en del av Fastighetsbyrån Vasastan

5.0 / 5 i betyg — 7 rekommendationer

Läs vad 7 användare tycker om Emmie Grut

• Raj
    Raj skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var en fantastiskt bra rådgivare under hela försäljningen från förberedelser inför försäljning tills vi hade skrivit säljkontraktet. Hon kom med praktiska råd under hela processen. Var jättenöjd med hennes insats, rekommenderar henne varmt.
    Hon hjälpte även till när jag köpte min lägenhet.
  • Bo G
    Bo G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie skötte försäljningen av vår lägenhet på ett mycket engagerat, proffsigt och trevligt sätt. Hon var under hela processen mycket aktiv och lyssnande, och genom sin vänliga och angenäma framtoning gav hon ett mycket gott intryck.
    Åsa och Bo G
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är en mycket lyhörd, trevlig och engagerad mäklare som gjorde sitt yttersta för oss som säljare. Oerhört bra bemötande, planering, utförande och resultat.
    Vi rekommenderar varmt Emmie som mäklare – seriös och kunnig med en fantastisk personlighet!
  • Mats G
    Mats G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kan grymt rekommendera Emmie .
    Engagerad , trevlig , håller alltid kunden i centrum !

Grym mäklare

Mats
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har haft mycket kontakt med Emmie då vi både sålt och köpt av henne. Hon är toppen att ha att göra med och har jobbat hårt med att få till bra affärer för båda parter. Kan varmt rekommendera henne för proffsigt och trevligt samarbete.
  • Jia J
    Jia J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var trevlig, engagerad och lyhörd. Jag kände mig trygg under hela processen
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är en mycket trevlig och engagerad mäklare. Hon skötte försäljningen av vår lgh strålande, var lyhörd för våra önskemål och jobbade ihärdigt för att hitta potentiella köpare. Jag kan rekommendera henne varmt!
Robert Ljungström
Anna Hansson