Caroline Dettker
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-11
Jag älskar mitt arbete och skulle inte kunna tänka mig ett roligare jobb! Jag började som fastighetsmäklare i början av 00-talet och har sedan dess varit verksam i Stockholmsområdet. Att varje dag få träffa så många sorters människor i olika skeden av livet är något som är ytterst utvecklande och stimulerande. Att hjälpa till och få vara delaktig i den affär som troligtvis är den största affären i många människors liv anser jag vara ett stort privilegium. Ett högt tempo och varierande dagar med omväxlande uppgifter skapar just den energi som behövs för att utföra ett riktigt bra jobb. Läs mer

Läs vad 47 Läs vad Caroline Dettker

• Martin W köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-09-11

Vasastan
    Köpt lgh. Bra och trevligt bemötande. Ordnade visning med kort varsel. Lätt att få tag på och snabb. Läs mer
  • Matilda T köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-03

Vasastan - Birkastan
    Otroligt bra bemötande, 5+ för en bra köpprocess som varit smidig från första stund. Läs mer
  • Tanja R köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-24

Vasastan
    Proffsig, vänlig, snabb och serviceinriktad. Läs mer
  • Sebastian H sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-04

Vasastan
    Caroline är en klippa, hon har nu hjälpt oss sälja två lägenhet med bra resultat. Dessutom har hon hjälpt till när vi ska köpa lägenhet så att vi har känt oss trygga i våra bud. En mäklare att lita på och hålla fast i vid framtida försäljningar.

//Sebastian och Lina Hällsten Läs mer
  • Sirpa J sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-04-12

Vasastan - Birkastan
    Proffsig, tillgänglig och mycket trevlig! Läs mer
  • Johan L
    Johan L köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-03-07

############################################ Läs mer
  • Karin T sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-26

Vasastan - Birkastan
    Lyhörd, professionell och driven!
    Rekommenderar Caroline varmt till alla i Vasastan som planerar att sälja / Karin & Niclas Läs mer
  • Johan O
    Johan O köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-13

Professionell och påläst.
    Ger ett pålitligt intryck som fick oss att känna oss trygga i vårt lägenhetsköp.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Lisa N köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-12

Vasastan - Birkastan
    Väldigt trevlig och engagerad! Läs mer
  • Stefan D
    Stefan D köpte sin bostad med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-13

Köpt lägenhet och Caroline var kompetent på sakfrågor, servicenummer och vänlig Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson