Emmie Grut
en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40
113 57 Stockholm — Visa karta

Vad tror Emmie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 56 kunder tycker om Emmie Grut

• Per K skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har gjort ett mycket bra arbete i alla delar av mäklarinsatsen. Vi fick möjlighet till en extra visningen samt att när allt var bestämt med affären sköttes det administrativa på ett mycket proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda med Emmies insats. Läs mer
  • Hanna M skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är en fantastisk mäklare som fick mig som köpare att känna mig trygg! Hennes personliga och professionella bemötande är något jag värderar högt! Jag är glad över att ha köpt en bostad av Emmie och kommer absolut kontakta henne vid kommande bostadsaffärer. Helt enkelt en mäklare i toppklass! Läs mer
  • Sara A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fick väldigt bra kontakt med Emmie, hon var både proffsig och mycket trevlig. Väldigt behjälplig med alla frågor som man kan ha vid lägenhetesköp. Superbra upplevelse! Läs mer
  • Malin M skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jätte nöjd med försäljningen av min lägenhet! Här har vi en mäklare som verkligen gav 110%. Seriös, kunnig och pålitlig! Läs mer
  • Lena L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Allt har funkat toppen. Bostadsrätt i Vasastan Läs mer
  • Per S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde min etta i Vasastan genom Emmie och är supernöjd. Genomproffsigt och engagerat bemötande från början till slut. Tillsammans nådde vi en rekordförsäljning. Kan rekommendera Fastighetsbyrån Vasastan och framför allt Emmie till alla jag känner. Läs mer
  • Erik W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Grym mäklare! Lösningsorienterad och ser till att göra både säljare och köpare nöjda med affären. Vi träffade Emmie och beskrev vad för typ av lägenhet vi letade efter. Det tog inte lång tid innan hon hade hittat den perfekta lägenheten som uppfyllde alla våra krav. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Axel O skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket bra bemötande och engagemang genom hela försäljningen! Hade god kontakt med alla intressenter och jobbade hårt för att få ett bra pris. 👍 Läs mer
  • Agnes A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpt en etta i Vasastan. Supertrevlig mäklaren och smidig kommunikation. Service över all förväntan. Läs mer
  • Frida P skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi sålde en liten trea i Birkastan. Vi är supernöjda med vår mäklare, Emmie var full av energi och gav verkligen allt! Vi blev hela tiden uppdaterade och kände oss väldigt trygga med henne. Läs mer
  • Erika N skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie hjälpte mig att sälja min 1:a i Vasastan. Jag tycker att hon har en väldigt härlig energi och jag upplever att jag alltid fick snabb hjälp och svar på frågor. Lägenheten såldes innan visning och jag tycker att Emmie gav goda råd och stöttade genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johan R skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har ett stort driv är engagerad och disciplinerad. Kändes tryggt att lägga min lägenhetsförsäljning i hennes händer. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • My F skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie Grut har varit rolig och enkel att samarbeta med. Hon är proffessionell, kunnig och trevlig och hjälpte oss att sälja vår lägenhet till högre pris än vi förväntat oss. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Erik H skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Ihärdig, kommunikativ och en god människokännare som värnar om säljare tillika köpare. Vi sålde med Emmie och var mycket nöjda med hur hon balanserade våra önskemål med konstruktiva råd samtidigt som vi fick känslan av vi alltid var högprioriterade under den ungefärliga månaden som försäljningen pågick. Emmie är rätt mäklare att ha på sin sida även under osäkra marknadsförhållanden då hon jobbar inte bara hårt men även på rätt sätt. Läs mer
  • Gustaf E
    Gustaf E skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kan inte annat än att rekommendera Emmie! Hon gjorde ett mycket bra första intryck och vi kan nu i efterhand säga att hon helt levde upp till det - vi är supernöjda! I en osäker marknad kändes det tryggt att Emmie tog hand om vår försäljning, vilket hon lyckades med över vår förväntan! Vi fick känslan av att hon hade tänkt på många olika scenarier som kunde inträffa och planerat för att möta dem på bästa möjliga sätt samtidigt som hon är trevlig, social och duktig. Läs mer
  • Katarina B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är så nöjda med Emmie, som hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Vasastan. Hon är pålitlig, fantastisk på att hitta intressenter och gjorde allt för att vi skulle bli så nöjda med vår försäljning som möjligt. Vi skulle utan tvekan anlita Emmie igen och rekommenderar henne starkt till alla som vill ha en så smidig och framgångsrik försäljning som möjligt. Läs mer
  • Sophie C
    Sophie C skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är super duktig, ger ett kunnigt pålitligt intryck och lever upp till det. Ger goda råd och sliter hårt.
    Skulle stark rekommendera Emmie! Läs mer
  • Oskar M skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie gjorde ett bra intryck från dag ett. Hon har visat stort engagemang och har funnits tillgänglig så fort vi har haft frågor eller känt oss osäkra. Hon fick oss verkligen att känna oss trygga genom (ibland) rätt svåra beslut. Stort tack!! Läs mer
  • Elin B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jättefint bemötande! Väldigt engagerad och driven! Personlig och duktig. Läs mer
  • Harald W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är väldigt nöjda med Emmies insats, genom hela säljprocessen. Hon är mycket fokuserad och strukturerad, inga missar i planeringen och inget tappades bort. Emmie följde upp alla spekulanter med stor energi, även igenom sommarstiltjen. Vi kände att hon lyssnade och respekterade våra önskemål men gav tydliga rekommendationer. Läs mer
  • Kristoffer E skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Emmie från start till mål, bra uppföljning, bra och tät kommunikation och genuint engagemang! Läs mer
  • Peter G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var ett stort stöd under hela försäljningsprocessen och även om bostadsmarknaden var lite svajig (Aug 2017) så lyckades vi snabbt att hitta en köpare som gav ett pris jag kunde vara nöjd med. Jag skulle absolut rekommendera Emmie till andra säljare i Vasastan :) Läs mer
  • Rebecka L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tycker att Emmie har haft ett proffsigt bemötande och representerat både oss som köpare och säljaren på ett bra sätt. Varit kunnig, påläst och tagit reda på det som varit oklart för att vi ska känna oss trygga och nöjda med affären. Läs mer
  • Therse N skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Entusiastisk - seriös - angelägen - inlyssnande - kunnig. Mycket bra mäklare. Läs mer
  • Pernilla A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmi var till fantastiskt hjälp igenom hela min försäljningsprocess av min bosta, från vårt första möte till avslutningen av försäljningen. Hon var lyhörd och skicklig i alla lägen. Hon fick mig som kund att vara 100 % informerad om vad som pågick inför och efter försäljningen. Alltid tillgänglig för mina frågor och funderingar och ett professionellt och trevligt bemötande. Hon är en sådan mäklare man vill ha under sina vingarn när man ska sälja ett hem som betytt mkt för en. Läs mer
  • Mikael B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Som säljare fick jag ett mycket proffsigt bemötande och jag upplever det som att det samma gällde för köparen. Drivande och tar uppdraget seriöst. Läs mer
  • Rakey R skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi kom i kontakt med Emmie i samband med ett lägenhetsköp. I all kontakt med Emmie var hon mycket hjälpsam och proffesionell. Vi fick snabbt svar på de frågor vi hade om objektet och hon hjälpte oss igenom processen på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Erika L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har från första mötet varit mycket professionell och hjälpt oss med allt vi behövt , om det så varit gällande vår försäljning eller i jakten på nytt boende! Hon gav oss känslan av att hon verkligen gjorde det där lilla extra hela tiden och inte för sin egen skull utan för vår!
    Vi rekommendera starkt Emmie som mäklare! Läs mer
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Otroligt nöjd med denna kunniga, handfasta, entusiastiska och trevliga vägledning genom hela försäljningsprocessen. Allt gick otroligt snabbt och smidigt. Emmie månar om att affären blir så gynnsam som möjligt för både säljare och köpare, vilket märks tydligt. Hon är en stjärna! Läs mer
  • Anders H skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie visade stort engagemang. Hon var lyhörd, flexibel och hon kommunicerade väl genom hela processen. Rekommenderas. Läs mer
  • Jonathan A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie hjälpte mig vid försäljning av lägenhet i Vasastan. Jag kan verkligen rekommendera Emmie. Emmie är proffesionell, snabb och ordentlig och gör allt för att processen att sälja ska bli så enkel och smidig som möjligt. Men framdörallt, till skillnad från andra mäklare jag har haft att göra med, är Emmie ärlig, snäll och genuin. Man kan alltid få tag på Emmie, hon svarar direkt på både på sms och telefon. Emmie ger sig inte förren säljarens förväntningar är uppnådda, och man märker verkligen att hon älskar sitt jobb. Jag kan stark rekommendera att anlita Emmie och jag kommer själv att anlita henne i min nästa bostadsaffär. Läs mer
  • Martin N skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell, lyhörd, tillgänglig, välstrukturerad, aktiv, förtroendeingivande, personlig

Kommer anlita henne igen Läs mer
  • Claes B
    Claes B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag är väldigt nöjd med Emmies insats som Mäklare vid försäljningen av min lägenhet, smidigt och proffsigt.
    Hon uppvisar ett genuint engagemang och vänder på varje sten för att göra en lyckad försäljning.

Claes B Läs mer
  • Joni B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Ett mycket proffesionellt bemötande samt väldigt seriös och kunnig i sin yrkesroll. Läs mer
  • Stina B
    Stina B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är professionell och alltid snabb i alla kontakter! Har endast köpt av henne men hon är absolut på listan över tänkbara framtida mäklare :) Läs mer
  • Rune G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastisk mäkleri som gör allt och lite till! Enormt imponerad över återkopplingen vi fick som köpare, när man behövde den som mest. Kan varmt rekommendera att Emmie i ditt val av mäklare. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi valde att ge uppdraget att sälja vår lägenhet till Emmie och Fastighetsbyrån efter att ha träffat ett antal fastighetsmäklare. Vi kände direkt att vi i Emmie hade funnit en engagerad mäklare som vi kunde känna oss trygga med och som skulle göra ett bra jobb och de förväntningarna har hon definitivt levt upp till. Emmie har superkoll, en aldrig sinande energi, är snabb och effektiv samt lyhörd för kundens åsikter samtidigt som hon kommer med egna råd. Under budgivning och försäljning var hon oerhört mån om att hela tiden hålla oss uppdaterade. Ska du sälja din lägenhet, välj Emmie som mäklare!! Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Personligt och förtroendeingivande. Dessutom en kul människa. Läs mer
  • Marianne J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det kändes mycket trygt att ha Emmie som mäklare vid min försäljning! Hon är professionell, duktig, alltid tillgänglig och ger järnet när det behövs! Läs mer
  • Edvard J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har varit väldigt närvarande och hjälpsam i att besvara frågor och vara tillmötesgående i allmänhet. Mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Cecilia W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har varit oerhört proffsig från början till slut! med en aldrig sinande energi avslutades affären snabbt och vi är säkra på att priset blev det bästa möjliga. Vi rekommenderar Emmie till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • Adam R
    Adam R skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi fick enormt bra bemötande av Emmie när vi köpte lägenhet genom henne, och hon hjälpte oss jättebra genom hela processen! Läs mer
  • Fia J
    Fia J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte lägenhet via Emmie och tyckte hon var exceptionellt tillmötesgående och trevlig! Hon var väldigt mån om att det skulle bli en så bra affär som möjligt för alla parter, och var alltid tillgänglig och förstående. En mäklare som jobbar otroligt bra och snabbt, vi kände oss supertrygga och glada över att ha med henne i processen. Superrekommendation! Läs mer
  • Anna G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Superbra kämpat. Emmie gav sig inte i första taget vilket ledde till mycket bra resultat enligt oss. Emmie är mycket proffsig och tillmötesgående. Vi skulle definitivt rekommendera henne till folk vi känner! Läs mer
  • Rikard S
    Rikard S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har genomgående under min försäljningsprocess varit en ytterst professionell mäklare, med hög grad av tillgänglighet och kompetens. Jag rekommenderar gladeligen henne till framtida säljare. Mitt slutbetyg är 5/5 (utmärkt). Läs mer
  • Daniel J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vänlig och professionell mäklare som alltid var tillgänglig och såg till att affären gick genom smidigt och enkelt. Läs mer
  • Martin T skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var lysande genom hela processen och uppfyllde med råge våra högt ställda förväntningar! Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
  • Carl-Henrik S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie Grut gjorde ett utomordentligt bra jobb som mäklare vid mitt lägenhetsköp Läs mer
  • Karl B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie skötte affären briljant! Är verkligen imponerad och rekommenderar gärna henne för vänner och bekanta.

/Karl Läs mer
  • Raj
    Raj skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var en fantastiskt bra rådgivare under hela försäljningen från förberedelser inför försäljning tills vi hade skrivit säljkontraktet. Hon kom med praktiska råd under hela processen. Var jättenöjd med hennes insats, rekommenderar henne varmt.
    Hon hjälpte även till när jag köpte min lägenhet. Läs mer
Andreas Helgoson
Robert Ljungström