillgänglig och höll oss uppdaterade under hela säljprocessen. Vid tillfället var marknaden lite trög men Anna jobbade på bra med de spekulanter som fanns.

Anna är en seriös, noggrann och tillmötesgående mäklare som vi absolut kan rekommendera. Läs mer
  • Daniel R sålde sin bostad med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-11-27

Lyhörd och vinner mycket på hennes trygghet genom hela affären. Läs mer
  • Christina S skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-09-25

Anna har varit vår mäklare vid två tillfällen. Den första lägenheten såldes på Västmannagatan 18 i november 2014 (vindslägenhet, 2:a 60 kvm) och den andra på Kungstensgatan 60 i oktober 2018 (vindslägenhet, 3/4:a,100kvm).

Anna är först och främst väldigt kunnig och därtill kommer hennes behagliga person, som gör henne till en utmärkt mäklare. Hon är noggrann med fakta, inlyssnande, smidig och flexibel. Hon är mycket säker på sin roll och vet var gränserna går och hon ser alltid till att stämma av frågor i de fall hon bedömer det nädvändigt, men fattar även självständiga beslut inom ramen för sitt mandat. Dessutom är hon trevlig, hänsynsfull och har ett stort mått av integritet. Hon gör verkligen sitt ytterasta för säljaren på ett professionellt sätt. Vid första tillfället sålde vi i ett läge när man precis annonserat att införa amorteringskrav, vilket ledde till en otroligt försiktig marknad. Anna lade ned väldigt mycket jobb på attt kontakta potentiella köpare och jag tror inte att vi hade fått lägenheten såld till det pris vi ändå fick, om det inte varit för Annas idoga arbete Läs mer
  • Marianne G sålde sin bostad med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-09-17

Anna hjälpte oss att sälja vår 3:a i Vasastan. Anna är väldigt engagerad, påläst, kunnig och noggrann. Anna brinner för sitt yrke vilket verkligen syns, och har ett mycket trevligt och genuint bemötande för både köpare och säljare. Vi har känt oss väldigt trygga med Anna som vår mäklare genom hela försäljningsprocessen. Tack vare Annas engagemang, kunskap samt lugna och trevliga bemötande, blev det en mycket smidig försäljning till ett pris vi blev mycket nöjda med. Vi ger Anna våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Helene P skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-05-14

Proffsig och väldigt engagerad mäklare som höll oss uppdaterade och informerade om nästa steg i säljprocessenbhela tiden. Vi sålde vår pärla på kort tid och till bra pris. Toppen, verkligen! :) Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-01-31

Anna är professionell, kunnig, påläst, ambitiös och noggrann. Det märks att hon har lång erfarenhet och en bredd i sitt yrkeskunnande, man kan känna sig helt trygg i att lämna arbetet i hennes händer. Hon tar tid till bägge parter och ger sitt yttersta. Jag upplever också Anna som lugn, pedagogisk samt har en positiv och tillmötesgående approach. Så tacksam över det arbete hon gjort för mig. Läs mer
  • My M skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2017-09-15

Anna överträffade mina förväntningar då hon uppdaterade mig i varje steg som hände samt var mycket driven och kunnig i sin yrkesroll. Läs mer
  • Linnea T skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2017-06-08

Jag fick ett kompetent bemötande av Anna och tyckte hon levde upp till de förväntningar jag hade under försäljningen.

Anna hade ett lugnt, trevligt samt kunnigt sätt och jag kände mig trygg i processen.

Jag uppskattade den detaljerade planen Anna satte upp inför lansering på hemnet. Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2017-05-12

Anna var från början till slutet profesionell och tydlig i sitt uppdrag och det som vi pratade om och planeade vid vårat första möte var det som utfördes sedan när projektet drog igång. Jag fick uppdateringar kontinuerligt utan att man behövde be om dessa vilket gjorde mig trygg som säljare. Anna gjorde hela säljprocessen så smidig som möjligt och detta underlättade hela situationen som annars kan vara ganska stressande under en säljprocess. Små detaljer som man tar förgivet ska fungera, som att komma i tid till visningar och svara på frågor sköttes utmärkt. Jag hade stora förväntingar när jag först tog kontakt med Anna men nu när försäljningen är avklarad så kan jag med facit i hand konstatera att dessa förväntingar inte bara uppnåddes utan de överträffades. Jag är mycket nöjd och kommer anlita Anna i framtiden så fort tillfälle ges. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson