en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm — Visa karta

4.5 / 5 i betyg — 31 rekommendationer
Jag älskar mitt arbete och skulle inte kunna tänka mig ett roligare jobb! Jag började som fastighetsmäklare i början av 00-talet och har sedan dess varit verksam i Stockholmsområdet. Att varje dag få träffa så många sorters människor i olika skeden av livet är något som är ytterst utvecklande och stimulerande. Att hjälpa till och få vara delaktig i den affär som troligtvis är den största affären i många människors liv anser jag vara ett stort privilegium. Ett högt tempo och varierande dagar med omväxlande uppgifter skapar just den energi som behövs för att utföra ett riktigt bra jobb.

Läs vad 31 användare tycker om Caroline Dettker

• Anders L
    Anders L skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag är mycket nöjd med Caroline Dettker. Hon är en mycket bra mäklare som är lyhörd och tillgodoser kundens behov.När man gör sitt livs största affär krävs det att den mäklaren man anlitar vet om allt viktigt och kan vara ett steg före hela tiden och det var verkligen Caroline.
    Ja kommer verkligen att föreslå Caroline Dettker för alla mina vänner som ska sälja sin bostadsrätt.
    Mvh Anders Lundahl
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Proffsig,trevlig och positiv! Kan varmt rekommendera Caroline :)
  • Sara N
    Sara N skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Caroline hjälpte oss med vår försäljning av vår lägenhet på Upplandsgatan 77. Vi är jättenöjda med Carolines arbetsinsats, hon var väldigt professionell, alltid tillgänglig, informativ och kändes som hon gjorde sitt yttersta för att få till en bra affär för alla parter. Hon gav bra tips på olika typer av belut som hjälpte oss i denna process samt var tydlig och snabb igenom hela processen. Jag kommer absolut rekommendera Caroline till alla jag känner.
  • Emmeli J
    Emmeli J skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Toppentjej! Lugn och metodisk och får verkligen säljaren att känna sig trygg i att hon gör sitt yttersta för att ordna en så bra försäljning som möjligt!
  • Per
    Per skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har haft kontakt i samband med köp. Trots överenskommelse om villkor och underskrivet avtal öppnade Caroline för en annan köpare. I kommentar säger hon själv att hon också hade varit besviken. Det är varken transparent eller affärsmässig hantering.

Kan ej rekommendera och lämnar gärna information och referens.
  • Niklas D
    Niklas D skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Caroline Dettker på Fastighetsbyrån hjälpte oss med att både sälja och köpa bostad i Stockholm förra året. Vi upplevde kontakten med Caroline som mycket positiv på alla sätt: professionellt och trevligt bemötande som ingav trygghet. köpa och sälja bostad är stora affärer man inte gör så ofta, vilket gör att man måste känna tillit till sin mäklare - något som vi absolut gjort för Caroline.
  • Lova L
    Lova L skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Blnlnlghnnkjghklogfhjkkhfgjmkhgjkkhtfjmkhgnkjgkkk
  • Freddy M
    Freddy M skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi har köpt lägenhet.

Fick ett väldigt bra bemötande. Mäklaren kändes naturligt trevlig och genuin.

