Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Vasastan Natalia Hernandez
Natalia Hernandez
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 12 kunder tycker om Natalia Hernandez

• Kajsa D sålde sin bostad med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Natalia är lätt att kommunicera med och väldigt professionell i sin yrkesroll. Läs mer
  • Marie E skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpt en bostad.
    Bra och trevlig mäklare
    Bra person back office (Ida)
    På minussidan och det är ganska anmärkningsvärt:
    Alla nycklar var inte på plats vid överlåtelsen (källare/tvättstuga), fick lösa det på egen hand
    Dålig flyttstäd (borde ha anlitat städfirma som Fastighetsbyrån rekommenderar)
    Överlåtelsedagen tidigarelas 14 dagar, detta hade inte kommit till kännedom till BRF:s ordförande.
    Vi har sålt två fastigheter under året genom Fastighetsbyrån, vilket har fungerat alldeles utmärkt, varför vi har att jämföra med. MVH Marie Edström Läs mer
  • Cristina Sohl S sålde sin bostad med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag har sålt en bostadsrätt genom Natalia Hernandez som var trevlig, kunnig, effektiv och tjänstvillig . Läs mer
  • Mina S sålde sin bostad med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag har sålt min bostad genom Natalia och ger henne högsta betyg för att:
    - Jag sålde min lägenhet under en mycket hektisk jobbperiod och N tryckte på utan att hetsa/stressa mig och jag upplevde verkligen att jag fick en välanpassat och flexibelt bemötande.
    - N gjorde sitt yttersta för att jag skulle få ut så mycket som möjligt från min lägenhet
    - trevlig, saklig, svarade snabbt Läs mer
  • Bertil B skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastisk Mäklare, hon uppfyllde våra förväntningar med råge. Kan verkligen rekommendera Natalia. Läs mer
  • Tina M skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Natalia är så skärpt, målmedveten och pedagogisk! Hon kommer få sälja alla mina lägenheter :) Läs mer
  • Mina M
    Mina M skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Natalia har gjort ett fantastiskt arbete i samband med att sälja vår lägenhet i Norrmalm. Proffsig, hög servicenivå och mycket kunnig. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • marie L skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag upplevde Natalia som proffesionell och vänlig. Rekommenderas! Läs mer
  • Susanne I skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Natalia sålde vår lägenhet i Vasastan. Hon var otroligt taktiskt duktig. I en svår tid att sälja så var hon extremt noga med vilken ordning allt skulle vara i och när lägenheten skulle visas och läggas ut på Hemnet.
    Hon var också alltid till hands när vi hade frågor. Vi uppskattade samarbetet med henne väldigt mycket och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Jens &Susanne I skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Natalia har agerat oerhört proffessionellt genom hela processen vid försäljning av vår lägenhet. Natalia visar en enorm kompetens som mäklare och kan marknaden på sina fem fingrar.
    Hon höll vad hon lovade i form av process, återkoppling och transparens.
    Vi kan varmt rekommendera Natalia på Fastighetsbyrån vid försäljning av bostadsrätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson