Thérèse Lennefalk

Thérèse Lennefalk

Thérèse Lennefalk är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Thérèse Lennefalk har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Thérèse Lennefalk har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 172 omdömen med ett betyg på 4.8. Thérèse Lennefalk har haft 37 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 172 Läs vad Thérèse Lennefalk

• köpte sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan - City/Norrmalm
    2021-06-08
    Lugnt och tryggt bemötande. Förtroendeingivande.
    2021-05-24
    I bought an apartment in Holländargatan.
    I am not familiar with Swedish, and the contract here was the first time I was unfamiliar.
    But she waited for her patience and explained.
    I am very grateful to give her a good help in her contract description.
    2021-05-21
    Smidig affär (vi var köpare). Enkel att få tag på och gav trygga svar. Skönt med en mäklare som är proffsig och duktig mot både säljare och köpare. Är jättenöjd och kan rekommendera henne.
    2021-05-17
    Trevligt bemötande och professionellt tillvägagångssätt vid köpet av vår senaste lägenhet. Bra tillgänglighet och bemötande även när vi var spekulanter och önskade en förhandsvisning.
    • Vasastan - City/Norrmalm
    2021-05-10
    Underbar och professionell mäklare! Stort tack!
    Starkt rekommenderar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan - Birkastan
    2021-05-03
    Stort engagemang och uppföljning med alla spekulanter
    2021-03-19
    Thérèse hjälpte oss sälja vårt hem i Vasastan och vi fick utmärkt hjälp och service av henne. När vi valde mäklare var vi tydliga med att vi ville ha en erfaren mäklare med koll på både marknaden och vad både köpare och säljare efterfrågar. Och Thérèse har verkligen levt upp till våra förväntningar!

Thérèse är mycket lyhörd och engagerad i sitt arbete. Lyssnade på oss som kund och gav raka och tydliga svar och råd.
    Vi rekommenderar alla i Vasastan som tänker sälja att anlita Thérèse!
    2021-02-14
    Jag rekommenderar Therese å det varmaste då hon har stor kunskap om bostadsutvecklingen i Vasastan, är lyhörd och samtidigt självgående. Kort sagt en mkt kompetent och kommunikativ mäklare.
    2021-01-29
    Thérèse var kommunikativ, tillgänglig, hade koll på läget och var flexibel utifrån oss och potentiella köpare. Vi tar gärna hjälp av Thérèse igen och rekommenderar andra att göra detsamma!
    2021-01-29
    Vi fick jättebra hjälp av Thérèse när vi sålde vår lägenhet i Röda bergen. Hon var väldigt professionell, visade stor kunskap om marknaden och var väldigt tillgänglig och såg till så att vi fick sålt innan visning. Vi kände oss väldigt trygga med Thérèse under hela processen!