Emmie Grut
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 58 kunder tycker om Emmie Grut

• Malin O köpte sin bostad med hjälp av Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-01-07

Emmie var personlig, trevlig, engagerad och påläst om lägenheten. Superbra mäklare! Läs mer
  • Jesper D sålde sin bostad med hjälp av Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-05

Supertrevlig och proffsig. Koll på allt från helhet till minsta detaljerna. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Per K skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-11-02

Emmie har gjort ett mycket bra arbete i alla delar av mäklarinsatsen. Vi fick möjlighet till en extra visningen samt att när allt var bestämt med affären sköttes det administrativa på ett mycket proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda med Emmies insats. Läs mer
  • Hanna M skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-10-16

Emmie är en fantastisk mäklare som fick mig som köpare att känna mig trygg! Hennes personliga och professionella bemötande är något jag värderar högt! Jag är glad över att ha köpt en bostad av Emmie och kommer absolut kontakta henne vid kommande bostadsaffärer. Helt enkelt en mäklare i toppklass! Läs mer
  • Sara A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-10-15

Fick väldigt bra kontakt med Emmie, hon var både proffsig och mycket trevlig. Väldigt behjälplig med alla frågor som man kan ha vid lägenhetesköp. Superbra upplevelse! Läs mer
  • Malin M skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-10-11

Jätte nöjd med försäljningen av min lägenhet! Här har vi en mäklare som verkligen gav 110%. Seriös, kunnig och pålitlig! Läs mer
  • Lena L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-09-20

Allt har funkat toppen. Bostadsrätt i Vasastan Läs mer
  • Per S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-09-19

Jag sålde min etta i Vasastan genom Emmie och är supernöjd. Genomproffsigt och engagerat bemötande från början till slut. Tillsammans nådde vi en rekordförsäljning. Kan rekommendera Fastighetsbyrån Vasastan och framför allt Emmie till alla jag känner. Läs mer
  • Erik W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-09-18

Grym mäklare! Lösningsorienterad och ser till att göra både säljare och köpare nöjda med affären. Vi träffade Emmie och beskrev vad för typ av lägenhet vi letade efter. Det tog inte lång tid innan hon hade hittat den perfekta lägenheten som uppfyllde alla våra krav. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Axel O skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-09-14

Mycket bra bemötande och engagemang genom hela försäljningen! Hade god kontakt med alla intressenter och jobbade hårt för att få ett bra pris. 👍 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson