Daniel Staaf
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07

Läs vad 8 Läs vad Daniel Staaf

• Anders B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-25

Vasastan
    Daniel var en mycket uppmärksam och lyhörd mäklare. Det var lätt att kommunicera med honom och han förstod våra behov och önskemål. Hjälpsam och trevlig på alla sätt. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Piita Maaria Matilda K köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-11

Vasastan - Sibirien
    Jag köpte en lägenhet om 24kvm i Vasastan.
    Daniel är en otroligt proffsig, supertrevligt, pålitlig, sympatisk och serviceminded mäklare - perfekt helt enkelt!
    Han var hjälpsam under hela köpprocessen och han fanns alltid där för snabba svar. Fick extremt bra service!
    Han ville få till en så bra affär som möjligt för både säljaren och köparen. Han lägger mycket energi på att köpare/säljare ska vara nöjd. Därför kan verkligen rekommendera Daniel till alla som ska köpa eller sälja lägenhet.
    Daniel gjorde ett kanonjob, en riktig supermäklare! Rekommenderar honom starkt!
    Jag är verkligen jättenöjd med Daniel och Fastighetsbyrån. Amazing service - 5/5 stjärnor! ✨ Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Lars-Erik B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-08

Vasastan - Odenplan
    Sålt en bostad i ett av Stockholm mycket få, mindre än fem, bostadsaktiebolag som samtidigt räknas som ett äkta privatbostadsföretag. Han visade att han snabbt lyckades sätta sig i de mycket speciella förhållanden som råder och att han också lyckades förmedla informationen till tilltänkta köpare.

Han gjorde ett utmärkt arbete Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Lena K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-05-24

Vasastan
    Att sälja sin bostad är inget man gör särskilt ofta eller lättvindigt. Jag skickade en förfrågan till Fastighetsbyrån och blev kontaktad av Daniel, som fick mig att känna mig så pass trygg att jag vågade ta steget att sälja mitt hem sedan mer än 25 år. Daniel var också väldigt stöttande och hjälpsam i mina tankar och funderingar kring köpet av min nya bostad som skedde parallellt med min egen försäljning. Det har varit en spännande och, ska erkännas, nervös resa. Utan Daniels kunskaper, lyhördhet och uppmuntrande peptalk hade jag antagligen hoppat av hela karusellen. Daniel är en mycket trevlig person att samarbeta med och han ger alltid "det där lilla extra", alltid väldigt snabb med återkoppling och otroligt engagerad. Den höga servicenivån och det stora engagemanget fick mig att känna mig som den enda viktiga kunden - en bra känsla i en sån här situation. Självklart ger jag Daniel mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Yvonne G
    Yvonne G sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-03-14

Vasastan - Sibirien
    Vi har sålt en etta i Vasastan genom Daniel Staaf. Vi fick genast förtroende för Daniel som tig hand om försäljningen på ett utomordentligt sett. Vi kan verkligen rekommendera honom!! Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Magdalena G sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-03-14

Vasastan - Sibirien
    Sålde min etta i Vasastan tack vare Daniel. Genomgående professionellt, positivt och ödmjukt bemötande genom hela processen. Han gjorde ett ambitiöst arbete med gott resultat trots en svår marknad. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Monika M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-20

Vasastan - City/Norrmalm
    Jag har köpt en lägenhet i Vasastan. Daniel har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam med olika frågor som dykt upp.

Superbra mäklare med god känsla för service. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Ioanis F sålde sin bostad med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-20

Hej vi ger högsta möjliga betyg till Daniel.
    Vi är mycket nöjda med Daniels bemötande. Från att vi kom i kontakt och under hela försäljnigs processen har det skötts utomordentlig och proffsigt.
    Att vi fick ett avslut är det på grund av
    Daniel har varit engagerad ett hundra
    Procent.
    God jul