Robert Ljungström

Robert Ljungström

Robert Ljungström är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Robert Ljungström har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Robert Ljungström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 392 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Ljungström har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

392 omdömen om Robert Ljungström

Sedan starten hos Reco 2014
Ebba H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Odenplan

Robert gav ett väldigt trevligt bemötande och var snabb och enkel att kommunicera med!

Anna H
Vasastan - Sibirien

Tack vare Robert känner vi oss otroligt nöjda med vårt köp. Under köpprocessen kände vi hela tiden ett lugn då allt gick smidigt och enkelt.

Frida H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Birkastan

Vi är supernöjda med Robert och Fastighetsbyrån Vasastan. Robert lyssnade noga på våra behov och säkerställde att vi kände oss trygga genom hela processen. Han var tillgänglig genom hela processen och återkopplade snabbt med tydlighet och med gehör för våra önskemål. Kan rekommendera Robert starkt då han inte bara är kunnig och professionell utan även trevlig och snäll!

Johan T
Vasastan - Birkastan

Supernöjd med Robert, använder honom gärna igen och kan rekommendera honom till andra

William M
Vasastan - Birkastan

Trevlig och koncis. Jag är nöjd!

Klara H
Vasastan - Odenplan

Trevlig och professionell! Snabb och svarade på alla frågor och funderingar.

Jesper S
Vasastan

Trevlig och konkret. Ibland lite svår att nå

Johan D
Vasastan - S:t Eriksplan

Robert Ljungström är en verklig expert inom sitt område och utmärker sig genom sin strukturerade och erfarna approach. Med en metodisk inställning och djup kunskap om marknaden har han också en imponerande känsla för att hålla sig uppdaterad om marknadstrenderna. Roberts förmåga att kombinera lugn och trygghet med en anmärkningsvärd energi och drivkraft gör honom till en av Stockholms absolut bästa mäklare. Han är inte bara en grym affärsman med förmågan att trycka upp försäljningen och säkra bra resultat, utan han är också...

Elin S
Vasastan

Snabb och bra service. Förstår behovet och hur man tänker men är samtidigt pedagogisk och förklarande så man får rätt förutsättningar.

Sofia L
Vasastan

Jättetrevlig och duktig men kunde ibland vara svår att få tag på 😊