Daniel Staaf

Daniel Staaf

Daniel Staaf är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Daniel Staaf har varit registrerad mäklare sedan 2018-11. Daniel Staaf har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 5.0. Daniel Staaf har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

107 omdömen om Daniel Staaf

Sedan starten hos Reco 2018
Paulina D
Vasastan - Röda Bergen

Daniel är en ödmjuk och lyhörd mäklare, jag kunde inte ha känt mig mer trygg i processen. Han svarade på alla mina frågor högt som lågt och gav mig råd när det behövdes. Jag är väldigt nöjd med utfallet och skulle verkligen rekommendera Daniel som mäklare.

Christer L
Vasastan

Jag upplevde Daniel som väldigt trevlig, engagerad och kunnig. Han ingav verkligen förtroende och och var snabb att kommunicera och besvara mina frågor under proccessen. En mäklare jag verkligen kan rekommendera.

Märta S
Vasastan

Daniel bemötte oss på ett trevligt och respektfullt sätt. Han tog sig tid att svara på frågor och var mycket snabb att återkoppla. Sammantaget en trygg och bra upplevelse och process.

Sara E
Vasastan

Är jättenöjd med försäljningen och Daniel som mäklare. Daniel är lyhörd, trevlig, engagerad och proffsig.

Jan-Erik G
Vasastan - Sibirien

Mycket professionell och hjälpsam. Såg till att jag hela tiden var uppdaterad, vilket jag uppskattade mycket. Jag är mycket nöjd med Daniel som mäklare vid försäljningen av min bostad. Levde upp till mina förväntningar och mer där till. Rekommenderar verkligen Daniel. Toppbetyg!

Petter N
Vasastan

Daniel gick above and beyond för att få till en snabb försäljning med budgivning. Särskilt imponerande i en marknad där många objekt inte får bud över huvud taget. Alltid tillgänglig på telefonen för frågor. Rekommenderar starkt!

Oskar B
Vasastan - Röda Bergen

Daniel har varit tillmötesgående och tillgänglig under hela processen som köpare. Kunnig om objektet och hela tiden hjälpsam vid frågor och funderingar. Kände mig trygg att köpa via Daniel.

Niklas K
Vasastan - Birkastan

Daniel har varit fantastisk under hela processen. Tagit sig tid att svara på frågor om marknaden, min försäljning men även objekt som intresserat mig. Rekommenderar verkligen Daniel!

Isak B
Vasastan

Av alla mäklare jag träffat var Daniel den som kändes väldigt professionell med lång erfarenhet, tillmötesgående och lyssnade noga vad man hade för förväntningar som han även mötte. Han var även ödmjuk och sympatisk och man fick snabbt tillit till Daniel. Uppdaterade ständigt med ny information och var alltid tillgänglig. Höll vad han lovade och resultat blev väldigt bra för både mig som säljare och köparen.

Magnus G
Vasastan - S:t Eriksplan

Med en uppriktigt trevlig, alltid positiv attityd, skötte Daniel försäljningen av min lägenhet. Sakkunnigt och kompetent tog han mig genom hel processen, från första samtalet till signering. Tack Daniel!