Thérèse Lennefalk

Läs vad 136 Läs vad Thérèse Lennefalk

• SIMON H
    SIMON H skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-25

Therese did a great job in a very short space of time. I would not hesitate to use her again. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Mathilda T sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-23

Vasastan
    Rekommenderar starkt att sälja med Thérèse som mäklare! Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Josefin L sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-27

Vasastan - Odenplan
    Vi sålde nyligen vår lägenhet i Vasastan med Thérèse. Under hela processen har Thérèse varit mycket lyhörd, kommunikativ och engagerad. Hon svarar snabbt på frågor och är en väldigt behaglig och snäll person. Det märks att Thérèse älskar sitt arbete och hon gör det bra! Läs mer
  • Sara S
    Sara S sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-27

Vasastan - Odenplan
    Engagerad, tillgänglig och helt fantastiskt. Det märks att hon brinner för sitt yrke och gör allt för en lyckad affär. Kan inget annat än att rekommendera! Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Linda S sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Vasastan - Sibirien
    Therese är mycket professionell, engagerad och har utfört sitt mäklaruppdragen på ett utmärkt sätt. Vi är väldigt nöjda med Therese insats och rekommenderar henne varmt. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Gun A sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Vasastan
    Sålt en stor bostad i Vasastan med god hjälp av Therese. Hon har varit proffsig, tålmodig, följsam och alltid på gott humör. Allt detta har betytt mycket för mig som har en del fysiska krämpor och inte är så alert.
    Det märks att Therese tycker mycket om sitt jobb som mäklare och jag tycker att hon är perfekt för jobbet. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Vasastan - Sibirien
    Therese hjälpte oss med stor entusiasm och sålde och stängde affären snabbt enligt våra önskemål. Hon uppfyllde alla våra förväntningar som vi hade och vi valde henne i stor konkurrens med andra mäklare. Therese kan vi med glädje rekommendera till andra potentiella kunder. Läs mer
    Therese L, Thérèse L gillar detta
  • Ulrika G köpte sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-07

Saltsjöbaden Rösunda
    Trevlig, kunnig och bra bemötande och återkoppling. Läs mer
    Therese L, Thérèse L gillar detta
  • Bengt Lennart K sålde sitt hus med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-10-04

Saltsjöbaden Neglinge
    Vi har sålt ett radhus. Allt har gått väldigt smidigt och vi har känt oss trygga med Therese. Hon har varit snabb med att återkoppla och kunnat svara på våra frågor och alltid varit påläst och vänlig. Läs mer
    Therese L, Thérèse L gillar detta
  • Viktoria P sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-10-01

Järla Sjö
    Thérèse är en trevlig och mkt professionell mäklare. Hon gjorde sitt yttersta i försäljningen av min lägenhet. Som mäklare levde Thérèse absolut upp till mina förväntningar. Närvarande och engagerad samt taktisk. Tyvärr blev inte slutpriset det jag önskade, därav att jag inte ger fem i betyg. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson