Thérèse Lennefalk
Registrerad mäklare sedan 2014-03-17
Aktiv på Reco.se sedan 2014-09-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 144 Läs vad Thérèse Lennefalk

• Mats C sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-24

Vasastan - Odenplan
    Jag träffade Therese när hon visade en lägenhet som jag själv var potentiellt intresserad av och hon kändes som en person som var säljande utan att vara för pushig. Självklart ville hon veta vad jag själv hade att sälja. Hon följde upp flera gånger och släppte mig inte trots att tiden gick - allt utan att jag kände att hon låg på för mycket.

Så när det blev dags räckte det för mig att testa bara en svag signal - och pang, så visade hon intresse, vilket är viktigt för mig.
    Genom hela processen var hon taggad och vid planeringen frågade hon vad som var viktigt för mig. Mitt svar: Att jag genom hela processen kan känna att jag litar på att vi är på samma sida när det gäller energin att sälja min lägenhet på bästa sätt.
    Hon levererade rakt igenom! Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Fabian A sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-09

Proffsig attityd. Engagemang utan stress. Trevlig. Läs mer
  • Jonas P sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-01

Vasastan - Sibirien
    Sålt en liten lägenhet.
    Thérèse var väldigt trevlig och duktig på sitt jobb!
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Ulrika H sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-21

4:a
    Vasastan - Birkastan
    Thérèse hjälpte mig att sälja min lägenhet i Vasastan mycket snabbt och smidigt! Thérèse är en mycket trevlig och proffsig mäklare. Hon är engagerad och driven på ett förtroendeingivande sätt! Snabb och smidig att jobba med. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Gustav K köpte sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-20

Vasastan - S:t Eriksplan
    Mycket trevligt bemötande, mycket smidig kontakt genom hela processen. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • André F köpte sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-08

4:a
    Vasastan - Sibirien
    Köpare av lägenheten. Tydlig och enkel att ha att göra med samt löste så att vi kunde kolla på lägenheten i dagsljus vilket var positivt. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Shyam H sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-16

Vasastan
    Jag kan starkt rekommendera Thérèse till er som letar efter en mäklare inför en bostadsförsäljning.

Vi initierade en försäljning i slutet av mars och bostaden var såld i början av april till ett mycket bra pris (över vår förväntan). Detta trots ett ovanligt stort utbud och allmänt försiktighet bland köpare, givet den rådande marknadssituationen.

Mina förväntningar samt krav på en fastighetsmäklare är:
    1) god marknadskännedom,
    2) närvarande/tillgänglig (24/7) samt
    3) professionellt rådgivande med ett stort kundfokus.

Ovan förväntningar/krav levde Thérèse upp till, varpå min rekommendation till dig som inte nöjer sig med "helt okej" när det kommer till val av mäklare. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Johan D sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-29

Vasastan
    Seriös och trygg med en grym känsla för marknaden! Thérèse agerade som ett proffs från början till slut utan någon som helst tvekan. Rekommenderar henne starkt till framtida försäljningar! Läs mer
  • SIMON H
    SIMON H skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-25

Therese did a great job in a very short space of time. I would not hesitate to use her again. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Mathilda T sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-23

Rekommenderar starkt att sälja med Thérèse som mäklare! Läs mer