Daniel Staaf

Daniel Staaf

Daniel Staaf är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Daniel Staaf har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 28 omdömen sedan 2018-12-17. Daniel Staaf har haft 3 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 28 Läs vad Daniel Staaf

• Vi har köpt en bostadsrätt på 146 m2 i Vasastan i Stockholm. Huset är från 1968 och lägenheten är i visst behov av renovering. Daniel visade oss först en mycket liknande lägenhet på våningen under som vi inte alls ville ha. Han tipsade oss då om att lägenheten på våningen ovanför var på väg ut på marknaden och ordnade så att vi kunde titta på den. Vi tyckte mycket bättre om den lägenheten och när Daniel berättade att säljaren kunde tänka sig att sälja lägenheten för utropspriset slog vi till. Daniel bemötte oss mycket trevligt och professionellt. Vi ville ha en mindre ändring i en klausul i köpeavtalet som Daniel först var tveksam till. Han gav emellertid med sig och vi fick som vi ville. Daniel har under hela processen varit mycket tillgänglig och snabbt svarat på våra frågor. Daniel är en av de trevligaste och kunniga fastighetsmäklare vi har träffat och vi rekommenderar honom gärna till andra köpare/säljare.
    Anders Olof Erland K köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-03-08
    • 6:a
    • 146.0 m²
    • Vasastan - Sibirien
    2020-03-08
  • Vi fick hjälp av Daniel med ett skrivuppdrag och köp av en lägenhet i Vasastan. Daniel har under hela processen varit otroligt professionell, positiv och snabb att svara på alla frågor och hjälpa. Vi var under lång period under processen på resande fot och i helt andra tidszoner. Daniel överträffade verkligen våra förväntningar i sitt sätt att hjälpa oss och svarade snabbt på både Mail och telefon långt utanför normala arbetstider. Vi fick stort förtroende för Daniel och kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    Tomas M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-01-19
    • 55.0 m²
    2020-01-19
  • Jag köpte en lägenhet i Vasastan. Supernöjd med hela bemötandet. Ett självklart val av mäklare för mig vid nästa affär.
    Hugo H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2019-12-22
  • Vi köpte vår lägenhet genom Daniel och har känt oss trygga med honom hela vägen. Rekommenderar starkt! 😃
    Lina W köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2019-12-22
  • Daniel var väldigt proffsig och enkel att ha och göra med. Han var inte för "pushig" utan väldigt behaglig genom hela processen. Jag rekommenderar honom starkt för de som vill sälja sin lägenhet.
    Hugo L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2019-11-26
    2019-11-26
  • Jag och min sambo har köpt vår första gemensamma lägenhet, en tvåa i stockholm. Daniel gav ett genuint och vänligt bemötande vid första visningen och har sedan följt upp alla steg i processen på ett bra sätt. Daniel har hela tiden fått oss att känna oss omhändertagna och att vi är i goda händer med en mäklare som vet vad han gör. Trots att Daniel efter avtalsskrivning gått på pappaledighet har han följt upp och innan under och efter tillträde skickat vänliga meddelanden och önskat oss lycka till. Man är helt enkelt i goda händer med Daniel och han känns genuint omtänksam om sina kunder.
    Anna R köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2019-11-25
    2019-11-25
  • Daniel är alltid tillgänglig och ser bara möjligheter! Supertrevlig och ambitiös.
    Simon B köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 59.0 m²
    2019-11-02
  • Köpte en lägenhet i Vasastan. Så bra bemötande, engagerad, trevlig och transparent igenom hela processen. Fanns alltid tillgänglig och gjorde verkligen det lilla extra. Jag är så nöjd.
    Bita S
    Bita S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 1:a
    • 40.0 m²
    2019-11-02
  • Bra, positiv, kunnig och trevlig
    Pia-Maria T köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2019-11-01
    • 34.0 m²
    2019-11-01
  • För min del har jag uppfattat Daniel Staaf som både samliv, trevlig och ärlig. Ett rakt och vänligt bemötande och lätt att hålla kontakten med. Jag har känt det son jag var i goda händer.
    Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2019-10-28
    2019-10-28