Tjänsten levde definitivt upp till våra förväntningar.
  • Robert B
    Robert B skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Min erfarenhet av bolaget är den jag fått genom kontakt med era mäklare, dels när jag köpte en bostadsrätt, sedan när jag sålde min befintliga med hjälp av en annan mäklare. Min bedömning är att Fastighetsbyråns mäklare är väldigt kompetenta och skulle särskilt vilja berömma Caroline för hennes insats. Hon hade alltid ett positivt bemötande och trots att det till en början inte var en jättelätt försäljning så kämpade hon på och visade vad hon gick för, vilket resulterade i en riktigt bra försäljning. Min bedömning är att både jag som säljare och köparen var väldigt nöjda. Vill även ge beröm för den rådgivning hon gav löpande i processen. Kan starkt rekommendera Caroline!
  • Lukas M
    Lukas M skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket bra! Har anlitat Caroline två gånger och är helnöjd med bemötande, processen och resultat! Rekommenderas.
  • Raj K
    Raj K skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Very professional and clear in dealing with buyers.
  • Erik N
    Erik N skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag har mycket goda erfarenheter av Fastighetsbyrån som mäklare. Med mina 2 försäljningar de senaste åren har vår mäklare lyckas uppnå ett pris över förväntan och givit goda råd på vägen.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra. Fint bemötande. Caroline ställde verkligen upp på oss. Vi hade en ganska jobbig köpare som Caroline hanterade mycket bra. Eftersom vi båda (säljarna) hade svårt att komma in för att skriva på papper sökte Caroline till och med upp oss med papper och penna för att få våra signaturer. Stort tack!
  • Johnny W
    Johnny W skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket trevlig, tydlig och snabb på att svara på frågor! Vi har både köpt och sålt med Caroline och varit mkt nöjda båda gångerna.
  • Malin K
    Malin K skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Smidig, noggrann. trevlig och mycket proffesionell. Rekommenderas varmt!
  • Carl H
    Carl H skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra,ärlig, kunnig, bra säljare
  • Helene A
    Helene A skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    De är väldigt bra innan papprena är skrivna men ger inte samma support om det krånglar därefter, i mitt fall före tillträdet.
  • Juuso-Pietari S
    Juuso-Pietari S skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jättebra, superbra. Hon var helt exceptionellt kundorienterad
  • Therese E
    Therese E skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Toppenbra! Trevlig, professionell och pålitlig. Vi var jättenöjda med carolines jobb.
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Caroline är en mkt bra och trevlig mäklare.
  • Anna D
    Anna D skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    bra och mycket tillmötesgående!
  • Ingemar K
    Ingemar K skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    sätter lockpris på objektet
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Lättsam och kompetent mäklare med bra affärsmannaskap.
  • Owe F
    Owe F skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Caroline Dettker har sålt vår takvåning i Vasastan med bravur. Caroline har spått ett pris på våningen och träffat rätt med råge. Vidare har hon hjälpt oss med uträkning av reavinst. Vi är mycket tacksamma för Carolines insats. Hälsningar Margret o Owe
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket kunnig! Fantastiskt bemötande!! Professionell!!!
  • Berith H
    Berith H skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra att mäklaren inte var påträngande när vi var på visningar. Hon kunde bemöta våra frågor på ett kunnigt sätt och visade stort engagemang för oss som spekulanter.
    Ge henne högre lön!
  • Carolina H
    Carolina H skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fick hjälp av Caroline på fastighetsbyrån med hjälp av försäljning av min lägenhet förra året. Var jättenöjd med den service och det bemötande jag fick under försäljningen. Allt var väldigt proffsigt skött och flöt på väldigt smidigt. Fick också ett bra pris för lägenheten jag sålde!
  • Brf S
    Brf S skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Hej
    jag har anlitat Caroline för en försäljning av en lägenhet i samma förening där jag bor.
    Min svärdotter en kollega till Caroline som säljer på södermalm i Stockholm.
    Båda dessa försäljningar gick bra både ekonomiskt och var smidiga i förhållande till den sociala kontakt man har med en mäklare.
    2014-05-22 Caroline D svarar Brf S
    Tack för vårt samarbete. Alltid extra hedrande att få en förenings förtroende att sälja en av deras gemensamt ägda lägenheter.
  • Gail A
    Gail A skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det var just Carolines kunnighet, professionalism och trevligt bemötande som fick mig att välja Fastighetsbyrån för att sälja min älskade lägenhet i stan. Caroline var ödmjuk och samtidigt skarp och kunnig som gjorde henne till den perfekta mäklaren. Kommunikation var kontinuerligt. Jag fick alltid veta vad som pågick och om jag hade en fråga eller bekymmer fick jag alltid en väldigt snabb svar, och detta är viktigt för mig. Jag var alltid väldigt trygg, och när allt var klar hade Caroline sålt lägenheten för ett fantastisk pris i bara några dagar! Jag skulle absolut rekommenderar Caroline och Fastighetsbyrån!
    2014-05-22 Caroline D svarar Gail A
    Tack för förtroendet att få hjälpa dig att sälja din otroligt vackra lägenhet. Tillsammans gjorde vi affären till en succé!
  • Per S
    Per S skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fastighetsbyrån och Caroline hjälpte till att sälja vår lägenhet. Bemötandet var mycket bra och processen var överlag smidig. Vi fotograferade lägenheten när tillfälle gavs trots att vi då inte visste exakt när en försäljning skulle äga rum. Bra annonsering där vi fick en "extra fin" annonsering på köpet också. Visningarna gick bra och det var också ett par extravisningar dessutom. Processen efter det att visningen/budgivningen var avklarad fungerade också utmärkt.
    2014-05-22 Caroline D svarar Per S
    Toppen att vi passade på att fota er lägenhet när det var grönt och lummigt ute, ett perfekt sätt att förbereda sig på. Goda förberedelser och ett bra samarbete är alltid det bästa i en bostadsaffär. Hoppas att ni trivs riktigt bra i nya huset.
  • Per H
    Per H skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fastighetsbyrån i Vasastan skötte båda våra lägenhetsförsäljningar och den ansvariga mäklaren, Caroline Dettker, får toppbetyg: snabb, trevlig, professionell och engagerad. Har ingen erfarenhet av de andra mäklarna, men håller de Carolines klass kan vi bara rekommendera att använda dem!
    2014-05-22 Caroline D svarar Per H
    Tack Per för vårt trevliga samarbete. Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad.
Robert Ljungström
Anna Hansson