Sam Roshandel

Sam Roshandel

Sam Roshandel är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Sam Roshandel har varit registrerad mäklare sedan 2019-11. Sam Roshandel har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-10 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.9. Sam Roshandel har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Att jobba som fastighetsmäklare på ett av Sveriges bästa kontor? Det är ett självklart val! Mitt mål är alltid att Du som kund ska känna dig nöjd med mig, min tjänst och mitt resultat ända från första kontakten till dess att affären är avslutad. Det är just dessa verktyg och möjligheter Fastighetsbyrån ger mig och mina kunder. Jag är specialiserad i Vasastan och vet hur marknaden ser ut i just ditt område! Vill du få ett så högt slutpris som möjligt vid en försäljning av din bostadsrätt? Jag har kunskapen och verktygen som krävs för högsta möjliga pris vid en försäljning. Detta kombinerat med mitt engagemang och alla fördelar som Fastighetsbyrån erbjuder i form av att vara marknadsledande aktör gör att jag kan garantera att du som kund kommer att bli nöjd. Kontakta mig!

145 omdömen om Sam Roshandel

Sedan starten hos Reco 2013
Anna-Maria S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Tydlig med försäljningsplanen och vad jag kunde förvänta mig. Tillgänglig, återkopplande och snabb.

Susanna A
Vasastan - Vasaparken

Sam fick vår lägenhet såld snabbt och smidigt. Han hjälpte oss i alla steg i processen och gav oss det vi behövde för att ta informerade beslut geomgående.

Brian O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Vasaparken

Fick jättebra och snabb service från Sam och vi kände oss trygga genom hela köp processen.

Anel M
Vasastan

Toppenjobb! Snabb och effektiv.

Poa H
Vasastan - Röda Bergen/Torsplan

Förtroendeingivande. Stabil och vänlig. Fick flera visningar gör att familjemedlemmar och jag skulle kunna fatta snabbt beslut om köp. Jättenöjd! Vänliga hälsningar Poa

Tonje M
Vasastan - Röda Bergen/Torsplan

Så nöjd med Sam, jättebra jobb. Noggrann, informerande och positiv. Uppskattade hans ärlighet. Kan varmt rekommendera

Pontus H
Vasastan - Röda Bergen

Sam upplevs som lugn och trygg, vi är väldigt nöjda med hur han har förmedlat våran bostadsrätt.

Axel A
Vasastan - Röda Bergen

Trovärdig, ärlig och lätt att ha och göra med

Cecilia J
Vasastan

Trevligt och ödmjukt bemötande, lättillgänglig och väldigt hjälpsam.

Joel T

God kommunikation, realistiska förväntningar från båda parter, smidig försäljning där mina behov som säljare var i fokus