Inez Domé
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 6 kunder tycker om Inez Domé

• Anna H sålde sin bostad med hjälp av Inez Domé en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Flyttar från Observatorieg 7 till Sandhamnsg 75C Brs bemötande Ines levde upp till förväntningarna Över lag bra samarbeteInes är mycket duktig och kompetent En bra upplevelse som varit spännande Läs mer
    2018-12-04 Inez D svarar Anna H
    Tack för din rekommendation Anna, det glädjer mig att du har haft en bra försäljningsupplevelse. Vi ses på tillträdet i januari!
  • Johanna O sålde sin bostad med hjälp av Inez Domé en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Ett trevligt och avspänt bemötande!
    En snabb försäljning och vi blev
    mycket nöjda med slutpriset för vår lägenhet. Läs mer
    2018-11-07 Inez D svarar Johanna O
    Hej Johanna, tack för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med försäljningen och min insats.
    Vi ses på tillträdet!
  • Ya-Hui Diana H sålde sin bostad med hjälp av Inez Domé en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    She is an excellent professional real estate broker. Läs mer
    2018-10-30 Inez D svarar Ya-Hui Diana H
    Thank you very much for your recommendation Diana!
  • Camilla N köpte sin bostad med hjälp av Inez Domé en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte en etta i Vasastan tillsammans med vår dotter. Bemötandet från Inez har hela tiden varit toppen och hela affären gick smidigt och bra. Vi hade tittat på många lägenheter och mött många typer av mäklare. Inez var direkt lätt att få kontakt och förtroende för. Läs mer
    2018-09-27 Inez D svarar Camilla N
    Stort tack för din rekommendation! Vad roligt att ni har en positiv upplevelse av köpet och mig som fastighetsmäklare. Hoppas på fler samarbeten i framtiden. Allt gott så länge! Hälsningar Inez
  • Carl-Erik B sålde sin bostad med hjälp av Inez Domé en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde min etta på Norrtullsgatan 24 i Stockholm.

Inez var schysst, ambitiös och kunnig. Vi samarbetade i processen och hördes av dagligen.

Det var första gången jag sålde, så jag hade inga glasklara förväntningar, men Inez var pedagogisk och vänlig, och såg till att förklara exakt hur allt fungerade och vad som behövde göras.

Inez var en riktigt stjärna och gjorde min upplevelse väldigt enkel och positiv! Supermäklare! Läs mer
    2018-09-25 Inez D svarar Carl-Erik B
    Tack Calle för din fina rekommendation, och stort tack för förtroendet att hjälpa dig med din första försäljning! Det har varit ett sant nöje att få arbeta med dig och supporta er i ert letande efter ny bostad. Jag hoppas att ni kommer stormtrivas i Bromma! Bästa hälsningar, Inez
  • Elin N köpte sin bostad med hjälp av Inez Domé en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag köpte tillsammans med mina föräldrar en lägenhet på ett rum i Vasastaden. Inez var redan från början vi tog kontakt med henne mycket trevlig och tillmötesgående. Hon svarade på alla våra frågor och funderingar och var till stor hjälp under köpet av min första lägenhet. Hon levde upp till alla förväntningar vi hade och hon bidrog mycket till att göra vårt köp till en bra upplevelse. Läs mer
    2018-09-25 Inez D svarar Elin N
    Tack för din fina rekommendation, och grattis till en fantastisk lägenhet! Det värmer att höra att ni alla är nöjda med min insats. Ser fram emot att träffas igen i december. Hälsningar Inez

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson