Otilia Håkansson

Otilia Håkansson

Otilia Håkansson är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Otilia Håkansson har varit registrerad mäklare sedan 2019-10. Otilia Håkansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 5.0. Otilia Håkansson har haft 58 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 120 Läs vad Otilia Håkansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan
    2022-09-19 Verifierad kund
    Otilia är en väldigt driven mäklare med ett högt engagemang och hög proffessionalitet. Hon överträffade alla våra förväntningar och vi rekommenderar henne starkt.
    • Vasastan - City/norrmalm
    2022-09-19 Verifierad kund
    Otilia sålde vår lägenhet till rekordpris! Hon jobbade otroligt hårt och jagade köpare till hon fick priset hon ville ha. Dessutom noggran, trevlig och lätt att ha och göra med. Skulle aldrig välja en annan mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-09-12 Verifierad kund
    Professionellt bemötande genom hela affären.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Fantastisk person, enkel att kommunicera med, trevlig, rak, klok.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Otilia levererade genom hela försäljningsprocessen med snabb och tydlig kommunikation. Kunnig och professionell, samt väldigt trevlig. Kan varmt rekommendera att anlita Otilia vid en bostadsförsäljning.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Lovade mycket och levererade under förväntan. Blev en stressig process med annons och flera detaljer som missades.
    • Vasastan - Birkastan
    2022-09-06 Verifierad kund
    Otilia är en professionell och duktig mäklare. Hjälpsam när det kommer till att ta ett beslut, utan att vara pressande. Påläst och erfaren. Rekommenderas!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Söker ni en tillgänglig och ärlig mäklare så ska ni göra som oss och välja Otilia! Vi tackar dig ännu en gång för hårt arbete dessa svåra tider.
    • Vasastan - Birkastan
    2022-08-28 Verifierad kund
    Jag och min sambo blev så fint bemötta av Otilia! En härlig, ärlig och pålitlig person som medlade både för säljare och köpare så att båda parter blev nöjda! Vi upplevde Otilia som Flexibel och ambitiös, hon har besvarat alla frågor och funderingar, ägnat oss mycket tid och omtanke!

Rekommenderar henne varmt och vi kommer absolut ta hjälp av henne vid eventuell försäljning i framtiden!
    • Vasastan - Atlas
    2022-08-24 Verifierad kund
    Kunnig och kompetent. Snabb på feedback och tydlig med processen.