Emmie Grut
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-04

Läs vad 61 Läs vad Emmie Grut

• Peter K sålde sin lägenhet med hjälp av Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-03-06

Vasastan
    Sålt bostadsrätt.
    Emmie är en synnerligen trevlig och professionell person.
    En fantastisk mäklare i alla faser i processen, från början till slut!
    Våra förväntningar var visserligen höga, men Emmie har infriat allt och dessutom överträffat våra högt ställda förväntningar i många avseenden.
    Sammanfattning: "Magic Emmie" var det senaste vi kallade henne. Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H sålde sin lägenhet med hjälp av Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-14

Emmie sålde vår lilla 3:a i Birkastan och slog rekord både i vår förening och i området! Hon är öppen, tillgänglig, nytänkande, proffsig och en supergo och trevlig person som verkligen tänker utifrån både säljares och köpares perspektiv! Vi hade höga förväntningar på Emmie och hon levererade dem med bravur! Vi rekommenderar henne starkt och kommer förhoppningsvis kunna jobba med henne igen snart. Dessutom känns det som att vi fått en vän på köpet!

Andreas & Johanna Läs mer
  • Inger V köpte sin lägenhet med hjälp av Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-10

Vasastan - Birkastan
    Jag har köpt en tvåa på Norrbackagatan. Jag har känt att Emmi varit ett tryggt stöd hela vägen i affären, att hon delat både mina förhoppningar och min nervositet. Hon har alltid efter kort tid ringt upp eller återkopplat när jag behövt nå henne, det är också en trygghet. Läs mer
  • Malin O köpte sin bostad med hjälp av Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-01-07

Emmie var personlig, trevlig, engagerad och påläst om lägenheten. Superbra mäklare! Läs mer
  • Jesper D sålde sin bostad med hjälp av Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-05

Supertrevlig och proffsig. Koll på allt från helhet till minsta detaljerna. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Per K skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-11-02

Emmie har gjort ett mycket bra arbete i alla delar av mäklarinsatsen. Vi fick möjlighet till en extra visningen samt att när allt var bestämt med affären sköttes det administrativa på ett mycket proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda med Emmies insats. Läs mer
  • Hanna M skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-10-16

Emmie är en fantastisk mäklare som fick mig som köpare att känna mig trygg! Hennes personliga och professionella bemötande är något jag värderar högt! Jag är glad över att ha köpt en bostad av Emmie och kommer absolut kontakta henne vid kommande bostadsaffärer. Helt enkelt en mäklare i toppklass! Läs mer
  • Sara A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-10-15

Fick väldigt bra kontakt med Emmie, hon var både proffsig och mycket trevlig. Väldigt behjälplig med alla frågor som man kan ha vid lägenhetesköp. Superbra upplevelse! Läs mer
  • Malin M skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-10-11

Jätte nöjd med försäljningen av min lägenhet! Här har vi en mäklare som verkligen gav 110%. Seriös, kunnig och pålitlig! Läs mer
  • Lena L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-09-20