Caroline Dettker
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
Jag älskar mitt arbete och skulle inte kunna tänka mig ett roligare jobb! Jag började som fastighetsmäklare i början av 00-talet och har sedan dess varit verksam i Stockholmsområdet. Att varje dag få träffa så många sorters människor i olika skeden av livet är något som är ytterst utvecklande och stimulerande. Att hjälpa till och få vara delaktig i den affär som troligtvis är den största affären i många människors liv anser jag vara ett stort privilegium. Ett högt tempo och varierande dagar med omväxlande uppgifter skapar just den energi som behövs för att utföra ett riktigt bra jobb. Läs mer

Läs vad 38 kunder tycker om Caroline Dettker

• Stefan D
    Stefan D köpte sin bostad med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-13

Köpt lägenhet och Caroline var kompetent på sakfrågor, servicenummer och vänlig Läs mer
  • Helena G köpte sin bostad med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-13

Vi har köpt en liten tvåa i Vasastan som förmedlades av Caroline på Fastighetsbyrån. Hon gav ett professionellt, förtroendeingivande och varmt intryck under hela förfarandet. Vi kände oss helt trygga med hela processen, och att Caroline både hade säljaresoch köpares bästa i åtanke. Läs mer
  • Anna H sålde sin bostad med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-11-10

Bra bemötande.
    Lyhörd och alltid tillgänglig och kompetent Läs mer
  • Gabriella W sålde sin bostad med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-11-08

Jag sålde en lägenhet om 39kvm i Atlasområdet. Caroline skötte hela processen väldigt bra, väldigt trevlig och lyhörd för mina önskemål. Läs mer
  • Marielle S sålde sin bostad med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-10-02

Kunnig, kompetent, förtroendeingivande, objektiv Läs mer
  • Ulrika S skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-06-12

Trevlig, informativ, rak, tydlig. Kunnig och tillmötesgående. Läs mer
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2017-06-16

Jag är supernöjd med hur Caroline hanterade min försäljningen av en lägenhet på Norrmalm. Från start till mål tycker jag att processen fungerade väldigt bra, hon var lyhörd och kändes hela tiden som att hon gjorde allt för att uppnå bästa möjliga resultat. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2015-03-19

Jag är mycket nöjd med Caroline Dettker. Hon är en mycket bra mäklare som är lyhörd och tillgodoser kundens behov.När man gör sitt livs största affär krävs det att den mäklaren man anlitar vet om allt viktigt och kan vara ett steg före hela tiden och det var verkligen Caroline.
    Ja kommer verkligen att föreslå Caroline Dettker för alla mina vänner som ska sälja sin bostadsrätt.
    Mvh Anders Lundahl Läs mer
  • Lisa W skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2015-03-13

Proffsig,trevlig och positiv! Kan varmt rekommendera Caroline :) Läs mer
  • Sara N skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2015-03-13

Caroline hjälpte oss med vår försäljning av vår lägenhet på Upplandsgatan 77. Vi är jättenöjda med Carolines arbetsinsats, hon var väldigt professionell, alltid tillgänglig, informativ och kändes som hon gjorde sitt yttersta för att få till en bra affär för alla parter. Hon gav bra tips på olika typer av belut som hjälpte oss i denna process samt var tydlig och snabb igenom hela processen. Jag kommer absolut rekommendera Caroline till alla jag känner. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson