en del av Fastighetsbyrån Väster Linné

4.6 / 5 i betyg — 5 rekommendationer

Läs vad 5 användare tycker om Sebastian Arnell

• Irene M
    Irene M skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Vid försäljningen av vår lägenhet i Haga fick vi kontakt med Sebastian Arnell på Fastighetsbyrån. Redan vid vårt första möte fick vi förtroende för honom eftersom vi kände både ett personligt och professionellt engagemang.

Genom Sebastians goda råd i försäljningsprocessen tror vi oss ha fått maximalt stöd och ett mycket bra resultat i affären. Vi kan verkligen varmt rekommendera Fastghetsbyrån och Sebastian i synnerhet för framtida försäljningar.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Bra, engagerad mäklare. Vi är nöjda.
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Hej som både köpera och säljare via Fastighetsbyrån är jag väldigt nöjd utifrån bägge perspektiv. Proffesionellt, ärligt och vänligt skött ifrån först kontakt till avslutad affär. Så jag är som sagt väldigt nöjd med fastighetsbyrån och framförallt Sebastian Arnell. Tack!

Mathias Flodin
  • Ivan P
    Ivan P skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån som mäklarbyrå, framförallt Sebastian Arnell som varit min mäklare vid fyra köp-/säljtillfällen. Han är alltid snabb på att ge svar på frågor samt uppdatera en kring de olika stadierna i köpet/säljet av bostad. Har man vid något tillfälle istället fått hjälp av en kollega har de varit lika tillmötesgående och hjälpsamma. Tack vare ett proffsigt sätt och trevligt bemötande kommer jag alltid i första hand vända mig till Fastighetsbyrån, då jag där vet vad jag kan förvänta mig.
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    I de uppdrag jag anlitat Sebastian har dessa utförts på ett mycket professionellt sätt. Det har varit mycket smidigt att arbeta med Sebastian. Effektivt och alltid till såväl min som mina kollegers belåtenhet. Det har alltid också varit tryggt och pålitligt man lämnar ju ut nycklar vilket kan vara ett kritiskt moment men det har alltid känts tryggt. Bokade tider och ingångna avtal har alltid hållits
Malin Solvang Forsberg
Torbjörn Eriksson