Läs vad 18 Läs vad Magnus Wallberg

• 2020-08-16
    Bra och snabb service. Svara på frågor och tar reda på saker man frågar om. Perfekt!
    Leif-erik J
    • 22.0 m²
    • Vasastan - City/Norrmalm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wallberg en del av Fastighetsbyrån Vasastan
  • 2020-06-08
    Köpte en två på 40 kvm i Vasastan. Det var en snabb och smidig affär och Magnus gjorde hela processen väldigt enkel, från visning till slutlig kontraktsskrivning! Alla förväntningar jag som köpare hade uppfylldes på ett mycket trevligt sätt. Kan varmt rekommendera Magnus och Fastighetsbyrån vidare!
    Julia Svensson D
    • 40.0 m²
    • Vasastan
  • 2020-04-19
    Magnus är kunnig och hela processen har varit mycket professionell. Trevligt bemötande och jag har känt mig trygg genom hela köpet.
    Jacob T
    • 25.5 m²
    • Vasastan - Birkastan
    Stort tack Jacob! Det värmer. Vi ses och hörs!

Visa svar
  • 2020-02-06
    Snyggt jobbat av Magnus som alltid var på hugget och höll mig uppdaterad! I slutändan såldes lägenheten till ett pris jag var nöjd med i en snabb affär med bra villkor.
    Maximilian H
    • 40.0 m²
    • Vasastan - Odenplan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wallberg en del av Fastighetsbyrån Vasastan
  • 2019-12-12
    Magnus bara försvann ”mitt i affären”. Men fram tills dess så var han väldigt bra. Det hade varit bra om Magnus hade meddelat att han skulle sluta. Framför allt till säljaren som betalade för tjänsten. Så i kontakt med Magnus toppbetyg men underkänt kring hanteringen av ”försvinnandet”

Hälsningar
    Cilla Larsson
    Cilla L
    • 47.0 m²
    • Västra Hamnen
  • 2019-11-16
    Fantastiskt duktig och hela köpesprocessen var smidig och trygg.
    Mikaela F
    • 75.0 m²
    • Drottningtorget
  • 2019-11-03
    Köpte en bostadsrätt och blev redan vid första kontakt med Magnus bemött på ett fantastiskt sätt.
    Magnus är väldigt professionell och kunnig och har alltid hjälpt till när jag haft några frågor eller funderingar.
    Jacob S
    • 59.5 m²
    • Katrinelund
    Stort tack för de fina orden Jacob! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet.

Visa svar
  • 2019-10-21
    Magnus Wallberg på Fastighetsbyrån har precis sålt min lgh åt mig. Han är en väldigt trevlig och proffsig mäklare, ödmjuk och hjälpsam. Min lgh såldes rekordsnabbt och smidigt. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare!
    Kristin W
    Kristin W
    • 66.0 m²
    • Slottsstaden
  • 2019-09-11
    Vi har köpt en bostadsrätt via Magnus. Magnus har under hela processen varit väldigt trevlig, engagerad och kunnig. Han har även varit väldigt tillgänglig och svarat snabbt på våra frågor. Vi är jättenöjda!
    Fredrika N
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Drottningtorget
  • 2019-08-28
    "Magnus är en stjärna som vi hade tur att springa på vid en annan visning. Han har ett lätt och ledigt sätt och är mycket skicklig i sitt arbete. Inget lämnas åt slumpen, och trots att vi är rätt goda hobbyhomestylister fick vi hjälp av hans partner. Magnus är lyhörd med visningar både när det gäller dagar och tider, och det blev en mycket lyckad affär. Vi valde steg-modellen och det visade sig vara ett lyckokast. Vi fick mycket mer än förväntat pris, och Magnus har en mycket stor del i det arbetet. När vi säljer nästa boende är mäklarvalet enkelt!"
    Benny S
    Benny S
    • 5:a
    • 101.0 m²
    • Västra Hamnen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte