30 rekommendationer

Emmie Grut
en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40
113 27 Stockholm — Visa karta

Vad tror Emmie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 30 kunder tycker om Emmie Grut

• Rakey R
    Rakey R skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi kom i kontakt med Emmie i samband med ett lägenhetsköp. I all kontakt med Emmie var hon mycket hjälpsam och proffesionell. Vi fick snabbt svar på de frågor vi hade om objektet och hon hjälpte oss igenom processen på ett väldigt bra sätt.
  • Erika L
    Erika L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har från första mötet varit mycket professionell och hjälpt oss med allt vi behövt , om det så varit gällande vår försäljning eller i jakten på nytt boende! Hon gav oss känslan av att hon verkligen gjorde det där lilla extra hela tiden och inte för sin egen skull utan för vår!
    Vi rekommendera starkt Emmie som mäklare!
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Otroligt nöjd med denna kunniga, handfasta, entusiastiska och trevliga vägledning genom hela försäljningsprocessen. Allt gick otroligt snabbt och smidigt. Emmie månar om att affären blir så gynnsam som möjligt för både säljare och köpare, vilket märks tydligt. Hon är en stjärna!
  • Anders H
    Anders H skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie visade stort engagemang. Hon var lyhörd, flexibel och hon kommunicerade väl genom hela processen. Rekommenderas.
  • Jonathan A
    Jonathan A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie hjälpte mig vid försäljning av lägenhet i Vasastan. Jag kan verkligen rekommendera Emmie. Emmie är proffesionell, snabb och ordentlig och gör allt för att processen att sälja ska bli så enkel och smidig som möjligt. Men framdörallt, till skillnad från andra mäklare jag har haft att göra med, är Emmie ärlig, snäll och genuin. Man kan alltid få tag på Emmie, hon svarar direkt på både på sms och telefon. Emmie ger sig inte förren säljarens förväntningar är uppnådda, och man märker verkligen att hon älskar sitt jobb. Jag kan stark rekommendera att anlita Emmie och jag kommer själv att anlita henne i min nästa bostadsaffär.
  • Martin N
    Martin N skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell, lyhörd, tillgänglig, välstrukturerad, aktiv, förtroendeingivande, personlig

Kommer anlita henne igen
  • Claes B
    Claes B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag är väldigt nöjd med Emmies insats som Mäklare vid försäljningen av min lägenhet, smidigt och proffsigt.
    Hon uppvisar ett genuint engagemang och vänder på varje sten för att göra en lyckad försäljning.

Claes B
  • Joni B
    Joni B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Ett mycket proffesionellt bemötande samt väldigt seriös och kunnig i sin yrkesroll.
  • Stina B
    Stina B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är professionell och alltid snabb i alla kontakter! Har endast köpt av henne men hon är absolut på listan över tänkbara framtida mäklare :)
  • Rune G
    Rune G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastisk mäkleri som gör allt och lite till! Enormt imponerad över återkopplingen vi fick som köpare, när man behövde den som mest. Kan varmt rekommendera att Emmie i ditt val av mäklare.
  • Maria K
    Maria K skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi valde att ge uppdraget att sälja vår lägenhet till Emmie och Fastighetsbyrån efter att ha träffat ett antal fastighetsmäklare. Vi kände direkt att vi i Emmie hade funnit en engagerad mäklare som vi kunde känna oss trygga med och som skulle göra ett bra jobb och de förväntningarna har hon definitivt levt upp till. Emmie har superkoll, en aldrig sinande energi, är snabb och effektiv samt lyhörd för kundens åsikter samtidigt som hon kommer med egna råd. Under budgivning och försäljning var hon oerhört mån om att hela tiden hålla oss uppdaterade. Ska du sälja din lägenhet, välj Emmie som mäklare!!
  • Erik W
    Erik W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Personligt och förtroendeingivande. Dessutom en kul människa.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det kändes mycket trygt att ha Emmie som mäklare vid min försäljning! Hon är professionell, duktig, alltid tillgänglig och ger järnet när det behövs!
  • Edvard J
    Edvard J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har varit väldigt närvarande och hjälpsam i att besvara frågor och vara tillmötesgående i allmänhet. Mycket bra upplevelse.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har varit oerhört proffsig från början till slut! med en aldrig sinande energi avslutades affären snabbt och vi är säkra på att priset blev det bästa möjliga. Vi rekommenderar Emmie till alla som går i säljtankar.
  • Adam R
    Adam R skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi fick enormt bra bemötande av Emmie när vi köpte lägenhet genom henne, och hon hjälpte oss jättebra genom hela processen!
  • Fia J
    Fia J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte lägenhet via Emmie och tyckte hon var exceptionellt tillmötesgående och trevlig! Hon var väldigt mån om att det skulle bli en så bra affär som möjligt för alla parter, och var alltid tillgänglig och förstående. En mäklare som jobbar otroligt bra och snabbt, vi kände oss supertrygga och glada över att ha med henne i processen. Superrekommendation!
  • Anna G
    Anna G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Superbra kämpat. Emmie gav sig inte i första taget vilket ledde till mycket bra resultat enligt oss. Emmie är mycket proffsig och tillmötesgående. Vi skulle definitivt rekommendera henne till folk vi känner!
  • Rikard S
    Rikard S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har genomgående under min försäljningsprocess varit en ytterst professionell mäklare, med hög grad av tillgänglighet och kompetens. Jag rekommenderar gladeligen henne till framtida säljare. Mitt slutbetyg är 5/5 (utmärkt).
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vänlig och professionell mäklare som alltid var tillgänglig och såg till att affären gick genom smidigt och enkelt.
  • Martin T
    Martin T skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var lysande genom hela processen och uppfyllde med råge våra högt ställda förväntningar! Kan starkt rekommendera henne!
  • Carl-Henrik S
    Carl-Henrik S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie Grut gjorde ett utomordentligt bra jobb som mäklare vid mitt lägenhetsköp
  • Karl B
    Karl B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie skötte affären briljant! Är verkligen imponerad och rekommenderar gärna henne för vänner och bekanta.

/Karl
  • Raj
    Raj skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var en fantastiskt bra rådgivare under hela försäljningen från förberedelser inför försäljning tills vi hade skrivit säljkontraktet. Hon kom med praktiska råd under hela processen. Var jättenöjd med hennes insats, rekommenderar henne varmt.
    Hon hjälpte även till när jag köpte min lägenhet.
  • Bo G
    Bo G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie skötte försäljningen av vår lägenhet på ett mycket engagerat, proffsigt och trevligt sätt. Hon var under hela processen mycket aktiv och lyssnande, och genom sin vänliga och angenäma framtoning gav hon ett mycket gott intryck.
    Åsa och Bo G
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är en mycket lyhörd, trevlig och engagerad mäklare som gjorde sitt yttersta för oss som säljare. Oerhört bra bemötande, planering, utförande och resultat.
    Vi rekommenderar varmt Emmie som mäklare – seriös och kunnig med en fantastisk personlighet!
  • Mats G
    Mats G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kan grymt rekommendera Emmie .
    Engagerad , trevlig , håller alltid kunden i centrum !

Grym mäklare

Mats
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har haft mycket kontakt med Emmie då vi både sålt och köpt av henne. Hon är toppen att ha att göra med och har jobbat hårt med att få till bra affärer för båda parter. Kan varmt rekommendera henne för proffsigt och trevligt samarbete.
  • Jia J
    Jia J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var trevlig, engagerad och lyhörd. Jag kände mig trygg under hela processen
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är en mycket trevlig och engagerad mäklare. Hon skötte försäljningen av vår lgh strålande, var lyhörd för våra önskemål och jobbade ihärdigt för att hitta potentiella köpare. Jag kan rekommendera henne varmt!
Andreas Helgoson
Robert Ljungström