Anna Hansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04
Att arbeta för Fastighetsbyrån var för mig ett självklart val. Affärsmässighet, trygghet & engagemang är nyckelord för Fastighetsbyrån. Ett företag med högt ställda krav på sina anställda. För mig är det viktigt att arbeta med något man trivs med. Jag älskar att träffa människor och känner glädje inför varje arbetsdag då jag vet att jag kommer hjälpa någon samtidigt som jag har roligt. Jag har mycket energi som jag lägger på min stora drivkraft i mäklaryrket att alltid ha nöjda kunder, att alltid göra det lilla extra för att överträffa förväntningar. Varmt välkommen att kontakta mig så hjälper jag gärna till om du vill ha en värdering, funderar på att köpa eller sälja i Vasastansområdet eller har funderingar kring bostadsmarknaden. Valet av fastighetsmäklare gör större skillnad på slutpriset än vad många tror. Låt mig berätta varför. Läs mer

Läs vad 62 Läs vad Anna Hansson

• Sara N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-05-08

Vasastan
    Köpt ny bostad av en BRF via Anna och blev extremt proffsigt och trevligt bemött, vi hade många frågor och funderingar och Anna återkom alltid direkt med ordentliga och tydliga svar och alltid med en trevlig och glad ton. Proffsig mäklare med superhärlig attityd. Läs mer
  • Katarina R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-04-29

Sålde en 1a på 29kvm i Vasastan i februari 2019. Anna Hansson sålde grannlägenheten, jag kontaktade henne, och hon sålde sedan min före hemnet med visning för spekulanter som varit intresserade av grannens. Hela affären gick på 1 vecka från vårt första möte till färdig försäljning, och till det pris jag ville ha. Anna var trevlig, lätt att prata med, professionell, driven och jag litade på hennes omdöme. Jag är mycket nöjd och skulle varmt rekommendera Anna! Läs mer
  • Richard F
    Richard F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-04-25

Vasastan - Birkastan
    Anna hjälpte oss att sälja vår bostad och gjorde verkligen ett utmärkt jobb i en tuff marknad.
    Hon jobbar professionellt, målmedvetet och är samtidigt lyhörd och väldigt ödmjuk.
    Vi har även bett Anna hjälpa oss med att hitta en ny bostad. Läs mer
  • Louise K sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-04-05

Vasastan - Birkastan
    Toppenmäklare som verkligen gjorde sitt yttersta för att affären skulle bli bra. Proffsig, trevlig, omtänksam och väldigt kunnig. Anna överträffade mina förväntningar. Hon ställde upp när det behövdes och fanns alltid tillgänglig när jag hade frågor eller behövde resonera kring mina beslut. Anna är väldigt trygg att ha som mäklare. Läs mer
  • Martin N
    Martin N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-20

Vasastan - Birkastan
    Jag sålde min lägenhet i Birkastan och Anna var min mäklare. Anna är en mycket lyhörd, trevlig och väldigt driven mäklare. Rakt igenom hela processen från första mötet genom fotograferingen, visnings- och budgivnings- dagarna till kontraktsskrivning kände jag stor tillit till Anna.

Hon var tydlig med att förklara hur marknaden såg ut och vad jag kunde förvänta mig, något hon träffade till 100%. Dagarna efter visningen kände jag att Anna gick den där extra milen för att vara tillgänglig mot ytterligare spekulanter.

Utöver Annas prestation arbetar hon med en riktigt duktig fotograf.

Kan inte annat än att säga att jag rakt igenom är jättenöjd. Läs mer
  • Anna Danielsson B sålde sin bostad med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-12

Anna Hansson levde upp till alla förväntningar jag hade. Anna har agerat mycket professionellt och genomfört uppdraget på ett ambitiöst och noggrant sätt. Läs mer
  • Mikael S sålde sin bostad med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-05

Sålde vår tvåa. Anna var alltid tillgänglig och höll oss uppdaterade under hela säljprocessen. Vid tillfället var marknaden lite trög men Anna jobbade på bra med de spekulanter som fanns.

Anna är en seriös, noggrann och tillmötesgående mäklare som vi absolut kan rekommendera. Läs mer
  • Daniel R sålde sin bostad med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-11-27

Lyhörd och vinner mycket på hennes trygghet genom hela affären. Läs mer
  • Christina S skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-09-25

Anna har varit vår mäklare vid två tillfällen. Den första lägenheten såldes på Västmannagatan 18 i november 2014 (vindslägenhet, 2:a 60 kvm) och den andra på Kungstensgatan 60 i oktober 2018 (vindslägenhet, 3/4:a,100kvm).

Anna är först och främst väldigt kunnig och därtill kommer hennes behagliga person, som gör henne till en utmärkt mäklare. Hon är noggrann med fakta, inlyssnande, smidig och flexibel. Hon är mycket säker på sin roll och vet var gränserna går och hon ser alltid till att stämma av frågor i de fall hon bedömer det nädvändigt, men fattar även självständiga beslut inom ramen för sitt mandat. Dessutom är hon trevlig, hänsynsfull och har ett stort mått av integritet. Hon gör verkligen sitt ytterasta för säljaren på ett professionellt sätt. Vid första tillfället sålde vi i ett läge när man precis annonserat att införa amorteringskrav, vilket ledde till en otroligt försiktig marknad. Anna lade ned väldigt mycket jobb på attt kontakta potentiella köpare och jag tror inte att vi hade fått lägenheten såld till det pris vi ändå fick, om det inte varit för Annas idoga arbete Läs mer
  • Marianne G sålde sin bostad med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-09-17

Anna hjälpte oss att sälja vår 3:a i Vasastan. Anna är väldigt engagerad, påläst, kunnig och noggrann. Anna brinner för sitt yrke vilket verkligen syns, och har ett mycket trevligt och genuint bemötande för både köpare och säljare. Vi har känt oss väldigt trygga med Anna som vår mäklare genom hela försäljningsprocessen. Tack vare Annas engagemang, kunskap samt lugna och trevliga bemötande, blev det en mycket smidig försäljning till ett pris vi blev mycket nöjda med. Vi ger Anna våra varmaste rekommendationer! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson