en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm — Visa karta

4.5 / 5 i betyg — 4 rekommendationer
Under hela min yrkeskarriär har jag arbetat med människor vilket jag älskar! När jag valde min arbetsplats så valde jag den med omsorg. Viktiga ledord som affärsmässighet, kunskap, engagemang, bäst service, ärlighet, lyhördhet och trovärdighet genomsyrar både hur jag utför mitt jobb som mäklare och även den bästa arbetsplatsen man kan tänka sig, Fastighetsbyrån i Vasastan.

På min fritid umgås jag gärna med goda vänner och har ett brinnande intresse för flugfiske samt träning. Tveka inte på att kontakta mig om du vill ha en mäklare med hög kunskap om marknaden här i Vasastan och som kommer ge allt i din bostadsaffär. Jag berättar gärna mer om hur jag och mitt arbetssätt kan göra skillnad för dig!

Läs vad 4 användare tycker om Matteus Merzinger

• Karin R
    Karin R skrev om Matteus Merzinger en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Matteus Merzinger på Fastighetsbyrån. Vi fick god hjälp, ett professionellt bemötande och en väl genomförd försäljning. Allt fungerade bra från början till slut.

Hälsningar
    Karin Reback
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Matteus Merzinger en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Allt har funkat Perfekt! Högsta betyg till Mateus Merzinger och Fastighetsbyrån!
    Tusen tack för hjälpen! Mateus har gjort ett toppenjobb!
  • Charlotte G
    Charlotte G skrev om Matteus Merzinger en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Matteus har varit väldigt trevlig, tillmötesgående och professionell. Visningen va bra, samt smidig och snabb budgivning. Jag är helnöjd. Dock va själva prospektet inte så säljande. Det rum som var absolut i "sämst" skick hade blåsts upp på en helsida. Där hade man istället kunnat välja den fina hallen, eller köket. Toaletten som va lite halvtrist hade jag haft en mindre bild på. Men som köpare är jag nöjd, men som säljare hade jag nog pushat för att justera prospektet en aning för att verkligen visa upp lägenheten från sin bästa sida.
  • Li J
    Li J skrev om Matteus Merzinger en del av Fastighetsbyrån Vasastan