Thérèse Lennefalk

Thérèse Lennefalk

4.8 i betyg av 155 omdömen

Thérèse Lennefalk är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Thérèse Lennefalk har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 155 omdömen sedan 2014-09-02. Thérèse Lennefalk har haft 29 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 155 Läs vad Thérèse Lennefalk

• Sålde 134 kv på Karlbergsvägen 31. Therese har varit vänlig, tålmodig och kompetent. Hon har alltid tagit sig tid att svara på möjliga och omöjliga frågor. Hon har också varit flexibel och ordnat till problem och dilemman i processen. Hon levde med råge upp till mina förväntningar på en förtroendeingivande mäklare. Rekommenderar henne varmt till andra som ska sälja!
    Kira V sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-09-21
    • 4:a
    • 134.0 m²
    • Vasastan - Odenplan
    2020-09-21
  • Jag blev rekommenderad att anlita Thérèse och vill passa på att upprepa den rekommendationen till alla andra som ska sälja sin lägenhet! Hon har varit mycket professionell och engagerad från början till slut under försäljningen av min enrummare. Driven, noggrann och trygg.
    Filip L sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-09-11
    • 26.0 m²
    • Vasastan - S:t Eriksplan
    2020-09-11
  • Jag köpte en etta och jag köpte innan visningen och var enda budgivare. Therese behövde således inte "anstränga" sig så mycket och har bara bra erfarenheter. Kan dock inte ge detaljer om hennes kapacitet som mäklare.
    Inger K köpte sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 37.0 m²
    • Vasastan - Röda Bergen
    2020-09-05
  • Mycket professionell och jobbar hårt för de mål som sätts upp! Rekommenderar verkligen Thèrése varmt!
    Trifa A sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 61.0 m²
    2020-09-05
  • Så smidig process utan hets och stress!
    Malin G sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-08-30
    • 75.0 m²
    2020-08-30
  • Sålt 2:a Birkastan Blev bemött på ett fantastiskt sätt från början till slut. Uppskattade även vilket samarbete, diskussioner vi hade som ju ledde fram till ett mycket positivt resultat.
    Annelie A sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-08-26
    • 52.0 m²
    • Vasastan - Birkastan
    2020-08-26
  • Proffsigt påläst trevligt och snabbt!
    Jakob Z köpte sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-08-21
    • 3:a
    • 85.0 m²
    2020-08-21
  • Sålt bostadsrätt 86 m2 i Stockholm. Jag blev trevligt bemött vi förstod varann från början till slut. Hon var lyhörd och handlade snabbt med intressenterna som då även var en fördel för mig. Priset blev acceptabelt i förhållande till renoveringsbehovet. Jag är mycket nöjd också med hennes agerande i varje detalj. Jag rekommenderar henne varmt. Mvh Cathrin Lindkvist
    Cathrin L sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-07-19
    • 3:a
    • 86.0 m²
    • Vasastan - Odenplan
    2020-07-19
  • Therese är uppmärksam, trevlig och jobbar hårt. Jag tror att hennes kontaktnät var avgörande för att matcha oss med rätt köpare. Min enda invändning är möjligen att stylingfirman (som förmodligen är jättebra på sitt jobb, vi sålde innan det blev aktuellt) är relativt dyr och lite långsam att ha att göra med.
    Johan C sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-07-17
    • 34.0 m²
    • Vasastan - Birkastan
    2020-07-17
  • Köpt 1:a i Vasastan (Sibirien). Blev trevligt bemött under hela processen. Thérèse gjorde allt som jag förväntar mig att en bra mäklare gör. Hon höll mig alltid uppdaterad under processens olika faser men pressade mig aldrig till att ta snabbare beslut. Ett trevligt, professionellt och ärligt bemötande genom hela processen.
    Martin A köpte sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-07-08
    • 24.0 m²