Caroline Dettker

Caroline Dettker

Caroline Dettker är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Caroline Dettker har varit registrerad mäklare sedan 2002-07. Caroline Dettker har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.7. Caroline Dettker har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

91 omdömen om Caroline Dettker

Sedan starten hos Reco 2021
Anders Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Örebro
Centralt

Väldigt professionell, lugn och trevlig mäklare.

Svar från Caroline Dettker

Tack Anders för ett mycket trevligt samarbete.

Neshmin M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Örebro
Centralt

Caroline är en fantastisk mäklare! Hon visade enastående professionalism och gav mig trygghet genom hela köpprocessen. Jag rekommenderar varmt Caroline till alla som söker en pålitlig och behjälplig mäklare.

Svar från Caroline Dettker

Tack Neshmin! Det gör mig så glad att höra att du kände dig nöjd och trygg när du köpte din underbara lägenhet via mig.

Daniel N
Väster

En trevlig, kunnig, kommunikativ mäklare.

Svar från Caroline Dettker

Tack för trevliga samtal och ett gott samarbete.

Iva F
Väster Park

En professionell kvinna med engagemang och värme

Svar från Caroline Dettker

Tack Iva för dina fina ord och grattis till er fina lägenhet!

Johan P
Marieberg

Proffitionellt och tryggt att göra bostadsaffär med Caroline förklarade allting väldigt bra hur man ska göra och hur det går till vid köp så det inte var några konstigheter

Svar från Caroline Dettker

Tack för att du tog dig tid att svara och vad glad jag blir att höra att du känner dig trygg med din affär. Grattis till din nya lägenhet!

Lars Ola H
Almby

Bra bemötande Bra bemötande Bra bemötande Bra bemötande

Svar från Caroline Dettker

Tack för en god kommunikation. Grattis till er fina lägenhet!

Sara H
Almby

Hon var snabb med kommunikationen och återkopplade bra. Caroline var lugn och sansad under förhandlingen så det blev enklare för mig att meddela mina punkter och vad jag kände var viktigt.

Svar från Caroline Dettker

Tack för att du tog dig tid att svara. Jag blir glad av att höra att du kände dig nöjd med kontakten med mig i samband med ditt köp av din fina lägenhet.

Bo S
Centralt Norr

Vi är mycket nöjda med hur Caroline hanterade försäljningen av vår lägenhet. Vi önskade en smidig och snabb affär och det var precis vad vi fick!

Svar från Caroline Dettker

Tack för ett gott samarbete och god kommunikation. Det blev en mycket snabb och smidig affär via vår tjänst På Gång.

Anette S
Centralt Norr

Caroline har skött detta på bästa sätt.

Svar från Caroline Dettker

Jag blir så glad att ni känner er nöjda.

Filippa K
Centralt Norr

Superbra! Som förstahandsköpare var hon ett bra stöd, snabb på att svara och hade ett trevligt sätt. Kan starkt rekommendera!

Svar från Caroline Dettker

Tack för dina fina ord och det gör mig så glad att höra att du kände att du känner dig nöjd med affären. Stort grattis till din första lägenhet. Där kommer det att vara lätt att trivas!