Daniel Staaf

Daniel Staaf

Daniel Staaf är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Daniel Staaf har varit registrerad mäklare sedan 2007-03. Daniel Staaf har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 5.0. Daniel Staaf har haft 9 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 53 Läs vad Daniel Staaf

• sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-06-20
    Daniel Staaf är en professionell, kunnig, engagerad, vänlig och lyhörd mäklare med stort hjärta och humor. Tack vare honom blev det en lyckad affär och han gjorde resan mot målet enkel, energifylld och rolig. Jag kan inte nog rekommendera denne makalöse mäklare och människa.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-06-20
    Daniel var superproffsig och trevlig under hela processen. Toppen!
  • 2021-06-14
    Daniel är en mycket genuin, lyhörd och kunnig mäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Jag köpte min bostad via Daniel som möjliggjorde en snabb och smidig affär och ett bra stöd genom hela processen. Jag rekommenderar Daniel för säljare såväl som köpare!
    2021-06-08
    Vi har haft lyckan att ha Daniel i två försäljningar det senaste året. Han har allt det man kan önska av en mäklare. Skicklig, hörsam, trevlig och förtroendegivande. För såväl mig som säljare men uppenbart även för köparna. Bra betalt och nöjda köpare och rimliga arvoden. Win-Win-Win
    2021-06-08
    Rekommenderar Daniel till alla som går i säljtankar. Rakt igenom proffsig, vänlig och mycket närvarande.
    2021-06-07
    Fantastisk återkoppling och hantering under hela försäljningsprocessen. Daniel är outstanding i sin professionalism och den bästa mäklare jag nånsin jobbat med- och det är många!
    2021-06-07
    Superproffsig och genomgående trevligt bemötande! Daniel har varit väldigt engagerad och lättillgänglig genom hela processen.
    • Vasastan - Odenplan
    2021-05-21
    Har köpt av Daniel Staaf är super super nöjd, engagerad ärlig proffsig i mina ögon världens bästa mäklare.
    • Vasastan - Sibirien
    2021-05-20
    Daniel Staff är hjälpsam, kunnig, serviceinriktad och gör det där lilla extra.
    • Vasastan - Odenplan
    2021-05-20
    Har sålt en etta till ett pris som jag blev nöjd med. Jag har verkligen uppskattat Daniels kompetens, engagemang och lyhördhet från kontraktskrivning till försäljning av lägenhet. En varm, trevlig och skicklig mäklare som jag varmt rekommenderar alla att anlita.