Daniel Staaf
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-11

Läs vad 24 Läs vad Daniel Staaf

• Hugo L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-26

Daniel var väldigt proffsig och enkel att ha och göra med. Han var inte för "pushig" utan väldigt behaglig genom hela processen. Jag rekommenderar honom starkt för de som vill sälja sin lägenhet. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Anna R köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-25

Jag och min sambo har köpt vår första gemensamma lägenhet, en tvåa i stockholm. Daniel gav ett genuint och vänligt bemötande vid första visningen och har sedan följt upp alla steg i processen på ett bra sätt. Daniel har hela tiden fått oss att känna oss omhändertagna och att vi är i goda händer med en mäklare som vet vad han gör. Trots att Daniel efter avtalsskrivning gått på pappaledighet har han följt upp och innan under och efter tillträde skickat vänliga meddelanden och önskat oss lycka till.

Man är helt enkelt i goda händer med Daniel och han känns genuint omtänksam om sina kunder. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Simon B köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-02

Vasastan - Birkastan
    Daniel är alltid tillgänglig och ser bara möjligheter! Supertrevlig och ambitiös. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Bita S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-02

Vasastan - Odenplan
    Köpte en lägenhet i Vasastan. Så bra bemötande, engagerad, trevlig och transparent igenom hela processen. Fanns alltid tillgänglig och gjorde verkligen det lilla extra. Jag är så nöjd. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Pia-Maria T köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-01

Vasastan - Odenplan
    Bra, positiv, kunnig och trevlig Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-10-28

För min del har jag uppfattat Daniel Staaf som både samliv, trevlig och ärlig. Ett rakt och vänligt bemötande och lätt att hålla kontakten med. Jag har känt det son jag var i goda händer. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Helena L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-10-20

Vasastan - Sibirien
    Vi har sålt vår 6:a i Stockholm city med en duktig och trevlig mäklare! Han kändes trygg och kunnig! Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Victor N sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-10-19

Vasastan - Birkastan
    Trevlig och hårt arbetande genom hela processen. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Li E sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-10-14

Vasastan - Odenplan
    Sålt mindre lägenhet i vasastan. Det blev en smidig affär där allt kändes bra från början till slut. Daniel var engagerad, driven och trevlig. Fanns alltid ett samtal bort för frågor och var aldrig rädd att fråga själv. Samarbetet kändes därför väldigt genuint och uppfyllde mina förväntningar av en lyckad försäljning. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Margot K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-09-26

Vasastan - Sibirien
    Jag har bara gott att säga om mäklaren som sålde min sexrummare på rekordtid enbart possitv allt var enkelt och mycket bra Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson