Daniel Staaf

Daniel Staaf

Daniel Staaf är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Daniel Staaf har varit registrerad mäklare sedan 2018-11. Daniel Staaf har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 5.0. Daniel Staaf har haft 23 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 98 Läs vad Daniel Staaf

• sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-07-04 Verifierad kund
    Med en uppriktigt trevlig, alltid positiv attityd, skötte Daniel försäljningen av min lägenhet. Sakkunnigt och kompetent tog han mig genom hel processen, från första samtalet till signering.

Tack Daniel!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-07-02 Verifierad kund
    När jag letade lägenhet kom jag i kontakt med ca. 10 mäklare. Daniel var den mäklaren jag hade störst förtroende för!

Daniel var engagerad och trevlig under hela processen utan att vara för pushig. Han visste väldigt mycket om området, lägenheten, föreningen och marknaden, men var samtidigt öppen när det var något han inte var 100% säker på.

Jag hade rekommenderat Daniel Staaf till alla som ska köpa eller sälja i centrala Stockholm!
    2022-06-15 Verifierad kund
    Proffesionellt och väldigt trevlig bemötande.
    Daniel var ordentligt påläst och kunnig kring det specifika objektet och hade adekvata svar på samtliga frågor som jag ställde.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi har sålt två lägenheter med hjälp av Daniel och vi kommer definitivt anlita honom igen. Daniel är noggrann, trygg, ambitiös och tillgänglig. Även i ett lite mer osäkert marknadsläge ansträngde han sig till det yttersta och lyckades till och med slå föreningsrekord i högst kvadratmeterpris!
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi kan återigen varmt rekommendera Daniel efter att han för andra gången hjälpt oss att sälja en lägenhet. Daniel är tillgänglig, ambitiös, kommunikativ och har en positiv inställning som smittar av sig. Även i ett svalare marknadsläge ansträngde han sig till det yttersta för att få ihop en så bra affär som möjligt – vilket han också lyckades med. Daniel är med andra ord tveklöst förstahandsvalet om du behöver en mäklare i Vasastan.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Daniel är väldigt noggrann, trevlig, tillmötesgående, återkommer snabbt. Daniel har en väldigt hög servicegrad. Jag kände direkt att jag kunde lita på Daniel och han ser varje människa, tar sig tid att lyssna och svarar på frågor direkt, vilket för mig är väldigt högt värderat.Daniel var i väldigt od tid till visningen, hade en längre visning och mellan visningarna hade vi kontakt på sms, jag kände mig väldigt trygg under hela processen.
    • Vasastan - Röda Bergen
    2022-05-16 Verifierad kund
    Daniel är kunnig, trevlig och dedikerad. Vi kände oss trygga genom hela processen.
    • Vasastan - Röda Bergen
    2022-05-14 Verifierad kund
    Daniel visade på stor förståelse av alla mina önskemål som jag hade för min nya bostad, och ett genuint intresse för att bemöta dessa på bästa möjliga sett!
    Daniel överträffade alla mina förväntningar, hade inte kunnat önska mig ett bättre utfall. En toppen lägenhet i precis det område som jag önskar att bo i. Daniel var vägledande och visade även på trygghet i mitt första lägenhetsköp, som blev superbra!
    2022-04-30 Verifierad kund
    Jag valde Daniel som mäklare efter att ha läst hans recensioner och jag kan bara instämma i vad alla andra redan skrivit. Han är kunnig, snabb på återkoppling och ärlig. Det har känts väldigt tryggt att ha honom som mäklare vid min försäljning. Med det sagt skulle jag vara minst lika trygg att köpa ett objekt han var mäklare för.
    Toppenmäklare som varmt rekommenderas.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Vi är super nöjda som köpare av Daniel’s objekt! Snabb på att svara och väldigt trevlig. Vi bor i en annan stad och han lyckades lösa så vi kunde skriva på papprerna i vår nuvarande stad så vi slapp åka upp till Stockholm när vi skulle skriva på. Han fixade även alla mått på alla väggar i lägenheten 1h efter jag bett om det. Han utför sitt jobb alldeles utmärkt. Vi kunde inte varit mer nöjd!